Zobrazeno 6188x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 11.01.2010 | Počet zobrazení: 6188   Zobrazit téma 
Renovace Jawa 555 (rv.1959)
Jsem začátečník a renovuju tuhle padesátku. Už jsem tady párkrát psal ohledně barvy i spojky. Na fotce je moje dílo. Renovací se to nazvat nedá a pravě bych ji chtěl začít renovovat a mám na Vás pár otázek, které Vám možná příjdou jako samozdřejmost, ale pro mě jako lajka je to celkem problém. Chybějící díly pomalu sháním a už mi cyhybí jen dva, které nejsou až tak problem sehnat. No, ale teď k veci, chci dělat nový lak a plechy poslat na opískování a tu je ten problém mohu díly dát na pískování i se stavajícím lakem a to otryskání už ten lak odstraní samo nebo musejí být díly obroušene na kov a ty obroušene dily se jen opiskují, aby barva lepe chytla ?(taky mi bylo sděleno, že pískování je zhruba 400,- na hodinu takže teoreticky když bych už sám si díly obrousil na plech a připravil tím by se i zkrátila doba pískování a tím i cena). No a mezi tím než se to opískuje a nalakuje bych chtěl udělat GO motoru. Gufera, ložiska, pouzdra to je mi vše jasné, ale jak s klikovkou ? už jsem se poptal ve firmách v mém okolí co by to stálo a celou dobu jsem se ptal na Repasi klikovky a v jedne firme mi řekli, že repase 1000,- a oprava 500,- jaký je mezi tím rozdíl a kdy co potřebuju ? Motor mám funkční a momentalně i využívaný, tak potřebují udělat repasi a nebo jen opravu ?

(na foto už mnou amatersky zrenovovaná 555tka s novym lakem, linkami a prsičky zrovna nově zakoupenými)