Zobrazeno 26x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 01.08.2020 | Počet zobrazení: 26   Zobrazit téma 
Díky moc za fotky měrky. Udělal jsem to tak, jak mi bylo raděno níže, vypustil jsem olej z obou výpust. otvorů a začal jsem ho tam lít zpátky. A měřil jsem výšku hladiny k hornímu okraji převod. skříně. Viz obrázek pro 20 l, 23 l a 25 l. Původně tam bylo cca těch 20 l oleje. Ale jelikož mi při určitém náklonu traktoru nechtěla zvedat hydraulika, tak jsem přidal oleje na 25 l. (V příručce se píše pro práci v kopc. terénu 23 l a v horském 27 l). Tak snad jsem těmi 25 něco nepokazil, ale tomu zvedání to vůbec nepomohlo, spíš je to ještě horší!!! Na té měrce ty zářezy odpovídají tak těm 19 l - horní zářez.

Přetěsnil jsem víka, ale do přetěsnění te hřídele ruční brzdy jsem se nedal, gufera jsem koupil, ale bez demontáže podlahy, "krytů pedálů" a nedejbože budky to asi nepůjde, je tam spoustu zarezlých šroubů, zas tolik to nekape a když je to jen jedno místo, tak to sklenice pod traktorem jistí. Až půjdu do brzd a do uzávěrky a budou sundané blaníky atak, tak se vezme i to přetěsnění té hřídele.

Měl jsem sundanou vanu, čistil jsem i sací koš a vytíral motor zevnitř, a pochopitelně jsem čistil olejové filtry. Ale našel jsem v nich nějaký "nepořádek". V levém čístiči jsou sítka č.2 (a přimíchany tam jsou dvě jedničky.) a v právém byl strčený zřejmě palivový filtr č.2, který tam musel být pěkně dlouho, hádám, že proto už před lety přestala svítit zelená kontrolka mazání. Narychlo jsem ho vyměnil za novy filtr asi take palivový č.1. Kontrolka stále nic. Ale asi bych s tím neměl moc jezdit a nejlépe bych měl nakoupit sítka č. 1 do toho pravého plnoprůtokového filtru, že? Protože ten palivový, i když je to 1 (doufám že víc propouští než dvojka) se určítě rychleji zanese a nebude propouštět dostatek oleje.