Zobrazeno 80x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 30.10.2020 | Počet zobrazení: 80   Zobrazit téma 
Vrátím se k této starší diskusi...Knihu od Jürgena Nolla mám a je to tak , nedoporučuje komaxit z důvodu antikorozní ochrany...
Nicméně od napsání knihy se technologie zřejmě dost posunula...
Dělám teď Stadiona S22 a po zvážení všech pro a proti chtěl bych jej dát celého do práškového laku , před tím provést zinkový antikorozní nástřik a po nanesení práškové barvy ještě nanést vrchní čirý práškový lak...
Jediné dilema mám s nádrží...
Měl jsem kdysi celého péráka v komaxitu...
Místní renovátoři , kteří mně ho dávali dohromadyto tehdy doporučovali , levná varianta s vysokou otěruvzdorností...
Tehdy mi tvrdili , že se pod komax nedá tmelit , což , jak jsem se dočetl , není pravda a tak mi na nádrži zůstaly dva důlky od řidítek...
Práškový lak po několik let , co jsem stroj vlastnil , perfektně držel...Možná velice mírně zmatněl na otěrových plochách...Nic , co by nový majitel řešil...
Pravda je také to , že komax trochu zalil číslo rámu...Ale číst šlo.
Nádrž po polití benzínem opravdu trochu zmatněla a leštění brusnou pastou nebylo moc úspěšné...
Fungovala vosková leštěnka..
Pérám v komaxitu měl po umytí a vyleštění vzhled opravdu velice podobný původní syntetické vypalovací barvě , kterou mám na své patinové velmi zachovalé kývačce 250.
Posuťde sami.

https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=117541
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=118234

Takže tak - to jsou moje zkušenosti s Komaxitem...