MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 292455 příspěvků |6848 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 65 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexVýpis všech témat a příspěvků 21.2.2018 00:08  
Nové fotografie    
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    CENA JAWA 250 PŮLBUBEN ROK 1954 ????   25.04.2010 / 1072
    Zdravím všechny příznivce starých kombajnů claas.Vlastním kombajn claa....   06.01.2008 / 916
    JAWA 250 PÉRÁK FJ 1946   16.10.2009 / 867
    Tipy z inzerce   14.02.2013 / 790
    Zdravim víte někdo více informací a tomoto motocyklu Čz Trail? Od do k....   06.01.2007 / 744
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 30783      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 24 / 4436      Příspěvků Příspěvků: 292455
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/2053 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 175 kurýrní provedení - zadní přídavný nosič


 Zdravím,

Potřeboval bych pomoct. Nedaří se mě nikde najít žádné informace k přídavnému nosiči na předválečné ČZ motocykly pro vládu/armádu. Pár fotek jsme našel, ale potřeboval bych nějaké bližší informace, nejlépe rozměry, tloušťky plechů a způsob uchycení. Budu rád za každou informaci.    [Geroder] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nevíte někdo zda se vyrábí stojánek v replice na čz 175 jednovýfuk (1935). Děkuji případně za kontakt.    [Vasek]   20.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je můj originál stoyan .    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2018
Odpověď  ano, to jsem si neuvědomil, Tourist má stojan širší. Já jsem si ten plný dal Sportku, která je těžší    [michal]   08.02.2018
Odpověď  Toho skoro plného jsem si na žádném motocyklu prakticky nevšiml, ale prodávat ho jako repliku jsem viděl často, již před léty, ale může jít o modernizaci, jelikož ten cca slabej se prostě dost šoupal.    [Pavel]   08.02.2018
Odpověď  To asi ne protože tourist ma stojan širši.    [honza9.9]   08.02.2018
Odpověď  ten s menším vybrání mám taky. Jestli to byla nějaká inovace, nebo se používal na těžších motorkách (350,500), nevím. Je to ale méně častá varianta.    [michal]   08.02.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  Tu je ten s menším vybráním.    [Geroder] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  Nikdo opravdu neví? Prosím o jakoukoliv informaci
Ještě přidávám dotaz ohledně stojanu. Měl jsem na motorce jeden (ten s hlubším vybráním) a sehnal jsem druhý, ale ten má to vybrání menší.    [Geroder] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2018
  Předválečné motocykly ČZ    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Jawa 250 Duplex Blok, r.v. 1939


 Dobrý den,

v tomto tématu bych se rád věnoval mému nově získanému motocyklu a jeho renovaci.Jedná se o mou první renovaci, tak doufám, že vše dotáhnu do zdárného konce.Motocykl jsem získal od mého otce,který jej zakoupil v roce 1978, když byl přibližně stejně starý jako já teď(24) za 400,- korun.Motocykl ležel 34 let rozebraný ve stodole.Jak se zatím zdá, je stroj snad 100% kompletní, snad chybí pouze plíšek na zadním blatníku, který drží lampičku.Skoro všechny díly nesou logo FJ a byl bych rád kdyby to tak také zůstalo repliky jsem se rozhodl nepoužívat s vyjímkou ráfků a výfuků.
Postupně zde budu dokumentovat průběh prací a budu vděčný za konstruktivní kritiku a rady.Kdyby zde byl někdo, kdo vlastní tento málo vídaný stroj, byl bych rád kdybychom spolu mohli vše konzultovat a předávat si cenné informace.Na internetu se toho moc zjistit nedá, zatím pro mne nejlepší zdroj informaci jsou dobové brožurky k motocyklu:Katalog náhradních dílů a příručka pro jezdce.

Celý tento projekt odstartoval zhruba před třemi týdny a od té doby jsem provedl následující kroky: kompletní rozebrání do posledního šroubku
: vyčištění všech komponentů
:nalakování sedla a odeslání panu zelenkovi na potažení světlou hovězí kůží,na toho pána jsem našel na internetu dobré reference tak doufám, že se vše podaří.
:nyní připravuji díly na chrom.Na základě informací, které jsem získal zde na fůru nechám všechny díly včetně nádrže nachromovat u pana Vepřeka.

:dále připravuji díly které mají přijít do laku na pískování.To znamená-bude mne čekat výroba nejrůznějších krytek a šroubů na zakrytí závytů a přesných děr proti poničení.

:co se barvy týká nechal jsem si namíchat 0.5 litru barvy podle vzorku který se dochoval na rámu pod štítkem s výrobním číslem a k tomu přikoupil tmelový plnič.Mám možnost využít lakovny tudíž si vše budu stříkat sám.

:výfuky jsem objednal od pana Hadrávka včetně koncovek které bere od slovenské firmy Buyak.



Toto by na úvod mohlo stačit, pro představu přídávám fotografii a jen co s prací pokročím dám vědět.    [Lada]   24.04.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 200 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Osobně nezavrhuji renovaci, když máte opravdu stroj rezavej od začátku do konce, či jste ho poskládal z dílů aj., nebo že jste použil raplikové výfuky, ráfky, dráty, řidítka a nějaký díl který nemůžete již sehnat, ale repliky celkem zavrhuji, no problém je v tom, že jen málokdo chce přiznat že jeho stroj ta replika je, nebo ani neví jak to s jeho strojem je, a to je asi největší problém, své věci si cením, jelikož vím přesně jak na tom jsou a dokud nemám důvod je prodat, nanám ani potřebu prokazovat jak to s jejich původem je. Bohužel je dnes vidět, že prostě lidi moc neuvažují a platí, asi to šílenství jen tak nepřestane, když vidíte ten obrat cena za poslední dva roky a to nejen u nějakého OHC, OHV, předválečných zetek aj., ale u posraných mopedů, pionýrů, kývaček, péráků, céček aj., tudíž zájem stále je a stále se nacházejí další a další kteří se tomu věnují, ať už proto že se jim to zalíbilo, nebo to mají jako investici, starých časů se již asi nedočkáme a dnes začínat s českými motocykly považuji za šílenství.    [Pavel]   20.02.2018
Odpověď  V budoucnu cítím nezájem dnesni generace to bude hlavni problém si myslím.    [ER]   20.02.2018
Odpověď  radek. Že ty doma nějakou takovou drahou repliku máš? Jasně, vypadají pěkně, hezky se blýskají, mají krásný lak, prostě nádhera. A je skoro zadarmo, podle tebe. A hodnotu drží.
Stačí už jen říci. A to se vyplatí.
No nevím, kolik za ně chtějí prodávající ale levné rozhodně nejsou.A hodnotu drží? No pokud někdo chce investovat do kopií, je to samozřejmě jeho věc.Ale můj názor je, od kopií ruce a peníze pryč.
A k tvému vyjádření- Veterán je i replika a stojí to za to, konec citátu, To opravdu myslíš vážně?
A že jich moc není? Já bych řekl, že jich je spousty. Teprve uvidíme co to v budoucnu udělá s cenami.    [PS]   20.02.2018
Odpověď  Místní usmrkanci muzou utrit nos nad vsim co stojí 100 a více (100tisic je dnes v dnesnim financne narocnem zití pro vetsinu bezne pracujicich absolutne nerelana castka nasetrit proto ta agresivita ze je temer vse mimodosah a kdo to koupi je blazen a kde na to vzal)    [Tom]   20.02.2018
Odpověď  i pěkná replika je hromada práce a vypadá pěkně, rozhodně lepší jak obraz o ničem za 5 mega
ta motorka je pořád zadarmo, víceméně vše co stojí stejně či méně jako nové premiove auto (1,2m) tak je dobré a hodnotu to drží a zvyšuje u premiovky za tři roky je to na provaz a nebo pořád dokola kupovat a tratit, kdo na to má at to delá... veterán je i replika a stojí za to ta krása a zase tolik replik není... řekl bych že velice málo a ojediněle...    [radek]   20.02.2018
Odpověď  Kde jsou originály? Kde by byly. V háji. Drtivou většinu odnesl čas, z toho mála co zbylo byla velká část neprozíravě v duchu doby proměněna v nachromované leštěnky a to něco málo co zbylo je sem tam k vidění.    [PS]   20.02.2018
Odpověď  Navrhuji přirážku 100% u originálů a kdo to teď zaplatí.... a kde vlastně ty originály jsou?    [vlk]   20.02.2018
Odpověď  Honza. Naprostý souhlas, vidím to stejně. Kdo nakoupí nebo nakoupil v dnešní době za přepálený ceny zrenovovaný kopie ať už vědomě nebo nevědomě, a ještě jako investici může v budoucnu velmi splakat nad výdělkem. A navíc mít kopii. Těch může být de facto neomezené množství. Může se kdykoliv vyrobit. Za rok, za 10 let, prostě kdykoliv.Pokud bude poptávka a vyplatí se to. To srovnání s obrazem naprosto platí, i sebe lépe nově namalovaný obraz podle obrazu starého mistra není original. Dá se spíš předpokládat a i se to opravdu děje- růst zájmu o stroje v původním stavu a i jejich cen a pokles zájmu o stroje po renovaci. I v inzerci je nyní v nabídce řada profláklých motocyklů po renovaci, profláklých tím, že se u nich hodně kopírování vyskytuje. Jsou k mání za velmi vysoké ceny a jsou tam dlouhodobě a nějak nemizí.    [PS]   20.02.2018
Odpověď  Sázka na jistotu je tyto renovovaný motorky za dnešní přepálený ceny raději nekupovat. Člověk do toho už nevidí a replik bude jen čím dál víc. S cenami to může nemile zahýbat. Podobně jako přemalovaný obraz od známého autora dobrá investice není.    [Honza]   20.02.2018
Odpověď  bohužel ta cena repliky je ok, originál je za 600 a více... replika je cenově jakžtakž    [vrt]   19.02.2018
Zobrazeno 10 z celkem 200 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Předválečné motocykly Jawa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (200) 
Zodpovězené téma  

Vyrobni cislo CZ 250/471


 Ahoj ve spolek, mám Smolíka, s nízkým výobním číslem rámu a motoru. Zajímalo by mě jaké čísla v jakých letech byly, eventuelně do kterého čísla se vyráběli.    [Pepek]   01.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Napiš rozmezí tvého čísla motoru a zkusíme to nějak odhadnout.

Já mám dva motocykly ČZ 250/471 s těmito výrobními čísly:
1. kus: rok výroby 1975 výrobní číslo motoru 00476X (X je číslo mezi 1 a 9)
2. kus: rok výroby 1974 výrobní číslo motoru 00022X (X je číslo mezi 1 a 9)    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2018
  Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477     Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Jak přišroubovat blatník na C


 Zdravím,mám dotaz,nad kterým si už delší dobu lámu hlavu.Jak přidělat přední blatník na Céčko?Má se k vidlím přimontovat zevnitř,nebo z venčí,tak jako je to na foto?80% zrenovovaných motorek to má přichycený venkem.Osobně se přikláním k přišroubování zevnitř.V katalogu ND je pouze šroubek,matka a pružná podložka,což znamená že se šroub ,,zaryje´´do barvy,řešíte to použitím delšího šroubu a přidáním podložky pod hlavu šroubu?díky    [Luboš]   20.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na té fotce je to špatně, i když to na uchycení zevnitř láká(rovná plocha na úchytech) tak vzpěry jdou vždy přisazeny vně k teleskopům(viz foto). Také spojovák je přesně jako v katalogu(šroub, pérovka, matice), šrouby se ve výrobě prostrkovali zevnitř bez podložky, pod maticemi byly ty pérovky velkoplošné.    [Martin Štindl]   20.02.2018
  Motocykly ČZ 125/150    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výroba řetězového kolečka


 Neřešil jste někdo výrobu řetězového kolečka ? konkrétně potřebuji malé kolečko na sekundár (13zubů) a cenu mi řekli okolo 2.500, takže počítám nakonec tak 3. což mi přijde opravdu dost. podotýkám, že koupit to kolečko opravdu nejde. druhá varianta je ze starého osoustružit zuby a z nového střed a pak to svařit, ale na to nikoho šikovného nemám.
díky.    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  varianta přechodu na slabší řetěz samozřejmě je, co mám info, tak moc dlouho nevydrží-je otázka jaká bude skutečnost.
ten eshop motomach3 je nemá.    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2018
Odpověď  A opravdu tam ten řetěz patří? Na 9 konovej motor řetěz jako na půlitra? Nejjednodušší řešení vidím v montáži obyčejnýho řetězu 1/2, a tím i obyčejných kol.

Nebo svařit střed z motoru 450 s ozubením na velký řetěz, dělal jsem to stejně na předválečné Jawě,v době, kdy nebyla šance koupit replikový kolečko.    [Monty]   17.02.2018
Odpověď  Monty: výstupní hřídel je stejná jako skůtru, ale ozubení je na silnější řetěz 5/8"x3/8", jako velorex 350 apod.
slava: díky, zkusím to projít    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2018
Odpověď  a to se neda koupit hotove ?https://www.motomach3.cz/prevody/retezova-kola/    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2018
Odpověď  VELOREX 175? Tak to je obyčejný kolečko jako do skůtra Čezeta, ne?    [Monty]   16.02.2018
Odpověď  mám to na velorex 175, možná je stejné na rikše, ale to nevím určitě. zatím jsem to vyřešil tak, že se mi povedlo na kladně vyhrabat dva kusy jetých koleček. ale do budoucna se tomu nejspíš nevyhnu. s tím polotovarem mě to nenapadlo. akorát u soustruhu jsem stál naposled ve škole a to je už je drahně let..
oz kolo je ploché, bez nálitku.    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2018
Odpověď  jinak CZ prodava i polotovary oz kol a stim uz se da delat ledasco pokud mas pristup k svarecce a soustruhu bych v tom nevidel problem    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2018
Odpověď  mozna uz je to pase nevim jak to kolecko vypada ale nejelevnejsi varianta je ho nechat vypalit vyrezat z silneho plechu pokud je nejake osazene tak nejakou rozperku a k ni opet privarit placku aby se podobalo puvodnimu.    [Free]   14.02.2018
  Technika, renovace a údržba historických    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

Díly Jawa 500 OHC 02


 Dobrý den pánové,
sháním nějaké drobnosti na motor co skládám, neměl by někdo na prodej nebo typ kde koupit?
- Pružina brzdy vačky
- Kontaktnice neutrálu
- Tlačná pružina startovací páky (na hřídel řazení)
- Vratná pružina startovací páky (spirála)

Děkuji za reakce.    [Arnošt]   20.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vratná pružina je shodná s Pérákem.    [T-1000]   20.02.2018
Odpověď  Ahoj, krom vratné pružiny asi vše mám, napiš na fikuscz@seznam.cz    [fikuscz]   20.02.2018
  Motocykly Jawa 500 OHC    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ "praporkové" kolo


 Dobrý den, dnes jsem si domů přivezl staré praporkové kolo ČZ. Prosím, může mi někdo se sběratelů a znalců těchto bicyklů napsat, o jaký rok se jedná, a co vše bych měl shánět. Vím, že je jiné sedlo, přední kolo, není nosič a asi i jiný zvonek. Nejsem si vůbec jistý zadním blatníkem? Je původní, nebo ne? Také si nejsem jistý světlem a dynamem a středem - jednou i druhou matkou talíře. Tímto bych i rád poptal již zmiňované díly u veteránistů, kteří se tomu věnují a vyznají se. Děkuji každému za pomoc, ať už informací, či i nabídkou nějakého dílů. Pro informaci, kolo bych rád zrestauroval, abych zachoval historii a původ stroje.    [PolasoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nadherne :) Uz se mi ozvalo par sberatelu a nadsenu do tehle kol, a diky nim jsem sehnal vetsinu dilu k dokompletovani. Zbytek budu shanet dal, ale urcite se jeste budu ptat na nektere veci. Hodne informaci jsem nasel, nebo jsem dostal od panu, ale verim tomu, ze za pochodu restaurovani narazim na nejaky problem. Urcite pak poslu foto, az bdue kolo hotove. Zatim moc dekuji, vazim si kazde rady, fotky a pomoci :)    [PolasoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2018
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Podařilo se zachránit i ten zadní blatník.    [mojmír pruch] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2018
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Sedlo a zadní blatník tam nepatří. Vše se dá dohledat na netu.Moje vypadalo hůř.    [mojmír pruch] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2018
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Foto 2    [PolasoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2018
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Foto 1    [PolasoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2018
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Foto    [PolasoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2018
  Bicykly a jiné bezmotorové stroje    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

S 22


 Dobrý den,
1/k čemu je tento dím na Stadionu?
2/jak se dá opravit stojan aby stadion stál na kolech a nepadal , nemusel jsem mít pod stojanem 2 cm desku?
Karel    [70karel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Myslím že to tam nepatří, vypadá to jako nějaký samodomo záchy. Alespoň jsem na nic takového při skládání zakoupené 22 nenarazil.    [pítr]   20.02.2018
Odpověď  Nemáš fotku toho stojánku? Nebo spíš rámu v místě, kde je upevněn.    [Čop] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2018
Odpověď  a co ten díl na foto z čeho to je, kam patří?    [70karel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2018
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=120&idtop=268123    [pítr]   19.02.2018
Odpověď  www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=120&idtop=137985    [pítr]   19.02.2018
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Kde koupit sadu na repas zapalovani?


 Ahoj, kde koupit sadu na repas zapalovani? Ted nemyslim civky, ale vsechny ty bakelitove valecky na srouby svorkovnic, izolacni podlozky a vubec. Dela to nekdo?    [CIJOML]   18.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Místo toho izolačního válečku(papírový) se dá použít váleček z izolace PVC která je na vodičích CY - nevím jaký to byl podle průměru, CY2,5 nebo CY4(??)    [Martin Štindl]   20.02.2018
Odpověď  Ten váleček jsem zrovna v sobotu vyráběl.    [fikuscz]   19.02.2018
Odpověď  to neni ono treba pro ten sroubek jak se napojujou svetelny civky tak tam patri jeden valecek a dve pertinaxovy kolecka ktery maj diru ze se tam ten valecek vejde. Na jednom zapalku mam origo na druhem uz se nedochovalo. Tohle bych potreboval.    [CIJOML]   19.02.2018
Odpověď  Coji tu nemá? http://www.mvdily.cz/fibrova-izolacni-podlozka-kontaktu - ale nevím jestli sadu.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2018
Odpověď  Nikdo nevi?    [CIJOML]   19.02.2018
  Motocykly ČZ 125/150    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor353


 Zdravim,chcel by som spytat zohnal som motor na 250/353 ktory ch em pouzit, dal som dole valec a pri sani je odkoleny kusticek hlinika, neviem mam s toho dilemu aby to nerobilo nejake patalie aj ked z vrchu pride valec utesneny (no zostane tam akoby hlucha diera).myslite ze by to mohlo robit patalie?    [african] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tiez som tak rozmyslal ze pre pokoj v dusi by som to dal urobit no je to tam dost tenke, snat to bude vediet zavarit a ze sa to neurve.Tak dakujem za nazori .-)    [african]   20.02.2018
Odpověď  tak kdyz uz ten motor delas tak to zavreni v ty cene opravy neni zadna raketa a budes mit klid pro svoje svedomi ze jsi pro to udelal maximum    [Free]   20.02.2018
Odpověď  To leštenie kanálov má význam možno v závodných motoroch,pri takejto sériovke sa zbytočne zaťažuješ.    [Joski]   19.02.2018
Odpověď  Jo tesnit to bude urcite len sa mi jednalo aby tam palivo nejak nebrzdilo.Lepit to urcite nebudem aby to nahodou neodpadlo do motora jedine vyvarit.Tiez mi uz dvaja povedali ze nechat tak no neviem.    [african]   19.02.2018
Odpověď  Já bych to nechal tak, je to minimálně a v pohodě to bude těsnit.    [HonzaBK]   19.02.2018
Odpověď  jestli ten motor budes delat tak bych to nechal vyvarit a sladil to pilnikem ale bude to fungovat i tak jak to je. nebo dolepit dvouslozkovym lepidlem.    [Free]   18.02.2018
Odpověď  V pohode prekryje, len som myslel ze ked sa aj niekedy lestili privodne kanale pripadne chromovali tak ma napadlo aby tam to palivo nejako nebrzdilo v tom hluchom mieste, zostane tam niekolko mm podstate diera, tak som sa zlakol aby masina isla tak ako ma...    [african] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak lepsia foto snat    [african] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2018
Odpověď  Pokiaľ to prekryje papierové tesnenie čo sa dáva pod válec bude to fungovať.    [Joski]   18.02.2018
Odpověď  Aha teraz pozeram no je to tam kde sa bloky spajaju a pod tym co vidis je sacie potrubie od karburatora - v podstate na to co vidis ide valec, foto z vacsim MB mi nechcelo zobrat pripadne poslem do mailu...    [african] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2018
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Nový člen.


 Zdravím všechny.Jsem tu nový a jsem z Brna.

Koupil jsem Jawettu r.v. 1960 a započal s renovací.Dnes jsem ji rozebral na prvočinitele a nachystal pro chemické odstranění původní kladívkové barvy.
Mám na Vás zkušené renovátory Jawett a Stadionů několik dotazů ohledně renovace:

1. Jakým způsobem oddělit zadní kyvnou vidlu od motoru ( vyrazit,vylisovat) (zajišťovací šroubek odmontován)?
2.Jak a čím nahradit původní kladívkovou barvu (originál zelená)?
3.Jak zdemontovat zapalování z kliky?
4. Mám obuto pneu rozměru 23*2. Jakou velikost ráfků objednat.
Moc děkuji za případné rady a postřehy.    [seznam19Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 24 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Mám 100 kilo. Nepsala klávesnice :)    [seznam19] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2018
Odpověď  Kde pořídit kvalitní ráfky? Mám kilo tak aby něco vydržely.
Díky    [seznam19] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2018
Odpověď  ráfky se dají koupit nové ale šířku ráfku 39,8 mm. Už nikde nekoupíš jedině origo dokonale připravit a pochromovat ty repliky mají 44 mm. možná jsem cvok ale vadilo mi to a dost dlouho jsem ty původní hledal.    [hubohu] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já jsem bubny obrousil šestistovkou šmirglem a potom leštil hadrovým kotoučem a pastou na leštění hliníku.    [Čop] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2018
Odpověď  Mě se docela líbí to chemický leštění, připadně mě to nejblíže k původnímu povrchu. není nic leštěnýho, zůstane původní struktura odlitku, jen to je lesklejší, ale časemto trošku stmavne. Hliník určitě netryskat. Chromování třeba ve Svitávce (mezi Blanskem a Letovicemi), nebo já to vozím do Brna jak je te´d zavřenej ten maloměřickej most tak tam to brousí aleští. Další kdo v Brně brousí a leští je na Cejlu v bývalé fabrice jak je křižovatka k vojenské nemocnici (nevím co tam bylo za fabriku). Ale rám bych taky nelakoval. Hlavně nezkoušej sundat magneto bez stahováku, jinak zničíš klikovku a pozor je tam matice s jemným závitem!.    [HonzaBK]   29.01.2018
Odpověď  Diky. To taky delam. Sedim a hledam.Nechci delat nic bezmyslenkovite. Tryskat budu sodou. Zatim vse cistim a prohlizin stav    [seznam19Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2018
Odpověď  Hliník netryskat!!! Když, tak suchým ledem nebo podobným mírnějším abrazivem. Nikdy písek / drť.
Je to sice Vaš stroj, můžete si s ním dělat co chcete, je mi do toho všeho vlastně kulový. Ale vřele bych Vám doporučil věnovat několik dnů / týdnů pátráním po internetu googlením hesel "restaurování laků", "renovace odlitků", "chromování - zkušenosti", atd. Nepůjde to rychle, ale dozvíte se velmi mnoho užitečných poznatků v ucelené podobě...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2018
Odpověď  Rafky budu kupovat novy. Stredy chci ocistit tryskanim a vyplest. Nachromovat jsem chtel riditka a dronotinu. S tou patinou mi davate. Restauruji take stare veci a davam jim novy zivot.Tento stav ale asi nedam.    [seznam19Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2018
Odpověď  pokud chceš chromovat ráfky, tak to nemá cenu, lepší je koupit nové, už pochromované. Na těch starých se totiž už nikdy nepodaří udělat takovou přípravu pod chrom, aby byl chrom hezký. A co se týká dalších dílů, tak ty bych nechal původní, stačí je vyleštit. Ale nevím, jaké s tím máš úmysly - jak už psali jiní přede mnou, je to krásná patinovka, u které je škoda, co do vzhledu původního stavu, nějak zasahovat - kromě vyčištění.    [michal]   26.01.2018
Odpověď  Pokud je tu někdo z Brna nebo okolí a může poradit kde dobře a kvalitně chromují?
Díky    [seznam19Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2018
Zobrazeno 10 z celkem 24 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (24) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  A jak se vám líbí PAvy asijské produkce ?    [Petr Langer - JAWAmarkt.cz]   11.02.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 76 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jaký je Váš názor na homestavby beden na PAVa? Mám jeden podvozek navíc a nechce s emě jako socce kupovat za 5000 plastbednu a dekl k tomu ještě za 1500. Jsem schopen si vyrobit z plechu "zadara" poměrně hezký vozík. Jen teda nebude tak hezky oválně zakulacený žejo...signovačku mám to není problém....nebo napadá Vás něco jiného co použít?    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2018
Odpověď  ...to Monty (ze 14.11.2008): staré téma, ale rád na ně navážu. Obíhal jsem s bomboškou a flaškou všechna (i bývalá) DI, kde přicházel v úvahu jakýkoliv přepis dědova Libeňáka... a NIC. Myslím, že současná digitalizace záznamů začíná rokem, kde jsem mimo - Monty, nebo aj ostatní kluci, poraďte, JAK NAJÍT prodaný stroj? K závodnímu stroji existuje krásný závodní deník, jaký si každý sportsman zrovna nevedl; ale chtěl bych vidět tu mašinu dnes, ne-li ji získat zpět. Poraď/te někdo, jak pokročit v nepokročitelném.

Za cokoli děkuje    [Hobo]   13.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Páva od KK tahám za Uralem a něco jsem s ním najel. Na srazech jezdil i v terénu.Až na pár škrábanců vše bez problémů vydržel.Je fakt lehoučký,ale když se zatíží tak sedí dobře.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2014
Odpověď  Pěknej-co stojí??
Kde se dá koupit??    [kraken]   10.01.2014
Odpověď  Nejlepší je bez debat koupit originál. Původních věcí ubývá - a naopak replikových je stále více a více. Pokud teď koupíte laminátového, tak jeho cena už asi těžko bude někdy větší, ale naopak bude jen klesat. A určitě i pro jeho případný prodej nebude nikdy tak žádaný jako opravdový původní PAv.    [Honza]   08.01.2014
Odpověď  Možná to není úplně k tématu ale koukal jsem právě, že na str. Mototochnik se dá páv pořídat. Sice za dost penez....ale zajímalo by mě jesli s tím novým pávem má někdo zkušenosti. Jestli je lepší plechovej nebo ten českej laminátovej. Protože nekdo hanil tyhle laminátový, že jsou moc lehký a skáčou za motorkou jak zajic a když se do nich ťukne tak to praská....atd...    [Michal]   08.01.2014
Odpověď  jeden slovenskej
http://motorky.bazos.cz/inzerat/30709315/pav-40--4 1-s-podvozkom.php    [kraken]   01.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Česká produkce.    [kraken] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2013
Odpověď  Zdravím tě Dane, uznávám, že nově vyrobený PAv není laciný, ale pokud chceš v podmínkách, které vytvaří pro živnostníky náš stát a při dnešních cenách energií vyrobit něco za 10 tis. korun a neprodělat na tom kalhoty, tak ti přeju hodně zdaru. Jen pro informaci, náklady na výrobu jednoho vozíku jsou dnes 13000 kč. Zbytek pokrývá naklady na výrobu přípravků a forem. Takže vidina výdělku je zatím v nedohlednu. S pozdravem Karel Krajanský    [Karel Krajanský]   22.12.2008
Odpověď  Karle Karle, kdyby byl za 10 tis., tak si ho koupím,protože za deset se dá sehnat hodně slušnej originál, ale tenhle vyjde na 18500,-????myslím. Chápu,výroba je nákladná a náročná , ale stejně.....    [Dan]   17.12.2008
Zobrazeno 10 z celkem 76 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Přívěsné vozíky, sidecary    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (76) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 50 typ 22


 Dobrý den všem motorkářům.Nikde jsem tady nenašel téma které mám v nadpisu a proto sháním více info.Něco jsem našel na stránce www.motoride.sk,www.jawa- 50.cz a něco je i v knize od Wolhmutha ale kdyby někdo ještě věděl o nějakých informacích než jen těch co jsem uvedl byl bych rád kdyby se tady snámi o to podělil.Vlastního třeba někdo nebo jestli je aspoň v nějakém muzeu?Předem dííky za odpověďi.Vlaďa    [chalupsky.vRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.01.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 123 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  V čase presťahovania výroby Babiet do Kolárova som sa spoznal s pánom Kuráňom a Tucíkom z PB-je to od nich.A samozrejme prevedenie je profi.Rebrovanie s väčšími prefukmi je odliatok,nik to ručne neopracovával.Navyše už bol aj modifikovaný karburátor pre zvýšený výkon J 22,je v katalógu.Prečo to potom celé odpískali neviem.    [Joski]   20.02.2018
Odpověď  Joski:ako vies,že tie tvoje valce sú z 22.Veď sa jazdil motokros,rýchlostné a motokáry-valce sa upravovali.veď ja som urobil dva valce jeden s prefukmi vo vložke a druhý v hliníku.hlava znížená 1,5mm to na sériový karburátor a výfuk išlo celkom slušne.to bolo začiatkom 80tych rokov a kde skončili neviem.    [Jumbo]   17.02.2018
Odpověď  vždiť sem už prosím vás dejte ty výkresi tech vložek a každý kdo jezdil závody na pioníru ( motokros,souteže,silnici a motokáry ) bude vedet co to vlastne máte...jetli neco máte...    [HIS]   16.02.2018
Odpověď  Jenco a pojednáva ten tvoj výkres aj o hliníkovej časti valca alebo len o tej liatinovej vložke?Lebo aj prefuky sú na J 22 iné (rozmery,tvar,uhly vyústenia).Tak isto ako sú iné aj na tom náleze z minulého roku čo som sem dal v inom príspevku,tak ako sa líšia aj na 05 a 20.Nie je to len o vložke válca.    [Joski]   15.02.2018
Odpověď  Napsal jsem blbost. Ta dvacítka má originálně motor Jawa 05!    [Pajka] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Co byste třeba řekli na přiloženou fotku výrobního štítku Jawy 20 z roku 1967, která má od výroby originálně motor Jawa 20 a na štítku uvedený výkon 3k/6000 ot?    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.02.2018
Odpověď  Jak už jsem psal. Ten čtyřkanálový válec sice existuje, ale nemá nic společného s Jawou 22, která byla vyvíjená kolem roku 1965 souběžně s typy 20 a 21 a zůstala pouze prototypem. Čtyřkanálové válce se individuálně vyráběly od konce roku 1974, tedy zhruba 10 let po vývoji prototypu J22 v době, kdy už bylo jasné, že výroba pionýrů bude ukončena.

Do sériové výroby ty válce dát nemohli, protože by nevyhovoval pilový diagram 3° převodovky a kvůli vyššímu výkonu ani brzdy a podvozek. Kvůli rozhodnutí vlády byla výroba pionýrů de facto v likvidaci a jediné přípustné změny souvisely pouze s obnovou nástrojů (např. forem pro lisování plechů) a snižováním výrobních nákladů. Jakékoliv zásadnější inovace, natož nové typy, nepřipadaly v úvahu.

Dále si stojím za tím, že prototyp se nedochoval a určitě nebyl vyroben ve víc exemplářích. Všechny existující stroje jsou lepšími nebo horšími napodobeninami, postavenými podle dvou dochovaných fotek prototypu.

Bájná hodnota 4 koní jednoznačně souvisí s jinou metodikou měření a takto "výkonných" pionýrů jsou tisíce. I kdyby vyšší hodnota výkonu byla doprovázena vyšší hodnotou otáček, stále to nemusí nic znamenat. V době vývoje (proto)typů 20, 21, 22 mohly být zaznamenané hodnoty jiné, pouze orientační. Přesná měření se vždy dělají před schválením výroby ve zkušebních ústavech. Jawa 22 schválení ale nedostala, tak se s ní může pojit zkreslená informace o vyšším výkonu.

Kromě toho existuje dost technicko-historických "hříček", které jsou zajímavější a nejsou pohádkami...    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.02.2018
Odpověď  JENCO,mužeš sem prosím dát ten výkres vložky a pokud možno aby se z toho dalo vyčíst rozmery    [HIS]   14.02.2018
Odpověď  Som zvedavý na dôkazy. Ta 22ka ala Milata original nieje, su tam rozdiely už na prvý pohlad. Masku nemá správne spolu s riadidlami. Má zadný plech aj spojkový dekel z jawy 20 namiesto 05, a samozrejme nezohnatelny iný dekel zapaľovania chýba. A ten valec, vykres mám od frézára z PS tak mám jasno. Možno je originál ale prešiel značnými domácimi úpravami ako všetky 4k valce ktoré som kedy videl.    [jenco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2018
Odpověď  Dík,pokusím sa k nemu nejak dostať.Ono ja bych tú repliku Jawa 22 dal tiež bez problémov,a plne funkčnú,ale nechcem riskovať že sa týden nato objavia zábery orginálu a budem mať zle tú masku s reflektorom,tak ešte čakám.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.01.2018
Zobrazeno 10 z celkem 123 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Malé motocykly Jawa 50 a ostatní padesát    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (123) 
Zodpovězené téma  

Pérák 250 a Triumph TWN 250, popř. jiná zahraniční 250ka


 Má někdo obě motorky? Zajímalo by mě srovnání péráka a dobových konkurentů.    [Hynek]   10.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Mam peraka a mám TWN BD250 dvoupístový, nevim jestli máš bd nebo bdg v těchto motorkách je taky rozdíl. bd250 byla ve své době nejvýkonnější dvěstěpadesátka jela hravě přes 100km/h a vykon 12k což měla až kývačka ke konci padesátých let :) pocity z jízdy tě asi zajímají víc, takže stručně pérak lépe pruží, tahne hnedka od spoda ale pak už nic, triumph má horší pérování, ale tahne pěkně navrchu a jezdí za 2,5 -3 litry má oddělené mazání, valec z lehké slitiny rotační šoupě, zapouzdřený řetěz, spojkový koš na gumových silentblocích, předstih si šteluju páčkou na řidítkách. Jestli máš BDG tak je to hodně podobně ale to už je poválečná výroba má novější pérování, motor přišel o rotační šoupě kvůli zjednodušení výroby ma o 2koně menší výkon, valec je litinový, odstředivý reg. předstihu, jeden výfuk a pruběh kroutáku má podobný jak perák. Každa z těchto motorek ma svoje, TWN mě baví víc možná i proto že málo kdo vi co to je...    [Ladic]   20.02.2018
Odpověď  Mě se vždycky zamlouvala NSU OSL 250. To je skutečný souputník péráka. Podobný výkon, rychlost a stejná doba výroby. Kdysi byla k mání pojízdná s doklady a poměrně levně na inzerát nedaleko bydliště, ale tehdy jsem ještě neměl řidičák na moto a než jsem se rozhoupal, tak byla pryč. Lituju toho do dnes.    [donkomposto]   14.02.2018
Odpověď  https://www.carandclassic.co.uk/car/C958894

jeste jedna zajimava 250    [Free]   13.02.2018
Odpověď  napsalsem to spatne ikyz ani jeden stroj neradim k spolehlivim. vim ze vseobecne se za lepsi povazuje ural, skusenost osobni mam jen s dneprem a to ne moc dobrou spousta zavad danych spatnou kvalitou nebo tech resenim asi jsi mnel stesi na dobrej kus ale co znam lidi osobne tak to je tak 10:1 deset zatracuje jeden chvali :-) prijde mne to jako motorka pro lidi co se v ni radsi hrabou nezli jezdi.    [Free]   12.02.2018
Odpověď  free píše ...snad kromne povestnych ruskych stroju..
Nevím,jaké máš zkušenosti a ruskými stroji, já mám Dněpr 16, to je ukrajinská motorka a po druhém prasknutí kliky jsem vyměnil motor za stejný, ele ruský ural.
Od té doby naprostá spokojenost, jezdím pouze v terénu a dostává pořádně do trika. Udržba kromě oleje žádná a spolehlivost perfektní. Kvalitu tohoto ruského motoru mohu s čistým svědomím rovnat s kvalitou BMW :-)    [Luboš H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.02.2018
Odpověď  neni to uplne souputnik peraka ale to bmw taky je az padesaty leta
https://www.nortonownersclub.org/models/light-twins

daj se sehnat za rozumnej peniz.    [Free]   11.02.2018
Odpověď  tak pri najezdu stovek km bude jakakoliv motorka bez problemu snad kromne povestnych ruskych stroju. vzhled je mne jasnej ze ma kazdej jinej vkus ale v estetickyho hlediska nelze uprit perakovi jasny plus    [Free]   11.02.2018
Odpověď  Relé je v BMW prakticky stejný jako na Péráku, jen origo BOSCH - to, co na české kopii jsou ohnutý plechy, tak je frezovaný z kusu, kde jsou na českým holý dráty, tak je bandáž,a asi trošku lepší matroš- fakt je, že jsem je seřizoval jednou před 10 lety, a od té doby funguje.    [Monty]   11.02.2018
Odpověď  Já nikomu nic nevnucuji, jen konstatuji dlouholeté zkušenosti a můj názor.
Vzhled, je záležitost vkusu a každý ji má jinou. Já se pokládám za technika a pro mě je rozhodující hlavně úroveň konstrukce a kvalita zpracování.
Jinak k údržbě - relé ani pořádně nevím jak vypadá :-) , nikdy nebyl důvod ho hledat a odtrh jsem také nikdy neřešil (najezdím nekolik stovek km ročně :-) )
Já jen znovu opakuji, že jsou i jiné alternativy, než předražené péráky. (mám je taky 250 i 350 a několik jsem jich renovoval a renovoval jsem i několik BMW), ale když je porovnávám, tak mě vychází BMW po všech stránkách lepší.
Hlavně jsem reagoval na srovnání ceny, která je naprosto srovnatelná.    [Luboš H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.02.2018
Odpověď  lubos H akorat je ten bavorak pekne hnusna motorka..... jinak pokud se perak udela neni duvod na nem cokoliv po nekolika desitkach tis km delat max seridit odtrh nebo rele coz te nemine ani na tom bmw    [Free]   11.02.2018
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

kLEVA-poprosím o Váš názor.


 Akú finančnú hodnotu má podľa vás tento motocykel Kleva 125?(farebné foto pôvodného stavu,nálezný stav je už horší ale moto je kompletné).Bude pravdepodobne na predaj,tiež torzo Klevy 50 ale už bez motora a kotúčových brzd.Zvažujem či do toho ísť.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Neměl by jste doma někdo válec a hlavu ze závodní MZ, či nemáte kontakt na někoho z Německa, kdo by o tom mohl vědět, možná je i někdo později dělal, viděl jsem je na vícero stavbách ....., díky za jakoukoliv případnou snahu a zprávu.    [Pavel]   20.02.2018
Odpověď  Jinak ale tu padesátku má pán cca skoro kompletní, je to s tím válcem a hlavou Minarelli a pokud by pár let předtím z místa nevytáhl přiložené díly a neprodal, byla ještě kompletnější, no a TP a ještě něco by snad mělo být u otce dřívějšího majitele....    [Pavel]   15.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vypadala přitom dost slušně.    [Pavel]   15.02.2018
Odpověď  Tak po delší době jsem zareagoval kvůli té, co se prodávala na aukru, svalně jsem pánovi tedy nakonec napsal, no sdělil mě následující, ne že by prodal tedy za 10 tisíc euro vše, ale prý má nabídku na tu padesátku 10 000 a na to torzo 125 ccm 5-6 tisíc, nevím co bych dodal, když se na aukru prodala cca za 1600 euro, tak jsem uvedl pánovi ať nečeká na vyšší nabídku a rychle prodává :-) co si o tom myslíte Vy nevím, ale mě to prostě normální nepřijde, když člověk ví za kolik se prodávají jiné, cenné a zrenovované stroje.    [Pavel]   15.02.2018
Odpověď  Zdravím Pavle,zatiaľ nie.Stále sa snažím dojednať tú 50 ccm.Ja mám motor a pán zvyšok.Niektoré veci jednoducho nejdú tak rýchlo ako by som chcel.    [Joski]   15.02.2018
Odpověď  Joski, pro zajímavost, koupil jste si od pána Klevu 50 a 125 nebo někdo jiný, loni tam byla tuším představa ceny cca 10000 euro.    [Pavel]   15.02.2018
Odpověď  Ahojky, nějak jsem potratil Tvoji emailovou adresu Joski ozvi se mi na modryperak@centrum.cz. Děkuji přeji příjemný den a zdravím Franta Sladký-modryperak    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2017
Odpověď  Joski, v pohodě, klidně smaž co uznáš za vhodné, to mě nevadí, ale ještě se tedy spoj s panem Vančo, kterému by měli ony motocykly stále patřit, stále se u něj nachází kapotáž a TP. Bohužel ti informaci, že by je on sám prodal nesdělí.    [Pavel]   29.01.2017
Odpověď  Bez urážky Pavel,to čo tu píšeš sú velmi slušne povedané zavádzajúcae informácie.Ale aj tak na základe toho čo tvrdíš som si situáciu preveril a súčasný majitel ich nadobudol úplne legálne.Ostatne ma nezaujíma,každý kto robí s veteránmi môže byť nazvaný priekupníkom,tak či tak veterány sú dnes lukratívny biznis,s tým nikto z nás nič nenarobí.Ale ak na niečo nedosiahnem nebudem nikoho bez akýchkolvek dôkazov krivo obviňovať!Preto som vymazal ten príspevok nižšie.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.01.2017
Odpověď  kosman, prosím tě, máš samozřejmě pravdu, nemusím mít vše a ani nikdy mít nebudu, ale nynější držitel motocyklů se chová jako klasický překupník, stačí pořádně zaplatit a můžeš si je pořídit, bohužel mota znehodnotil prodáním některých dílů a nemluvě o skutečnosti právoplatného vlastnictví, ale to by bylo opravdu na dlouho, jinak máš možná lepší možnosti než já, tak si kup cokoliv co chceš, stejně jako já, s pozdravem Pavel.    [Pavel]   28.01.2017
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocyklové soutěžní a závodní speciály    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 

 Strana 1/2053 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 22.1.2018)
Nezodpovězené téma 

Číslování Stadiónů S11


 Ahoj, mám dotaz. Jak se číslovaly mopedy S11? Bylo vždy větší číslo motoru než rámu a nebo naopak? Já mám číslo rámu 920xx a číslo motoru 957xx. Je to tak správně? Je k němu i kartička kde sedí čísla s mopedem a jako replika nevypadá, ale to nemohu úplně zaručit. Děkuji    [Jakeš]   20.02.2018
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Dráty kola ČZ 125 B,T


 Dobrý večer,
chtěl bych se zeptat, zdali se vyrábí dráty kol pro ČZ 125 B,T o rozměru 3x190 mm, resp. 3x218 mm? Popř. kde by se daly sehnat? Potřebuji sehnat 16 drátů včetně nyplů.
Díky.    [Jiřin]   19.02.2018
  Motocykly ČZ 125/150    Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Dobrý den s čeho je prosím tenhel trecí tlumič rízení ? Dekuji


 Dobrý den s čeho je prosím tenhel trecí tlumič rízení ? Dekuji    [Dano159Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2018
  Automobily do roku 1945    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Skoda 1203


 Zdarvim, prosim o nazor. Mam plachtu na Skodu 1203 (na 99 procet je to 1203) a resim co s ni. Myslite ze tato auta existuji a mohl by o ni byt zajem pripadne co si za ni rict? Dik Pavel    [skoda1203]   18.02.2018
  Automobily od roku 1945    Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentNezodpovězené téma 

Zbrojovka Original Radial


 Nový chrom na sedlo a další drobnosti ano, nebo ne? Pokud ne, jak zakonzervovat exponovaná místa vč. rezavějících míst pod otlučeným lakem na rámu?

http://www.imagehosting.cz/images/2018021310.jpg    [Giftmacher] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2018
  Bicykly a jiné bezmotorové stroje    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

startovací segment


 Zdar všem,
marně pátrám po e shopech po startovacím segmentu na 550,555 ky.....Asi je "vyprodáno". Nebo někdo víte, zda se dají koupit? Dík za info.    [Marek]   15.02.2018
  Malé motocykly Jawa 50 a ostatní padesát    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Dveře


 Prosim o identifikaci dveri,jsou drevene potazene kozenkou.diky    [Urban009Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2018
  Technika, renovace a údržba historických    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Soustružnické práce


 Dobrý den, nabízím soustružnické práce na klasickém soustruhu. V případě zájmu či pro více podrobností volejte na tel.:731 923 547, nebo na email znivao@gmail.com. Díly posílám poštou případě osobní setkání Valašské Meziříčí.    [EdyeRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2018
  Služby, řemesla, kontakty    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Maska kapota


 Zdravím poradi někdo z kterého traktoru to je.diky    [Martin ###Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.02.2018
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Určení zvonku


 Na jaký typ kola herkules se mon toval tenhle zvonek? Dekuji    [Dano159Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2018
  Bicykly a jiné bezmotorové stroje    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kryt řetězu u "švéda"


 Zdravím, nemá někdo prosím informace nebo fotky jak je řešen kryt řetězu u Jawy 553(579) švéd? Prošel jsem na internetu co šlo a nic bližšího k tomu jsem nenašel. Zajímalo by mne jak je řešeno rozevření horní horního a spodního krytu v přední části a jak vypadá nástavek(pouzdro krytu v motoru).    [Martin Štindl]   06.02.2018
  Exportní typy československých motocyků    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 550 - Barva sedla


 Zdravím všechny.Mám dotaz vždy bylo sedlo hnědé koženky i když byl třeba pařízek světlé modré barvy?    [Jirka]   05.02.2018
  Malé motocykly Jawa 50 a ostatní padesát    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Citroën 2CV


 Zrovna jsem narazil na zajímavý článek o historickém modelu 2CV, které letos slaví 70. narozeniny a které bylo ve své době velmi oblíbené především ve francouzském prostředí především kvůli své velmi nízké ceně, takže bylo velmi rozšířené mezi běžným obyvatelstvem. V letech 1948 až 1990 bylo vyrobeno přesně 3 868 633 kousků a v roce 1999 byl Citroën 2CV Francouzi zvolen automobilem století. Na http://kralmotoru.cz/media/sportak-aston-martin-lidovy-citroen-a-terenni-land-rover-3-svetova-auta-ktera-letos-oslavi-kulatiny je dostupná i docela rozsáhlá fotogalerie, která stojí za prohlédnutí, jelikož takovéhle autíčko už se dnes prostě nevyrábí, a to je škoda.    [TomasSadilekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.02.2018
  Automobily od roku 1945    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Převodovka Jawa 634


 Ahoj, dělám GO motoru "švéda" 553 s tím že se doupravil pro převodovku 634, zakoupil jsem nově vyráběné hřídele, kolečka 19z. a přesuvá kolečka 16z. ale nepodařilo se mi sehnat nové kloudné kolečko 24z(předloha) a kolo s nábojem(výstup hlavní hřídel). Prodávají se sice kolečka 24z. ale jako universální pro 634,638,640 - problém je že když toto kolečko usadím na předlohovou hřídel tak má už značnou vůli(rozdíl v průměrech asi 0,07mm)a na hřídeli vaklá. Také nabízené kolo s nábojem je pro 638 kde je rozdíl ve vybrání pro přesuvné kolečko(634 má vybrání hlubší).
U kolečka 24z. zvažuji že bych nechal otvor pro hřídel vybrousit na větší průměr pro vsazení bronzového pouzdra což po konzultaci s nástrojařem je proveditelné, u toho kola s nábojem to ale už je na upravování horší. Řešil jste prosím někdo také tento problém?    [Martin Štindl]   04.02.2018
  Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477     Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Otackomer 634


 Mam prosbu nejde me otackomer veskerej pohon jde az do otackomeru. Rozebral jsem ho a z budiku jak je ukazatel otacek jde ze spodni strany takova tenka jehlicka do ustroji kde se pridelava ten nahon ktery funkuje ale dale to nejde a tet nevim jestli ta jehlicka ma byt v tom ustroji napevno anebo je zavada jinde. Opakuji je nahon se toci a i to ustroji odackomeru do ktereho se zasouva ten ctvercovej kolik do se take toci ale od te jehlicky k raficce otackomeru uz to nejde    [Rob]   04.02.2018
  Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477     Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Sidecar Velorex 562


 Ahoj Všem, zajímalo by mě jaká sedačka patří do prvního modelu Velorexu 562. Je u první 634 s Califáckým světlem. Patří tam sedačka s bílým lemem, či nikoliv ?    [Pepek]   01.02.2018
  Přívěsné vozíky, sidecary    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Znaky na blatnik kolo


 Zdravím ,chci se zeptat na staří a cca cenu těchto dvou znaků na blatnik na kolo. Díky    [PavelKRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2018
  Bicykly a jiné bezmotorové stroje    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa robot


 Na jawa robot Zapoměl jsem napsat    [Petr]   26.01.2018
  Předválečné motocykly Jawa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Vidlice


 Zdravím potřeboval bych jestli někdo může nakreslit plánek na přední vidlice boční vílisky vidlic dík chci si je vyrobit    [Petr]   26.01.2018
  Předválečné motocykly Jawa    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Držák světla


 Prosím o identifikaci držáku světla na historický motocykl. Můj děda měl kdysi BMW, ale nevím jaký typ. Snad by to mohlo být z něj, ale takový držák jsem nikde neviděl. Děkuji za každou reakci.    [KANY3000 ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2018
  Motocykly do roku 1945    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Ram jawa 350 ohv


 Dobry den nevite někdo silu plechového ramu je možne že 2.5 mm dik    [Josef Pacal]   25.01.2018
  Předválečné motocykly Jawa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ BEZRYCHLOSTNÍ


 Ahoj scháním samolepku na nádrž čz 98 bezrychlostní.Díky    [david]   24.01.2018
  Předválečné motocykly ČZ    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kastlik jawa


 Dobry den našel jsem kastlik na jawu podle velikosti na 350,ale napis jawa není v prolisu tak nevim jestli to není dodo.Byly všechny s prolisem dik    [Josef Pacal]   23.01.2018
  Předválečné motocykly Jawa    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Páv bez nutnosti zápisu v TP.


 Poslední číslo světa motorů - zdroj FCB.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2018
  Přívěsné vozíky, sidecary    Přidat odpověď 

 Strana 1/2053 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006