MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 294529 příspěvků |6952 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 92 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexVýpis všech témat a příspěvků 18.6.2018 21:28  
Nové fotografie    
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    CENA JAWA 250 PŮLBUBEN ROK 1954 ????   25.04.2010 / 1082
    Zdravím všechny příznivce starých kombajnů claas.Vlastním kombajn claa....   06.01.2008 / 916
    JAWA 250 PÉRÁK FJ 1946   16.10.2009 / 873
    Tipy z inzerce   14.02.2013 / 794
    Zdravim víte někdo více informací a tomoto motocyklu Čz Trail? Od do k....   06.01.2007 / 748
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 30982      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 18 / 4488      Příspěvků Příspěvků: 294529
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/2066 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma Téma dne  |  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa   Přidat odpověď    Zobrazit téma 

Přepínač světel na čz 125/453.02 De luxe


  Zdravím. Nechá se někde koupit přepínač světel na čz 125 de luxe nebo nemá někdo? Na pravé straně ten přepínač sloužil k čemu? Díky za info    [ben]   18.06.2018 - 20:28
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Nezodpovězené téma Téma dne  |  Život kolem veteránů   Přidat odpověď    Zobrazit téma 

vrakoviště motorek


  tam by se asi našlo hodně zajímavejch věcí :-)

http://www.autoforum.cz/fascinace/fanda-nasel-v-lesich-opustene-pohrebiste-motorek-je-to-docela-strasidelna-podivana/

mám dojem že na téhle fotce je californian ;-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.06.2018 - 06:55
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Středová krytka klaksonu čz 125t


 Zdravím,
Chtěl bych se zeptat nevíte někdo kde koupit, nebo neprodáváte někdo krytku klaksonu (tu středovou s logem čz) viz. Foto

A ještě jeden věčný dotaz, když už jsem založil téma. Co všechno měla čz 125t v chromu? Řídítka, kolena, koncovky, nádrž, krytka klaksonu, rámeček tachometru, rámeček světla, pružiny sedla a dal? Táhlo zadní brzdy? Kryt vzduchové filtru? Všude čtu něco jiného.
Předem děkuju za odpovědi.    [DK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ano, náboj je stejný u "T" i "C" , na osu 15 mm. Liší se štít, u modelu "T" je reakce na tisícihran, a u modelu "C" je reakce na drážku, jako u Kývačky. I brzdové čelisti jsou stejný .    [Monty]   18.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě bych se chtěl zeptat....nevíte náhodou jestli náboj kola čz 125T je totožný jako u čz 150C ? Jde mi o to že jsem zjistil že k mému téčku jsem dostal přední brzdový štít ze 150C a nevím jestli bude stačit jen vyměnit štít a nebo i náboj....pokud je tedy náboj taky ze 150C nebo jestli ten je už original téčko?    [DK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.06.2018
Odpověď  Jinak díky za ten odkaz na krytku. Já jí za boha nemohl nikde najít. Takže ještě jednou díky. :)    [DK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Odpověď  Jo ještě odkaz:
http://www.motomagazin.cz/index.php?action=cz125t&menu=12&pos=cz125tuvod    [J]   16.06.2018
Odpověď  Záleží také jaké je výr. č. motoru - s dek., nebo bez. Tam se to liší sedlem...
Tady máš fotky z továrny a pokud dobře vidím, tak sedlové pružiny jsou lakované a chrom na vzduchu také nevidím. Ale ty fotky jsou na detaily horší. S chromem bych to nepřeháněl, někdy méně je lepší než více. Byly to lidové motocykly s dostupnou cenou - žádný Brough Superior :-) (je tam i moto 32 000 kus) Dbal bych spíš na detaily, aby to opravdu patřilo na Téčko, jako např. bohatěji žebrované spony na výfucích. Většinou tam vidím z Céček, osy černěné a ne v chromu, jak už jsem také viděl... A jiné...
Pokud tam máš hliníkový přepínač, tak bych ho tam nechal. Nezdá se mi pravděpodobné, že by tento díl musel někdo někdy měnit. I když možné je vše.    [J]   16.06.2018
Odpověď  Koukám tak taky každý uvádí něco jiného, někde chrom na vzduchovém filtru někde ne, někde chrom na pružinách od sedla někde zase ne....co mě překvapilo že většina uvádí ze je chrom i přepínač na světla...já měl za to, že je jen hlinik i ho tak mám. No koukám bude to ještě sranda, právě i objíždím kde se dá i muzea abych měl představu co a jak bylo, ale taky se to liší.    [DK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Odpověď  Tady jsou nálezovky:
http://www.motomagazin.cz/index.php?action=cz125t&menu=14&pos=cz125tstav&page=1&post=nic    [J]   16.06.2018
Odpověď  Co se týká chromování, tak bych se držel dobových foto, nebo výjimečně zachovalého v NOS stavu typu B, který je zde na Motomagazínu vyfocen. T je následovník a v tomto ohledu se nic nezměnilo. Hlavně černěné šrouby správných délek (!)-nešvar snad všech veteránistů (nemám šroub M8/20, tak tam dám M8/25...)a bez pevnostních značek. Nic navíc nechromovat, jako táhla brzdy, vzduchovou růžici na karburátoru atd. Karbce na trubičku byly do tvárny dodávány Jikovem a ti se s ničím nechromovaly. Sehnat hefty ČZ a ne Jawácké, kulaté stupačky s logem čz, kryt na baterii,ananas gumu na řadičku,tahací kohout čz, upínky řidítek na dva šrouby, růžice tlumiče řízení s logem čz, tacho VDO,lakované spony výf. tlumičů, celolakované (včetně drátů) kola s linkami, chromované utahovací šr. kastlíků atd... Hodně se to potom bastlilo s céčkama a vším možným, takže každý mele něco jiného. Za fota "dochovaných" moto bych nedal ruku do ohně, ale jen orientačně bych je doporučil též.
Zde je B: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=cz125t&menu=12&pos=cz125b1947    [J]   16.06.2018
Odpověď  krytka klaksonu: http://www.veteran-dily.cz/detail/znak-klaxonu-cz/    [J]   16.06.2018
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Foto pro představu.    [DK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly ČZ 125/150    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma  

Alternátor zapojení


 Zdarec lidi potřeboval bych poradit se zapojením alternátoru vývody aliku sou (B+) (D-) (DF) A na relé sou (+)(DF)(D- to je kostra)    [Drv]   11.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tak to taky nejde zapojit    [DrvRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2018
Odpověď  jenže to mu moc nepomuže on potřebuje zapojit rumunsky alternator a ten ma o jeden vyvod min je mozne ze k tomu ma byt pripojeno ještě pomocne rele ktere je na kontrolku    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to tu inak na fórume    [Kolpi ]   15.06.2018
Odpověď  kdybych chtěl riskovat tak bych to zapojil takto B+ je jasne to je primy propojeni od baterky D-to je kostra DF bych spojil s DF a + na relatku bych pripojil přes odizolovanou kontrolku na spinacku č.15 ta by se mela rozsvitit po zapnuti klicku a zhasnout když se na + kontaktu relátka objevi napeti    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je schéma zapojení 1-fázového alternátoru ducellier s mechanickým regulátorem.
Sice tam není označení svorek ale snad to pomůže.    [Tomáš S.]   12.06.2018
Odpověď  nevim ja bych tam dal cesky altik s regulátorem    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
Odpověď  Slava ty bys nevěděl jak to zapojit i s kontrolkou    [DrvRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
Odpověď  no jo to je rumunsky ty maj jiné znaceni    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [DrvRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
Odpověď  Nepřekoul sem se je tam D- tady je foto Relátka    [Drv]   11.06.2018
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Traktory Zetor    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Druzeta


 Ahojda pánové, neznáte někoho kdo by mně vyrobil lišty na druzetu! nebo nevíte o nějaké firmě co se zabívá výrobou replik! Díky Martin.    [Martin]   28.03.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už i Rusové si vyrábějí repliky Druzety a u nás pořád nikdo... nebo se pletu???
http://www.thepictame.com/p/druzeta    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2018
Odpověď  Ahoj,pokud by jsi o těch lištách věděl,pošli mi prosím kontakt,také je potřebuji na svojí Druzetu.Díky Honza    [Honza]   10.09.2017
Odpověď  Srdečně zdravím,
zaujal mě Váš dotaz na výrobu replik lišt na Druzetu. Zjistil někdo výrobce? Moc děkuji za zprávu.    [Karel Paštyka]   15.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedna fotka    [Martin ]   28.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedna fotka    [Martin]   28.03.2012
  Přívěsné vozíky, sidecary    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

JAWA 250 SPECIAL - přírubový motor


 Zdravím, nebyl by někdo od té dobroty a nenapsal by mi typy a počet ložisek na klice u motoru JAWA 250 SPECIAL - přírubový, předem děkuji K.Štěpán    [Kamil Štěpán]   15.11.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vážně nikdo nemá zkušenosti s montáží ložisek přírubového motoru Jawa 250?    [JawaS250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den,
využiji tohoto založeného tématu a chtěl bych se zeptat, zda jsou správně složená ložiska na klikovém hřídeli JAWA 250 přírubová. Mám na mysli, zda je správné pořadí od řetězového kolečka - vymezovací kroužek - a potom 2x ložisko (tak, jak je to na fotce) nebo má být od řetězového kola - 1x ložisko - vymezovací kroužek - 1x ložisko? Děkuji    [JawaS250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak podle katalogu jsou tam tyto ložiska:    [piila_u2]   18.11.2010
Odpověď  Na stranu primáru jsem já osobně dával 6205 C3    [Mirek F.]   17.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já jsem půlil motor a na straně magneta mám ložisko ZKL 6305, ale na druhý straně nevim, ještě se mi nepodařilo vyndat klikovku, abych věděl jaký je tam ložisko.    [piila_u2]   17.11.2010
Odpověď  z hlavy vim jenom počet, na straně magneta jedno, na straně primáru dvě, na typ se ti dneska podívám.    [Mirek F.]   15.11.2010
  Předválečné motocykly Jawa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

S1?


 Je to S1?    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 164 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Moc děkuji za rychlou reakci.    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Odpověď  19 cm vzpěra= stará vidlice,17,5 cm vzpěra=nová vidle s vahadly. Měřeno od lemu blatníku po konec vzpěry.    [goro]   16.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedno foto.    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Potřebuji poradit. Patří tento blatník na vidlici se skrutnými bloky? Nebo to je už na novější vidlici? Jak poznám rozdíl? Diky moc za rychlou reakci. Potřebuju vědět jestli je to správný pro mého mopeda. Neprodávám!    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Odpověď  Ahoj , kluci napište mi prosím výrobní čísla vašich stadionů s úzkým krčkem. Nechci přesná čísla pouze zaokrouhlené na tisíce . Děkuji Jirka    [Jiříček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2018
Odpověď  první rámy mněli uchycení nádrže třmenem na dva šrouby až posléze udělali tu blbost s imbusem do nádrže a od 2000ks se vrátili k původnímu řešení proto je vtom chaos    [hubohu] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.04.2017
Odpověď  V knize od pana Hošťálka je informace o tom, že se rámy s úzkým krkem přímo ve fabrice opravovaly v přípravku za ty se širokým.    [Riddle]   18.04.2017
Odpověď  Evidentně to není jednoduché. Mám S11 s úzkým krkem, číslo rámu je skoro 15 tis, a jednoho s číslem rámu skoro 11tis. Oba mají nádrž se třmenem.    [pp]   18.04.2017
Odpověď  potom ten 369 a široký krk je přeražené číslo aby se jen tak tvářil    [hubohu] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.04.2017
Odpověď  Ahoj já mám takovou nesrovnalost ohledně rozdílu rámu,tady je červený rám s číslem 00369 ze širokým krkem a nádrž je uchycena na třmen,pán Dufek má číslo rámu 00950 a má úzský krk, nádrž je uchycena na jeden šroub přes nádrž,a já vyděl rám s číslem 01012 a ten už má široký krk a nádrž uchycena jedním šroubem přes nádrž.Dotaz-je možné že se ty krky měnily/přeletovávali/ široký krk za uzský krk,aby byl rám pevnější,tak jak se měnily sinenblokové vydlice.Vy někdo jak to mohlo bejt.    [lenkaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.04.2017
Zobrazeno 10 z celkem 164 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (164) 
Zodpovězené téma  

Čz tourist


 Zdravím ve spolek nevíte kdo dělá repliku vidlice a rámů na čz250 tourist eventuelně kontakt díky    [Pavel ]   24.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tak už nějaké info mám, děkuji.    [RodonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  měl by tady někdo nějaké zkušenosti s karburátory Graetzin a Jikov ?nastavení, trysky, jehly, atd...    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
Odpověď  Ano, bude to ono.    [P. Š.]   02.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  to madlo moze byt z zundappu ks500 - viz madlo na fotke - to uplne vlavo na rame motocyklu    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.06.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  Pro zajímavost, máte někdo spodní madlo s fotky na svém Touristu, je o trošku nižší a takové méně robustní, tak opravdu nevím zda je z čz, či něčeho jiného.....    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.06.2018
Odpověď  Děkuji za informaci kdyby jste měl někdo nějaké díly na tourista tak bych měl zájem. Diky    [Pavel ]   02.06.2018
Odpověď  Jo,tak tohle je můj šálek kávy... pekný motor.Kdyby byla finanční rezerva a Vy jste rozumně prodal,tak bych koupil od Vás OHV motor a klidně se pustil do dalšího projektu 😀Ale upřímně,budu rád když dodělám tu 350tourista.No,hold člověk opravdu nemůže mít všechno.To bych musel vyhrát ve sportce 😀😀    [D.K.]   27.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  D.K. tady je jeden "pěkný" motor který mám vyfocený v pc. Další je stejný ale OHV, takže já myslím že na stavbu je to dobrý základ, ale jak jsem psal nic by mi to neříkalo, jen to svezení. Ale jinak máš pravdu, je to každého volba.    [Pavel]   27.05.2018
Odpověď  Taky kdo si co představí za motory pod slovem (pár pěkných kousků). Každopádně za sebe jsem i rád, že se ten 350kový motor co jsem sehnal,vrátí zpět do rámu kam patří ať už replikového, než aby zůstal v podomácku vyrobené rikše co byl....Je to dlouhá cesta i finančně je to náročné,ale tato naše předválečná vyšší kubatura,nebo jakýkoliv motocykl co kdo má rád,si to zaslouží.A mně,mluvim teď samozřejmě jen za sebe, za to stojí.Nikomu nic nevnucuji.Jen můj osobní názor a i na repliky.Kdo chce koupí a kdo ne, shání dál jen preferované originály.    [D.K.]   26.05.2018
Odpověď  Ked ju milujes nie je co riesit. Problem bude v tom, ked to Pavel / tazatel/ pri predaji neprizna ako repliku.....Mimochodom vsimli ste si, ze v inzercii predavane predvojnove jawy , cz , 500 ohc su vzdy originaly ?    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2018
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Předválečné motocykly ČZ    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Nádoba


 Ahoj lidi, věděl by někdo na čem se tato nádoba vozidla?    [suvaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [suvaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
  Motokola a malé motocykly do roku 1945    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

ČZ 175/450 DE LUXE


 Zdravím Vás. Taky mám už pár let zrenovovanou ČZ-etu. Tak sem si dovolil dát sem pár fotek. co na ní říkáte?    [J.M.]   23.09.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 53 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Martin Štindl: moc děkuji za skvělou odpověď.po 15ti letech mám zase trochu provozuschopný dvoutakt tak se učím.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Odpověď  Poválečné sériové Jawy a Čezety mají dynama zapojená v principu tzv. "mínusové regulace" a je to vlastně způsob zapojení rotoru a statoru k regulátoru - nemá to vůbec souvislost s ukostřením/pólováním dynama, polarita ukostření je vlastně určena nabuzením pólových nástavců.
Tzv. "mínusová regulace"(dynama PAL,Noris...) znamená že uhlík ze kterého je odebírán příkon z dynama je spojen s počátkem budícího vinutí statoru a konec vinutí je zapojen na regulátor(svorka M) přes který je regulován proud procházející budícím vinutím.
U tzv. "plusové regulace" je uhlík zapojen samostatně k regulátoru a proud procházející budícím vinutím statoru(přes svorku F) je regulován proti kostře tj. že budící vinutí je na konci trvale ukostřeno.
Výkon u těchto dynam určuje především rotor, dynama určená pro vyšší výkon mají na rotoru silnější průmer vodiče. Ten regulátor AEV 0358P v odkazu je pro ČZ 450 určený správně - pro dynamo v mínusové regulaci s ukostřením PLUS a výkonem 45W.    [Martin Štindl]   16.06.2018
Odpověď  nejsem taky elektroodborník, ale na dynamu máš štítek s W výkonem a +/- pólem který je uzeměn a k němu pořídíš aev    [jawik]   15.06.2018
Odpověď  K tomu AEV: pročítal jsem to tu a proč někdo má na dynamu regulátor Aev 60W? Má to nějakou výhodu?
Jinak regulátory se ještě odlišují plusovou a mínusovou regulací,co to znamená?
Vybral jsem na mou čz 450 tento..snad správně,díky! https://eshop.aev.cz/aev-0358p    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.06.2018
Odpověď  Jasně v poho. Tohle patří mezi úplně ty nejzákladnější znalosti.I když jsi ztratil měrky:( tak se nic neděje, protože odtrh je u všech stejný. Manuál ani Dočkal na tohle netřeba. Měrky mají 0,3 a 0,4 plíšek (vždy). Je třeba akorát vědět předstih - dle typu moto a na to je třeba manuál výrobce.    [J]   14.06.2018
Odpověď  J: V návodu přímo k čz odtrh není napsaný, jen něco o silné a slabé měrce z výbavy.A pak jsem začal hledat v Dockalovi...a našel.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.06.2018
Odpověď  ano mám tu bibli v umaštěné papírové podobě stále na ponku po ruce, popis seřízení předstihu a odtrhu je v každém manuálu a tady byl xx kráte    [jawik]   14.06.2018
Odpověď  Tohle kdysi věděl každý patnáctiletý kluk... Odtrh se seřizuje při největší vzdálenosti kontaktů (ne vždy v HÚ) - 0,4 mm, a předstih má 175/450 myslím 4 mm před HÚ. Hlavně, že máte všichni Dočkala...:)    [J]   14.06.2018
Odpověď  Dočkala mám ale radši se do toho pouštět nebudu.dám AEV.
A jakâ má být vzdálenost mezi kontakty přerušovače? (píst v horní uvrati). V návodu to nepíšou. Díky    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.06.2018
Odpověď  klasika je na seřízení náročná, postup bude asi v Dočkalovi, ještě se podívej na uhlíky jestli jsou ok. S AEV je to jistota a namontuješ ho místo původního takže vratná změna, anebo tzv. krabičkové relé se dá sehnat za cca 300 na burze. Repas dymama dělá někdo na jawadymama.cz, ale je to darda, to bych šel rovnou cestou VAPE a na zapalko zapomeneš a není si nutno krom stk držet baterku.    [jawik]   14.06.2018
Zobrazeno 10 z celkem 53 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (53) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  Kucí,
viděli jste v Chotusicích toho černýho bizona? Ten se mi líbil!
Zaujala mě jedna věc: Měl chromované nejenom blatníky, ale i pás přes nádrž (očividně originál), přitom výrobní číslo rámu bylo tuším 1114, určitě přes 1100. Takže se nejedná o prototyp. Viděli jste někdy podobnou motorku? (jo a původně byl žlutý, 250, oilmaster)    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.03.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 42 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Nejčastější lakování bizona jsem viděl červený nebo takový tmavo žlutý jako je teď na aukci vystavený. Těchto žlutých je většina a byl i třeba často vidět ve filmech.    [patrik hejna]   16.06.2018
Odpověď  Plakát jawa Bizon je teď na aukru.    [Lukáš Valenta]   15.06.2018
Odpověď  Obrazek pekny mohl by jsi mi ho poslat v lepsim rozliseni, byl by eventuelne nekde k videni? Diky moc, Petr. Jak ses k němu dostal ja už to shanim leta.    [Petr]   09.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prikladam nafoceny obrazek, snad se mi to podarilo z hlediska odstinu motocyklu vystihnout.    [Lukas]   20.03.2014
Odpověď  A barva motocyklu na metalizu vypada odstin neco mezi hodne tmavou zelenou az sedivou.    [Lukas]   20.03.2014
Odpověď  Jinak sehnal jsem je od sberatele plakatů z Francie.    [Lukas]   20.03.2014
Odpověď  Na Aukru asi tezko vzhledem k cene co to stalo, ale jsem za ne rad.    [Lukas]   20.03.2014
Odpověď  Kdy se objeví na Aukru?    [Man]   20.03.2014
Odpověď  Tak jsem nakonec sehnal výměnou dva original velké plakáty toho bizona pána s tou paní, stav vcelku dobrý, sem tam nejaka šmouha a nečistota ale je. Jsem moc rád že je mám už doma. Děkuji všem za pomoc.    [Lukas]   20.03.2014
Odpověď  Uz se neobtezuj, sehnal jsem jinde.    [Lukas]   28.02.2014
Zobrazeno 10 z celkem 42 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 623, 633 (UŘ, Bizon)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (42) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Nádoba


 Ahoj lidi, věděl by někdo na čem se tato nádoba vozidla? Díky.    [suvaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [suvaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
  Motocykly do roku 1945    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

zdar chlapi mám motor závodu Vodňany


 Potřeboval bych radu. Mám motor typu BD-TS72-A/05 A NEHÁZÍ MI JISKRU. PROSIM O RADU A PREDEM DEKUJI.    [František Bouda]   16.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Příčin může být více. Vadná svíčka,nesprávná svíčka, kabel, slabý magnet, střižený klínek,cívka, chybně seřízené zapalování - to zn. odtrh - předstih, někde se to může zkratovat atd. Zkontrolovat od jednoduchých závad.
Jinak více o tomto motoru toho bude v sekci stabilních motorů nebo přímo na stránkách motorobot, PF62 atd.

http://pf62.wz.cz/forum/index.php?topic=7    [J]   16.06.2018
  Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477     Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Julius Kubínský
Mapuje někdo tvorbu tohoto známého konstruktéra?

Na podzimní MotorTechně byl vystavován čerstvě renovovaný automobil tohoto konstruktéra z roku 1949. Konstruktér byl osobně přítomen a moderátor s ním vedl veřejný rozhovor. Je neuvěřitelné jakou vitalitou působí a s jakým úsilím pokračuje ve své konstruktérské činnosti i nadále.
Zde bych si dovolil paralelu s konstruktérem Velorexu Mojmírem Stránským, který taktéž uvažuje neustále vpřed a historie je pro něj jen jeden ze splněných úkolů. My veteránisté vedle těchto osobností působíme spíše jako zpátečníci. Inu někdo žene dějiny vpřed a někdo se zase snaží zpětně pochopit to, na co v cestě vpřed nebyl čas.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.11.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 24 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den, Jak jsem psal v roce 2012 máme v rodině Velorex p. Kubínského. Je po kompletní renovaci a schopen jízdy. Vystavovali jsme jej na letošní jarní motortechně a dorazil jsem i na sraz v Boskovicích. K obrázkům č 8. a 9. jedná se asi o jeden rám, který prošel dvěma evolucemi. Přátelé co prováděli rekonstrukci našli po opískování rámu stopy po předešlých úpravách. Tuto poslední přestavbu má zapsánu do TP v červenci 1976 tu předchozí ne.
Musim poděkovat všem co se na rekonstukci vozítka podíleli...    [Charlie]   16.06.2018
Odpověď  Dobrý den, rád bych se zkontaktoval s majitelem unikátního vozu JK 2500, s možností uvidět tento vůz a promluvit si o projektu s tímto vozem spojeným. Děkuji. Kontaktní email: rollball@email.cz    [Roman]   19.09.2017
Odpověď  Je to už niekoľko rokov od prispevku v tomto vlákne, ale nemá náhodou niekto informácie, prípadne fotku dvojmiestneho autíčka pána Kubinskeho - KUBICAR? Ďakujem.    [M.]   20.12.2016
Odpověď  Dobrý den,
Zmiňované vozítko p. Kubínského z roku 1973 vlastní můj příbuzný a letos jsmeho vytáhli z garáže a dali zprovoznit. Konstrukce je vskutku geniální na tu dobu a možnosti amatérského stavitele. Když se vše podaří mohlo by se v polovině příštího roku objevit v provozuschopném stavu na silnici.    [Charlie]   26.12.2012
Odpověď  Na Slovensku skončíla a byla rozebrána bíla aerovka roadster,která patřila panu Nevolkovi.Táto aerovka měla motor 15OO z vozu Brontosaurus kupe pro cs mile.Poměrne těžký vúz jel rychlostí 150 kmh a mél s ním co dělat MG Magnette.O tento motor je eminentní zájem,pravděpodobně se k němu aerovák nedostane.    [Vlastimil G.]   18.07.2010
Odpověď  Na nemeckém inzertním portálu Aeroklubu jsem našel na prodej motor z vozu Aero 30 o obsahu 15OOccm zhotoveného pro CS míle v roce 1935.Tento motor byl navyše upravený konstruktérem Ing.Michlem,který měl v aerovce kancelář.Podle fotek je motor dost komletní.Na millich tento vúz startoval s posádkou Fexa a Nevolka.O uvedený motor mám zájem.ale cenu nedokážu posoudit.Vlastimil G.


.    [Vlastimil G.]   12.07.2010
Odpověď  Děkuji, za informaci, to jsem nevěděl, to je mi líto. Stejně bych se tedy zeptal, zda by se nedal sehnat kontakt na panu Gomolu, který převzal po panu Kubinském archiv. Jinak moc děkuji za Vaše reakce.    [Pavel]   10.10.2009
Odpověď  A kdo tedy nyní vlastní JK 2500?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.10.2009
Odpověď  Pan Kubinský už je bohužel na věčnosti. Jeho nejzajímavější auto je v soukromé sbírce a snad by mohlo být výhledově k vidění. Archivu se zmocnil p. Gomola    []   09.10.2009
Odpověď  Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, nedalo by se s panem Kubinským někde setkat a pohovořit s ním o jeho výtvorech? Bohužel nevím, jak ho nakontaktovat. Za případnou odpověď děkuji mail: ooldaa@centrum.cz    [Pavel]   09.10.2009
Zobrazeno 10 z celkem 24 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Historie výrobců automobilů, motocyklů a    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (24) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sraz JAWA 500 OHC


 Téma věnované srazům JAWA 500 OHC, novinky, diskuze.    [DrahonovskyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 639 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Veliká paráda, přidávám pár obrázků od nás.
http://ed250.rajce.idnes.cz/Desaty_sraz_OHC_2018/    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Odpověď  Foto od Tomáš Pavelka
https://jindrich16.rajce.idnes.cz/X._Sraz_JAWA_500_OHC/    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jen pro úplnost, letos účast 74 motocyklů JAWA 500 OHC.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Děkuji za pochvalu, poučíme se z chyb, tak aby na XI. Sjezdu OHC bylo ještě lépe.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ale hukot to byl... :-)    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2018
Odpověď  Tak a jsme opět v etapě "po Rovensku". Díky Jindro za perfektní akci, kterou jsme si opravdu užili. Jinak nový nájemce se moc nevycajchnoval, ale o tom byla řeč s paní starostkou. Pro zlepšení organizace v návaznosti na průběh vyhlášení účastníků všech ročníků a pak i dohledávání dodatečně doplněných v průběhu tomboly, by se mělo odrazit ve striktnějších podmínkách pro přihlášení účastníků. Spolu jsme se o tom bavili a myslím si, že s tím v dnešní době nikdo nemůže mít problém. Naopak nepřihlásit se a pak se tam jen tak objevit s tím, že se pořadatel postará, považuji spíše za vyčuranost.    [Milan(OHC)]   11.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přátelé, X. Sraz JAWA 500 OHC je již 9.6.2018, přihlášeno 60 půllitrů, očekávám tak celkový počet 70, pokud bude hezky. Kdo se ještě nestihl přihlásit a chce přijet, tak mě kontaktujte: drahonovsky849(zav)seznam.cz Pošlu přihlášku a pokyny.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2018
Odpověď  Ahoj Jindro, krásná a očekávaná pozvánka. Kroměřížáci přijedou v plné sestavě.    [Milan(OHC)]   25.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  X. Sraz JAWA 500 OHC, zvu všechny majitele těchto strojů.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.12.2017
Odpověď  Fota byla prezentována na FCB.    [ED250]   22.08.2017
Zobrazeno 10 z celkem 639 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
  Motocykly Jawa 500 OHC    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (639) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Myslíte, že to prodá za tuhle cenu ?


 https://motorky.bazos.cz/inzerat/90715520/Jawa-bizon-350-oilmaster.php    [Dimorphodon] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jawa Bizon plakát se naposledy prodal na aukru za 10 tis Kč a ted je na aukru opět příležitost.    [Petr Ježdík]   15.06.2018
Odpověď  Hmm, pracháč, který baží po bizonu.    [Lada]   15.06.2018
Odpověď  prodá se vše, on je vždyckcy někdo majetnej někdy i hloupej, ale peníze x lidí nemusí řešit a o tom to je, počkat si na takového, ne člověka srdcaře, ale pracháče... on dojde.    [dts]   14.06.2018
Odpověď  To já v r. 2012 koupil taky bizona 350 po kompletní nádherné renovaci za 80.000,- Takže ta cena v inzerátu je mimo... asi to jen zkouší..    [Dimorphodon] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.06.2018
Odpověď  Tak nějak vypadá ten můj bizon, původní lak, jezdí. Kupoval jsem ho na aukru v roce 2008 a vydražil jsem ho za 10.500Kč :)
Pochybuji, že by mu narostla hodnota za deset let 27x.
Vědět to, tak naplním stodolu Bizonama, pérákama a vším a nemusím do důchodu nic dělat, jen jich ročně pár prodat.    [Jakub]   13.06.2018
Odpověď  Nevím za 250tis + - šli většinou ty prototypy UŘ, a to sem viděl osobně prodávat už 5 kusů! Bizon je přeci jen celkem dost běžný kus.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2018
Odpověď  I za polovinu by se asi hodně blbě prodával..    [Honza]   12.06.2018
  Motocykly Jawa 623, 633 (UŘ, Bizon)    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

ŠROUBY DO KARTERŮ


 čau,
pomůže me nekdo se sroubama do karteru na 250/559?
z katalogu nejsem moc chytřejší...nevyznam se v tom popisu motoru :))
dle všeho by to melo byt asi takhle:
víko m8x45 m8x40-(3x) m8x55
karter m6x60 m6x22-(4) m8x55 ??

díky za opravu    [řízeksbramborem]   04.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  host:clovece ty ses me nejakrj akuratnik...:)) takovej extra hnidopich...chtel bych byt tvym sousedem a poorosit o kousek soli...to bych dostal prednasku teprve :)))
bud v klidu prosimte...neni vsechno hned slozity :)    [Petr]   15.06.2018
Odpověď  Mobil používám též. Ale představte si, na tom mém lze psát nezkomolená slova, velká písmena, mezery v textu, diakritiku, používat srozumitelnou a správnou češtinu atd...
To, že Vám text, který napíšete a pustíte veřejně do éteru, nepřipadá ničím divný, je bohužel nenormální stav, který se ale zřejmě již asi nyní napravit nedá.... Pokud je spojen ještě (pardon) s naprosto přiblblým dotazem na listování v katalogu, tak se prosím potom nedivte podobným reakcím.
P.S. Díky za radu ohledně zaměstnání, dobrý nápad, ale měnit nebudu. Jsem již léta spokojen tam, kde jsem ;-)    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2018
Odpověď  host:bez delat nekam do vyzkumaku nebo hlasit pocasi...mas koukam hnedle prehled aniz bys znal konsekvence....takovy hnidopichy mam nejradeji...:))
co trebas,ze drtiva vetsina dnes pouziva mobil??ty rozumbrado :))    [rizeksbramborem]   07.06.2018
Odpověď  Pán zjevně nesvádí nerovný boj jenom s katalogem ND, ale i s mateřským jazykem...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2018
Odpověď  koukám jak jste ze me udělali hned hňup ://
a to stačilo jen napsat: mas vlnou stranku...nalistuj na stránku 9...to je celý    [rizeksbramborem]   06.06.2018
Odpověď  No to já se ho zase zastanu, každej jsme nějak začínali, to že nedokáže najít délky šroubů je sice tristní (někdy jsou v katalogu blbosti), ale raději ať se snaží to s někým kdo tomu rozumí to složit sám, než to někomu dávat. Sami tvrdítě že se manuální zručnost vytrácí a přitom mu radíte aby se to neučil. Takže já mu fandím!!    [HonzaBK]   06.06.2018
Odpověď  Pánové a bude hůře,protože elementární technické vědomosti a schopnosti se jaksi vytrácejí. Buďme rádi, že sem ještě nezavítal "španělskýptáčeksrýží", to by byly teprve mordy.    [Bohumil]   05.06.2018
Odpověď  K veteránu treba mať aj nejaké vedomosti (tie sa sice dajú naštudovať) ale aj nejakú zručnosť. Ak to nemáš daj to radšej niekomu spraviť. Bude treba platiť ale nič nepokazíš.    [vlasto] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Milý kolego, jestli se v tomhle OPRAVDU nevyznáte, tak jako jediné udělejte to, že ten motor obejdete; s respektem a velikým obloukem.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2018
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 

 Strana 1/2066 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 19.5.2018)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Přepínač světel na čz 125/453.02 De luxe


 Zdravím. Nechá se někde koupit přepínač světel na čz 125 de luxe nebo nemá někdo? Na pravé straně ten přepínač sloužil k čemu? Díky za info    [ben]   18.06.2018
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentNezodpovězené téma 

vrakoviště motorek


 tam by se asi našlo hodně zajímavejch věcí :-)

http://www.autoforum.cz/fascinace/fanda-nasel-v-lesich-opustene-pohrebiste-motorek-je-to-docela-strasidelna-podivana/

mám dojem že na téhle fotce je californian ;-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.06.2018
  Život kolem veteránů    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jehla Jikov 2626sbd


 Ahoj... nevíte zda do karburátoru Jikov 2926sbd16b na Jawa 590 sport patří jehla s kónusem na konci nebo rovný konec? Děkuji    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2018
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa Bizon na aukčním portále


 Krásný jawa Bizon je teď na aukčním portále.    [Petr Ježdík]   15.06.2018
  Motocykly Jawa 623, 633 (UŘ, Bizon)    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Stadion s22 vyvozni s zlutym stitkem /Holandsko/


 Chci se zeptat ,zda nekdo nevi o nekom nebo sam nedela repliky plastovych stitku na predni blatnik pro stadion s22 - vyvozni ???    [CEFRORegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Nesouhlasí hodnoty seřízení předstihu.


 Dobrý večer pánové,
prosím zkušenější o radu. Na 02 seřídím předstih s kotoučkem na dynamu a vloženým klínkem přeně na 45 st před horní úvratí na obou válcích.Pokud klínek vyjmu mám na jednom válci 10st a na druhém 2st. Měřil jsem to asi 10x s voltmetrem na kladívku.
Nikde žádnou chybu nemohu najít.Máte to podobně? Řešil jste někdo něco podobného?
Mám sundanou hlavu a než ji dám zpět pořeboval bych vědět,jestli to řešit nebo ne.
Děkuji Franta    [Franta 2776Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2018
  Motocykly Jawa 500 OHC    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

pomoc s rozpoznáním veterána


 Dobrý den,

pomůže mi někdo zjistit, jakého cykloveterána vlastním? Jedná se o dámské kolo, sám bych řekl, že by se mohlo jednat o esku rok cca 1936. Zasílám fotky. Zajímalo by mne kromě typu a značky, jaké bylo na kole původní sedlo, barevné schéma kola. Dále bych rád opravil původní zvonek, je na něm nějaký znak, ale nikde jsem podobný nenašel. No a v neposlední řadě bych byl vděčný za určení typu karbidky, která na kolo patřila. Průměr sedlovky je cca 25mm. Dvě dírky pro štítek nad sebou ve vzdálenosti cca 49mm. Výrobní číslo na sedlové trubce u zámku sedlovky 21733.Více foto zašlu mailem. Nejde vložit více foto.
Mockrát děkuji za jakoukoliv pomoc. Štěpán    [Pista.WassermannRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2018
  Bicykly a jiné bezmotorové stroje    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

POZOR ZLODĚJI- Chromovani.com- Hrádek Petr


 Firma nám zaslala zpět jinou nádrž (mnohem dražší) než jsme odesílali a když dodal tu správnou, tak bez víčka. Víčko nám slibuje už rok a stále se jen vymlouvá a nebere telefony.    [Jakub]   07.06.2018
  Služby, řemesla, kontakty    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

motor peraka 250


 Dobry den
koupim nacrt rozlozeni motoru peraka 250 rok 1953    [Kos]   04.06.2018
  Motocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák)    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Oprava závitu pro svíčku v hlavě válce


 Přátelé, prosím o radu kam zaslat hlavy válce k opravě závitů pro svíčku. Pár nabídek se najde, rád bych ale doporučení kdo dělá kvalitně. Díky za radu.
Pokoušel jsem se o opravu vyvložkováním, nedoporučuji.    [Zdenek]   02.06.2018
  Motocykly od roku 1945    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Pláště a ráfky S11


 Ahoj pánové, mám S11 s klasickými ocelovými ráfky, ale koupil jsem ji bez plášťů. Koupil jsem pláště Mitas 2,00-19. Úplně mne zarazilo jak jsou hubené. Vážně na tom jezdíte? Já mám na S22 pláštĕ 2,25-19 a to vypadá o dost větší. Máte někdo zkušenost s oběma? Dokážete porovnat rozdíly ve vlastnostech? A vypadají ty hubené pěkně na té motorce? Diky předem za názory.
Zároveň by mne zajímalo jaké replikové ráfky doporučujete pro S11. Asi budu muset koupit nové, ty staré jsou hodně orezlé.
Poslední dotaz je na duše, nějaký tip na dobrou kvalitu za málo peněz?
Na S22 jsem kdysi koupil něco čínského a vůbec to nedrží..pořád utíkají.    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2018
  Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostat    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Hledáte spolehlivou půjčku bez poplatků a bez podvodů


 Hledáte spolehlivou půjčku bez poplatků a bez podvodů. Máte možnost získat opravdovou solidní půjčku se stabilním úrokem bez skrytých poplatků. Nabízím půjčky do 20 000.000 Kč, ke každé žádosti individuální přístup, schválení půjčky během okamžiku a vyplacení financí v co nejkratším čase. Předčasné splacení kdykoli zdarma bez navýšení. Pracuji pro více věřitelů. Pište na mail patriciacarvalho@seznam.cz    [Patricia Carvalho]   29.05.2018
  Traktory, stabilní motory a ostatní země    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Oprava hlav Tatra 75


 Nevíte o někom, kdo by opravil hlavy na motor Tatry 75? Co nejkvalitněji - sedla a možná i vodítka a ventily na bezolovnatý benzín. miroslav@rek@tiscali.cz    [Mirek]   28.05.2018
  Automobily do roku 1945    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

jak zrenovovat zpuchřelé gumové části karoserie.


 Ahoj,
řešil tady někdo pogumování kovových lišt a jiných kusů karoserie?
Na svém autě bych potřeboval znovu nechat pogumovat kovovou lištu okolo dveří na které mi totálně zpuchřela guma a říkal jsem si, že u veteránů tohle určitě také musíte nějak řešit. Moje auto ještě teda není veterán, ale už do toho nemá moc daleko a tyhle díly se na to nedají sehnat.
díky,
Andrew    [Andrew-XRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2018
  Technika, renovace a údržba historických    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa elektrika


 Zdravim Vas.Vedel by mi niekto poradiť,ako napojiť krabičkovy regler na Jawe 250 prosim?Budem vďačny za každu radu.Ďakujem pekne.    [PolaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2018
  Motocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Pa    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Plechy z 555 na Jawu 21, je to legislativně problém?


 Dobrý večer, chtěl bych se zeptat, zda by byl z hlediska kontroly PČR a technické kontroly nějaký problém, pokud bych na Jawu 21 s origo doklady namontoval pleharinu z Jawy 555, tj přední a zadní blatník, masku světla, nádrž, prsíčka. Rám a motor, dvojsedlo a stupačky spolujezdce, odpružení a vidlice by zůstalo beze změn. Úchyty upravím, origo plecharinu uschovám.... Jen se mi víc líbí prostě design 555ky. Myslíte, že s tím může být legislativně problém?    [Proh z prace]   25.05.2018
  Malé motocykly Jawa 50 a ostatní padesát    Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Přepis bez dědického řízení


 Zdravím. Mám Jawu 21 a zjistil jsem že je stále v evidenci, bohužel však psána na zemřelého majitele. Paní na úřadě mi řekla klasický postup, že chce usnesení o dědictví kde ta motorka je zapsána a potom to půjde přepsat. Jako ve všech případech co jsem na internetu našel, nebyla motorka zahrnuta do dědického řízení. Nové dědické řízení dědicové nechtějí otevírat. Na stránkách Jawa 50: http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-prepis-vozidla-motocyklu-po-zemrelem-majiteli-postup.html je napsáno, že přepsat moto jde i bez otevření dědického řízení. Bavil jsem se dokonce i s chlápkem, který mi říkal že to tak už udělal několikrát a pokaždé tu motorku přepsal na sebe bez otevření dědického řízení. Postup je takový: Je potřeba čestné prohlášení, že dědic se vzdává daného motocyklu ve prospěch nového majitele (v tomto případě mě), toto prohlášení je potřeba úředně ověřit. Prohlášení musí dát i případní další dědicové. Následně se zajde za notářem který řešil dědické řízení po tom zemřelém a musí se trvat na tom, že dědicové nechtějí otevřít dědické řízení a že dali prohlášení, že se vzdávají motocyklu. Následně notář vydá za nějakou částku (prý 1000 Kč) papír, že motorka je nyní vlastnictvím osoby uvedené v prohlášení od dědiců. Zabere to prý oproti dědickému řízení pakatel času. Máte někdo další zkušenost s tímto postupem? Díky za odpovědi.    [dominRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2018
  Malé motocykly Jawa 50 a ostatní padesát    Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Střed šlapání.


 Nemá někdo rozkreslený tento střed na esku?Potřebuji vyrobit či sehnat v přijatelném stavu.Osa dobrá jen misky a konusy.Případně někdo kdo už to vyráběl?    [nedojedRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2018
  Bicykly a jiné bezmotorové stroje    Přidat odpověď 

 Strana 1/2066 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006