Měl bych dotaz na provoz PRAGY 500. Už dlouho se potýkám s nešvarem, že chvíli jedu cca 5 km, postupně pak začne motocykl vynechávat, až úplně chcípne. Musím vyčistit nebo vyměnit svíčku, pak to chvíli jede, ale zase za chvíli stejný problém. Svíčka po vyndání je tmavá, jiskra zřejmě nepřeskakuje. Musím podotknout, že časování je nastaveno dle výrobních údajů, válec má výbrus a bylo vyzkoušeno již druhé magdynamo, které má převinutou cívku . Stále ale stejný problém. Nemá někdo podobnou zkušenost ? Děkuji za rady. [V.] 04.05.2020
Přidat odpověď Zobrazit téma
| | Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma |
| Tak za prvé jestli je svíčka černá tak to není jiskrou ale směsí je to moc bohaté a tvoří se saze které znesnadňují přeskok jiskry mohlo by to být velkou tryskou jinou jehlou nebo celým karburátorem respektive jeho osazení a průměrem difusoru [Honza] 29.10.2020 |
| Ahoj, jdu s dotazem k pragovce. Neměl by někdo foto, jak má vypadat třem uchycení přes baterku. Hledal jsem, ale nic jsem nenašel. Díky [Petr] 22.07.2020 |
| Magneto mám nově převinuté 6 měsíců. Kde tedy mám vzít jiné nebo nechat převinout, aby byla 100% záruka? [V.] 22.06.2020 |
| jizda na těhle starejch wercich je o magnetce jestliže není 100procentní budeš furt měnit svíčky jednu za druhou, a to že ti venku hází jiskru jak kokot ještě neznamená že ji hází pod tlakem ve válci.... [Ladic] 05.06.2020 |
| stejný problém jsem měl v mládí na dvou strojích a to na sekačce rotax a autě ifa. Bez problémů chytlo, po zahřátí začlo vynechávat, až se svíčky ulily. Podobně se choval i otcův Warťas 900. Na sekačce jsem vždycky z kapsy vyndal jinou svíčku a chvíli sekal, u auta mě to přestalo brzo bavit. Ono tenkrát v prodeji byly svíčky M18 Isolator a naše Pal. Pal byly o mnoho lepší. U sekačky jsem po mnoha letech (mám ji stále) přišel na to, že mám příliš vysokou hladinu v karburátoru způsobenou neorigo plovákem. Snížením hladiny se problém téměř vyřešil za přispění vložky na M14 a vyzkoušením snad všech dostupných moderních svíček. Nejlépe sekačka chodila na starou svíčku vymontovanou ze zetky, ale někdy hůře chytala za studena. U Ify pomohla výměna svíček za nějaké made in england, ale nepamatuji jaké. Warťas přestal zlobit až s výměnou svíček Isolator za Pal. Já bych měl jednu radu, která se mi moc osvědčila u všech strojů, i moderních. Namontovat skleněnou svíčku (1000,-kč) a sledovat co se ve válci děje se směsí. Podle mne je po zahřátí moc bohatá. [vintera] 23.05.2020 |
| Tedy nemám jistotu ale neměl by tento čtyřtakt mít teplejší svíčku? Já dělal o elektrice čtyřtaktu jen na německé BMW R12 a Zündapp KS 600 a mám pocit že manuálem byla psána Zündkerze "W 175" BOSCH a to je převodně N17(N17C).Ale tady bude počítám závit M18(???) [Martin Štindl] 23.05.2020 |
| Tak bohužel tryska 105 bych řekl, že je ještě horší. Směs je bohatší a svíčka po 3 min. tmavá nevypálená.Jiskra na svíčce slabá. Musí se vyčistit, pak to opět jede chvíli. Tepelná hodnota svíčky 15. [V.] 22.05.2020 |
| Docela jsem zvědav jestli to pomohlo. [Praga500] 21.05.2020 |
| Jaka je tepelna hodnota svicky? [k.] 19.05.2020 |
| | Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma |
|