MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 294529 příspěvků |6952 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 86 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTechnika, renovace a údržba historických vozidel a 18.6.2018 21:28  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Je dnešní benzin agresivní? Jak se bránit proti korozi nádrže?   15.10.2009 / 33
    DS 16 Technické data   14.05.2010 / 28
    Hasičská stříkačka   06.08.2009 / 26
    Chtěl bych se jen zeptat, kolik může mít můj motocykl Jawa 250/559 se ....   30.10.2005 / 24
    ČZ 125 B prosím všechny o radu, renovuju tento stroj a chybí mi už jen....   10.02.2004 / 22
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 478      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 5 / 132      Příspěvků Příspěvků: 2210
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/32 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Karburator Jikov


 Dobrý den,neporadil by někdo k jakému vozidlu přiřadit tento karburátor? Jde o karburátor Jikov ale nic vic jsem na něm nenašel. Děkuji za info.    [gsxrfunRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  určitě není na tatru 603 ,tam jsou dva dvoukomorové    [pytrsmotors]   14.05.2018
Odpověď  Zdravím...asi Praga RN,měl jsem to taky jako náhradu na Volze 21    [Pavel Zeman]   14.05.2018
Odpověď  Podle mého se jedná o karburátor s Tatry 603 kde byly dva    [Petr Šimůnek]   25.05.2017
Odpověď  Žuk, Nysa, Poběda, Warszawa, Gaz ?    [labkos]   30.06.2015
Odpověď  ještě je na něm napsáno JIKOV 3010 P Z 1-2143    [gsxrfun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto...    [gsxrfunRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  dalkší foto...    [gsxrfunRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2015
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  další foto..    [gsxrfunRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Čirou náhodou sem se stal majitelem stabilního motoru Slávia. Je vcelku zachovalý, kompletní a točí se. Zatím na všech stabilních motorech Slavia sem viděl napsáno..original Slavia bratří Paříkové Napajedla ČS.R. ..., na tom mém je ...original Slavia továrna na hospodářské stroje - družstvo hospodář - Milotoce nad Bečvou. ... Jak to ??,Dalo by se zjistit kdy byl asi vyroben podle vč ?? Koho by to zajímalo, můžu poslat více foto / z telefonu, ale ok/ mejlem..........hopik.m@quick.cz    [hopik.m]   24.04.2005

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Rok výroby se zjistit dá.    [Jan Pichlík]   14.05.2018
Odpověď  opr...Milotice nad Bečvou...    [hopik.m]   24.04.2005
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výroba řetězového kolečka


 Neřešil jste někdo výrobu řetězového kolečka ? konkrétně potřebuji malé kolečko na sekundár (13zubů) a cenu mi řekli okolo 2.500, takže počítám nakonec tak 3. což mi přijde opravdu dost. podotýkám, že koupit to kolečko opravdu nejde. druhá varianta je ze starého osoustružit zuby a z nového střed a pak to svařit, ale na to nikoho šikovného nemám.
díky.    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  varianta přechodu na slabší řetěz samozřejmě je, co mám info, tak moc dlouho nevydrží-je otázka jaká bude skutečnost.
ten eshop motomach3 je nemá.    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2018
Odpověď  A opravdu tam ten řetěz patří? Na 9 konovej motor řetěz jako na půlitra? Nejjednodušší řešení vidím v montáži obyčejnýho řetězu 1/2, a tím i obyčejných kol.

Nebo svařit střed z motoru 450 s ozubením na velký řetěz, dělal jsem to stejně na předválečné Jawě,v době, kdy nebyla šance koupit replikový kolečko.    [Monty]   17.02.2018
Odpověď  Monty: výstupní hřídel je stejná jako skůtru, ale ozubení je na silnější řetěz 5/8"x3/8", jako velorex 350 apod.
slava: díky, zkusím to projít    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2018
Odpověď  a to se neda koupit hotove ?https://www.motomach3.cz/prevody/retezova-kola/    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2018
Odpověď  VELOREX 175? Tak to je obyčejný kolečko jako do skůtra Čezeta, ne?    [Monty]   16.02.2018
Odpověď  mám to na velorex 175, možná je stejné na rikše, ale to nevím určitě. zatím jsem to vyřešil tak, že se mi povedlo na kladně vyhrabat dva kusy jetých koleček. ale do budoucna se tomu nejspíš nevyhnu. s tím polotovarem mě to nenapadlo. akorát u soustruhu jsem stál naposled ve škole a to je už je drahně let..
oz kolo je ploché, bez nálitku.    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2018
Odpověď  jinak CZ prodava i polotovary oz kol a stim uz se da delat ledasco pokud mas pristup k svarecce a soustruhu bych v tom nevidel problem    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2018
Odpověď  mozna uz je to pase nevim jak to kolecko vypada ale nejelevnejsi varianta je ho nechat vypalit vyrezat z silneho plechu pokud je nejake osazene tak nejakou rozperku a k ni opet privarit placku aby se podobalo puvodnimu.    [Free]   14.02.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Převodka řízení - z čeho je?


 Dobrý den,
nevíte z jakého vozidla je tato převodka řízení? Je použita v domácím traktoru společně s perfektním motorem z multikáry m22 z roku cca 1970. Potřebuji sehnat stejnou, protože tahle má neuvěřitelnou vůli. Díky moc.    [uhelkaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě foto    [uhelka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto další    [uhelka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2018
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [uhelkaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Staré hasičské čerpadlo


 Dobrý den
Chtěl bych požádat o radu ohledně přenosné motorové stříkačky.
Našli jsme ji v úschovně v seně a chtěli bychom ji mírně zrenovovat.
Chtěl jsem požádat, zda někdo nevlastní nějakou dokumentaci, která by nám pomohla při identifikaci tohoto stroje. Na výrobním štítku není uveden rok výroby pouze:
výrobce, Hasičské závody Čechy u Prostějova; číslo 10734; Lit/min 1000; HP 27; Atm 15.
Zatím jsem pouze zjistil, že Hasičské závody fungovaly od roku 1924 kdy je hasiči koupili od fa. RA Smekal do roku 1936 kdy se dostaly do konkursu.
Vzniklo z toho pak HVD. (info z muzea v Čechách pod Kosířem)

Díky ja jakoukoli informaci.    [Lotar]   26.09.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím schanim cele zapalovani na stratilka dvou valec umi někdo poradit?    [david]   12.01.2018
Odpověď  zesílit magnety, nechat zkontrolovat vinutí, popř. převinout, což znamená to někomu zadat. Já magdynamo zaslal přímo k Boschovi (100% kvalita, ale něco
1 000 E)    [Mirek 2]   04.11.2016
Odpověď  Ahoj,

po letech jsem se zase dostal ke zprovoznění mašiny, když to minule nevyšlo. Položím stejný dotaz jako minule. Nevíte o někom kdo by uměl opravit uvedené magneto. Jezdím denně Jablonec n/Nis - Boleslav tak ideálně někde po cestě.

Díky.    [Lukáš]   03.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A poslední.    [Lukáš]   14.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedno.    [Lukáš]   14.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další foto.    [Lukáš]   14.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,

připojil bych se k tomuto dotazu ať nezakládám nové téma. Zprovozňuji starou stříkačku z Hasičských závodů Prostějov a mám problém se zapalováním. Mám slabou jiskru a to ještě spíše sporadicky.

Nevíte zda někdo v Libereckém kraji renovuje zapalování? V mém případě se jedná o zapalování Robert Bosch BA2 No 2686361.

Zároveň kolik asi taková repase stojí - všichni víme jak je to u dobráků s penězma.

Ještě by mě zajímalo jak funguje to pravděpodobně zkratovací tlačítko na kroužku kde běhá kladívko.

Za rady předem děkuji.    [Lukáš]   14.05.2013
Odpověď  U toho DKW neodpovídá umístění zapalování. My ho máme volně venku a tam je uschováno v odlitku u startování.    [Lotar]   18.01.2013
Odpověď  Koukněte sem : http://www.dkw-autounion. de/Stationarmotoren/mehr_ Stamo/mehr_stamo.html
Obrázek číslo 5.    [franta k.]   17.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bohužel žádné číslo se tam nenachází. Nejvíce podobné tomu je čerpadlo na obr.5. Rozdíl je ve způsobu startování a má to jeden manometr.    [Lotar]   17.01.2013
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (19) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Neznámí motor.


 Nevíte někdo kdo používal tento motor s tímto označením??    [cihi22] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.08.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Kto používal ten motor s takým označením to neviem ale je to maďarský motor 300ccm vzduchom chladený boxer ktorý sa používal v elektrocentrále približne v 30-40rokoch minulého storočia. Čau    [RisofRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [cihi22] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.08.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  AHOJ
hledám informace o jawě 350, rok 1956, modrá barva - říkalo se jí Ambasador. Pokud má někdo nějaké informace budu rád když se o ně podělí. martin [Martin Ondřej]    [Martin Ondřej]   24.11.2005

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Franto serioznost dnes nikde nehledej, téměř všude jsou peníze až na prvním místě, ve veteránech se dnes taky točej velký prachy, kde je velká poptávka a není nabídka, tak se nabídce pomůže padělky se zaručenou historií. Vyjímky potvrzují pravidlo    [PS]   09.11.2017
Odpověď  V poslední době se na internetu a po burzách šíří jedno falzo vedle druhého. Například Jawa Normandie - kde se vzala tu se vzala ale jejich stovky. Například Jawa Ambasador se silně podobá levné DĚLNICKÉ VERZI BEZ CHROMU.Chápu slovo ,,dělník" je zakázané,kriminalizované,fašistické a sprosté. Tak nějak se zjevuje moto ESO.Motokolo NSU narvané do ,,Z",Hvězdicové Torpedo Jawy Kývačky r.v. 1956 ...........kam ?Kam se poděla serioznost?    [Franta]   09.11.2017
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Ambasador, vývoz do ang.    [.357] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Černošedá Jawa 250 Ambasador r.v 1959 1. majitel org. doklady ,takže vím jak ma vypadat a jmenovat. Štítek v angl. pro vývoz.    [.357Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2017
Odpověď  Jen bych chtěl upřesnit, že mě zajímá pouze modrá barva. Říká se jí Ambasador a byla vyrobena v počtu řádově stovek kusů a na vývoz, určitě do Francie a možná i jinam. Zatím jsem objevil pouze 2 stroje v ČR.    [Martin Ondřej]   22.03.2006
Odpověď  Teď je tam pod č.i. 0000113802 znovu. Cena klesla na 6000Kč.    [Jirka]   27.02.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nevím jak jej najít, ale fotku jsem stáhl.    [Jirka]   23.02.2006
Odpověď  Díky za info, bohužel to nemůžu najít. Je to zadaný 9.2.2006?
Díky Martin    [Martin Ondřej]   22.02.2006
Odpověď  Včera byla na veteran.cz na prodej za 7000Kč.    [Jirka]   09.02.2006
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

OPRAVÁŘI MOTORŮ.


 V poslední době s nárustem všechytrých maturantů začínají hodně moc chybět motoráři ,kteří umí opravit motor u Jawa veškerého kalibru.Je dost problém sehnat šikovného chlapíka,který opraví závadu a nebude si účtovat za překonání odporu 400 - 800Kč /h ,pak cenu natahne na louhování což je louh za 15 Kč rozvařený ve vodě a do toho nasypaný rozenraný motor s ložisky.Vlastně způsobí škodu.Pak ono šedé nevzhledné čisté vymlátí kladivem a narve tam stejným způsobem nějaké ložiska,šály a pak to složí.Utěsní pastou za 250 Kč na 10 motorů.Ve finále vezme elektromotor 1800 otáček a vše zubní pastou vyleští.Ještě vymění pístní kroužek za 80 Kč,gufera za 160Kč a naleje levný převodový olej po nastříkání válce sprejem...Za to si podle inzerce účtuje 7000 - 15000kč. Do vitrýny se motor hodí. Tedy jinak existuje v tomhle státě osoba která je schopná motor jen opravit?Bez natahování cen? Pokud o někom víte rád bych se sním domluvil.    [franta]   09.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Na tvůj dotaz nejde odpovědět jinak než abys sis motor udělal sám. Louhy můžeš spláchnout do záchodu, starým olejem natřít plot, nikdo tě nenatáhne a ještě vyděláš. Těžko totiž najdeš blbce co to dělá pod 400kč/hod a aby se ti to po 1,4km nerozpadlo.    [Jana]   09.11.2017
Odpověď  No nemyslím si že najdeš hodně lidí co ti motor udělají za cenu materiálu a za práci si řeknou 100/hod... (jestli najdeš tak gratuluju :-) ) Pokud to chceš levně tak je nejjednodušší pustit se do toho sám - žádný motor z dvoutaktní jawy není tak složitý aby nešel udělat v běžně vybavené dílničce (mimo klikovky a výbrusu). Já třeba spadám do kolonky všechytrých maturantů a motory si rozkládám a skládám běžně sám :-)    [meela]   09.11.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Hasičská stříkačka


 Ahoj, potřeboval bych pomoc s identifikací této stříkačky, nebo jestli někdo nemá nějakou dokumentaci k tomuto stroji. Kamarád tu stříkačku chce zrenovovat a potřebujeme k tomu nějaké informace..    [Marťas]   06.08.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím.
Nejsem teda odborník, ale když jsem zprovozňoval našeho Holečka (viz foto nííže), nesehnal jsem o něm žádné informace ani v knihovnách ani v muzeéch. Narazil jsem jen na jedno SDH, které mají stejnou stříkačku, ale neprovozuschopnou.
Já měl štěstí, že až na šrouby spojující články čerpadla a drobné závady byl stroj kompletní a nebylo třeba shánět náhradní díly.
S těmito stroji je to dle mě těžké, dělala je pomalu vždy nějaká jiná firma...
Ale pokud chceš pošli mi fotografie, zkusim kouknout a pokud budu vědět rád poradím.

grafpetr@seznam.cz    [metalomaniac]   23.10.2017
Odpověď  Zdravím vespolek – ať nezakládám nové téma – snažíme zprovoznit starou hasičskou stříkačku - výroba Hasičské závody Čechy u Prostějova - 35HP, 1350Lit./min (fotky můžu dodat, vypadá velmi podobně jako zde uvedená) – a sháníme veškeré informace, tak, aby bylo možné stříkačku uvést do funkčního stavu a pokud možno originálního vzhledu. Děkuji za jakoukoliv reakci.    [Martin]   23.10.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den , budete umět někdo poradit přesný typ stříkačka na fotografii, jediné co bezpečně vím je výrobce , a to hasičské závody akciová společnost centrála Čechy u Prostějova. ( nástupce fa Smekal) rok výroby okolo roků 1932-1936

Děkuji za informace
Maly R.    [maly]   03.06.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  a další    [milan]   23.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  a starší    [milan]   23.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  a...d    [milan]   23.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  a...d    [milan]   23.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  a d    [milan]   23.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [milan]   23.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [milan]   23.06.2011
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (26) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250 Pérák, R.v.48 Zbrojovka, záměna rámu


 Dobrý den máme doma Péráka 250 zbrojovku, začínáme renovovat ale hned zprvu jsme narazili na problém s rámem ač je to rok 48,tzn zbrojovka, tak v roce 60 na něm byl vyměněn rám(podle velkého TP) a vše sedí jak štítek tak číslo rámu, prostě výměna náhradního dílu v tom roce. To ale znamená že rám bude komunista. Jde mi o to že když dokončíme renovaci s tímto rámem a zbytek bude Zbrojovka nebude s tím pak problém když budeme chtít motorku postavit na veteránské značky? Diky    [vonderka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Takže velký TP máte, v tom případě to problém nebude, protože doložíte, že výměna proběhla před více, než 30 lety.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Nevíte někdo z čeho je tento karburátor? PAL-Jikon 2924V    [Jirka]   19.04.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  PF 62 mam ho kompletni    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2017
Odpověď  Nabízím tento karburátor a podobné na Aukru jestli někdo má zájem napište mi na e-meil zitková.e@seznam.cz    [Mirek]   25.05.2013
Odpověď  Davide já to napsal protože ten karburátor na OGAROVI mám a mám ho od pána který po válce dělal ve Zbrojovce a jako zaměstnanec na něj dostal poukaz.Jinak jsem ho nekoupil komunikace nějak zadrhla a navíc jsem nechtěl utrácet za něco co nepotřebuji tak nutně.    [standa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2008
Odpověď  Poválečný ogar měl takovýto karburátor na té plovákovce je divný jen ten vývod na hadičku, mám doma dvě plovákové komory tohoto typu a jedna má přívod benzinu klasicky shora a druhá má přívod zespodu a nahoře cucák uprostřed a dírka ve víčku postraně je zašroubována u horního přívodu je v ní cucák. Tyto karburátory se používaly i na předválečných ČZ které se montovaly po válce.    [Mirek]   13.02.2008
Odpověď  A hele,zase novinka-jakejpak že to byl OGAR,že měl jikova průměr 24 ať jsem chytřejší???    [David.1]   31.05.2007
Odpověď  Taky karbes ma moj otec doma    [Bacil]   30.05.2007
Odpověď  Zdarek,
zrovna tenhle typ prodávám na Aukru, číslo aukce 189456455.
Pepa    [pepa]   11.05.2007
Odpověď  Ahoj jsem z okresu Žďár nad Sázavou.Cenu navrhni prosím ty, buď sem nebo na mejl je pod jménem.    [standaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.04.2007
Odpověď  OK, mám k němu ještě jednu plovákovou komoru, myslím, že i s plovákem, odkud jste a kolik nabídnete?    [Jirka]   20.04.2007
Odpověď  Ahoj měl by pocházet z motocyklu Ogar.Pokud by byl na prodej měl bych zájem.    [standaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.04.2007
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zodpovězené téma  

lanovody skoda felicia


 zdravim , nemůžete mne někdo poradit JAK JE TO S LANOVODY NA SKODU FELICIA. mam na mysli nejake jednoduche schema - jak ty 3 lana pospojovat(dve od zadnich kol. , jedno od rucni brzdy), aby to fungovalo.    [mican]   02.10.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  JE VIDET ZE JSEM TROCHU NATVRDLÝ. ALE TED POLOPATICKY JE MI TO UZ JASNE . TAK DIKY. JSEM RAD ZA CENNE RADY.JESTE JEDNOU DÍKY.    [MICAN]   03.10.2017
Odpověď  no vzdyt je to tam namalovany od tahla brzdy přes kladku na paku č. 39 spojit spojkou č.43 a lanovod od praveho kola ten delší přes kladku č.23 která je v te pace spojit s kratsim lanovodem od levého kola spojkou č.32    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.10.2017
Odpověď  DIKY, TOHLE ZNAM, NEVIM JAK TO ALE POSPOJOVAT, HLAVNE JAK A KDE SE SPOJUJI LANOVODY OD ZADNICH KOL.    [mican]   03.10.2017
Odpověď  mozna pomuze tohle https://pragos.cz/veterani/clanek?id=642&busin ess=1    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.10.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Renovace staré nádrže, cedník


 Dobrý den,

poradíte prosím jak renovovat nalezenou nádrž, uvnitř rez, rozletovaná. Po opískování vnitřní strany na zadní dolní části cedníkové díry (byly už když jsem ji kupoval). Plánuji nechat zavařit C0čkem. Ale mám obavy o ztenčený plech v těchto místech.

Děkuji za rady.    [ian21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Aktualizace: mosazení parádní, mosaz a borax. Později zkusím obalovanou mosaz, stříbrné pájky jsem nedělal.
Pro ty co by se chtěli něco nového naučit nebo zkusit..., použil jsem sadu mini autogenu rothenberger Novacet, spotřeba kyslíku je as 3-4x vyšší než plynu, takže jedna lávev 02 padla na učení,
stačí nejmenší hořák 0,5 větší 0,65 už občas propaloval, plech je 0,7 až 0,8mm. Oba hořáky jsou součástí sady. Plamen karbonizující (s přebytkem toho tech. plynu u klas. autogenu acetylénu), zamlžený v plamenném kuželu přebytkem plynu (nepřidávat kyslík do modré obálky plamenu - oxidační plamen). Tohle trochu trvalo, měkký plamen prohřívá pomalu, třeba 30s, s trochou kyslíku lze jít až na neutrální plamen, tam zkušební otvor byl hotov i za 5s. Nebo cokoliv mezi, snížit rychlost plamenu atpod. Celkem jsem si to užíval. 3 mm otvory už potřebují mekčí plamen, jinak to nezateče do ovoru ale rozlejvá se to okolo. Jinak spíš téměř neutrální plamen, lépe se prohřívá "spodní" strana. Doporučuji zakoupit levou (jen) svářecí rukavici, oplatí se.

Některé části jsem vystřihl úplně a vyrobím nové, přivařím zpět u odborníků s COčkem nebo TIGem. Autogenem mám obavy o tvarovou stálost.
PS: nezkoušel jsem butan-kyslík, butan samotný je bez šance už dávno.    [ian21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2017
Odpověď  Rozumím, díky.    [ian21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2017
Odpověď  Mosazí! Snad už nebude víc vysvětlovat.    [J]   16.07.2017
Odpověď  mám tam dvě tři díry velikosti hrachu, postačí mi na to cín? děkuji za vaše dosavadní příspěvky    [ian21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2017
Odpověď  autogen a zaletovat mosazí! víc k tomu nebudu říkat    [pytrsmotors]   16.07.2017
Odpověď  Nádrž očisti kartáčem na čistý kov, vezmi pořádnou pájku, nanes větší vrstvu pasty a prohřej, aby pasta udělala souvislý cínový film. Pak přidej cín a srovnej nerovnosti. Spravují se podstatně horší věci a souhlasím, že to za opravu stojí.    [Lada]   16.07.2017
Odpověď  Ok, COčko používat nebudu. Pájel chci cínem s trochou štříbra. Je to dobré? Díky    [ian21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2017
Odpověď  Nová resp. lepší by se sehnat dala. Stejně tak i repliky. Ale proč tenhle kus vyhodit, když by šel zachránit. Pájení mi přišlo jako měkké. Použiji pájení, ale tady je na ploše 4x4cm ten plech ďubkatý/důlkatý a mám obavy že nevydrží provoz, že je křehký. Je od rzi ztenčené, nevím jak ho posílit. Myslím že tahle nádrž konkrétně má šanci. Je to jen lokální, zbytek je hezký. Je to běžný stroj, není problém sehnat další...    [ian21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2017
Odpověď  Odrezit, praskliny a díry zaletovat, odmastit a vnitřek vylít pryskyřicí.    [J]   15.07.2017
Odpověď  Co to je za stroj? Není lepší sehnat jinou nádrž, případně vyrobit nádrž novou? COčko zrovna není vhodná technologie, když už opravovat tak jedině zapájet.    [Jana]   15.07.2017
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Pomozte MotoMagazínu
Chystá se někdo v sobotu na Oldtimer festivaldo Slavkova?
Letošní ročník musím bohužel vynechat a tak bych měl zájem o fotografie, které by charakterizovaly letošní ročník. Nerad bych čtenáře ochudil o nějakou novinku, o které není ve Slavkově nikdy nouze. Děkuji za pomoc.    [Jiří Bartuš]   23.06.2004

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď   http://www.tatraportal.sk/forum/viewtopic.php?t=1649
-několik fotek ze srazu    [Lukas]   06.07.2006
Odpověď  Byl by někdo ochopen poinformovat na MotoMagazínu o letošním srazu ve Slavkově?    [Jiří Bartuš]   28.06.2006
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

jednoduchý a levný zvedák na motorku


 dávám sem tip na jednoduchý, levný a rychle vyrobitelný zvedák. výhodou je, že zvedá motorku za střed těžiště a obě kola jsou ve vyduchu a to umožní jejich bezproblémovou demontáž, bez nutnosti odmontovávat blatník.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Já bych to vylepšil akušroubovákem a do hlavičky místo vrtáku upnout hák.
Na karavanu mám 4 podobné hevery (kvůli stabilitě) a jinak než akuškou to nedělám :-))    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.06.2017
Odpověď  hehe jojo :-) naběhal jsem se okolo, ale do 5 min to bylo, kdežto když jsem demontoval to zadní kolo bez toho zvedáku tak to bylo snad na hodinu a nejvíc mě štavalo co všechno jsem kvůli tomu musel odmontovat. No nechtěl bych na vyjížďce píchnout :-(

Ono by to šlo udělat jednodužeji z hydraulického zvedáčku atd,ale cenově už by to bylo jinde...;-)    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2017
Odpověď  Hezký......... sice běhat kolem a točit třema klikama je trošku divný,ale jinak krásný a dokonalý řešení za málo........    [Monty]   28.06.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  a takto celé ve vzduchu.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  k jeho výrobě mě dohnala nutnost sundání zadního kola a kvůli tomu jsem musel zdlouhavě rozebírat půl zadku motorky. museli dolů brašny, pak zadní blatník. odpojit elektriku od zadních světel a ještě zadní hlavní stojan. No zbztečná práce, když by šlo takto zvednout motorku, povolit osku a kolo pěkně spadne pod motorku a vykutálí se bez jediné demontáže čehokoliv a stejně tak i přední. takže při výměně obou pneu naráz, je to dobrý pomocník a ještě motorka zůstane i bez kol stát na stojanu a nic se neponičí a nic navíc se nemusí demontovat. tak snad to někomu pomůže ;-) za 250kč to myslím ujde a každý ten zvedák unese 700kg, takže strach mít nikdo nemusí, akorát to chce aspoň ty tři zvedáky, protože jinak se to v čepech hýba a 2 jsou nestabilní, tak jsem to předělal takto na 3 a nemá to žádný vangl do stran. akorát se musí rovnoměrně zvedat všechny 3 takže si člověk párkrát oběhne motorku, ale stojí to za to ;-)    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  náklady na výrobu 3x starý autozvedák z vrakoviště za 150kč celkem a dvě železné plotny za 100kč a dvě dřívka co se doma najdou. no a pak už jen mít svářečku nebo kámoše co ji má. moc jsem se s tím nepáral takže výroba cca 15minut.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 

 Strana 1/32 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 18.6.2017)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

jak zrenovovat zpuchřelé gumové části karoserie.


 Ahoj,
řešil tady někdo pogumování kovových lišt a jiných kusů karoserie?
Na svém autě bych potřeboval znovu nechat pogumovat kovovou lištu okolo dveří na které mi totálně zpuchřela guma a říkal jsem si, že u veteránů tohle určitě také musíte nějak řešit. Moje auto ještě teda není veterán, ale už do toho nemá moc daleko a tyhle díly se na to nedají sehnat.
díky,
Andrew    [Andrew-XRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2018
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

motorová pila


 Dobrý den koupil jsem motorovou pilu myslel jsem že je to značka Družba z Ruska ale je jí jen podobná nemá odnimatelné startování a z boku má nějaký nápis nikde sem tuto značku pily nenašel pomůže mi tu někdo prosím    [step41] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2018
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Dveře


 Prosim o identifikaci dveri,jsou drevene potazene kozenkou.diky    [Urban009Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2018
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Oprava stredovej osky na kolo


 Vie niekto opravit zošlahané konicke plosky stredovej osky, ale vyrobit takuto novú stredovú osku?    [dododanisovicRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Typ a cena kola


 Dobrý den, chtěl bych poprosit o pomoc při určení typu a ceně kola pro sběratele.

Nešel mi založit příspěvek v bicyklech.    [pejsa8] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/32 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006