MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 282157 příspěvků |6439 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 34 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexŽivot kolem veteránů 11.12.2016 05:02  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Jak uvést toto fórum?
Asi nejlépe dotazem z praxe:

Na ....
   28.09.2005 / 111
    Páni kolegové veteránisti měl bych k Vám jeden dotaz. Kdo si kupujete ....   01.10.2007 / 101
    Rodinnou firmu na součástky do motorek přepadli lupiči. Na místě zůsta   17.09.2015 / 101
    M&M   30.12.2010 / 93
    Milý návštěvníci burz   08.10.2016 / 92
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 410      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 3 / 103      Příspěvků Příspěvků: 5352
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/28 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Cenový boom veteránů končí? Nastává ve světě obrat? A co u nás? Udržíme cenu mimo realitu?


 http://zpravy.e15.cz/burzy-a-trhy/komodity/prudky- rust-konci-investori-se-odklaneji-od-automobilovyc h-veteranu-1255860    [garážmajster]   16.12.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 80 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tohle vem čert, ale dnešní mládež když je taková jak píšete, a to taková je, tak kdo bude potom dobrý lékař ci řemeslník, toto bude v budoucnu problém, ne nějaký veterán a jeho hodnota. Toto je navíc a nepodstatné, jen zábava a ta se odjakživa určuje tim kdo kolik na ni má a může do ni dát.    [Miloš]   03.12.2016
Odpověď  Máte pravdu.    [v.]   03.12.2016
Odpověď  Dobrý den, já bych se nebál nezájmu. Když sledujete retro boom ve společnosti. A ti mladí k tomu dospějí. Vzpomeňme si my starší jak jsem byli,, šťastní ",když nás ráno po zábavě tatík nutil jít sekat louku a jak by jsme zahradu nejraději vybetonovali, barák vyměnili za byt. A potom jsme dozráli a dnes je to zcela opačně. A navíc to, že dokážu něco rukama a je to vidět. Je naprosto skvělí pocit. A z vlastní zkušenosti z ciziny vím,že jsou lidé, kterým děti už vylétli, hypotéka doplacena a nejednou prázdno a nuda a tu vzpomenou na motorku, kde ho vozil táta a jsou chyceni.    [Pařez ]   03.12.2016
Odpověď  To určitě nebude,ale pár jedinců se najde,ovšem uvidí se,zda to bude stačit na množství toho co tu je,zůstalo a zbyde.Pořád to bude veterán a ne to co se dnes produkuje a za rok je staré a je potřeba kupovat jiné viz elektronika,u auta je to 3-5 let a pak téměř bez hodnoty.    [u]   29.11.2016
Odpověď  Já jsem z generace, co začínala s pionýry a mustangy, přesedlala na čízy a MZety...ty motoristický začátky (a věčné opravy) nám daly lásku ke strojům obecně a trochu té manuální zručnosti jako bonus...a dnes z této generace spíš máme blíž k festovním cestovnějším strojům a nebo třeba k veteránům. Dnešní facebooková generace má k technice asi tak blízko jako moje manželka...technika je jen spotřebním zbožím a cokoliv staršího pěti let je děsně OUT. Uvidíme, co z těch mladých bude...ale pochybuji, že jejich snem bude vybavená dílna a do šroubku rozebraný veterán.    [čez]   29.11.2016
Odpověď  Tohle je pravda, staří se ztratí a mladí už to chtít nebudou. Ale tak je to ve všem, Vše je rizikové.    [jiří]   29.11.2016
Odpověď  Nakupovat pro fond za cizí peníze je jednoduché a je vám v podstatě jedno za kolik nakoupíte - když se soustředíte jen na výseč trhu, kterou jste schopni nákupy ovlivnit - třeba prvorepublikové stroje, tak si vlastními nákupy garantujete růst cen a hodnotu aktiv, je to triviální a bezrizikové - stačí vám balík peněz a skladovací prostor. To může probíhat roky či desetiletí - potíž nastane v okamžiku, kdy se investoři z nějakého důvodu rozhodnou realizovat zisky. No a protože velcí investoři podléhají chování stáda, tak ten přebytek na trhu bude znát a těch veteránistů, fyzických osob, kteří si mohou dovolit dát statisíce do stroje v republice nikdy moc nebude... a hlavně je otázkou, zda budou v dalších pokoleních. Zatím to spíš vypadá, že veteránství je výsadou veteránů, moc mladých v tom nejede.    [čez]   29.11.2016
Odpověď  Potíž je v tom, že stačí, aby se tu objevil třeba fond zaměřený na veterány (např.: http://fondinfo.cz/cesku-vznika-specializovany-fon d-veterany/ ) a při malosti našeho trhu a dostatku kapitálu začne výkupem strojů nafukovat cenovou bublinu (vemte si, co udělá na našem trhu "ušmudlaných" 100 milionů) - sanozřejmě i pro managery tohoto fondu je ten růst cen výhodný - roste jim cena aktiv a vypadají nesmírně šikovně a super pro jejich odměny - je to nemlich stejné jako když se nafukuje jakákoliv jiná cenová bublina - potíž je při tom splasknutí, ale to si každý říká, že krachy se budou týkat někoho jiného, že on už v tom letadle nebude.    [čez]   29.11.2016
Odpověď  Je to tu moc upjaté na fórum a diskuze kolem toho co se děje a pak to někomu příjde jako zcela jiný svět (ale ve své podstatě je, je to jiný svět), přitom všechno v reálu tj "dneska" funguje jinak a vše se doslova točí, prostě jednoduše funguje až se tomu nechce věřit. Sem tam podvod - zjednodušeně, ale jinak "krutá" realita. Hlad po veteránech čím dál větší, byť je tu i druhá smutnější strana lidí co je nadosmrti zadlužená a prostě nemůžou už nic.    [AtlaS]   29.11.2016
Odpověď  Před pár léty jsem to taky chápal tak nějak jako všichni ostatní-trh se nasytí apod.
Dnes už myslím že jsem málo chytrý na to abych situaci na našem trhu pochopil, myslím že jen tým specialistú by během nějaké doby snad rozluštil zdejší tajenku.
Ale normální lidský rozum to nepobere .    [honďas]   29.11.2016
Zobrazeno 10 z celkem 80 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (80) 
Zodpovězené téma  

Měření emisí od 1.1.2016


 Jaké máte zkušenosti s měřením emisí? Se svojí Tatrou 57A z roku 1937 mám problém je splnit. Motor má cca. 10 tis. km od GO. Nekouří, olej nežere, spotřeba v normě svíčky jsou pěkně vypálené (cihlověhnědé až bílé = téměř chudá směs), přesto se nedostanu na hodnoty platné pro vozidla vyrobená do roku 1972. Po té co mi na STK téměř vylágrovali motor, protože měli jakési nařízení že se musí do ,,zvýšených otáček,, točit až na 2800 otáček (Tatra má maximum 3000 ot.) jsem jezdil k jednomu soukromníčkovi, který mi je udělal i bez vytáčení motoru. Bohužel soukromníčkovi hrozí zánik a já budu nucen dělat Emise na STK, kde nemají ani ponětí o maximálních otáčkách a jiných záludnostech pomaluběžného motoru krmeného karburátorem Zenith 30T. Kdysi jsem kdesi slyšel že u vozů vyrobených před rokem 1972 se připočítává ještě nějaký koeficient za každý rok před rokem 1972 (v mém případě 35 let), ale nemohu nikde najít nic určitého.    [KF]   28.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 47 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Prosím o zjištění roku výroby , jedná se o motor jawa 350 typ 354, výrobní číslo je 354-024994    [Robert]   28.11.2016
Odpověď  Alexi a jaké emise byly nastavený na takovou Tatru 30, Taru 11, Pragu Piccolo, Zbrojovku Z18 atd...    [HonzaBK]   25.07.2016
Odpověď  Ta norma by mala byt nastavena tak, aby boli splnene emisie podla doby, v ktorej boli vozidla vyrobene. Potom to ma aj zmysel, pretoze zle nastaveny motor splaluje horsie, ako spravne nastaveny a v dobrom stave.    [Alex]   24.07.2016
Odpověď  Co je to asi za normu, kterou projde Velorex nebo Trabant? K čemu taková norma je a jakou službu přinese životnímu prostředí? Žádnou. Měřit emise u vozidel starších řekněme 20 let je prostě nesmysl. Je to jen nesmyslné tahání peněz od lidí.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.07.2016
Odpověď  Ja chodim na emisnu v Nemecku uz niekolko rokov s velorexom a vzdy bez problemov. Meraju oxid uhlicity a velorex splnuje normu s rezervou. Ziadne napajanie inych aut, alebo ine manipulacie niesu potrebne.    [Alex]   22.07.2016
Odpověď  je to o přístupu jednotlivých stanic. Zkus zajet do Kunštátu na Moravě, tam ti technik a vedoucí emisí odmítne provést emisní kontrolu a majitel - na tebe začne řvát jak na malýho kluka i když tobě bude přes 70 let. A pak zajeď do Brna a tam ti to bez problémů udělají novým způsobem, přesně tak jak je to popsáno v pokynu MD a to vše velmi slušně. Škoda že za takové služby nemohou dostat mastnou pokutu od živnostenského úřadu nebo od ministerstva dopravy. jsem ochoten půjčit Ministerstvu dopravy Trabanta aby si mohli zkontrolovat v Jihomoravském kraji jednotlivé emisní kontroly a udělit jim mastné pokuty za ignorování pokynů!MD!    [HonzaBK]   21.07.2016
Odpověď  Zdravím,dnes jsem byl na emisích s AERO 662 2T nechtějí udělat bez vyjetého protokolu, tak nakonec technik připojil k měření jiné auto /MATYSE/ a protokol pro moji aerovku tam vyjel také. Je to KOCOURKOV. Zdravím a doufám že selský rozum jednou zvítězí. 20.7.2016    [Myška]   21.07.2016
Odpověď  a nevíte někdo jak se to dělá v ostatních statech EU?    [orf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2016
Odpověď  přesně jak to píšeš jsem to pochopil i já že legální cesta neexistuje u těchto starých strojů!!    [HonzaBK]   22.06.2016
Odpověď  A vo tom to je.
Já nepochybuju že dobře seřízené stroje ze 60tých a možná i konce 50tých let se do limitu před rokem 1972 vejdou, ale předválečné stroje mají úplně jinou konstrukci karburátorů, které byly navržené na úplně jiné palivo. A to je to co tu řeším. Když se s emisema začínalo, existoval jakýsi přepočet podle roku výroby. Čím starší vozidlo tím benevolentnější limit. Dnes je limit pouze jeden pro všechny stroje vyrobené před rokem 1972. Na nic jiného jsme tu zatím nepřišli. Jenže mezi rokem 1972 a třeba 1922 je 50 let vývoje motorů, karburátorů a paliva. Porovnej si konstrukci a funkci spádového karburátoru Jikov na Spartaka (s krátkým sacím potrubím) a konstrukci a činnost předválečného vertikálního karburátoru Zenith na Tatru 57A (s dlouhým sacím potrubím). To je ,,nebe a dudy,,. Proto se snažím zjistit zda existuje nějaká legální cesta jak projít emisema s předválečným strojem. V 60tých letech se to řešilo výměnou karburátoru a případně i úpravou sacího potrubí. Já chci ale zachovat vůz v původním stavu a proto se ptám zda neexistuje nějaká výjimka (např. s veteránskou testací), ale zatím (s výjimkou dvoutaktů) jsme na nic nepřišli.    [KF]   22.06.2016
Zobrazeno 10 z celkem 47 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (47) 
Zodpovězené téma  

120 let Tatry


 příští rok to bude 120 let od doby, kdy se v malém městečku na severním okraji Rakousko-Uherska vyrobil automobil. Pravda, hlavní díly pocházely od pana Benze, ale budiž zadostiučiněním, že do názvu své automobilky doplnil jméno po slečně Mercedes Jelínek. A tak nevíte, nechystá se nějaká nějaká akce na oslavu tohoto výročí ???    [mirek]   15.11.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jak vznikl název MERCEDES:
http://www.eurooldtimers.com/cze/historie-clanek/7 61-mercedes-benz-jak-vznikl-nazev.html    [Jára]   22.11.2016
Odpověď  Na streamu si najděte pořád slavné značky a je tam i mercedes včetně historie.    [petr ]   16.11.2016
Odpověď  Pan Benz svoje auta po žádné slečně nepojmenoval. Karl Benz (1844-1929) pojmenoval vozy sám po sobě.

Pak zde byl jistý pan Gottlieb Daimler (1834-1900), který rovněž pojmenoval vozy sám po sobě. Tak tomu bylo až do roku 1901, kdy pod dojmem vítězství modelu 35 HP v Nice, který řídil konzul Jelinek pod pseudonymem Mercedes (jméno jeho dcery 1889-1929), se napřed vítězný model přejmenoval a v roce 1902 si automobilka DAIMLER nechala zaregistrovat jméno MERCEDES pro svoje výrobky. Bohužel, ani pan Dailmer to udělat nemohl, protože tou dobu byl už dva roky po smrti. Teoreticky to mohl být jeho syn Paul, ale pravděpodobnější a méně romantická verze je ta, že o přejmenování automobilky, resp. jejich produktů, rozhodla anonymní správní rada.

Do roku 1926 tedy existovaly dvě zcela samostatné, nezávislé, dokonce konkurenční automobilky - Benz v Mannheimu a Daimler (Mercedes) ve Stuttgartu. Teprve v tom roce 1926 obě fůzovaly v důsledku poválečné krize a inflace a vznikla nová firma Daimler - Benz, která vyrábí automobily Mercedes - Benz.

Je pozoruhodné, že dnes má každý chytrý telefon, visí na internetu, ale neumí si najít naprosto základní a snadno dostupné informace. A to ani v případě, že se snaží dělat zajímavým...

O Tatře nic nevím, Tatra mě vůbec nezajímá.    [A. Černý]   16.11.2016
Odpověď  Pan Benz auta pojmenoval po nějaké slečně - pokut to nebyla Mercedes Jelínek (zemřela poměrně mladá a je pohřbena ve Vídni), rád se poučím. Ale dotaz původní je " bude nějaká akce ke 120 výročí Tatry"????    [mirek]   16.11.2016
Odpověď  jj slečno vy jste galanterní. Já vás neregáluju pane. Nebo jména zpěváků: Marta Fena z Elektroskladu, John Lenin atd...
Jinak: Moja babiček být vždycky dobrá sokolovna!!    [jj]   16.11.2016
Odpověď  Plácáte nesmysly, milý tatrováku. Benz se slečnou Jelínkovou nemá vůbec nic společného. Nevím proč, ale vybavilo se mi teď ono klasické:
Člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí fiatem. Každý se tváří jako suvenýr, ale vrátí se mu to jako buzerant! A pak vypadá jako decibel. :-)    [A. Černý]   15.11.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Vyřazené doklady z depozitu


 Zdravím kolegové, píšu za svého známého, který přišel o doklady veterána výše uvedeným způsobem. V roce, asi 2004 dal svoje vozidlo do depozitu a od té doby byl pracovně mimo Česko, teď po návratu chtěl doklady vyzvednout a samozřejmě byly zrušeny. Bohužel nevěděl, a nikdo ze známých ho neupozornil, co se tady v Česku zase upeklo s depozitama, chápu, jeho chyba, neznalost zákona neomlouvá. Naděje na záchranu původních dokladů je pryč, ale před tím, než začne vyřizovat veteránské, mě napadlo zeptat se lidí tady na foru, jestli neexistuje opravdu žádná možnost záchrany původního TP. Za jakoukoliv odpověď moc děkuji.    [Peťan1938] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jestlize byl prokazatelne dlouhodobe v zahranici, muzu podat spravni zalobu a domahat se opetovneho prihlaseni. Kdyz dokaze, ze nebyl v zemi zcela jiste vyhraje. Dulezite je nedat to na veterany ani to nenechat vyhnit a jednat okamzite. Jeden spor uz byl takto vyhran a je v pravni moci.    [CIJOML]   09.11.2016
Odpověď  Není to teorie, funguje to. Už jsem několik veteránů na značky takto testoval. Jen si musí nechat majitel na registru zapsat do vyřazeného TP, že bylo vyřazeno z evidence dle příslušného zákona.    [Jindřich]   09.11.2016
Odpověď  Kamarád teď kupoval auto vyřazené z polopřevodu, zatím to na veteránských nemá, ale zjišťoval to a na úřadě mu řekli že to půjde, ale zatím to je jenom teorie...    [meela]   07.11.2016
Odpověď  Už jsem z několika zdrojů nezávisle na sobě slyšel, že opravdu pokud bylo vozidlo vyřazeno z registru teď v rámci té akce polopřevodů a depozitů tak už nejde přihlásit ani jako HV. Chtělo by to prověřit. Každopádně si na to dejte bacha při koupi. Pokud je to pravda tak budeme muset před koupí stroje prověřovat jeho vin, jestli náhodou nebyl odhlášen v rámci této akce. Každopádně mě se to nezdá... Smířil jsem se s tím vyřazením z evidence, protože v tom chtěli mít ouřadové pořádek ale nemožnost takového stroje přihlásit jako HV by byla strašná buzerace    [Arpi]   07.11.2016
Odpověď  zatím jsem nikde neslyšel a prý to není zcela jasný, že vozidla který byly vyřazeny v rámci polopřevodu nebo depozitu by nešli přihlásit na veteránský, protože nebyla ekologická likvidace. V zákoně je jen napsáno že budou vyřazena z registru!!    [jj]   16.09.2016
Odpověď  To s tím přihlášení v zahraničí a následným dovozem, už jsem někde zaregistroval, ale podrobnosti neznám, pokud někdo víte, že to určitě jde, tak prosím napište. V registru nemůže být o ,,EKO" likvidaci ani řeč, protože vozidlo existuje a žádné potvrzení o likvidaci odevzdáno nebylo, doklady jsou tedy vyřazeny. Stejně nechápu tu logiku, aby země v EU měly v přihlašování vozidel takové rozdíly. Někdo řekne, od čeho jsou veteránské doklady, ok chápu, ale já se vždy snažím zachovat původní TP je to součást historie vozidla.    [Peťan1938] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.09.2016
Odpověď  leda prd.
Když s tím s německejma dokladama přijdete na český úřad, vyženou Vás, protože todle VIN už mají registrovaný v systému jako ekologicky zlikvidovaný.    [Monty]   15.09.2016
Odpověď  Vzít velký TP a přihlásit v jiné zemi EU. Pak zpětný dovoz.    [staromilec]   15.09.2016
Odpověď  no ještě je možnost podat ústavní stížnost.    [lipcaa]   15.09.2016
Odpověď  vyřazeno je konec to je jako že to už není--neexistuje a o tom to tady je snaží se vyřadit staré kousky a pokud se nestará majitel tak má smůlu,,,,,,,,je to škoda ale zkus to někde v cizině ,,,ani to nezkoušej    [Martin]   14.09.2016
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Aukro poškozuje trh s historickými vozidly


 Bývalo zvykem, že jsem se zde na stránkách MotoMagazínu zamýšlel nad trendy a stavem cen vybraných historických vozidel. Již v minulých letech jsem upozorňoval na rostoucí vliv aukčního serveru Aukro na tvorbu cen. To, co jsem považoval za přínosné, se bohužel, díky politice, jakou tento monopolní server v České republice uplatňuje, změnilo na destrukci trhu.

Čtěte prosím zde: http://www.motomagazin.cz /index.php?action=magazin &menu=5&pos=aukro    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.01.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 289 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jsou zde tací, kterým to nedělá dobře, proto jsem to napsal, jinak vše plně využívám.    [Miloš]   09.11.2016
Odpověď  Miloši trochu si odporuješ v první větě píšeš že by se tu mělo diskutovat o veteránech, ale my přese právě o těch veteránech tu diskutujeme, nebo podle tebe aukro, ebay apod. a prodej veteránů právě na těchto servrech nemá nic spoelčného s veterány? Nebo ty tyto servry jako veteránista nesleduješ a nevyužíváš?
Soulasím s posledním příspěvkem webmastera (JB), že to sem jednoznačně patří! Pokud někdo někdy pochybujete o profesionalitě webmastera, přečtěte si knihu kterou napsal o Califech,, nebo se podívejte na jeho web motomagazin.cz!!    [HonzaBK]   09.11.2016
Odpověď  Je otázka, zda je lepší před tím, co se kolem nás děje, radši strčit hlavu do písku, než si dělat zlou krev. Osobně si myslím, že VeteránForum je natolik otevřené, že snese i jiné diskuse, než jen ryze technické. Ostatně tato diskuse je proto v oddílu Život kolem veteránů, aby ten kdo na ni nemá žaludek či náladu, snadno se jí mohl vyhnout.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.11.2016
Odpověď  Dle mého by se toto forum mělo přesouvat jen k radám okolo veteránů čistě odborným, praktickým a hlavně užitečným, cokoliv co je zde spojeno hlavně s penězi, aukrem, kšefty, bazosi atd sem nepatří, pak je tu zbytečně rušno a je to stejně o ničem ve výsledku to nikoho nezajímá a každý si stejně pojede po svém. Pomluvy, vzteky, závist, no to sem nepatří.    [Miloš]   08.11.2016
Odpověď  JB, ti co mlčí vůbec nemusejí být pasivní, naopak jen se angažují jinde a jinak. Ne každému vyhovuje diskuse na tomto foru. Konkrétně zde v tomto tématu se několik přispěvovatelů pozastavuje nad neochotou probírat se historií, ale jestliže toto téma zahájíte rozpravou o zabedněncích, jawablbizmu a pod. dopředu naznačujete úroveň debaty. Rovněž poznámky typu prasečí stát a pod.
A prosím neobracet, nikdo tady nikdy netvrdil, že česká produkce byla nejlepší a že žijeme v nejlepší zemi.    [Honza l]   08.11.2016
Odpověď  Ale to je přeci normální, že mlčících a pasivních je většina.
Jinak je pravdou, že aukčnímu prodeji se u nás nedaří a když, tak snad jedině v případě exekucí, kde lidé cítí možnost levně nakoupit. U nás není zažitá kultura prodeje obecně. Víc to asi nemá cenu komentovat.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.11.2016
Odpověď  Nejlepší na tom celém je, že to řeší pouze zde okruh snad bych řekl, ať neurazím 50 lidí zde z tohoto fora a zbytek je úplně jinde. Co s tím chcete asi dělat :)    [Petr]   07.11.2016
Odpověď  Já myslím že tu pleteme hrušky s jabkama. Fyzické aukce jsou úplně něco jiného, ale ani ty u nás nefungují!! Vis aukce o které se pokoušeli v ČR něktěří odborníci. Plno věcí se v aukci neprodalo, ale protože jsme malá země, tak se domluvili po aukci a nemuseli platit poplatky!! Takže to je ještě větší podvod na provozovatele aukce než nějaký přihazování na aukru. Na e-bay taky nevíš kolik je vyhrazená cena, dovíš se o ní až po jejím překročení (nebo ukončení aukce). Pořád nevidím rozdíl mezi e-bay a aukrem. Nevěřím že když koupíš na e-bay vozidlo, tak ho musíš koupit, když tam přijedeš a zjistíš že je to jinak než sis představoval. jediný rozdíl vidím v dodržování pravidel a trestání kupujících a prodávajících - hlídání fiktivních příhozů apod. Ale to samý se může dít na e-bay (tam si to asi nikdo nedovolí). A je to jen a jen o kontrole. Ale to je o dodržování předpisů obecně v našem státě. (jak jsmm si po*rali polopřevody tím že jsme nedodržovali zákony, depozity apod.) A vůbec to nesouvisí s pravidly aukra, ale jejich dodržováním. Stačí se podívat co je v rubrice veteráni auto nebo moto aukcí které patří do dílů a nikdo to nemaže a nepřesouvá do správných kategorií. Když na něco aukro upozorníš, tak na to většinou kašlou a nechají vše doběhnout. Ale veškerý ten bordel si tu děláme sami, ne pravidla aukra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    [HonzaBK]   07.11.2016
Odpověď  http://www.artplus.cz/cs/aukcni-zpravodajstvi/1/zm arene-aukce    [Richard]   04.11.2016
Odpověď  JB : ,, Koukněte se na různé dokumenty o aukcích, které běží v televizi a nikdy vůbec nikoho nenapdne, že by nezaplatil či zboží neodebral .. ,, Tak dokumenty jsem viděl a viděl jsem , že se neplatilo za výhrané aukce jak na běžícím páse a neplatí se občas dodnes . Zejména v čechách kde je podvádění národní sport . Proto přišel zákon s dražební jistinou , když si to nějaký umělec rozmyslí - aby mu propadla a bylo aspoň na náklady dražby Za podvody aukro nemůže , dělají si to lidi sami ..    [Richard]   04.11.2016
Zobrazeno 10 z celkem 289 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (289) 
Zodpovězené téma  

Milý návštěvníci burz


 Ano, správně jste volili. Po zavedení EET vám již nic neprodám na burze. Pro tržbu cca 2 000 Kč se mi nevyplatí si zavádět přenosnou evidenci tržeb. A pokut budete něco potřebovat (bohužel na něco máme tzv. monopol), tak poštou s DPH a poštovném. Ono se těch pár miliard na důchody, školky, lékaře .... někde vydělat musí. A zkuste hádat gde?    [Karel M.]   08.10.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 92 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jasně že jo. Přispívám na cikány a nikdo se mě neptá zda chci nebo ne tak proč ne na státní úředníky? Pokud v tom někdo udělá alespoň trochu pořádek tak mu držím palce    [Jirka]   26.10.2016
Odpověď  Jirko - těch daňových úniků je cca pár procent a ty jistě rád přispěješ
s. Burešovi na nové státní úředníky.    [Josef]   26.10.2016
Odpověď  Ale proboha. Takovéhle věci se samozřejmě dít budou. S tím se počítá. Ve všem jsou nějaké daňové úniky.Ale spousta se bude muset přiznat a zdanit. Takže se v tom částečně pořádek udělá a daních se taky něco vybere. A vo to jde.    [Jirka]   26.10.2016
Odpověď  A vy myslíte že někdo ze štamgastů bude chtít lístek z EET, nebo když půjdu platit opravu auta do garážového servisu, a budu tam s majitelem sám, tak mě dál nedá vybrat jako dosud, když ho nemá kdo v tu chvíli zkontrolovat. samozřejmě koho nezná tomu vydá doklad EET. atd atd....    [HonzaBK]   26.10.2016
Odpověď  Vůbec nevíš co píšeš Pařezi. Vesnické hospody nebudou platit daň ani po zavedení EET, protože jejich příjmy budou stále pod hranicí minimálního daňového základu. Přibudou jim ale náklady a buzerace. A naopak velké podniky ve městech elektronické pokladny již běžně mají, protože majitelé jimi kontrolují personál.
Pokud o zlodějině mluví Babišovi sympatizanti, je to ironie.    [Lada]   24.10.2016
Odpověď  Máš Jirko nápadně podobnou rétoriku jako Babiš - všetci kradů, jen já ne. A všichni vědí, jak to je opravdu.    [Honza l]   24.10.2016
Odpověď  To, že stát nejsme my všichni, jak bychom si rádi mysleli a jak je nám to předkládáno v době voleb, to nejlépe pocítíte při jednání s úřady, u soudu, nebo když se ocitnete v dosahu našich pomahačů a chráničů.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.10.2016
Odpověď  Není. Jsou mnohem větší. A JB. Co je to stát? Kdo to je? To jsme my všichni. A jestli holt někdo krade je to jen a jen konkrétní člověk a ne žádný stát.    [Jirka]   24.10.2016
Odpověď  A není náhodou největší šizuňk, ten který tu byl několikrát jmenován a jeho příjmení začína na B a je ministrem?? (Čapí hnízdo, dotace......).    [HonzaBK]   24.10.2016
Odpověď  jirko, neboj se. Tu mezeru někdo určitě zaplní. Jen to bude o cca 1/3 dražší. ale ty to rád zaplatíš a tak přispěješ na nové úředníky, laciné dálnice a jiná.    [Pavel z Prostějova]   24.10.2016
Zobrazeno 10 z celkem 92 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (92) 
Zodpovězené téma  

Burza Drahotuše


 Můžete prosím někdo napsat, jaká bývá burza v Drahotuších? Třeba ve srovnání s Chotusicemi, Brnem apod.? Děkuji.    [Roman]   06.10.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dnes třeba vůbec nefoukalo, což je tedy výjimka :)    [Jan Pichlík]   08.10.2016
Odpověď  víc tam fouká.    [lipcaa]   06.10.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Převod motocyklu


 Zdravím vás,
Mohl by mě někdo poradit co budu všechno potřebovat a na co nezapomenout s převodem motocyklu, který je psaný na zemřelého, ale prodávajcí je syn tohoto pána a má toto moto zpsané v závěti. Techničáky ma také. Kdo s tím má zkušenost. Pro moto pojedu na druhou stranu republiky, tak nechci na nic zapomenout. Kupní smlouva je samozřejmostí,ale co dále budu potřebovat k převodu? Když s pánem sepíšu plnou moc budu moct moto přepsat sám, nebo on ho bude muset na mě odhlasit ve svém okrese a já potom přihlásit ve svém?
Díky za rady    [Petr]   03.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ten nesmysl s přepisy pochází z dílny modráků, jehož autor je podle info z motorkari.cz jistý pan Stanjura.    [hydrant]   05.10.2016
Odpověď  Teď tady asi píchnu do vosího hnízda. Ale viděl jsi někdy co vše musí ta úřednice za přepážkou vyplnit do počítače?? jaký v tom je za ta léta bez počítačové evidence nepořádek, co vše tam chybí u každého staršího vozidla? A určitě to není chyba těch úřednic! prostě dřív se některý údaje neevidovaly, nebo se evidovaly jinak nebo jen papírově atd. takže přepis v místě původního majitele je to nejlepší co existuje, protože aspoň mám jistotu když něco prodám že to přepíši!! V životě nedám z ruky techničák ani vozidlo bez přepisu!! A pokud někdo ano, tak je hodně odvážnej - viz již příběhy zveřejněné na internetu. A pošta - to už snad radši zrušit celou evidenci - všichni na ni nadáváme, měla by hlavně v pořádku a včas doručovat a ne aby se jí dávaly další úkoly, které s tím nesouvisí. Samozřejmě souhlasím s názorem na STK, zapomněl jsi ještě horší to je s emisema. špatně opsané údaje - to přece bude vždy, nebo vy všichni děláte ve své práci absolutně bez chyb nebo zmetků? Chybovost prostě musí vždy být! To není vůbec o systému, ale pouze o vědě zvaná matematika - teorie pravděpodobnosti atd..
Spíš nechápu to proč neobšlehnem nějaký fungující systém, třeba německý nebo švycarský při evidenci vozidel. Uvědomte si, že ten úředník je taky člověk, který je pouze zaměstnaný, musí dodržovat zákony a hlavně musí živit rodinu, tak proč by měl jít do nějakého rizika aby Vám vyhověl.    [HonzaBK]   07.09.2016
Odpověď  Mně osobně nový systém vyhovuje více. Pokud vím, že nestíhám, tak se dá datum koupě na smlouvě posunout. Doručit doklady původnímu majiteli do 24h taky není problém. Lepší STKčka se dají objednat přímo na čas, jen si člověk musí zjistit, kdy mají volno. Povinné ručení se dá uzavřít online. A jako bonus - poštou mi přijdou hotové doklady. Nemusím čekat ve frontě, nemusím se objednávat týdny předem jako v Lbc. A původní majitel má jistotu, že je vše ok. Tím nechci současný systém obhajovat, stále je to katastrofa. Navíc je celý systém navíc zatížen neznalostí lidí jak na DI, tak na STK. Proč nelze provést přepis na jakémkoliv úřadě? Proč se v TP uvádí trvalé bydliště, když vazba na vlastníka je daná RČ? Jak je možné, že se postupy liší nejen úřad od úřadu, ale i úředník od úředníka? Jak je možné, že mi vydají skládací TP se špatně opsanými údaji, ale změnit rozměr pneu u Pionýra z 2,27 na 2,75 mnohdy nejde? Proč nelze zpětně přihlásit odhlášené vozidlo s doloženou historií? Přitom by na většinu úkonů stačilo zajít např. na poštu a nahlásit změnu majitele, případně to řešit přes online formulář. Ale asi by to pak bylo příliš jednoduché a motorista si přece musí přepis zasloužit. Nebo ne?    [jirka]   06.09.2016
Odpověď  Platná STK již není potřeba k přepisu vozidla.Alespoň nějaká změna k lepšímu.    [Baudik]   06.09.2016
Odpověď  žádnou evidenční kontrolu dědic dělat nemusí, po donesení papírů o dědictví mu to na úřadu zapíší i bez evidenční kontroly a hlavně i bez ekopoplatku (u aut pokud to čte někdo s autem).Normálně evidenčnku pouze na nového majitele!! Ani nedoporučuju to dělat tak že dáš někomu plnou moc apošleš to poštou, když si uděláš doma evidenčku, protože platí jen několik dní (10 nebo 14). takže se ti může stát, že když ji uděláš, než to pošleš, než si to dotyčný vyzvedne na poště, než bude mít čas tam zajít, tak budeš mít po platnosti evidenčky. Bohužel vzhledem k debilnímu zrušení polopřevodů nezbývá než si vzít dovolenou a vše si objezdit sám. Jen pro pořádek, Jirko termín u polopřevodů byl stanoven vždy a bylo to 10 dní ale všichni an to kašlali!! Pokud neprojde přes STK, musí jí původní majitel vložit do depozitu a pak to vše přepsat v depozitu a to nepotřebuješ ani zelenou kartu na přepis. Pokud mají na úřadu objednávkový systém, nebo i na STK, doporučuji se objednat na STK někdy na ráno a na úřad někdy na odpoledne, aby jsi měl jistotu že to stihneš za jeden den.    [HonzaBK]   06.09.2016
Odpověď  Za toto je třeba poděkovat lidem na Ministerstvu dopravy, kteří si zřejmě kupují jen nová auta a o realitě při prodeji ojetiny nemají ani potuchy.

Osobně doporučuji domluvit se na tom, aby úkony na magistrátu dělal prodejce, protože on je i vůči zákonu odpovědný za převod. Kupující si zařídí evidenčku, povinné ručení a sepíše plnou moc k převodu. Toto spolešně s TP pošle dopisem prodejci a ten zařídí převod. Vyřízené doklady zašle prodejce dopisem kupujícímu a je hotovo. Pozor na to, aby bylo vozidlo po celou dobu buď prodejcem, nebo kupujícím pojištěno.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.09.2016
Odpověď  prodávající to může přepsat na vás sám s vaší plnou mocí.Ne vždy to ale je jednoduché domluvit. Někdy se prodávající všeho bojí hlavně úřadů. Ani se nedivím, někdy vás úředník spíš sprdne, než aby poradil jak co napsat.
K věci. Z vlastní zkušenosti. Kupoval jsem motorku v Olomouci. Vzal si dovolenou. Neviděl jsem problém, že by to nešlo zvládnout. Přesto jsem to časově nedokázal na místě zrealizovat. Ráno jsem v klidu vyjel, cesta hodima a půl. V 9:30 u majitele.
Hoďku zabralo, než jsme motorku naložily, přečetli, podepsaly smlouvu, vypili kafe, dojedli koláč. V 10:30 odjezd na evidenčku. Příjezd po 11. hodině. Čekaní na technika, potom na vypsání papírů. Před 13:00 odjezd na evidenci vozidel. Hledání parkování, než jsme tam došli cca 14:00. Otevřeno do 16:00, žádný problém. Jenže ve 14:00 už nám to nedalo lístek. Všechno až do 16:00 obsazeno. Hotovo. odjezd domů a někdy příště nanovo. Takže bacha na to.    [Zč.]   05.09.2016
Odpověď  Jde ještě o to, jestli ten dědic má tu motorku už napsanou na sebe nebo ještě ne. Pokud ji nemá napsanou na sebe (v TP není záznam), tak ať si nechá udělat evidenční kontrolu na sebe a do poznámky si nechá napsat "Nový vlastník a tvoje jméno a adresu". Potom to přepíše na sebe během chvilky na tebe. Správně by se měly dělat dvě evidenčky, ale takto to taky stačí.
Zelenou kartu si uděláš přes net nebo v místě tvého bydliště dopředu (musíš mít ovšem údaje z TP).
S Sebou musí mít zápis od notáře.
Toť vše - taky jsem o podstoupil.    [Kamil]   05.09.2016
Odpověď  Díky moc za reakce. Když jsem volal na dopravku, tak byla paní příjemná, že bych ji ten telefon nejraději položil. Nicméně mi vlastně právě nic skoro neřekla, nebo nechtěla, tak proto můj dotaz zde. No to je tedy opravdu paráda...naplánovat si cestu na druhou stranu ČR a zároveň i čas vyzvednutí motorky u prodejce tak, abych pokuď možno zároveň stihl zajít na tu dopravku:-) Naposledy jsem právě kupoval moto a prodejce ji na mě odhlásil a já pak u nás zašel už jenom na sebe přihlásit. Dvakrát se mi jet párset kilometrů jet nechce:-)
Myslíte, že by tuto proceduru mohl udělat prodejce, když bych se sním domluvil. Dal bych mu nějakou zálohu a on by moto na mě převedl a já už bych si pak moto jen vyzvedl.
Díky    [Petr]   05.09.2016
Odpověď  Ministerstvo dopravy při zavádění tohoto nesmyslu slibovalo, že od půlky roku půjde udělat přepis kdekoli na úřadě v ČR. Máme už září a nic se nezměnilo. Asi je zbytečné pokládat otázku, kdože na tom ministerstvu sedí a proč dělá vše tak, aby občané to či ono měli složitější a složitější.
Vůbec nechápu důvod, proč zrušili systém polopřevodů, který byl velice rozumný a dával lidem čas k provedení nutných úkonů. Stačilo jen zavést časové omezení pro registraci a bylo.
Dnešní systém nelze nazvat jina než pakárnou.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.09.2016
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

VeteránKalendář


 VeteránKalendář nabízí letos rekordní počet akcí. Zdaleka však nejde o výčet všech konaných akcí.

Propagujte akci mezi pozvánkami ve VeteránKalendáři.
Vložení pozvánky do VeteránKalendáře je snadné a nezabere mnoho času. Zveřejnění pozvánky ve VeteránKalendáři vám pomůže oslovit případné účastníky i návštěvníky tam, kde jsou tyto informace vyhledávány.
Nezapomeňte též s předstihem informovat o probíhajících přípravách, změnách a aktualitách. Taktéž nezapomeňte akci zhodnotit, případně v pozvánce odkázat na reportáž či fotogalerii. Vaše pozvánka se v kalendáři neztratí a vy se tak při plánování příštího ročníku máte nač odkázat.

Pamatujte, že většina potenciálních návštěvníků plánuje účast dle počasí a na poslední chvíli. A tyto informace hledá především na internetu na místech, kde předpokládá, že je najde v ucelené podobě. Věříme, že VeteránKalendář tímto místem je.

www.veterankalendar.cz    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.01.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 58 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  A máme před sebou poslední opravdu teplý víkend roku. I když už bude říjnový, stále je kam vyrazit. To ostatně potvrzuje i množství pozvánek, které pro tento víkend VeteránKalendář nabízí.

Do konce roku je v nabídce ještě mnoho burz a různých ukončovacích srazů a ... a poté již rok 2017. Pozvánky pro akce konané v roce 2017 začínají pomalu přibývat a tak již s předstihem můžete směle plánovat jak příští rok naložit s volným časem.
Organizátoři akcí. Neváhejte se na mě obrátit s propagací. Prostoru máme dost a zatím je i dostatek času. Ale znáte to...    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.09.2016
Odpověď  Počet pozvánek pro rok 2016 se přehoupnul přes 200 a neustále přibývají další. Zprávou, kterou nepotěším je, že start letošní sezóny bude zřejmě bez již tradiční Classic Show.

Opět apeluji na všechny, kteří by chtěli zviditelnit i třeba malou regionální akci, ať to učiní právě prostřednictvím VeteránKalendáře, který zajistí její účinnou propagaci v konkurenci velkých zavedených akcí.
Pro snadné vložení pozvánky doporučuji využít funkce zopakování pozvánky. Tu starou naleznete v archivu.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.01.2016
Odpověď  VeteránKalendář vstupuje do sezóny roku 2016.
K polovině ledna je v kalendáři již 145 pozvánek a každý den přibývají další. Rád bych apeloval na všechny pořadatele a doporučil jim založení pozvánky právě u nás ve VeteránKalendáři. Po letech provozu mohu konstatovat, že pozvánky založené ve VeteránKalendáři jsou na internetu vidět a lidé je hojně využívají. Většinou v pátek a sobotu stoupne návštěvnost kalendáře na několikanásobek průměru. To lidé na poslední chvíli zjišťují, kam se o víkendu přijet podívat.
Pokud jednou do VeteránKalendář zadáte pozvánku, zůstane zde archivována navždy a je velice snadné ji znovu použít pro založení pozvánky nové. S pozvánkou lze průběžně pracovat a tím podávat aktualizované informace.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.01.2016
Odpověď  Při pohledu do VeteránKalendáře zjišťuji, že víkend 5. - 6. září bude, co se týče akcí, nejvíce obsazeným z celého roku.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.08.2015
Odpověď  Je to až k nevíře, ale neustále u nás vznikají nová a nová muzea: http://www.veterankalendar.cz/muzea.html    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.05.2015
Odpověď  Ve VeteránKalendáři je pro rok 2015 vloženo přes 200 pozvánek. Pokud vám tam pozvánka na některou akci chybí, neváhejte a doplňte ji sami. Zejména malá regionální setkání si vložení pozvánky jistě zaslouží.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2015
Odpověď  Malá poznámka k motoristickým muzeím. A také k článku na MotoMagazínu: www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin&me nu=5&pos=muzea

Jak se tak všemi muzei probírám, zjišťuji, že u většiny vítězí kvantita nad kvalitou. Je to ostatně i logické. Většinou jde o léta budovanou sbírku, u které nazrál čas k otevření jí široké veřejnosti. V každé takové sbírce se nachází mnoho obyčejných, nezajímavých a třeba i necitlivě renovovaných strojů a téměř vždy i nějaký unikát, pro který je nutno to či ono muzeum navštívit, ať to stojí co to stojí.
A zde má úvaha. Nestačilo by vždy zveřejnit jen několik aut či motocyklů, ale se vší parádou? Tak, aby nestály jako kus salámu v řadě s ostatními, ale bylo by možno je zkoumat ze všech stran a dozvědět se o nich vše? Dnes, kdy dotykový LCD monitor stojí tolik co plná nádrž, by jistě neměl být problém k výjimečným kouskům přidat interaktivní prezentaci s historií, popsanou renovací atd. Obdobně to například bylo v jednom holandském muzeu (Autotron) niž před 15 lety u mnoha exponátů. Bylo to na normálních monitorech, protože o LCD monitorech se jim tehdy ani nesnilo.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.12.2014
Odpověď  Sezóna roku 2015 se pomalu začíná rýsovat.
Většina velkých burz a sportovních podniků má již termíny stanoveny. Znáte-li termíny dalších akcí, neváhejte je zveřejnit. Usnadníte ostatním plánování a včas se vyhnete kolizím v termínech.
Opakované zadání pozvánky je snadné. Stačí vyhledat minulou pozvánku v archivu a kliknout na odkaz "Zopakovat pozvánku". Případné změny lze v pozvánce udělat kdykoli později.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.11.2014
Odpověď  Databáze motoristických, technických a vojenských muzeí ve VeteránKalendáři se opět rozrostla na celkový počet 141: http://www.veterankalendar.cz/index.php?year=2014& amp;id=0&&od=1396303200&do=1398895199& amp;sort=6&kraj=0&search=    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.06.2014
Odpověď  Čeká nás zřejmě akcemi nejvíce obsazený víkend. K této příležitosti jsem doplnil pozvánky Veteránkalendáře o možnost snadného plánování trasy k místu konání.

Za pomoci služby Google mapy lze snadno plánovat trasu k místu konání akce. Přímý odkaz, který naleznete v každé pozvánce jež obsahuje zadanou polohu, otevře nové okno prohlížeče, ve kterém se načte mapový podklad s vyznačeným cílovým bodem. Klinutím na tlačítko Vyhledat trasu a zadáním výchzí pozice dojde k vlastnímu vyhledání trasy. tu lze dále upravovat dle konkrátních možností a požadavků.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.06.2014
Zobrazeno 10 z celkem 58 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (58) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Určení znaku.


 Prosím o určení tohoto znaku.    [pavel MalýRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji za rychlou odpověď.    [pavel MalýRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.09.2016
Odpověď  SVA - Státní výroba autodílů Holýšov. Vyráběla se tam i autobusy RTO a rekonstrukce RTO-P (přestavby RO na RTO).    [host]   24.09.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Přepis vozidla po 1.7.2016


 Pánové nevíte jestli vešla v platnost novela,která měla platit od 1.7.2016,že vozidlo se bude moct přepsat kdekoliv a ne jen v místě poslední registrace?
A k vyřízení kompletního přepisu již nevyžadují platnou STK?
Prosím jen o čerstvé,podložené info,ne spekulace.
Díky    [Baudik]   10.07.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ale teď to právě jde kompletně přepsat (žádný depozit) bez platné STK .    [Baudik]   20.09.2016
Odpověď  Platná STK se snad nepožadovala cca 10 let zpětně, akorát pokud jsi neměl STK a měl jen evidenčku tak ti nevydaly OTP.(Správně by jsi to asi měl dát do depozitu)    [HonzaBK]   20.09.2016
Odpověď  Zdroj informace?
Někde na stránkách odboru dopravy a vlastní zkušenost z července 2016.    [Baudik]   16.09.2016
Odpověď  Mohu poprosit o zdroj?

Diky    [Timmy]   16.09.2016
Odpověď  Už jsem vše zjistil.
Pokud to někoho zajímá tak platná STK se nevyžaduje a přepisy zatím pouze v místě registrace.    [Baudik]   11.07.2016
Odpověď  není lepší si napsat nebo zavolat přímo na úřad?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zlatá přilba


 68. Zlatá přilba města Pardubic, naše účast s Péráky jako připomenutí 70-tého výročí zahájení prodeje.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  http://jindrich16.rajce.idnes.cz/Zlata_prilba_68_2 016/    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

zrcátko


 prosím o radu ,,,z čeho je toto zrcátko ,,bych ho rád sehnal    [Martin martin] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  no jde hlavně o to zrcátko auto je 4cv ale zrcátko není origo    [Martin martin] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2016
Odpověď  Můj tip: Renault cv4    [čoud]   09.09.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Soutěž Elegance Tišnov- Lomnice 2015


 Stále větší akce v Tišnově dokazuje zájem vystavovatelů i návštevníků. Při odjezdu z náměstí jsem si připadal jak nějaká filmová hvězda minimálně v Karlových Varech.... :-)
Nějaké foto- http://enko.rajce.idnes.cz/Prehlidka_Elegance_Tisn ov-_Lomnice_2015/    [Zdene] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dík za fotky. Hezká akce.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2016
Odpověď  Tišnov 2016, něco málo foteček- http://enko.rajce.idnes.cz/Prehlidka_Elegance_Tisn ov-_Lomnice_2016/    [Zdene] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

benzín do veteránů


 Co lejete do svých veteránů? Ještě v loni u nás byly jedna pumpa s BA 91, růžový s olovem. Tak tu zbývá jen natural 95 + olovo (?). A přimíchat do toho i něco etanolu ?    [Mirek]   10.07.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  to stim laminatem to muzu potvrdit tyhle benziny ho zerou slusne ale jinak do motoru to bude lepsi neobsahujou vsechny ty bio eko pridavky repky a podobny sracky ktery vsechno napadaj. co sem ted rozchazel jawu s 3roky starym benalem byla hruza karbec naleptanej hlavne mosazny dily.    [Free]   05.08.2016
Odpověď  Verva taky neni zadna vyhra,natankoval jsem to do Nortona a do rana me sezrala origo laminatovou nadrz.    [beemer]   13.07.2016
Odpověď  vyšší oktanové číslo znamená jen větší odolnost proti samozápalům. S teplotou to nemá co dělat. Dát vysokooktanový benzín do starého motoru s malým kompresním poměrem není problém. Horší je to naopak. Nemůžete nalít do nortona s kompresí 10:1 80ti oktanový benzín.    [Arpi]   13.07.2016
Odpověď  ale vyšší oktanové čísla u benzínu mají větší spalovací teplotu. Co přehřívání?
já nemám ani teploměr v autě(tehdá prostě nebyl) a chladič mám až za motorem tak sem při tomto napozoru.    [orf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2016
Odpověď  tak především je úplná blbost tankovat N95 do veteránů a jiných (třeba pracovních) strojů co jsou provozovány příležotostně. Tankujte vervu 100 nebo jiný podobný 98 nebo 100 okt. běnzín a máte po starostech se zalepenými karburátory. Přimýcháním trošky oleje do benzínu od oka nebo třeba tak 1:400 se nemůže nic pokazit. Naopak, vodítka sacích ventilů to namaže líp než nějakej draslík. tyto draslíkové náhrady olova nejsou primárně určeny na vodítka jak je tu psáno ale jen na utlumení nárazů ventilu do sedla, což dříve zajištovaly částečky olova. kdo si není jist, jestli má tvrzená sedla, určitě náhrady používejte a z vlastní zkušenosti navíc doporučuji kontrolovat vůle ventilů o něco častěji než doporučuje výrobce.    [Arpi]   13.07.2016
Odpověď  martin tady patlá dvě věci dohromady jedna věc jsou mazací schopnosti současného a historického benzínu a následně jeho složení podle něj kvalita. Samozřejmě je třetí věc která nemá nic společného ani s kvalitou ani s mazacími schopnostmi a to je oktanové číslo. U 2T nemá absence olova vůbec žádný význam - mazání probíhá pomocí rozpuštěného oleje. U 4T tam bylo olovo z důvodu mazání vodítek ventil, proto se tam nyní dává chemická náhrada olova, která ale s olovem nemá nic společného. TO vše ale není na takový krátký diskuzní příspěvky tady, ale je to o tom začít studovat chemickou výšku nebo aspoň průmyslovku a možná je to tak téma na diplomovou práci. My lajkové se tu můžem jen dohadovat "o blbostech".    [HonzaBK]   13.07.2016
Odpověď  Martine S- chceš nám tvrdit že se před 80 lety, dávala náhrada olova do benzinu? Proč by to někdo dělal?    [SKS]   13.07.2016
Odpověď  Oprava: olovem jsem samosebou myslel náhradu olova a dávám ji tam proto, protože se tam v té době dávala, tak nebudu vymýšlet žádné nové postupy a stejně tak tam přidávám trošku toho oleje protože nemám žádná repliková odolná vodítka a ventily, ale poctivá původní 80let stará vodítka a ventily a troška mazání navíc , je dle mého názoru pořád lepší než mazání žádné.
A o tom, že současný benzín je sr..ka, která po zimě nenastartuje a zrezaví z něj nádrž už snad ani nemusím psát. To všeci kdo jezdí na benzín ví.
Nedávno jsem čistil karburátor u čtyřtaktu,který pouze 4 roky stál a nejezdil. teoreticky by měl bez problémů nastartovat, ale to by nesměl být karbec zalepený oním dnešním "bezvadným" benzínem s příměsí bůhví čeho.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2016
Odpověď  No, to je fakt, on vlastně benzin vlhkost pohlcuje do sebe. Benzin zvodnatí, ale nádrž nerezaví ;-)    [Petr Bylina]   12.07.2016
Odpověď  Tenhle http://michals-tank.cz/b/benzin/    [Jusuf]   12.07.2016
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (21) 

 Strana 1/28 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 12.12.2015)
Nezodpovězené téma 

Pořadatelé regionálních srazů a setkání OZVĚTE SE


 Při listování pozvánkami kalendáře akcí pro rok 2015 si nelze nevšimnout převahy pozvánek na burzy všeho druhu a velké tradiční srazy. Věřím, že nejen já bych uvítal větší zastoupení menších regionálních podniků. Víte-li o nějakém takovém srazu, dejte o něm vědět i ostatním prostřednictvím VeteránKalendáře www.veterankalendar.cz    [JB] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Shelby Cobra 427 S/C


 Dobrý den,
nevíte prosím někdo, jestli je někde možnost svézt se Cobrou 427 S/C jako řidič? Chtěla bych to jako dárek pro přítele, ale všude nacházím jen 60min projížďku s Václavem Bohuslávkem. Děkuji za případné tipy.    [jerryczRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Krásné a pro staromilce smutné video


 https://www.youtube.com/watch?v=-P-f1mssUeI    [JzK]   21.04.2016
   Přidat odpověď 

 Strana 1/28 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006