Zdravim,mam CZ 175 predval. a mam tri motory , dve klikovky maji setrvacniky ve
tvaru kotvy a jedna klika ma setrvacniky normal kulate. Vite o tom nekdo neco
blizsiho? diky za info .Libor [Libor] 29.01.2007 Přidat odpověď |
| Poznat 175 od 250 je jednoduché.250 má vždy větší kartery než 175 to se nedá přehlédnout.Víc klame
magneto u 250 sport je stejné jako u 175.U té 175 stím dodávaným válcem v sadě píst ,válec ,hlava
.Je válec kapkovitý a na 250 kulatý to se také nedá zaměnit. [p] 22.03.2009 |
| Přiznávám, že za posledních pár měsíců se několik jednovýfuků objevilo, ale kolik jich bylo
použitelných? (orig. opravitelná hlava, neolámaný válec, široké zapalko...) K rozdílu ucpávkového
válce 175 a 250 lze říci, že na prví pohled je rozeznáte podle počtu žeber mezi výfukovými kanály.
175 má tři a 259 tuším čtyři. [500ohc] 21.03.2009 |
| To já mám zase jiný názor, jednovýfuk motor vidím pokaždý na burze a kolik se jich prodalo na
aukru.Tahle sada se taky může na první pohled plést z 250 sportkou poválečnou. [Petr] 21.03.2009 |
| Zdravím, dle mého názoru je počet kolem 10-ti kusů nesmysl. Občas se vidí po burzách. Nedávno mi
taky jeden rukama prošel (kompletní GO). Takový jednovýfuk se shání hůř. [500ohc] 20.03.2009 |
| omlouvám se,změna na vratné vyplachování. [Pívas] 19.03.2009 |
| Podle Marčíka se dochovalo pouze okolo 10 kusů přestavbových sad- válec, píst, hlava na příčné
vyplachování.Nezdá se Vám to málo?Nemá někdo na tuto sadu hlavu navíc :-)? [Pívas] 19.03.2009 |
| Nemáte někdo naprodej motor, polomotor nebo kartery ČZ 175 do čísla 8200 a níže.
Možná výměna za díly předv. Jawa , ČZ [Ve.] 17.07.2007 |
| Ahoj, tak vč motoru s jiným přepouštěním je jak píše Libor s ČZ před číslem a
7234. Bohužel knihu od Libora Marčíka nemám, doplním ji jak to bude možné do
knihovny. A jinak mám motor na ČZ Speciál vč 9560 a je u toho trojlístek, je to
klasický přírubový s velkým povrchem žebrování- speciál. Mám ještě jeden z ČZ
standart, ale ten má bohužel vč přeražené po válce a motocykl má ještě zadní
blatník bez prolisu a stojánek jako jednovýfuk? [Jirka] 06.02.2007 |
| ten muj motor "atyp" ma v.č. 9281 a pod tim cislem je v kolecku
vyrazen znak CZ . tak co to je za motor? hlava je kulata pist plochy valec jiny.
(ta sada se tam namontovala asi v rv.39 jak pise marcik) ale kartery jsou ted z
jednolaufu? Libor [Libor] 06.02.2007 |
| Pokud je výrobní číslo čtyřmístné, tak to je motor ještě z jednovýfuka, ten
opravdu měl kartery v této části jiný. [hopik.m] 06.02.2007 |
| Ahoj, dával jsem dokupy o víkendu taky motor na ČZ 175 a koukal jsem na jiný a
narazil jsem na úplně stejnou věc jako Libor, na karterech s vč čtyřmístným-
zítra dodám, jsou dva boční přepouštěcí kanálky- sice neuměle na pohled, ale
zadní úplně chybí z výroby a je kratší i karter ne zaslepený, a šroub v karteru
je také v jiném místě než u klasického. Tak na tom asi něco bude [Jirka] 05.02.2007 |
| Ano, takto se ty kartery pro válec s vrat. vyp. upravily, zaslepilo vybrání pro
přepouštěcí kanál válce s příčným výplachem a propilovaly drážky pro postraní
dva přepouštěcí kanály pro válec s vrat. výplachem [hopik.m] 04.02.2007 |
| Ahoj Libore, není to možný, ty kartery musej mít výřez taky. Jen v těch místech
je ucpávka. Navíc ten motor, na kterém ta sada byla nomontovaná je z roku 36
nebo 37 podle vysokého magneta, novější užší magneta na tyto motory namontovat
nešlo, byl jiný levý karter, proto s jistotou ten rok a je vyloučeno to, že by
to byl jeden z posledních motorů, které byly osazeny pouze tímto válcem s vrat.
vyp. ale i to je víc než hodně nepravděpodobný. Ta sada pro změnu na vratné
vyplachování se objevila až o dva roky později. Sundej těsnení, pořádně očisti a
ta ucpávka tam musí bejt, nebo je tam tak napasovaná že to není na první pohled
poznat [hopik.m] 04.02.2007 |
| motor na kterym byl plochy pist (a na kartrech rv.36) [Libor] 04.02.2007 |
| foto motoru s deflektorem detail. vsimete si rozdilnosti tech kartru? proc to
tak je?? [Libor] 04.02.2007 |
| mensi oprava koukni na tvar tesneni pod valcem (nikoliv pod hlavou samozrejme) [Libor] 04.02.2007 |
| proto sem sem dal ty fotky, kartery sou nabeton jiny!!! podivej se na obe fotky
pozorne na tesneni pod hlavou valce.jedno je dokulata a jedno tam ma vybrani. to
tesneni kopiruje kartry,takze kartry sou nabeton jiny!!!!! to muzu nafotit
detailne pokud chcete.proto se na to ptam.TO ze je valec ,hlava a pist jiny to
je mi jasne. [Libor] 04.02.2007 |
| Kartery budou stejný, akorát tam bude ucpávka, lépe se koukni. Válec s vratným
vyplachováním má jinak umístěny přepouštěcí kanály oproti válci s vyplachováním
příčným, proto ta ucpávka [hopik.m] 03.02.2007 |
| foto 2 motor s deflektorem [Libor] 03.02.2007 |
| foto 1 plochy pist [Libor] 03.02.2007 |
| jeste sem nafotil fotografie po sundane hlave, na fotce 1 byl ten valec s
plochym pistem a na fotce 2 s deflektorem. Na kazdy fotce sou pod valcem jiny
tvar karteru. vite nekdo proc to tak je???????? [Libor] 03.02.2007 |
| Ahoj, Marčík taky píše, že se tyto sady s vratným vyplachováním(píst s plochým
dnem, válec a hlava) prodávaly dodatečně a pasovaly na všechny typy 175 vč.
jednovýfuku. Asi si předchozí majitel tuto sadu koupil a namontoval na motor z
roku 1936. [LubošD] 02.02.2007 |
| a jeste jedno foto [Libor] 01.02.2007 |
| je to urcite vrtani 60 meril sem to ,takze 175 , udajne se davali po valce,ale
cislo na kartru dle Marcika tvrdi rv. 1936 [Libor] 01.02.2007 |
| foto toho motoru [Libor] 01.02.2007 |
| mam motor na CZ 175 predval ale je tam valec i hlava takova zaolbenejsi, a
dekompresor tam neni a je ten zavit zacpanej od vyroby, a pist je plochy...vite
nekdo vice o techto motorech ? [Libor] 01.02.2007 |
| Ahoj, mám taky jeden s kulatými setrváky, ale je vidět, že to je klika z ČZ
125/150. [LubošD] 31.01.2007 |
| Taky mám tři motory ČZ 175, dva z roku 37 mají setrváky ve tvaru kotvy, jeden z
roku 39 má setrváky jako 125c. [arny] 30.01.2007 |
| myslim ze ty "kotvy" byly na CZ 175 predvalecne vyroby, a ty kulate
po valce 45-47. ale nejsem si jist. [Pete] 30.01.2007 |
|
|