MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316538 příspěvků |8218 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 34 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly do roku 1945 | Diskusní téma 3.12.2024 22:07  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Zdravim,mam CZ 175 predval. a mam tri motory , dve klikovky maji setrvacniky ve tvaru kotvy a jedna klika ma setrvacniky normal kulate. Vite o tom nekdo neco blizsiho?
diky za info .Libor    [Libor]   29.01.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  Poznat 175 od 250 je jednoduché.250 má vždy větší kartery než 175 to se nedá přehlédnout.Víc klame magneto u 250 sport je stejné jako u 175.U té 175 stím dodávaným válcem v sadě píst ,válec ,hlava .Je válec kapkovitý a na 250 kulatý
to se také nedá zaměnit.    [p]   22.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přiznávám, že za posledních pár měsíců se několik jednovýfuků objevilo, ale kolik jich bylo použitelných? (orig. opravitelná hlava, neolámaný válec, široké zapalko...) K rozdílu ucpávkového válce 175 a 250 lze říci, že na prví pohled je rozeznáte podle počtu žeber mezi výfukovými kanály. 175 má tři a 259 tuším čtyři.    [500ohc]   21.03.2009
Odpověď  To já mám zase jiný názor, jednovýfuk motor vidím pokaždý na burze a kolik se jich prodalo na aukru.Tahle sada se taky může na první pohled plést z 250 sportkou poválečnou.    [Petr]   21.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, dle mého názoru je počet kolem 10-ti kusů nesmysl. Občas se vidí po burzách. Nedávno mi taky jeden rukama prošel (kompletní GO). Takový jednovýfuk se shání hůř.    [500ohc]   20.03.2009
Odpověď  omlouvám se,změna na vratné vyplachování.    [Pívas]   19.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podle Marčíka se dochovalo pouze okolo 10 kusů přestavbových sad- válec, píst, hlava na příčné vyplachování.Nezdá se Vám to málo?Nemá někdo na tuto sadu hlavu navíc :-)?    [Pívas]   19.03.2009
Odpověď  Nemáte někdo naprodej motor, polomotor nebo kartery ČZ 175 do čísla 8200 a níže. Možná výměna za díly předv. Jawa , ČZ    [Ve.]   17.07.2007
Odpověď  Ahoj, tak vč motoru s jiným přepouštěním je jak píše Libor s ČZ před číslem a 7234. Bohužel knihu od Libora Marčíka nemám, doplním ji jak to bude možné do knihovny. A jinak mám motor na ČZ Speciál vč 9560 a je u toho trojlístek, je to klasický přírubový s velkým povrchem žebrování- speciál. Mám ještě jeden z ČZ standart, ale ten má bohužel vč přeražené po válce a motocykl má ještě zadní blatník bez prolisu a stojánek jako jednovýfuk?    [Jirka]   06.02.2007
Odpověď  ten muj motor "atyp" ma v.č. 9281 a pod tim cislem je v kolecku vyrazen znak CZ . tak co to je za motor? hlava je kulata pist plochy valec jiny. (ta sada se tam namontovala asi v rv.39 jak pise marcik) ale kartery jsou ted z jednolaufu? Libor    [Libor]   06.02.2007
Odpověď  Pokud je výrobní číslo čtyřmístné, tak to je motor ještě z jednovýfuka, ten opravdu měl kartery v této části jiný.    [hopik.m]   06.02.2007
Odpověď  Ahoj, dával jsem dokupy o víkendu taky motor na ČZ 175 a koukal jsem na jiný a narazil jsem na úplně stejnou věc jako Libor, na karterech s vč čtyřmístným- zítra dodám, jsou dva boční přepouštěcí kanálky- sice neuměle na pohled, ale zadní úplně chybí z výroby a je kratší i karter ne zaslepený, a šroub v karteru je také v jiném místě než u klasického. Tak na tom asi něco bude    [Jirka]   05.02.2007
Odpověď  Ano, takto se ty kartery pro válec s vrat. vyp. upravily, zaslepilo vybrání pro přepouštěcí kanál válce s příčným výplachem a propilovaly drážky pro postraní dva přepouštěcí kanály pro válec s vrat. výplachem    [hopik.m]   04.02.2007
Odpověď  Ahoj Libore, není to možný, ty kartery musej mít výřez taky. Jen v těch místech je ucpávka. Navíc ten motor, na kterém ta sada byla nomontovaná je z roku 36 nebo 37 podle vysokého magneta, novější užší magneta na tyto motory namontovat nešlo, byl jiný levý karter, proto s jistotou ten rok a je vyloučeno to, že by to byl jeden z posledních motorů, které byly osazeny pouze tímto válcem s vrat. vyp. ale i to je víc než hodně nepravděpodobný. Ta sada pro změnu na vratné vyplachování se objevila až o dva roky později. Sundej těsnení, pořádně očisti a ta ucpávka tam musí bejt, nebo je tam tak napasovaná že to není na první pohled poznat    [hopik.m]   04.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor na kterym byl plochy pist (a na kartrech rv.36)    [Libor]   04.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto motoru s deflektorem detail. vsimete si rozdilnosti tech kartru? proc to tak je??    [Libor]   04.02.2007
Odpověď  mensi oprava koukni na tvar tesneni pod valcem (nikoliv pod hlavou samozrejme)    [Libor]   04.02.2007
Odpověď  proto sem sem dal ty fotky, kartery sou nabeton jiny!!! podivej se na obe fotky pozorne na tesneni pod hlavou valce.jedno je dokulata a jedno tam ma vybrani. to tesneni kopiruje kartry,takze kartry sou nabeton jiny!!!!! to muzu nafotit detailne pokud chcete.proto se na to ptam.TO ze je valec ,hlava a pist jiny to je mi jasne.    [Libor]   04.02.2007
Odpověď  Kartery budou stejný, akorát tam bude ucpávka, lépe se koukni. Válec s vratným vyplachováním má jinak umístěny přepouštěcí kanály oproti válci s vyplachováním příčným, proto ta ucpávka    [hopik.m]   03.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2 motor s deflektorem    [Libor]   03.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 1 plochy pist    [Libor]   03.02.2007
Odpověď  jeste sem nafotil fotografie po sundane hlave, na fotce 1 byl ten valec s plochym pistem a na fotce 2 s deflektorem. Na kazdy fotce sou pod valcem jiny tvar karteru. vite nekdo proc to tak je????????    [Libor]   03.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, Marčík taky píše, že se tyto sady s vratným vyplachováním(píst s plochým dnem, válec a hlava) prodávaly dodatečně a pasovaly na všechny typy 175 vč. jednovýfuku. Asi si předchozí majitel tuto sadu koupil a namontoval na motor z roku 1936.    [LubošD]   02.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  a jeste jedno foto    [Libor]   01.02.2007
Odpověď  je to urcite vrtani 60 meril sem to ,takze 175 , udajne se davali po valce,ale cislo na kartru dle Marcika tvrdi rv. 1936    [Libor]   01.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto toho motoru    [Libor]   01.02.2007
Odpověď  mam motor na CZ 175 predval ale je tam valec i hlava takova zaolbenejsi, a dekompresor tam neni a je ten zavit zacpanej od vyroby, a pist je plochy...vite nekdo vice o techto motorech ?    [Libor]   01.02.2007
Odpověď  Ahoj, mám taky jeden s kulatými setrváky, ale je vidět, že to je klika z ČZ 125/150.    [LubošD]   31.01.2007
Odpověď  Taky mám tři motory ČZ 175, dva z roku 37 mají setrváky ve tvaru kotvy, jeden z roku 39 má setrváky jako 125c.    [arny]   30.01.2007
Odpověď  myslim ze ty "kotvy" byly na CZ 175 predvalecne vyroby, a ty kulate po valce 45-47. ale nejsem si jist.    [Pete]   30.01.2007
 Přidat odpověď   (29) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006