MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306142 příspěvků |7498 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 57 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly do roku 1945 | Diskusní téma 4.7.2020 11:46  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Jizda Praga 500


 Měl bych dotaz na provoz PRAGY 500. Už dlouho se potýkám s nešvarem, že chvíli jedu cca 5 km, postupně pak začne motocykl vynechávat, až úplně chcípne. Musím vyčistit nebo vyměnit svíčku, pak to chvíli jede, ale zase za chvíli stejný problém. Svíčka po vyndání je tmavá, jiskra zřejmě nepřeskakuje. Musím podotknout, že časování je nastaveno dle výrobních údajů, válec má výbrus a bylo vyzkoušeno již druhé magdynamo, které má převinutou cívku . Stále ale stejný problém. Nemá někdo podobnou zkušenost ? Děkuji za rady.    [V.]   04.05.2020     Přidat odpověď  
Odpověď  Magneto mám nově převinuté 6 měsíců. Kde tedy mám vzít jiné nebo nechat převinout, aby byla 100% záruka?    [V.]   22.06.2020
Odpověď  vyrob si tohle
https://www.youtube.com/watch?v=na6Kpl-C9-Q    [Ladic]   05.06.2020
Odpověď  jizda na těhle starejch wercich je o magnetce jestliže není 100procentní budeš furt měnit svíčky jednu za druhou, a to že ti venku hází jiskru jak kokot ještě neznamená že ji hází pod tlakem ve válci....    [Ladic]   05.06.2020
Odpověď  stejný problém jsem měl v mládí na dvou strojích a to na sekačce rotax a autě ifa. Bez problémů chytlo, po zahřátí začlo vynechávat, až se svíčky ulily. Podobně se choval i otcův Warťas 900.
Na sekačce jsem vždycky z kapsy vyndal jinou svíčku a chvíli sekal, u auta mě to přestalo brzo bavit. Ono tenkrát v prodeji byly svíčky M18 Isolator a naše Pal. Pal byly o mnoho lepší.

U sekačky jsem po mnoha letech (mám ji stále) přišel na to, že mám příliš vysokou hladinu v karburátoru způsobenou neorigo plovákem. Snížením hladiny se problém téměř vyřešil za přispění vložky na M14 a vyzkoušením snad všech dostupných moderních svíček. Nejlépe sekačka chodila na starou svíčku vymontovanou ze zetky, ale někdy hůře chytala za studena.

U Ify pomohla výměna svíček za nějaké made in england, ale nepamatuji jaké.
Warťas přestal zlobit až s výměnou svíček Isolator za Pal.

Já bych měl jednu radu, která se mi moc osvědčila u všech strojů, i moderních. Namontovat skleněnou svíčku (1000,-kč) a sledovat co se ve válci děje se směsí.
Podle mne je po zahřátí moc bohatá.    [vintera]   23.05.2020
Odpověď  Tedy nemám jistotu ale neměl by tento čtyřtakt mít teplejší svíčku? Já dělal o elektrice čtyřtaktu jen na německé BMW R12 a Zündapp KS 600 a mám pocit že manuálem byla psána Zündkerze "W 175" BOSCH a to je převodně N17(N17C).Ale tady bude počítám závit M18(???)    [Martin Štindl]   23.05.2020
Odpověď  Tak bohužel tryska 105 bych řekl, že je ještě horší. Směs je bohatší a svíčka po 3 min. tmavá nevypálená.Jiskra na svíčce slabá. Musí se vyčistit, pak to opět jede chvíli. Tepelná hodnota svíčky 15.    [V.]   22.05.2020
Odpověď  Docela jsem zvědav jestli to pomohlo.    [Praga500] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2020
Odpověď  Jaka je tepelna hodnota svicky?    [k.]   19.05.2020
Odpověď  Tryska 95 je malá musí tam být 105 jako je na jawe 500    [Praga500] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2020
Odpověď  Trysku mám 95, plovákovou komoru jsem velkou už měl, ale bohužel pořád stejné. Karburátor jsem už také zkusil jiný. Chvíli to jede, pak to začne škubat a je konec. Pořád se zdá, že jiskra není optimální, ale zapalování je také druhé a po převinutí cívky. Tak už nevím.    [V.]   18.05.2020
Odpověď  Dalsi vec je ta, ze kazdy peracky karbec ma po smrti soupatkovou komoru a emulzni trubci s jehlou. Takze zrepasovat, dat velkou plovakovku a spravne natryskovat.    [k.]   14.05.2020
Odpověď  Jo souhlasím velká povákovka ale hlavně jak jsem psal přetryskovat kvůli té svíčce a bohatosti směsi    [Praga500] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2020
Odpověď  Take pomuze velka plovakova kokora.    [k.]   13.05.2020
Odpověď  Já si myslím, že problém bude v tom. Chtělo by to přetryskovat. Určitě tam máte hlavní trysku 100 nebo méně    [Praga500] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.05.2020
Odpověď  Karburátor mám také Jikov.    [V.]   13.05.2020
Odpověď  přiznávám, že je to barbarství, ale mám tam pérácký. Na původní to moc nejezdilo a hlavně nestartovalo (je uložen v polici).    [Mirek]   11.05.2020
Odpověď  jaký používáte karburátor    [Praga500] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2020
Odpověď  S pragovkou a vlastně ani čtyřtaktem poradit nemůžu, ale podobné chování jsem na některých motorkách měl, když byla špatná tepelná hodnota svíčky. Například místo 15 jsem dal 17 nebo i 19 a bylo po problému    [meela]   04.05.2020
 Přidat odpověď   (18) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006