Zdravím, má tady někdo přehled kolik se dochovalo strojů a motorů na předválečné Jawy 350? [jarda] 06.03.2008 Přidat odpověď |
| Ahoj, jestli můžu pomoct, tak jsem tedka třívíčkovou nádrž s nápisem JAWA viděl v inzerci na
i-veteranu za něco okolo 20.000,-Kč [Tom] 06.07.2009 |
| bohužel tam mám dvou víčkovou z první SV budu muset sehnat třívíčkovou s nápisem Jawa [Michal.V] 06.07.2009 |
| michalv. jakou máš nádrž u té 82,,, ? já jawa fj . [honza] 06.07.2009 |
| no tak já mám 82922 a 82116 nekryté ventily [Michal.V] 05.07.2009 |
| Pánové kdo máte nejbližší číslo té mé 82811? [honza] 05.07.2009 |
| Za/cirkusovou/ spodovou Jawu na obrázku chce majitel 250 tisíc.V tomto případě se vůbec nemůžeme
bavit o nějakých doplňcích,které je nutno zachovat,protože motocykl sám o sobě není žádný patinovaný
ORIGINÁL s původními dobovými,originálními doplňky ale jde o současnou slátaninu nalakovanou
akrylátem a ověnčenou vším co měl majitel po ruce.Zasloužila by si větší pozornost při renovaci. [jwm] 23.05.2008 |
| Jestli jsem správně rozuměl, má větší hodnotu uchovat tvořivost nějakého Franty (Františkové
neuražte se) a snažit se mu porozumět, než stroj uvedený do původního stavu. To tu snad ještě nikdo
nenapsal. Rozuměl bych tomu, jako vzpomínce na mého dědo Frantu. [Honza l] 23.05.2008 |
| Proč by měla být jak od cirkusu?Byla v době takové jaká byla a i v té době si ji majitel
pravděpodobně přetvořil pro svoji potřebu a dle své představy,respektujme to a snažme se původní
majitele pochopit a pak pochopíme i záměry a směry jejich snažení a tedy i přeměny a doplňky na
jejich strojích.Hlavně je neodstraňujme,jsou svědky práce toho kdo motocykl vlastnil.Takzvaných
dokonalých strojů , "jakoby vyšlých z výroby"?????JEZDILI VŮBEC NA SILNICI ????? NEJSOU
DOKONALE STERILNÍ ???? Ale život není sterilní,život je život a tomu odpovídá i motocykl..... [modrýpérák] 22.05.2008 |
| já mám sv 80248 a 81695, brácha má ohv s papírama 82818 a 84394. [jan] 21.05.2008 |
| nemůžu ty čísla nikde najít.štítky tam nejsou a nikde nic vyraženo.mám dvě sv a dvě ohv. [petr] 21.05.2008 |
| Souhlasím ohledně té inzerované Jawy. Píše že je po renovaci, tak ji asi nikdy neviděl, nebo vyhodil
peníze oknem. Na druhou sranu - když se mu to tak líbí.... [michal] 11.04.2008 |
|  Ukradl jsem z inzerce na i-veteran.cz fotografii Jawy 350 na prodej. Přijde mi jak od cirkusu. [JzK] 10.04.2008 |
| Někdo si tím inzerováním virtuálních motocyklů asi léčí mindráčky :-) [jawa350ohv] 05.04.2008 |
| Přesně tak, to je ta virtuální realita! Pokud to není blbej fór, tak jen někdo hledá nějakou kavku.
Těch her se nemá cenu účastnit. [FilipS] 05.04.2008 |
| spíš chce kazit ceny aby se zvýšili [Michal.V] 04.04.2008 |
| Ten člověk je magor co nic nechce prodat,nebo nic nemá.Fotka tohoto SV se objevuje už delší
dobu,vždy jiná cena,jiný telefon,jiný kraj,ale stejný počítač.Jenom otravuje normální lidi. [] 04.04.2008 |
| a je to tady,cena jawy 350 sv s jawou ohv je už na prodej za 1 milion kč [Michal.V] 04.04.2008 |
| ano je to tak.TEN PÁN CO NYNÍ PRODÁVÁ 350SV ZA 500 JI NEDÁVNO NABÍZEL ZA 200 A NEKOUPILJSEM JI. TAK
JSEM MU ZE ZAJÍMAVOSTI CO TO JE ZA VELKÝHO BORCA VOLAL A EJHLE -STARÝ ZNÁMÝ.nekupujte věci co nemají
ani poloviční cenu. [honza] 03.04.2008 |
| tah predavajucich* [] 03.04.2008 |
| mam pocit ze ludia ktory to predavaju citaju toto forum a bolo tu spomenute ze cena originalu moze
byt 500 000 co je podla mna uplny nezmysel. Sledujem pozorne toto forum a inzertne stranky a vsimol
som si jawu 350 sv ktora bola pred casom ponukana za najakych 180...priblizne...je teraz za 500 000
KC to je nahoda!!a dalsia je za 360 000. je to len tak predavajucich aby sa predala aspon ta za 360.
a uz tym sa zvysuje cena nanovo. nepiste sem podobne kraviny o takychto sumach lebo niektory nevedia
co maju robit od radosti a davaju na net motorky ktore maju mozno len polovicnu hodnotu, ked vobec. [] 03.04.2008 |
|  Abychom nechodili kolem horké kaše. Zde je jedna SV z dnešní inzerce. cena 360 tisíc. [JB] 03.04.2008 |
| Jestli mohu k danému tématu dodat. Pakliže je to v silách a možnostech člověka original motocykl si
pořídit, tak bych zvolil tuto variantu. Jsem zastáncem originality, i když jsem si myslel, že sehnat
original motocykl je pouze snem, který je nereálný a ještě v této době... Tento sen se mi minulý rok
na jaře splnil, ale udělal jsem proto také maximum usilí. Original rozložený motocykl mě vyšel na
nemalé peníze a to na 250.000,-Kč což když koukám na dnešní ceny tak jsem rád, že jsem ho sehnal. V
té době to byla nemalá částka, ale nyní už to tak necítím. Jsem rád za ten pocit, že je vše original
od pana Janečka z jeho továrny a ne motocykl rok výroby 2007 a motor 1937. Repliky neodsuzuji,
záleží na člověku a jak jsem říkal na možnostech. Bedřich [Bedřich] 01.04.2008 |
| Za repliky nie som a uprednostnim radsej anglicky original... [ghrdr] 31.03.2008 |
| Ještě k tomu neuznávání anglických motorek; vždyť československé Jawy z nich přímo vycházejí a
jejich konstruktérem byl angličan! Ze sběratelského hlediska mohou mít anglické stroje teoreticky
nižší cenu z důvodu velkých serií, ale srovnám-li to s kompletní replikou Jawy 350 OHV, pak u mě
jednoznačně vítězí původní anglická motorka! Každý si může vybrat je-li opravdu veteránista, který
má rád techniku pro její stáří, vyrobenou dobovými technologiemi a ohmatanou celou řadou předků,
nebo je-li "trendař" a pořídí si novou-starou ohavu ať to stojí co to stojí... Repliky
jednotlivých dílů mají význam pro dokompletování existujících strojů. Kompletní replika motorky je z
veteránského hlediska nesmysl! A ty skutečně původní motorky jsou tím pak trochu devalvovány....
Ještě k těm cenám; je zajímavý kolik je tady na fóru rádoby naivních dotazů, "jakou to má asi
cenu".. Jsme na internetu a tak je přirozené že tu nevědomky a někteří možná záměrně vytváříme
virtuální realitu, která se od skutečnosti může často dost lišit.. [FilipS] 31.03.2008 |
| honda je nemecka to vie predsa kazdy :D:D:D..ja som to napisal len pre porovnanie, co bolo v
ceskoslovensku ked velke giganty este ani neexistovali, ale najsmutnejsie je ze ze komunisti vsetko
zastavili :( [ghrdr] 29.03.2008 |
| o výrobě čz 500 radči ani nemluv [Michal.v] 29.03.2008 |
| ghrdr,na začátek Honda není Anglická to se ti trochu pomotalo,máš pravdu ta technika se porovnávat
nedá,zvlášť čz.Když už porovnáváš cenu podle dochovaných kusu tak není Ariel jako Ariel(Ariel
výraběl v době kdy čz ani praga motorky neznala),taky ti můžu napsat že zetek jsou mraky.Podle tvojí
nasrané reakce ti asi ten dvoutakt dělá problém,ale co naděláš když chceš jenom tyto vzácné kusy,ale
neboj ten počet 40 až 50 kusů nebude konečný,za čas jich bude víc(až se rozjede výroba kompletních
replik)Závěrem psal jsem Ariel a mnohé jiné tak čti pozorně ! [Pavel] 29.03.2008 |
| chcel som povedat len tolko ze v mojich ociach je vzacnostou ariel ako cz 150c...a pacial sa mi CSR
predvojnove! A by som bol zvedavy pavel, ci mas cz500 ked si taky mudry. Lebo arielov si
donesiem aj 100 [ghrdr] 29.03.2008 |
| porovnavas 4 takt s 2 taktom. cz 500 je dochovanych mozno 35-40 v Cechach a na slovensku. Zaujimalo
by ma kolko je arielov? desattisice urcite.tak co riesis. Anglice mota maju dobru techniku ale
z hladiska vzacnosti pre zberatela ariely...budem zbierat nieco co ma zberatelsku hodnotu...to je
myslim jasne. Ked ti ide o radost z jazdy a jazdne vlastnosti kupi si hayabusu a voz sa kolko
vladzes. A ked uz chces porovnavat 4 takty. Ukaz mi jednu motorku ktora by sa dala porovnat s
BD 500 2xOHC v roku 1927, to sa s arielom neda ani porovnat!!! take boli CSR 4 takty. napr Honda
este ani nevedela ci bude vyrabat babiky alebo mliecne vyrobky, lebo ziadna nebola! [ghostrider] 29.03.2008 |
| ghrdr zajímalo by mne kolik kilometrů si najel na veteránech, psát umíš hezky škoda že se nepodělíš
o nějakej zážitek. nejsi náhodou majitel muzea? já jen že zastáváš názory na veteránech nejezdit,
mít je zamčený. [villi] 29.03.2008 |
| Pavel neporovnavaj neporovnatelne...spytaj sa ostatnych veteranistov aky maju nazor na ČZ 500! [ghrdr] 29.03.2008 |
| ghrdr,podle toho jsi psal máš asi čz 500,tak jestli s touto dvoutaktní zetkou někdy vyjedeš ven a
náhodou potkáš čtyřválcového nebo čtyřventilového ariela a mnohé jiné,tak si ho dobře prohlídni,to
je technika!Tolik k neuznávání anglických motorek. [Pavel] 29.03.2008 |
| villi, NIE NEBOL by to krasny pohlad!!!! rozhodne nie...mozno pre laikov ktory nevedia odlisit jawu
od japonca... [ghrdr] 28.03.2008 |
| jen at se repliky dělaj, dnes jsem jel 20km na pařezovi a auta co mě předjížděli přibrždovali a
koukali, na silnici kromě veteránských srazů nevydíte jet za celej rok ani jednu motorku, takhle
kdyby se dělali 350 OHV v replice spousta lidí by jezdilo nebylo by krásné potkávat rumpáli ze
sajdama, pětistovky čízy, ohv, sv. určitě by to byli hezčí pohledy než na uječenou R1 a ty japonský
mrchy. [villi] 28.03.2008 |
| Pro Vaška, o výrobě rámů na ČZ neuvažuji, myslím že se jimi zabývá pan Dytrich. [Erik Zubek] 28.03.2008 |
| Nevím co pořád řešíte budte rádi, že repliky jsou a že je vůbec někdo vyrábí. Fakt bych Vám nepřál
renovovat motocykl a zjistit, tak jak já že prostě něco orginálního neseženete a v replice to není,
takže motocykl stojí rozdělaný už asi rok v garáži a teď babo raď. Jinak pořád tvrdím že orginál je
orginál. [Robert] 28.03.2008 |
| Pro pana Erika Zubka chtěl jsem se optat jestli neuvažujete o výrobě rámu na čz tourist. [vašek] 28.03.2008 |
| ghrdr-souhlasím s tebou pouze bych nevolil slovo -neuznávám -protože angl.moto jsou jedny z
nejlepších ve své době, které si zaslouží obdiv i nás fandů českých motorek. ale tu situaci
jsi popsal přesně. [honza] 28.03.2008 |
| Honza myslis tu repilkovu bugatti, z prahy, ktoru zasa len predavali ako ORIGINAL?!?!?!?! ktora ma
hodnotu 5 a chcel za nu 30 alebo kolko! A anglicke motorky ja neuznavam bolo ich velmi vela,
niektorych tolko ako u nas cz 150 c! V anglicku nebol komunizus a chore komousske nazory, ze to co
je stare je nepotrebne a nema hodnotu, a to je dovod zachovania zahranicknych motoriek! v takych
stavoch ake su, pretoze ludia si ich vazili..nie ako u nas.Ale tym sa u nas zhodnotili originaly :P [ghrdr] 28.03.2008 |
| Podle počtu motorů u pana Zúbka se můžou zájemci v budoucnu těšit na 17 nově postavených Jaw 350 SV
a OHV.Mám taky komplet motor s převodovkou a dynamem na SV,ale bohužel u toho asi zustanu,protože
origo díly jsou už téměř pasé.Komplet novou repliku bych zatím asi neskousl. [Pavel] 28.03.2008 |
| Pane Zúbek zde je vidět několik odlišných názorů na veterány. Řada diskutujících by se měla dát
spíše do politiky,kde je vidět že jen jeden názor je ten správný a ostatní je třeba zničit. Ano
je překrásné vidět veterána v PŮVODNÍM stavu,ale nad krásně zrenovovaným s použitím replik Vám snad
srdíčko neposkočí? A překrásná replika bugatti Vám připadá jako zvěrstvo?Dokážete vůbec ocenit
manuální práci-kterou se dnes živí opravdu málokdo? Jinak jste mě pane Zúbek
"naštval" že jste mě vyfouk ten origo tachec na specialku.Ale vůli tomu že jste
rychlejší nebo lepší v něčem jak jiní tak Vás nebudu kamenovat. ANO PÁNOVÉ PODÍVEJTE SE DÁL NEŽ
NA JAWY- DO SVĚTA RENOVOVANÝCH FIREM ..... [honza] 28.03.2008 |
| Já se jen divím, že se najdou lidi, kteří jsou ochotný dát za to takový prachy. Viděno z našeho
českého rybníčku, tak jsou to možná vyjímečné stroje, ale ve srovnání s dobovými evropskými
motocykly už to vypadá jinak. Proč nezajet do Anglie, kde se dá koupit klasický, kompletní,
pojízdný, předválečný a originální čtyřtakt za polovinu až třetinu zde uváděných cen?!? [FilipS] 28.03.2008 |
| Samozřejmě Eriku, Je třeba se smířit s výrobci replik motocyklů, protože ať chceme, nebo ne, nikdo s
tím nic neudělá. Nemusíme se ale smiřovat s prezentací replik jako originálů. Je třeba si všímat a
upozorňovat na podvodníčky. Víc se dělat nedá, ale alespoň to. Jinak samozřejmě všichni výrobci
replik se Eriku snaží, aby jejich výrobky byly co nejvěrnější a nejsi sám, komu se to daří.
Slovenské vidlice vypadají velmi dobře. [Honza l] 28.03.2008 |
| Můžu k tomu jen říct, že jsem to nebyl já, kdo začal s výrobou replikových vidlic a rámů. Dělají se
mimo jiné i na Slovensku. Já se aspoň snažím dělat to co nejvěrnější, aby nebylo na první pohled
vidět, že se jedná o repliku. Ale původní téma bylo jiné, přehled dochovaných strojů nebo
motorů, takže další čísla motorů. OHV 82742. SV 80129,81758, 81276, 81152. [Erik Zubek] 28.03.2008 |
| Hmm to je vsetko pekne ale...mna napriklad vytaca na tejto veci najviac ze sa urobi cela replika
motorky jawy 350 sv/ohv okrem motora, a potom sa vymiena za stroje neporovnatelne vzacnejsie a
drahsie (za originaly). Ale k tej replike nenapisu ze je to replika...pre istotu nenapisu nic...a
dokonca neviem ci ste to nebol aj vy pan Zubek...takze nejake okraslovanie sa je zbytocne, moj nazor
je taky ze ste zmrdili jednu z najkrajsich motoriek ceskoslovenska!!! myslite si kazdy co chcete kto
je zberatel je toho isteho nazoru. A este jedna vec ten kto si nech urobit repliku pre seba je
s nou spokojny, ale ked ju nahodov s financnej tiesne predava nepovie ze je to replika!!! tot vse [Zberatel] 27.03.2008 |
| Pro Laďu, myslím že motor, jakožto srdce stroje je určitě, už svým výrobním číslem, podstatnější
část motocyklu, než řidítka, kastlík nebo blatník. Můžeme tady diskutovat o vhodnosti replik
jak chceme, ale stejně se tomuto trendu nevyhneme, stačí se zajet podívat na Mannheim, kde uvidíte
kompletní repliky převodovek, válců hlav, magetů Noris aj. Tak to prostě je. Určitě považuji
za nesolidní, prodávat repliku jako originál, ale pokud je zákazník seznámen s tím, že kupuje nově
vyrobený motocykl s originál motorem a s koupí souhlasí, pak není problém. Já osobně každému
zákazníkovi říkám, co je na motocyklu originál a co replika. I kdybych chtěl někomu tvrdit, že mnou
prodávaný renovovaný stroj je z origo dílů, tak mi stejně neuvěří, jelikož většina lidí, co se o
Jawy zajímají, vědí že se zabývám výrobou replik na tyto stroje. [Erik Zubek] 27.03.2008 |
| 1-veterán v původním stavu včetně barvy atd. 2-veterán renovovaný z originálních nebo
nerozeznatelných replikových dílů(nikdo nepozná stejný blatník vyrobený v roce 1935 a nikdy
nepoužitý od trešlova nového blatníku,atd) 3-replika např. čechie,sportovní
speciály,president,Larin a Klement a jiné. komu se nelíbí bod 2 doporučuji se držet bodu 1 a
všechny jeho stroje odprodat protože dle bodu 1 je jediný cenný veterán a určitě žádný nemá. [petr] 27.03.2008 |
| Eriku, to jsou jenom řeči. Pro většinu lidí má význam i renovovaný originál, dokonce i renovovaný s
použitím replik -když tu motorku prostě hodně chci.. Je ale legrační tvoje obhajoba replik. Když to
rozvinu dál, mohu říct, že ty řídítka z OHV, která mám, taky kdysi jezdila a že vlastě mohou být
doplněna o zbytek dílů... a výsledek je vlastě renovace. [Lada] 27.03.2008 |
| Ámen [jawa350ohv] 27.03.2008 |
| Omlouvám se všem zásadovým lidem, který při prodeji nablýskaného veterána sdělí potencionálnímu
kupci jak je to s původností dílů a způsobem renovace. Ovšem v té naší veteránské špíně je těchto
lidí poskrovnu, a proto je důležité si těchto lidí vážit a nějakým způsobem je vyzdvihnout, aby se o
takových lidech vědělo. Otázkou je to, jestli člověk, kterému se rozbuší srdce při usedání na nebo
do veterána, může tento pocit zažít, pokud ke svému nablýskanému miláčkovi přijde jen díky
prostřednictvím špinavých peněz. Já říkám, že komu veterán neprojde rukama, nemůže ten pravý požitek
zžití se s veteránem zažít a veze se jenom jako nablýskané pozlátko. Nebo-li kluk na kývačce, která
mu prošla rukama může být šťastnější než chlap na čtyřtaktní jawě. Mira [mira] 27.03.2008 |
| Já souhlasím s Honzou. Pokud je ve veteránu pouze původní motor, jedná se o repliku a není třeba o
tom diskutovat. Ovšem jak poznat přelakovaný originál s novými chromy od té výše uvedené repliky s
původním motorem jak uvádí pan Zubek? Řekněme si na rovinu, že prodávající člověk nablýskaného 70
let starého stroje, který chce za něj statisíce korun Vám nebude vykládat, že 75% a víc věcí je na
stroji starých půl roku.Jediná možnost je nechat 70leté dědečky v původním stavu či před renovací
původního stroje ten původní stav precizně zdokumentovat - a je to. Otázkou je pokud ty repliky 350
OHV se prodávají za pro mne děsných 350 000kč, kolik by měl stát zachovalý originál v původním
stavu? Myslím, že jednou tolik je setsakra málo pánové!!! A kolik těch 350 OHV, SV v původním stavu
znáte?? Myslím, že jedna z deseti je ještě moc.Mira [Mira] 27.03.2008 |
| Já naopak myslím, že je dost velký rozdíl, jestli je originální srdce motocyklu, motor. Nedávno se
prodala na netu originál dvouvíčková spodová před renovací údajně za 430t. takže to znehodnocení
originálů není tak strašné. Pro většinu lidí má originál význam, pokud je v původním dochovaném
stavu, který nevyžaduje renovaci, protože jakmile se motocykl zrenovuje, už se originál dá trochu
hůř poznat. [Erik Zubek] 27.03.2008 |
| A ještě jedna věc. Každý kdo bude v roli vlastníka originálu bude přirozeně nespokojenej s výrobou
replik, protože se tím originály na trhu znehodnocují. [Honza l] 27.03.2008 |
| Máš v podstatě pravdu Eriku, proto se shodneme i v tom, že prodávající na stránkách i.veteránu by
neměl uvádět "renovovaná motorka", ale "replika". Mnohým ani toto nejde
pochopitelně pod fousy, ale s tím se nic nenadělá. Jinak dle mého není velký rozdíl v kompletně
replikové motorce a replikové motorce s originálním motorem. [Honza l] 27.03.2008 |
| Zdravím diskutující, myslím že pravdu mají obě strany. Zabývám se renovacemi a výrobou dílů na Jawy
350 SV,OHV. Samozřejmě používám repliky rámů, vidlic... Skalní veteránisté mohou mít k replikám
výhrady, které chápu, vždyť je úžasné vlastnit předválečný motocykl v originál stavu, o kterém víte,
že přežil světovou válku. Ale takových strojů není mnoho a zájem o české předválečné motocykly,
zejména Jawy 350 je obrovský a proto se šasi staví z replik. Pokud však seženete motor, je
zřejmé, že ten kdysi jezdil v motocyklu, takže kompletace z replik je v podstatě doplnění
chybějících dílů, kdysi existujícího motocyklu, což není případ např. Čechií, kdy se vyrábějí i
motory. Vždy je ale nutné případnému zákazníkovi sdělit, které z dílů jsou na motocyklu originální,
a které nově vyrobené. Pokud je s tímto zákazník seznámen, nevidím problém. [Erik Zubek] 26.03.2008 |
| Michale plně s tebou souhlasím. Vyrábět celé montážní celky jako rám a vidlice(nedej bože motor) je
prostě věc, s kterou nesouhlasím. Tyto motocykly jsou tak žádané pro svoji vyjímečnost. Pokud budou
vyrábět pomalu celá OHvčka v replikách, jejich vyjímečnost už nebude to co bývala(bude je mít každý
kdo o ně bude stát). Já všeobecně repliky(pokud nejde o prkotiny jako bowdeny atd.) bojkotuji
absolutním nezájmem o koupi. Kdyby to tak dělal každý, nikdo je nebude vyrábět a neměli bychom se tu
o čem přít. :-) [jawa350ohv] 26.03.2008 |
| to máš pravdu to sice je, ale to ji musíte cíleně stavět na prodej pak vlastně lže každý, když
prodává se slovy naprosto bez replik. Většina co tu diskutuje si ty motorky staví pro sebe a chce
jezdit. Ta otázka i když nemorální je: kdo to pozná? jestli jde o repliku či nikoliv. Když budete
chtít postavit a prodat moto tak u 350 OHV vás ta replika přijde levněji a o to víc vyděláte. To je
na kšeft. Kdo si to staví pro sebe má jen ty dvě možnosti buď použije repliku nebo originál když ho
sežene. Většina když se jim po nějaké době podaří sehnat originál ho za tu repliku vymění aby měl
pro svůj pocit co nejvěrohodnější originál. Řešme spíše otázky kolik jich je nebo se
někdo podělte o zážitky z jízdy. [Mirek] 26.03.2008 |
| V podstatě jsem s tebou Mirku a rozumím ti. Problém je ale, když postavíš motorku z replikových dílů
na základě původního motoru a dáš ji do prodeje jako renovovanou. To je prostě podvod. [Honza l] 26.03.2008 |
| Pánové kritici, předpokládám, že Jawu 350 OHV vlastníte a dostali jste se k ní v době kdy to ještě
byla věc téměř bez povšimnutí. Pak samozřejmě budete prohlašovat, že by se repliky dělat neměli,
ale co mají dělat ti kteří mají část a prostě tu vidlici neseženou, nejezdit? rád bych viděl vás.
Stejně kvalitní repliku od originálu pod novým chromem nikdo nepozná. Sám ji skládám uz skoro 5 let
a jsem před cílem, tedy mám skoro všechny díly motor jsem koupil za 40 tis. skoro komplet. Dneska
jsem na 130 tis a ještě jsem nešáhl na motor nemám lak jen zatím sháním chybějící díly. takže myslím
, že když to půjde vejdu se v pohodě pod 200 tisíc. také jsem proti celým motorkám v replice ale
oživit motor, který skončil v nějaké fréze mi přijde pomocí replik v pořádku. Běžně se to dělá kolik
Pragovek a i čechií má blatníky nebo rámy v replice anikdo to netuší. Jinak motorů je opravdu ještě
dost a stále se objevují ale člověk musí mít štěstí aby byl rychlejší než překupníci , kteří obratem
přidávají na ceně. běrme to tak, že ta motorka byla již tenkrát pro ty co měli trošku
více peněz a nebo pro ni obětovali něco aby ji mohli mít takže by to mělo být i dnes aby ji měl ten
kdo je ochoten pro ni něco objetovat a třeba ve formě peněz. [Mirek] 25.03.2008 |
| vyserte se na celý repliky,vždyt to už pak neni veterán,už se to přehání že se vyráběj rámy a
vidlice,je to sice pěkná práce ale je to hrozný,když tady budou jezdit repliky motorek,beru repliky
nějakých běžných dílů ale celý motorky?to je strašný!!! [michal] 24.03.2008 |
| Co??? 150000 za motor na OHVcku??? Tych motorov je este tolko ze k vyrobe repliky motora ani
nedojde...proste sa to neoplati...v pohode sa aj dnes da kupit za 40-50 tisic. A ten kto aj zacne
robit repliky je podla mna blazon... A ked sme uz pri tych replikach...jawa 350 ohv bola jednym
z najkrajsich strojov predvojnovej vyroby v ceskoslovensku a tym ze zacali robit repliky ramov
vidlic blatnikov nadrzi atd, ju uplne zmrdili...dviha sa mi zaludok ked vidim celu repliku tohto
krasneho stroja...som za repliku ked sa jedna o malu seriu do 5 kusov...ale nie masovo!!! Cudujem sa
ze verejnost sa tomu nebrani a este to schvaluje...NESKUTOCNE co sa tu deje !!! [ghrdr] 24.03.2008 |
| taky jsem to počítal a dostal jsem se na 250000kč + práce moje, prostě pod 300 se nedostaneš....a
ceny motorů už dosahují závratných částek protože docházejí a co vím tak replika motoru(tak jak
dělají např. čechie)má stát 150000kč-už se na tom pracuje.prostě poptávka je obrovská.co to je pro
tisíce podnikatelů si koupit celou produkci jawy za 5 milionů?cena jednoho lepšího auta které za 3
roky vymění nebo cena průměrného bytu v praze. [libor] 24.03.2008 |
| Dostal sem se přes 200000. nevim jestli jsem počítal všechno, motor a vše kolem sem nepočítal
protože vůbec nevím kolik stojí [jarda] 24.03.2008 |
| To:Jarda kolik jste napočítal, kdybyste to dělal pro sebe? [Martin] 24.03.2008 |
| Teď nedávno jsem viděl ohv na i-veteran, byla na prodej za těch 350000 a prodala se hned. Počítal
jsem kolik mě vyjde když ji postavím sám a také to byla docela síla. Hlavně jsem pořád nesehnal
motor. [jarda] 23.03.2008 |
| 350 ohv s origo motorem a převodovkou,někdy s origo nádrží a karbecem se prodává za 350000kč a to
prakticky ihned po zveřejnění nabídky.VÝROBCI OVŠEM TYTO STROJE DĚLAJÍ STEJNĚ JIŽ DOPŘEDU OBJEDNANÝM
ZÁKAZNÍKŮM.takže je stejně malá šance sehnat.celou origo ohv pod půl milionu asi nikdo rozumný
neprodá.je to jako když se objeví asi dvakrát do roka čechie za 600-800tisíc přitom origo nikdo pod
1,5 milionu neprodá pokud by vůbec se k takovýmu bláznovství odhodlal-myslímprodeji. [jan] 23.03.2008 |
| Docela by mě zajímalo, na kolik by vyšla komplet celá motorka v replice, pokud se teda dělají
všechny díly až na motor. [Martin] 22.03.2008 |
| A dělá někdo i nádrže?!Nebo nevíte někdo o nějaké?! [Michal] 22.03.2008 |
| Vidím že motory jsou. Nevíte kde bych nějaký sehnal, už jej nějakou dobu sháním a nic. Chtěl bych si
ten motocykl postavit, myslím že se vyrábí už snad všechny díly kromě motoru. [jarda] 21.03.2008 |
| Mám OHV č.m. 82745,84316 a ještě jeden bez čísla [stano] 21.03.2008 |
| Tak ty čísla motorů jsou SV- 80120, 80745, 81190, 81614, OHV - 84585,83680, 82688,
84776, 83301, 83776, 84173, 84335. Celý motocykl Jawa 350 SV, číslo motoru 81867, je to
třívíčková s originál doklady r.v.1938 [Erik Zubek] 10.03.2008 |
| Mám 350 SV č.80231 s původníma papírama, koupená 27.5.1935. To mám na několika dokumentech přesně
doloženo. Proto mne mate rok výroby 1934 uvedený Foglem. Je to překlep nebo to máte nějak podložené?
Často se totiž, dle mého názoru mylně, uvádí u prvních 350 SV rok výroby 1934. [FilipS] 10.03.2008 |
| Ahoj Honzo,mohl by jsi mi poslat tel. na sebe,ztrati se mi Díky Honza Hustopeče karbec zatím
není.Mica [Mica] 09.03.2008 |
| Zdravím kolegové, já mám SV výrobní číslo: 80268 - již skoro kompletní motocykl a OHV v.č.: 82642 -
prozatím nekompletní, ale všechny nesehnatelné části mám. [Martin] 09.03.2008 |
| Mam taky ohv bez predni vidlice a predniho blatniku z roku 1938.Chtel jsem ji renovovat,ale jelikoz
stavim tak zatim nic. [Honza] 09.03.2008 |
| rukama mi prošlo 14 OHV a dvě SV, jinak bych tipl, že motorů může být tak kolem stovky od OHV a asi
stejně SV, ale to se asi dá těžko odhadnout. Během dne sem dám nějaké čísla mých motorů. [erik] 09.03.2008 |
| možná by mohl-pokud bude chtít-dát třeba seznam všech ohv a sv pan Zúbek které mu už prošly jeho
šikovnýma rukama.a co jiné renovátorské firmy?A CO VETERÁNSKÉ PREZIDIUM V PRAZE KDE VYDÁVAJÍ
VETRÁNSKÉ SPZ?bylo by krásné vědět olik se jich dochovalo.TIPL BYCH TAK 150 KOMPL.SV A 200 OHV A K
NIM TAK 400+400 MOTORŮ [HONZA] 08.03.2008 |
| já mám 3 motory sv a 3 ohv.čísla sem dám v uterý.Vím o lidech kteří jich mají více a zabývají se
dokompletováním těchto nejkrásnějších jaw z originálních nebo i replikových dílů což u tak starých a
v mini sérii(oproti tisícovkám arielů,bmw,indianů,bsa,harley,a jiných) vyrobených motocyklů je si
myslím chvályhodné. [jan] 08.03.2008 |
| Já mám Jawu 350 SV číslo motoru 80195 rok 1934 a Jawu 350 OHV číslo motoru 83813 rok 1940. Obě po
renovaci [FOGL] 07.03.2008 |
| Mám Jawu OHV rok 1946 v.č.84741 po renovaci a nějaké motory SV a OHV, čísla sem pak dám [erik] 07.03.2008 |
| ja mam Jawu 350 ohv rok 1946 čislo motoru 84662 před dokončním renovace. [pepča] 07.03.2008 |
| Probíhal tu nedávno průzkum ČZ 350 a 500 třeba se to povede i tady Mám OHV ale číslo si nepamatuji
odpovídá roku 1938 ještě několik drobností a mám ji komplet a začnu renovovat. A měl jsem motor
SV. [Mirek] 07.03.2008 |
| nikdo nemá o těchto strojích přehled? [jarda] 07.03.2008 |
|
|