MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315066 příspěvků |8090 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 28 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly do roku 1945 | Diskusní téma 26.9.2023 08:08  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

DKW KS200 repliky ND


 Dobry den.

Zakoupil jsem na renovaci DKW KS200 r.v. 1938. Jelikoz jsem se v oboru renovace zahranicnich stroju doposud nepohyboval, uvital bych jakoukoliv radu nebo zkusennost. Nyni me nejvice pali, kde sehnat original spinaci skrinku SP10R (i v replice) a kdo vyrabi repliku vyfukovych kolen a koncovek. Pokud mi nekdo poradite, budu velice rad a predem dekuji.    [romixx]   08.10.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  Zdravím po dlouhé době Romixxe. Zajímá mě jak je na tom Dkw ks200 rv. 38? Už je hotová renovace? Josef    [Josef]   04.02.2019
Odpověď  Ahoj Josefe, krásný den všem. Renovace KS200 bohužel ustrnula, posouvá se jen pomalu po kouscích, jako třeba lepení obložení, chromování a další drobnosti, co se mohou svézt s ostatními mými renovacemi. Přednost dostala ČZ98 kvůli spěchu na dokončení. Tak snad příští rok....    [romixx]   02.10.2017
Odpověď  Zdavím ROMIXXE. Rád bych se ho zeptal jak pokračuje renovace Dkw ks200 rv.38? Tu DKWu znám. Díky    [Josef]   09.09.2017
Odpověď  Zdravím. Tak v jaké fázi už je Dkw ks200 rv.38? Josef    [Josef]   06.09.2017
Odpověď  Ahoj,renovuji Dkw ks 200 a scháním katalog náhradních dílů,nemá nikdo?Dík michal    [michal]   18.01.2017
Odpověď  Zdravím ve spolek,
vyrábím na spínací skříňku SP10 pro obdelníkový kryt pod klíček zapalování. Potřeboval bych pomoci s určením pozic kuličky pro polohy klíčku. Neměl by někdo fotku tohoto kryt z pohledu od spínacího bubínku, aby byly vidět důlky pro kuličku......moc by mi to pomohlo.
Děkuji    [rada]   08.03.2016
Odpověď  Josef: děkuji, už mi ho kolega poslal na email.    [Martin Štindl]   05.01.2016
Odpověď  Mám katalog na Dkw ks200. Mohu vyfotit. Dejte kontakt.    [Josef]   05.01.2016
Odpověď  Oprava: typ KM má světlomet montován ke spodnímu sloupku řízení.    [Martin Štindl]   05.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  p. děkuji za ochotu, katalog na typy KM 200 mám dokonce dvě vydání, na tom odkazu bylo právě KS. Typ KS vycházel právě z KM a hlavní odlišností je že KS má delší rám s prodlouženou nádrží a velký protáhlý světlomet(světlomety jsou také dvě provedení, Hassag a druhý si právě už nevzpomenu) k tomu samotný světlomet je už montován na paralelogramovou vidlici - KS má světlomet montován ke spodnímu sloupku řízení.
Viz foto DKW KM 200(1935-1936)    [Martin Štindl]   05.01.2016
Odpověď  Ahoj mám katalog na KM 200 dostal jsem ho k motocyklu je originál a předpokládám vzhledem ke stavu, že ho asi nikdo neprohlížel:) Nevím přesně v čom se lišilo KS a KM případně ti to nafotím, co budeš potřebovat.    [p.]   04.01.2016
Odpověď  Nemáte někdo prosím datově katalog právě na DKW KS 200? Na tomoto odkaze http://www.klassiekrijden.nu/techniek/dkw/dkw-ks20 0-ersatzteilliste.pdf byl ještě před pár měsíci kompletní katalog na KSko a včera jsem se to pokusil otevřít(právě že tam je vidět sestava tlumiče řízení) a katalog nikde, vůbec mě nenapadlo abych si ho stáhnul.    [Martin Štindl]   01.01.2016
Odpověď  Děkujeme za foto. A na kdy plánujete dokončení renovace a první nastartování Dkw?
A jak jste vyřešil výfuky plus kolena a spínačku Sp 10.    [Josef]   01.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fotka3    [romixx]   01.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fotka 2    [romixx]   01.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fotka    [romixx]   01.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dekuji za odpovedi. Pane P. ,pozdeji napisu email. Jsem z Plzne a za praci dojizdim na Slovensko. Odkud prosim jste? Ocenuji kolegialni atmosferu tohoto fora. Na ochutnavku pripojuji par fotek z takoveho toho domaciho lakovani... :-)    [romixx]   01.01.2016
Odpověď  Dobrej. Držím palce ROMIXXOVI při renovaci a dání Dkw ks 200 do funkčního stavu. A dofám že nás podělí fotkama při renovaci. Jsem fanda Dkw ks 200. Díky Josef    [Josef]   01.01.2016
Odpověď  Ahoj, klidně se ke mě budeš moci přijet podívat a stojánek i tlumič řízení prohlédnout a oměřit. Jsem po operaci nohy, takže až tak za dva měsíce můžu pomoct. případně mail jawa.muzeum@seznam.cz    [p.]   31.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vazeni kolegove, jsem ten clovek, ktery zalozil uvodni tema. Konecne jsem se naplno pustil do renovace me DKWy. Velmi ocenuji vase prizpevky k tematu, zejmena nize zdokumentovana uprava spinacky je primo genialni. Dovoluji si vas znovu pozadat o pomoc. Muj stojan je od predchozich majitelu velmi dobity (viz. foto). Prosim, budte nekdo tak laskav a vyfotte mi, jak stojan spravne vypada, abych mohl svuj stojan opravit. Pokud prilozite i metr, bude to idealni.Dale zdvorile zadam o detailni snimek usporadani tlumice rizeni vcetne matice, ktera mi chybi a potrebuju vedet, co vlastne schanet. Velmi dekuji a vse nejlepsi do Noveho roku.    [romixx]   31.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Uchycení kontrolní žárovky 6V/2W ve víku spínačky, použitá stará patice BA9s se musela upravit aby se zamezilo kontaktu objímky s ukostřenou spínačkou PAL. Aby se šlo vyhnout tomuto složitějšímu řešení tak je vhodné použít tuto: http://www.svetzarovek.eu/p-42840/k-1498/patice/ob jimka-kovova-ba9s/
http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-560191-objimk a-zarovky-2w-4w.html
s touto paticí lze snadněni vyřešit její úchycení k víčku.
Ve skřínce není vsazena pojistka, na rozdíl od normální elektroinstalace(DKW mají dvě pojistky 40A, přístrojovou a pro baterku) bude v případě tohoto provedení a použití regulátoru 6V/75W stačit pojistka 16A, u této KS 200 je pojistka v bajonetovém pouzdře: http://www.ama-zahrada.cz/pojistkova-skrinka-1-kul ata-pojistka-bajonet-uzaver-10760.html bajonet je zabalen do černé pěnovky a vsunut mezi stěnu držáku a pouzdro baterie.    [Martin Štindl]   19.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vnitřek skříňky. Skříň samotná je ze starého bakelitového vypínače(tahem zapni,stiskem vypni). V ní je vložena jednoduchá ocelová konzola na které je uchycena spínačka PAL a regulátor AEV - v tomto případě ještě "slabší" AEV 0358 6V/45W s mínusovou regulací, na jejím čele je závit pro přišroubování víčka. Konzole samotná není nijak přichycena k bakelitové skříňce, jsou na ní naletovány matice pro šrouby na uchycení k držáku baterie takže se při montáži přitahuje spolu se skříňkou přímo k držáku. Zároveň je přes ty upevňovací šrouby k naletovaným maticím ukostřen regulátor a kostřící vodič od dynama. V rohu skříňky nahoře je vidět jak je napojen kabel ze spínačky(kontakt 15) na šroub trnu od toho vývodu pro VN kabel. Ta krytka na čele spínačky je nově vyráběná pomocí sádrového odlitku originální krytky kterou jsem měl vypůjčenou. Klíček je vyroben z replikového od pana Nepokoje - původní zámek odříznut a do páčky klíčku je nalisován nový.    [Martin Štindl]   19.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vývod pro VN kabel na skříňce jsem vyráběl z tohoto knoflíku co jsem našel ve v zásobách "všehochuti", asi je z nějakého táhla(sitič?). Do té mosazné vložky se závitem je do dna navrtaná dírka 4mm, přes dírku prochází imbusový šroub M4 který má v hlavě naletován mosazný trn, tímto šroubem je vývod pro VN kabel uchycen ke spínačce.    [Martin Štindl]   19.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  K motorce jsem se dostal až dnes odpoledne, tak pár slíbených detailnějších fotek. Zde umístění zapalovací cívky do rámu pod nádrží, VN kabel vedoucí ze spínačky je zapáskován k rámu a zakončen kabelovým očkem - připojeno ke svorce 15 na cívce. Samotná indučka je nadvakrát omotaná pěnovou lepící páskou aby se zamezilo jejímu posouvání a jednoduše stahovacími páskami připevněna k rámu. Na první pohled zvenčí to budí falešný dojem že VN kabel jde od skříňky ke svíčce.    [Martin Štindl]   19.12.2015
Odpověď  Martine díky moc za rady a typy.    [p.]   17.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  P: fota přímo umístění cívky nemám ale cívka je v případě této 200 KS obyčejná nová 6V indukční cívka jednoduše připáskovaná stahovacími páskami k vnitřní stěně rámu pod nádrží - cívka je vývodem směrovaná dozadu. Ten kabel který vede ze skříňky není přímo atrapou (opředený VN kabel od renoindian http://reno.indianmoto.cz/index.php?id_product=157 &controller=product&id_lang=7 ) ale je to svod ze spínačky PAL na kontakt 15 na cívce, takže tento kabel je přímo funkčí(i když nemá ten účel jako na originálním zapalování ;-))
Zítra odpoledne budu snad dělat v místě jejího garážování takže bych mohl pořídit detailnější fotky jak je to řešeno.
Pokud se bude napojovat regulátor AEV tak už se nemusí pracněji přepojovat stator na mínusovou regulaci, tehdy jsem to musel upravit protože v AEV vyráběli jen regulátory pro mínusovou regulaci. AEV nyní už vyrábí regulátory s "plusovou regulací" takže stačí zakoupit regulátor AEV 0361A http://eshop.aev.cz/pdf/0361a.pdf a jen odpojit regulační odpor. Schéma pro zapojení je vloženo v této diskusi(předposlední příspěvek): http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=102&idtop=267558    [Martin Štindl]   15.12.2015
Odpověď  promiň máš to pod fotkou popsané to jsem si nevšiml. Nejsem moc zdatný v elektrice. To přepojení statoru na minus regulaci v čem to prosím spočívá? čeká mě přesně co to co jsi takto chytře vyřešil.    [p.]   15.12.2015
Odpověď  Martine, jak jsi řešil indukční cívku? Z fotky to vypadá, že kabel ze skříňky je jen atrapa, protože jak je tam bosch spínačka, tak předpokládám, že by se tam vysoko napětová cívka již nevešla je pod nádrží.    [p.]   15.12.2015
Odpověď  Na sundání rotoru dynama je potřeba stahovák, lze použít i tento pro typ NZ viz:
http://www.dkw-nz.net/cms/upload/img_pdf_downloads /abzieher%20_lima.pdf    [Martin Štindl]   16.10.2015
Odpověď  Poradí mi jak sundat setrvák z klikové hřídele. Na Dkw ks 200 .
Popř foto. jestli mám správný setrvák. Díky Josef    [Josef]   12.10.2015
Odpověď  Zdravím. Neví někdo jak má přesně vypadat držák k přídavnému tachometru na Dkw ks 200 podle katalogu. Díky (Josef)    [Josef]   20.09.2015
Odpověď  Mám dotaz. Mám Dkw ks 200. Mám přední světlo pouze hrnec.(nejspíš Hella). Chybí mi rámeček a parabola. Rámeček dělá p.Nepokoj. A kde bych sehnal do toho parabolu s úchytem na žárovku. A druhý dotaz. Rukojeti na řidítka mají být prý KARDEFLEX. Dělá je někdo v replice.    [Josef]   21.11.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vnitřek atrapy - zapalovací cívka je umístěna pod nádrží k rámu. Teoreticky by regulátor AEV měl jít usadit do prostoru regulačních patron u běžné skříňky SP (spulenkasten).    [Martin Štindl]   19.11.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, já jsem pomáhal zprovoznit dvoustovku KSko a z důvodů absence skříňky zapalování jsem pro ni vyráběl atrapu za použití krytu od pana Nepokoje. Pro regulaci se použil regulátor AEV a přepínání zajistila běžná skříňka PAL. Jestliže máte problémy s dobíjením nebo regulační patrony chybí, lze použít regulátor AEV, je pouze potřeba změnit zapojení statoru z původního provedení pro plusovou regulaci na zapojení pro mínusovou regulaci.    [Martin Štindl]   19.11.2014
Odpověď  Dobrý den.

Jsem autorem úvodního příspěvku. Moje DKW je stále ve stavu, jako před pěti lety. Průběžně sháním díly a informace. Přednost na renovaci mezitím dostalo několik Jaw a mopedů. Momentálně německé motokolo Fichtel Sachs /1938. Už se ale na dékávu chystám....    [romixx]   19.11.2014
Odpověď  Dobrý den,mám také DKW KS 200 r.v.1938,moto je v originální barvě a má i zapalování,akorát málo dobíjí,já se to zkoušel seřídit,ale ty cívky se štelují venku,nebo to neumím.Dal bych sem foto ,ale neumím ho zmenšit.Petr    [Petr Chmátal]   19.11.2014
Odpověď  Zajímalo by mě jestli tato Dkw 200 prošla po letech renovací nebo v jaké fázi se dnes nachází. Také mám Dkw 200. Díky    [Josef]   12.11.2014
Odpověď  No neštěstí to není, řekl bych, že je to dost kompletní a práce na ní tolik nebude. Jinak co se týče výfuku, tak jsem viděl převážně kombinaci koleno chrom, tlumič v černé. ( http://www.dkw-motorrad-club.de/start/home_bikes.html). Viděl jsem však i více chromovanou variantu, ta měla i tlumiče a dekl dynama chrom a na nádrži chromovaný pruh. Nevím, zda byli gumy na nádrži originál, nikde na dobových fotkách jsem to neviděl. Moje dkw block 200 měla držák na nákoleníky na nádrž jako dokoupitelné příslušenství, standartně je však neměla.    [Franta]   09.10.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj. Diky moc za vycerpavajici odpoved. U kolen vyfuku budu muset dozjistit, zda se nahodou nedelala v roce 1938 take cernena. Pokud ano, pokusil bych se opravit ta puvodni. Na chrom uz bohuzel nejsou, jejich oprava by byla nerentabilni. Kazdopadne odkazy jsou skvely, zatim jsem se pohyboval v segnemtu Jawa-CZ a tohle je nove dobrodruzstvi. Jestli tedy jeste mohu - nevis (nevite nekdo), kde sehnat gumove operky kolen na nadrz? Co jsem zhruba projizdel katalogy, nikde jsem je nevidel. Nevylucuji ale, ze jsou shodne s jinym typem motocyklu a v katalozich toto jen neni uvedeno. A posledni dotaz - nevideli jste stat DKW KS200 nekde v CR v muzeu? Jinak pripojuji fotku toho sveho nestesti. Diky a hezky den.    [romixx]   09.10.2009
Odpověď  Ahoj,
taky dávám dohromady jednu DKW. Repliku kolínek ti podle originálu vyrobí pan Hadrávek (určitě to nevím, ale na moji je vyrobil), pokud ti je nevyrobí, tak se dají sehnat v Německu ( http://www.alvermann-oldtimer.de/wbs3/wbc.php?sid=23305731f9f&tpl=produktdetail.html&pid=91 3&rid=455&recno=1) ale je to o něco dražší plus pošta. Koncovky (tlumiče) prodávají Slováci www.buyak.sk na každé větší burze nebo opět Německo www.alvermann-oldtimer.de. Deklík spínací skříňky dodává p. Nepokoj (www.nepokoj.cz), bývá opět na větších burzách. Tělo skříňky jsem zatím v replice neviděl to bude také tvůj největší problém. Dá se to sehnat na něm. ebayi, nebo polském allegru popř. i u nás, ale většinou to stojí dardu.....
(naposled jsem ji viděl za 5t kompletní.    [Franta]   08.10.2009
 Přidat odpověď   (40) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006