zdravim vsechny kdo vlastni nejaky automobil. premyslim o koupi automobilu a nejvic se mi libi tatra
57A, muzete mi nekdo poradit ohledne koupe na co si dat pozor, nebo jestli o necem nevite, zvazuji
koupe jen podvozku a predni haubny a pak resit vydrevu a zbytek, co myslite, prvne udelat podvozek.
diky za vase odpovedi, rad vam popr, zavolam kdyz zde zanechate kontakt. dekuju a hezky den. [michal] 30.07.2010 Přidat odpověď |
| Prosim o radu jak sundat mosazne pouzdro na prevodovce Tatra 57 cista ze strany spojky
Dekuji Mira [Mira] 21.12.2018 |
| Robertissimo: Stav přeci není důležitý, hlavní je si říct za něco o čem nevím ani prd pořádný balík. [Pela] 27.03.2015 |
| Ceny se pohybují nahoru a dolů podle stavu... Od ceny šrotu (podle ceny za kg) až po cenu v řádech tisíců korun. Nechápu, jak se někdo může ptát na cenu, ani nedá fotku, informace o kompletnosti, informace o tom, jestli se motor točí apod. [robertissimo] 27.03.2015 |
| Zdravim mam na prodej motor na tatru 57 rok 1937???? Nevite jak se pohybuji ceny???? Dekui za odpovedi [Petr] 22.03.2015 |
| Dobrý den, potřeboval bych sehnat budíky, to je tachometr olejoznak na Tatru T 30. pokud o něčem víte, tak se ozvěte. Díky Horák [Horák] 08.12.2013 |
| Dobrý den, chtěl bych se zeptat a zároveň požádat jestli by mně mohl nějaký majitel Tatry 57 polokabrio poslat foto, jak je ukončená střecha nad řidičem. Ve střeše by měl být zašitý plech a na něm přinýtovány tři plechové západky, které se zarážejí do nosníkuna střeše, ale není mně jasné jak je tam střecha šitá. Pokud by měl někdo foto, tak mně je prosím pošlete na email ondracr@seznam.cz popřípadě zavolejte na tel. 776/645 897, Děkuji moc Ondráček [Roman Ondráček] 10.01.2011 |
| Michale už máš auto hotové? Dlouho jsi se neozval. [Václav] 07.12.2010 |
|  Mám tři disky ke spojce. Má to být údajně na tatru T 57. Pozná to někdo? Díky za info. [radim12] 08.11.2010 |
| ahoj cenku a jaka je cena posli mi to na email pod nickem dekuju. klikni si na me jmeno mam zajem. [michal] 09.09.2010 |
| prodám torzo tatra 57 [cenek] 06.09.2010 |
| mate nekdo zajem o tachometr na tatru 57A, nikdy nenamontovan krasny za 3tisice. [F.Nejedly] 25.08.2010 |
| Jen tak pro zajímavost, jsou to původní firemní výkresy (které kdosi kdysi z fabriky ztopil) nebo
jde o novodobé výkresy podle nějakého konkrétního auta. [Karel 2] 20.08.2010 |
| vydrz vaclave vydrz. ecora je jen draha spis predrazena co slysim o odborniku a prace prace vydrev
prumerna. takze nevim a za roadstra chteji trikrat tolik. [michal] 19.08.2010 |
| Ještě jsi nic nepředvedl a už chceš někoho strkat do kapsy? V Ecorře už se bojí :-) [Václav] 19.08.2010 |
| Tak to ti gratuluju. Občas sem přihoď nějaké foto jak pokračuješ. [Karel 2] 19.08.2010 |
| takze mam panove vykresy ofocena na tatru 57a roadster s sedadlem pro tchyni. a jak jste mi vsichni
rikali ze je to nemozne tak uz se dela vydreva a cena vydrevy podrzte se kolem 40tisic, mozna
necelych. a ecoru z koprivnice strcime do kapsy. [michal] 19.08.2010 |
| ja nevim jestli se daji sehnat levneji. [michal] 03.08.2010 |
| Michale to by jsi měl vědět sám jak moc ten tachometr potřebuješ a podle toho jsi cenu stanov sám.
Každý má ty hodnoty jiné. Pro někoho je 3000kč moc pro druhého téměř nic. [Petr] 03.08.2010 |
| dobry vecer, prosim o radu, schanim tachometr na tatru 57A, potreboval bych poradit, jsou mi
nabizeny za 3tisice a nevim jestli je to dobra cena, diky [michal] 03.08.2010 |
| ahoj vsem, potrebuji zjistit jaky rozdil je v tachometru na tatru 57, kdyz jeden ma znacku pismene K
a druhy je VDO, jaky je v tom rozdil, popr. na co se davaly. diky. [michal] 02.08.2010 |
| na Tatru T 30. diky. [martin] 01.08.2010 |
| Zdravim vas panove, nemate nekdo zadni napravu a rouru na tatru T. dekuju za info zanechte tady.30 [martin] 01.08.2010 |
| Protože je to jejich ,,know-how,, na kterém se dá vydělávat. Doby kdy si veteránisté pomáhali téměř
nezištně a měli radost z každého dalšího zprovozněného veterána jsou nenávratně pryč. Dnes je to
,,byznys,, jako každý jiný a každý se snaží vydělávat jak se dá. Pro někoho je to i jediný zdroj
obživy. Taková je doba. [Karel 2] 01.08.2010 |
| ale kde. nebo hlavne proc nezapujci dokument nekdo z tech co to delaji, vim ze je to blbost, ale pak
to opet budou mit jen bohaci a ti co potom touzi cely zivot na to nedosahnou. tak to je u nas a na
slovensku vse predrazene a sproste. [F.Nejedly] 31.07.2010 |
| Proto jsem se F. ptal KDE a KDY mu udělali výdřevu za 50tis. V polovině 90tých let se dala výdřeva
pořídit za 20tis., počátkem století už za ní chtěli 50tis. a dnes už za ní chtějí 100tis. Těch
firem je v Kopřivnici (a okolí) víc. Asi by to chtělo se poptat i jinde. [Karel 2] 31.07.2010 |
| take schanim vydrevu na roadstra 57a ale za ty penize co za to chce jedna firma v koprivnici, to je
primo ranec. [jirka.v.] 31.07.2010 |
| chlapi poradte co je lepsi renovovat skoda rapid 1.4sv, nebo 1500 ohv. [petr sklenar] 31.07.2010 |
| ale jste sikovnej odkud jste. [F.Nejedly] 31.07.2010 |
|  Ta fotka dost zkresluje. Lak je dost pomerančový (stříkáno elektrickou stř. pistolí ,,cdělano v
CCCP,,) a na dveřích je v jistém úhlu stále vidět že jsou vyklepávané, koženka na sedačkách není
prošívaná (nemám stroj) a pochází z ŽOS ČSD, střecha je z koženky ze SVITu GOTTWALDOV (sehnat v
80tých letech střechovici byl nadlidský výkon). Na veteránský sraz to prostě není, ale na rodinné
výlety to stačí. Na výstavy mám limusínku. [Karel 2] 31.07.2010 |
| ale nahodou peknej, mas to udelany poctive. to je videt a hlavne to neni zadna lestenka. [F.Nejedly] 31.07.2010 |
|  Koupil jsem ji v roce 1986 za 2500,- Kčs, a strávil její renovací 24 let (dodnes vychytávám mouchy).
Vzhledem k tomu že jsem si na ní dělal všechno sám (výdřevu, plechařinu, lak, čalounění, motor,
podvozek) moc mě to nestálo. Měl jsem ale k dispozici velké množství dílů a o dvě ulice dál stál
jeden polokabrio jako vzor. Spoustu věcí jsem také mohl porovnat s tou mojí zachovalou limusínkou.
Rozhodně to ale není žádný extra veterán, ale jen ,,auto,, na rodinné výlety. [Karel 2] 31.07.2010 |
| ok, ale dam vedet co a jak dal budu mit. [F.Nejedly] 31.07.2010 |
|  Nic nescháněj (tedy pro mě). Já už na to nemám (ani peníze, ani věk). Chtěl jsem jen pomoct
Michalovi. Když už jsme u těch přestaveb. Tohle byla také limusína. Vzhledem k tomu že
jsem už jednu velmi zachovalou limusínku měl (v původním stavu po 1. majiteli) přestavěl jsem tento
vrak na polokabrio. [Karel 2] 31.07.2010 |
| to jsem nevedel, omlouvam se, sezenu, a ozvu se. [F.Nejedly] 31.07.2010 |
| !!! A vo tom to je !!! Kdybych ten mustr měl tak si ji udělám sám. [Karel 2] 31.07.2010 |
| sezen si mustr karliku a ja ti ji udelam. [F.Nejedly] 31.07.2010 |
| Já jsem také pořídil celolak na svou limusínu za 20tis, ale bylo to před 10 lety a celou jsem si ji
připravil až po vybroušený plnič (šlo v podstatě jen o ,,polití,, barvou). [Karel 2] 31.07.2010 |
| F.Nejedlý - Kdy a kde ti tu výdřevu udělali za 50tis??? [Karel 2] 31.07.2010 |
| to jepravda karle2 to stebou plne souhlasim, renovatori kteri na tom vydelavaji je nehorazdnost,
kdyz to je ale pro michala pro sve jezdeni nemam nic proti, ale hodne lidi to dnes fusuje a pak to
vystavuji jako origo a chteji za to nehorazne penize. [F.Nejedly] 31.07.2010 |
| Barbarstvi určite neni ale par lidi se zde vzdy najdou co ti tak trosku znesnadni cestu k cily nevim
proc je ten cesky narod tak zavistivy, ale nenech se odradit, je to tatra tak i tak a ze si nekdo
mysli ze je to stavba, vse co dnes vznikne je kazda 3 stavba, polovicka tater T12, nebo je
udelanych s pevne strechy na shrnovaci, a to je vporadku. nema smysl se dohadovat. [F.Nejedly] 31.07.2010 |
| Jenže takových ,,přestaveb-novostaveb,, je dnes čím dál víc. Obyčejné limusíny z 30tých. let dnes
nejsou moc v kurzu. Pokud si někdo postaví auto svých snů jen tak pro sebe a z nekompletního vraku,
nemám nic proti, ale dost mě štvou ,,renovátoři,, kteří opravdu ,,bourají,, kompletní vozy a
přestavují je na ,,lukrativnější,, novostavby, které pak prodávají jako originály. Samozřejmě
že z historického hlediska je cennějží originál s kompletní historií, jenže ani to není dnes problém
zfalšovat. [Karel 2] 31.07.2010 |
| tema statisici tady hazite teda, ale tak zas drahe to neni, alespon u nas tady v Brne a na morave,
mozna v praze ano a v cechach tam je vse drazsi, vydreva kolem 40-50, blatniky 35t. calounik kolem
25t.,strecha 30t, ram okna a strechy 20t, lak 35-45t. a plecharina kolem 50 s novym zadkem i na
kolo. neboj se toho a trochu zapalu tam musi byt, rapid se neda s timhle srovnat, je to beh na
dlouhou trat ale vyplati se to. nic tak slozityho jak tady psali to take neni, jen trpelivost. [F.Nejedly] 31.07.2010 |
| Tatra 57A 2sic je opravdu krásné auto, ale 2sic pana Nejedleho vyrobený třeba v roce 2000 bude asi
taky pěkný-jestli je teda aspoň udělaný podle nějaké předlohy, nebo vraku, což asi není, ale nic
naplat je to jenom novodobá stavba bez minulosti a původu. Předělávat normální Ačka na 2sic abych
ostatní strčil do kapsy je barbarství na veteránech... [Radek] 31.07.2010 |
| F.Nejedlý. Pane mohol by ste sa mi ozvať na mail, rád by som sa Vás niečo spýtal.Ďakujem. [M.] 31.07.2010 |
|  Plně souhlasím s tím že roadster je nejkrásnější T-57A, ale právě o těch penězích to je. Pokud
nemáš plány, nebo vůz k okopírování a nedisponuješ ani vybavenou truhlářskou dílnou musíš si nechat
tu výdřevu udělat, což je nějakých cca 100tis. Pokud se ti podaří sehnat dobrý a kompletní podvozek
s dobrou haubnou a se spoustou dalších použitelných karosářských dílů a výztuh (stupačky, zadní
blatníky, lavor na rezervu,....), dá se lecos ušetřit. Pokud ale nejsi klempíř a nemáš potřebné
vybavení a necháš dělat celou plechařinu novou odhaduju to na 50-100tis. Kompletní renovace podvozku
(záleží na jeho stavu) je dalších cca 100 tis . Pokud seženeš levného lakýrníka a čalouníka počítej
minimálně dalších 100tis (ale asi více). Dále si připočti schánění chybějícíh dílů (panty, zámky,
kliky,kličky, rám okna a střechy, napínáky,světla, tachometr,kontrolky,spínačku,,....) [Karel 2] 31.07.2010 |
| zdravim michale, zas takovy problem by to nebyl, ja osobne postavil z 57A roadstra 2sic se tretim
sedadlem tzv. pro tchyni, jestli jsi to nekdy videl. zaklad je dobry podvozek a haubna, nechas
udelat vydrevu a kovani nove, a zacnes od predu vse licovat a oplechovavat, ja jsem klempir, a
nejake to auto mam za ssebou, ale ty jestli do toho pujdes tak si to nech udelat, je pravda bude to
stat hodne casu, hlavne penez, a nervu, ale vysledek-nejeky obycejny A to strci do kapsy. a zrovna
tento model je nejhezci cabrio vubec, s pozdravem F.Nejedly. [F.Nejedly] 31.07.2010 |
| rapidaku co je lepsi mam doma 1500 ohv a 1400SV, KTERY Z NICH JE LEPSI CO MYSLIS. DIK PETR. [Petr] 31.07.2010 |
| Luboši H. můžeš se mi ozvat na email: rapidak@centrum.cz ohledně Rapida? [Rapiďák] 31.07.2010 |
| Michale jsem rád, že jsi dal na rady kolegů, tvá idea byla sice krásná, ale sebevražedná. Zkus
zrenovovat dřevěné auto alespoň z 75% zachovalé a budeš toho mít plné kecky. V žádném případě
nepodceňuji tvé schopnosti a možnosti, ale tohle bylo sousto, které není schopen skousnout téměř
nikdo (pokud se nejedná o raritu s výslenou hodnotou x miliónů). Jinak Rapida s kamarádem pomalu
renovuji a jsem ochoten pomoci radou , nebo fotkou.Mnoho zdaru. [Luboš H.] 30.07.2010 |
| michale, na tatru asi opravdu nemáš. Já sám jsem se pustil do vraku velorexu. člověk je schopnej
spáchat takovouhle stavbu ale musí mít nato prostředky, čas a hlavně( a bohužel) peníze. [Jirka Blažek] 30.07.2010 |
| tak snad hrozny to nebude ne, chtel jsem jen zkusit tatru, no nic nejak jste me odradily, mam doma
rapida 1500ohv tak se snad pustim do neho. kdyz jsem mel takovy napad udelat tatru.uvidime. [michal] 30.07.2010 |
|  Postavit se dá lecos, ale jsou k tomu potřeba zkušenosti (získané z předchozích renovací)a podmínky
(dílna, nářadí,stroje a nástroje,...). Do tohodle se pustily docela skušení veteránisté.
Po čase to ale vzdali a bylo to na prodej za cca 100tis. Jedná se o repliku
pohotovostního vozu pro Čínskou armádu (tzv. velký číňan). [Karel 2] 30.07.2010 |
| Jo, znám takovejch příběhu dost - už asi tři podobně začatý motorky mně skončily v garáži. A to
motorka je proti autu sranda. Taky jsem jeden projekt auta prostě vzdal a prodal
vše(kompletní auto + připravený díly) Michale - přijed,a bud ti to rozmluvím,nebo ti
aspon poradím.Ukážu ti rozpracovanýho autoveterána a taky ti můžu říct, co to stálo .
Chybama se člověk učí,ale jen blbec vlastníma! [monty] 30.07.2010 |
| Na věk se tě asi ptá z důvodu tvého nápadu "postavit si veterána" Když jsem to četl
tak jsem taky hádal tak kolem 15 roků.Na 34 mi to přijde už dost cáklé... [Pavel] 30.07.2010 |
| Nic ve zlém ale podle tvých příspěvků bych tipoval tak na 15. Ale to je jedno. Dělej si co chceš ale
na 99,9% to nezvládneš a koho by tešilo si vše nechat udělat? Snad nějakého snoba což ty nejsi. Sám
jsem dělal komplet výdřevu 5 let celou sám teď dělám plechařinu taky sám protože mě to baví ale
hodněkrát už jsem se na to chtěl vys..t těch problémů okolo si neumíš ani představit. Znám hodně
lidí které to prvotní nadšení velmi rychle přešlo když zjistili jak se věci mají a dílo skončili tak
že to rozbrabčili a to bylo vše. [Rapiďák] 30.07.2010 |
| 34let proc. [michal] 30.07.2010 |
| Michale kolik ti je roků? [Rapiďák] 30.07.2010 |
|  Záleží také za kolik seženeš ten podvozek. [Karel 2] 30.07.2010 |
|  Záleží na tvé zručnosti a dílenských možnostech. Doporučuji ti prostudovat si vlákna (některá jsou
už v archivu) týkající se T-57 A/B/K na těchto stránkách : http://www.tatraportal.sk/
Rozhodně by to ale chtělo navštívit někoho kdo renovuje (nějakou) T-57A a pořádně si prohlédnout,
ofotit a proměřit výdřevu. Podle fotek pak můžeš patřičně ,,poupravit,, to co jsi viděl, fotil a
naměřil na příslušné proporce karoserie ,,roadster,,. Zkus také oslovit pár renovačních firem a
truhlářů, zda nemají zkušenosti s tímto druhem karoserie. Možná natrefíš na někoho kdo by byl
ochoten výdřevu vyrobit levněji. Když si ale spočítáš cenu dřeva a množství práce na tak
,,hrázděné,, konstrukci, obávám se že to moc levné nebude. Připočítej si oplechování a schánění
ostatních drobností po burzách a myslím že pod 200tis se těžko dostaneš. A kde máš renovaci
podvozku, lak, čalounění, střechu,...... [Karel 2] 30.07.2010 |
| dekuju a hezky vykend. [michal] 30.07.2010 |
| za týden mně napište maila, potom není problém si zavolat a přijet. [Monty] 30.07.2010 |
| mam moznost koupit celej podvozek s motorem komplet na kolech, predni kapotu s maskou a predni
blatniky palubkou atd. je to malo nebo ne-. [michal] 30.07.2010 |
| rozumim monty dekuju moc, jak se ti mam ozvat na telefon nebo jak. dekuju. [michal] 30.07.2010 |
| Budu ted týden uplně mimo - tak se po týdnu připomente,musím se mrknout v garáži u táty. [monty] 30.07.2010 |
|  Rám čelního skla, napínáky střechy, i kliky dveří už jsem viděl v inzerci jako repliku (dnes už se
dělá v replice kdeco). Bohužel jsem je neměl v ruce a tak nemohu posoudit jak kvalitní to byla
replika. Asi by to chtělo sehnat víc než jen holý podvozek. Třeba by se dal sehnat nějaký samodomo
náklaďáček s pozůstatky původní karoserie. V každém případě bych se ale do stavby takové repliky
nepouštěl bez větších zkušeností a možnosti pořádně si prohlédnout nafoti a proměřit nějakou T-57A. [Karel 2] 30.07.2010 |
| vse beru, jaromire tak porad s vydrevou jak na ni podvozek a haubna a podvozek z 57A jen ta
natstavba udelat roadster, vsechny vase nazory jsou dobre jen tak dal, potrebuju kazdy nazor. a
jestli by jste meli neco doma tak napiste kazda rada je hrozne dulezita, dekuju. [michal] 30.07.2010 |
| monty jsem z brna, tak se mi ozvy ohledne toho ramu na okno. chces tady zanechat tel, nebo email. [michal] 30.07.2010 |
| z vlastní zkušenosti mi to přijde trochu hovadina,jen tak si stavět něco.Navíc nechci podcenovat
tvoji manuální zručnost ale fakt je to věda.práce se spasováváním jednotlivých dílců je nekonečná,A
i sehnat kvalitní proschlé dřevo šikovných rozměrů,bez suků je trochu problém.a to sem dělal opravu
výdřevy v polovičním rozsahu...navíc pokud si jen trochu spočítáš vlastní práci a náklady,snadno se
na 120dostaneš. [jaromir-noskov] 30.07.2010 |
| Jo,mám podobnou práci za sebou před asi 15 lety. Stavěli jsme komplet novou výdřevu
podle absolutně rozpadlýho originálu. Ale aspon kování a základní tvar byly. Bude vás to
stát jistě mnoho desítek tisíc korun ,několik tisíc hodin práce,pár let života a kýbl nervů.
Podívám se v garáži,myslím,že mně tam rám na přední okno do kabrioletu leží,neznámé značky. [monty] 30.07.2010 |
| monty to si myslim ze bude dost nakladny, nevim a ty o nekom vis nebo alespon o ramu okna. a o
vydrevek na to., ja [martin] 30.07.2010 |
| Pokud máte fortel do práce a potřebnou výbavu(a zkušenost!) tak bych v tom zase takovou vědu
nehledal. Kde jsou kola a volant vám ukáže podvozek,délka a šířka jsou taky jasný.
Tvar kapoty a blatníků zůstane původní. Takže sehnat rám předního okna z kabrioletu podobé
velikosti(nebo vyrobit) a ostatní tvary podle fotek,obrázku z prospektu nebo prostě od oka.
Oni staří karosáři to nedělali jinak. Ale smiřte se s tím,že nevytvoříte
veterána,ale pouze repliku ,nebo prostě nový auto ve starým stylu. [Monty] 30.07.2010 |
| to mas pravdu ale za kazdou cenu to nema smysla, jak jsi psal 120tisic za vydrevu, to je dost
prehnane. tak to zkusime nejak vymyslet, kdyz to nejde touhle cestou. podle neceho. co myslis,. [michal] 30.07.2010 |
|  Protože vím jak problematické je sehnat plány výdřevy, snažím se mírnit tvé začátečnické emoce.
Plány výdřevy i karoserie jsem v Kopřivnici scháněl někdy v roce 1986 a bylo mi řečeno že
neexistují. Předpokládám tudíž že ani po letech je asi už nenašli. Ona totiž každá kastle byla tak
trochu originál a jednotlivé rozměry se mnohdy lišily i o několik centimetrů (mnohdy byla i na jedné
kastli levé strana jiná než pravá). Proto je dnes potřeba mít nějaký vzor, podle kterého lze udělat
novou výdřevu. Předpokládám že někteří ,,velkorenovátoři,, si ale mohli již udělat plány podle vozů,
které v minulosti renovovali. Samozřejmě si ale své ,,know-how,, nechají náležitě zaplatit. [Karel 2] 30.07.2010 |
| porad co delat. [michal] 30.07.2010 |
| zjistovel jsi to, urcite, ani v koprivnickem muzeu a vsude. to snad neni mozne. to by me mrzelo.co
myslis. [michal] 30.07.2010 |
| Firemni dokumentace neexistuje. Jedine od nekoho kdo si ji udelal. [Karel 2] 30.07.2010 |
| karliku nespi. [michal] 30.07.2010 |
| ale je to nadhera vid, ja pochazim od znojma, ale momentalne bydlim v brne za praci. zavolam bude to
lepsi, nahodou o podvozku s kapotou a motorem nevis vid,. [michal] 30.07.2010 |
| a ty vis kde se da sehnat dokumentace vydrevy. [michal] 30.07.2010 |
|  Jsem ze Šluknova. Výdřeva byla na prodej na I-veteran a chtěl za ní 120tis. V dalším kole už k
ní přidával i díly z rozebraného vozu, ale to už jsem cenu nezjišťoval. [Karel 2] 30.07.2010 |
| odkud jsi, a jaka byla cena za vydrevu. [michal] 30.07.2010 |
|  Roadster byl také můj sen. Už 25 let mám schované díly z rozebraného vozu (komplet
podvozek,haubnu,držáky stupaček,výztuhy,panty,palubku,...)ale stále nějak ,,není čas,,. Nedávno
někdo prodával kompletní novou výdřevu. Dost jsem o ní uvažoval, ale když jsem zjistil cenu hodně
rychle jsem vystřízlivěl. (odkud jsi, možná jsme se už potkali na :
http://www.tatraportal.sk/ ) [Karel 2] 30.07.2010 |
| rozumim karle 2, asi mas pravdu ale muzes mi ho poslat na email pod nicek. [michal] 30.07.2010 |
| roadstr 2sic kabriolet. co myslis. [michal] 30.07.2010 |
| A ty máš kompletní výkresovou dokumentaci výdřevy??? Co chceš stavět za kastli ? U těch obyč se to
opravdu nevyplatí. (promiň, ale po jistých zkušenostech TF jen tak nedávám) [Karel 2] 30.07.2010 |
| vydrevu podle vykresu.a zbytek se uvidi, tak mi zanech kontakt a ja zavolam. dik. [michal] 30.07.2010 |
| A podle čeho tu výdřevu chceš dělat. Kde vezmeš kovové výztuhy výdřevy, myslíš že zvládneš jen tak
vybouchat plechařinu? Kde vezmeš palubku, přístroje, kliky, kličky, panty, zámky,.....? Bude to
ještě veterán když to celé uděláš nové? Replikové stavby se vyplatí jen u aut které se nedochovaly.
Obyč. T-57A se zachovalo ještě dost a rozhodně tě vyjde levněji koupit ji vcelku, než ji stavět
celou novou. Jedině že by jsi chtěl nějakou speciální kastli, např. číňana. Těch už ale začíná být
pomalu víc než se jich skutečně vyrobilo. [Karel 2] 30.07.2010 |
|
|