MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309042 příspěvků |7664 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 22 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexAutomobily do roku 1945 | Diskusní téma 25.2.2021 02:37  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

TYP VOZIDLA?


 Dobrý den
Dnes jsem vyfotil tyto díly na předválečné (CZ?)vozidlo. Určí to někdo?
Rám - nýtovaný
Diferneciál s hruškou
Přední náprava
Bubny...
Volant + převodka řízení,...
Je to defakto celý rám s nápravami!

Vše je ale funkční a i to řezání a zkrácení lze dnes opravit! Jedinný štítek který z toho, už ale ukradli (získal jsem jej zpět) je nějaká francouzská firma.

Štítek: Freins PERROT (ST Z4286)
Poloosy: Poldi CV
Spojka kardanu: Kardano Original
Řízení: znak Škoda

Vše je ale zůženo(dobová úprava z ořed dvaceti let, pravděpodobně na domácí traktor)
Pokud by to někdo určil tak budu rád....
kontakt 607 878 640    [dolin1Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2011     Přidat odpověď  
Odpověď  NO je v hutích,..už z něj bude Yetti.    [Dolin1]   02.10.2012
Odpověď  tak jak to dopadlo s podvozkem?    [janec]   01.10.2012
Odpověď  Jestli existuje L&K 125 "v železe" nevím. Zkusil bych muzeum v Boleslavi, třeba k tomuto vozu mají více dokumentace, aby to šlo k něčemu připodobnit. Alternativně bych začal pátrat u L&K Škoda 110, těch v železe existuje relativně dost a měly by být kostrukčně hodně podobné. Je tu určité riziko, že tenhle vrak je poskládán z různých vozů a pak se identifikuje velice obtížně. Motor to asi nemá..... A ano, opravit či nově vyrobit lze cokoliv, to je jen otázka peněz.... Kdyžtak napiš na mail (pod nickem).    [Pepa]   01.04.2011
Odpověď  No opravit to lze. O tom jsem ale nechtěl.
Takový Laurin viz odkaz níže je v ČR jako veterán?    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2011
Odpověď  Takové zkrácení nelze opravit když někdo řízne napůl poloosy, hrozný šrot?    [Petr]   30.03.2011
Odpověď  Já bych myslel něco na tehle styl. To je z přelomové řady Škoda / Laurin&Klement (na hliníkové konzoli pedálů je označení LK a nějaké číslo). Šestiděrové disky kol.

Hrozná troska a třeba je to ve finále nějaká směs novějších a starších dílů....

http://www.auta5p.eu/kata log/laurin_klement/lk_125 _01.htm    [Pepa]   29.03.2011
Odpověď  Dostal jsem z jiných zdrojů tyto odpovědi:
1 -
..no už jsem koukal na foru a hned mě zaujaly ty žebrovaný bubny. Je to taková technická "lahůdka" která nebyla tak obvyklá. Byly dost výrazným prvkem bubnů na vozech Bugatti..třeba. To však není tento případ, Bugatti měl tuším tyto díly hliníkové (pokud se nemýlím). Takže když si tak zapřemýšlím jaká firma by mohla doladit brzdový bubny na vyší úroveň, napadá mě nějaká letecká továrna. No, a když spočítáš šrouby na uchycení kol, tak najdeš třeba Aerovku 150..takovej ten malej náklaďáček..respektive autobusík. Ale ber to jen jako mojí domněnku. Ale jako nápověda dobrý, né..? :-)) Potvrdit by to mohli pak znalci Aerovek, nebo další veteránisti. (..anebo vyvrátit).
2 -
Perrot byla francouzská automobilka a zejména výrobce brzdových systémů, který se po druhé světové transformoval do firmy Bendix. Ten štítek vypisuje čísla patentů pro jednotlivé státy, francouzský čísla FR427488 jsem ti našel a jeho nositelem je Henri Perrot, je z roku 1925 a zabývá se systémem brzd pro přední nápravu. Škodovky typ 422 až 860 ve třicátých letech brzdy Perrot používaly na obou nápravách. Soudě dle těchto indicií a převodky řízení se slepicí bych hledal v Mladé Boleslavi. Když ale koukám na ten rám, tak vypadá dost podivně, po celé délce konstantní U profil, jediné zalomení je to zúžení pro motor, žádné klenutí nad nápravy atd. Skoro to na mě působí jako by ho někdo vyrobil sám, max. s použitím příčníků odněkud.    [dolin1Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2011
Odpověď  Celou galerii jsem dal sem : http://www.dolin.estranky .cz/fotoalbum/detail-set/ nalez-stareho-vozidla/    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Buben a část diferenciálu    [dolin1Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Volant, velmi starý typ s tyčí a převodkou...    [dolin1Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2011
 Přidat odpověď   (10) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006