 Dobrý den, nevíte někdo náhodou z jakého motocyklu pochází asi původně tento chladič, plánoval jsem
jej na silniční motocykl s motorem z čz 150 C. A tak by mě zajímalo z jaké je asi tak doby apod. Za
jakoukoliv odpověď děkuji. [psmotokary] 09.04.2010 Přidat odpověď |
| No jo, já hlupák stará, hlava děravá... jsem se upsal! To mám z toho, že jsem loni Hořice vynechal, ve Dvoře K.n.L. je Franta Ščasný - dyť mám na hajzlíku plakát. Oběma Mistrům se klaním a omluvu z dýmu modrého nahoru pošlu ;-.) Díky, Juro. Jenom pro inspiraci, včera jsem si prohlédl taky fotky z akce v Nepomuku, krásný podnik! Myslím, že letošní ročník je dalším cílem našich vyjížděk. Konečně bude možnost vidět všecky originály, o kterých člověk zatím jenom čet. [Hobo] 19.03.2011 |
| for Hobo: 300 zatáček Gustava Havla se jezdí v Hořicích [jura] 18.03.2011 |
| No s jistotou to říci nemohu, ale logickou úvahou mi vychází, že by to mohlo být odvzdušnění karteru, protože ta hadička vede do olejové nádrže. Ale třeba taky ne. [jawarmaniak] 10.03.2011 |
| Zdravím a pěkný večer všem. Jawarmaniaku, díky za vyčerpávající info. Nahlédl jsem do Tvých stránek, zaujala mne mimo jiné Jawa 250 OHC 1958 Gusty Havla. Ten motor je krásnej, poodobný jednomu taliánovi, myslím Gillera. No nic, ale chtěl jsem se zeptat - a tady vím že se ptám hlavy poučené, co to bylo/je (=jistě stroj stále někdo sedlá) v horní části bloku motoru, nad převodovkou, kde origo v tomto Dvoutaktním motoru je ukryta karburace? A zapalování s přerušovačem přímo v hlavě válce, to je věc - ti naši chlapi konstruktérský nebyli žádní nýmandi. Jo, oprášit to, měla by Jawa zatraceně krásnej agregát do střední retro mašiny !!! Rád bych ten stroj viděl v akci, nejlíp na 300 ZATÁČKÁCH samotného GUSTY HAVLA ve Dvoře Králové ;-.) [Hobo] 10.03.2011 |
| Krom hluku to na závoďákách taky asi kompenzovalo vyšší teplotu válce při mnohem vyšší zátěži, než na co byly ty původně cestovní motory stavěné. [jawarmaniak] 10.03.2011 |
| ...se s dovolením zeptám, jakou výhodu měělo chlazení vodní, krom snad významného snížení hlučnosti? Děkuji, omluva za opovážlivost ;-.) [Hobo] 10.03.2011 |
| Slyšel jsem, že i Jawa před válkou zkoušela svůj stroj 175 spec. chladit vodou. Bylo vyrobeno snad 5 Ks ... . ? [radek] 08.03.2011 |
|  foto 6 [jawarmaniak] 08.03.2011 |
|  foto 5 [jawarmaniak] 08.03.2011 |
|  foto 4 [jawarmaniak] 08.03.2011 |
|  foto 3 [jawarmaniak] 08.03.2011 |
|  foto 2 [jawarmaniak] 08.03.2011 |
|  tady mám jednoho dobového vodníka.. [jawarmaniak] 08.03.2011 |
| Děkuji za reakci, ale tento časopis samozřejmě mám a jedná se právě o čz 125 A v silniční Landově
úpravě, ale i když jsem již viděl další 2 motory čz 125 c upravené na vodní chlazení, tak se mi i
přes to nepodařilo mezi jezdci a sběrateli najít dobové fotografie těchto motocyklů. [psmotokary] 04.08.2010 |
|  Dobrý den, nebo bych Vás ještě požádal, zda náhodou někdo nemá nějakou fotografii dobového
silničního motocyklu s vodním chlazením, jako např. čz 125 A v Landově úpravě na přilož. obr., za
jakýkoliv snímek nějakého celého stroje, či jeho detailu Vám děkuji. [psmotokary] 28.06.2010 |
| Dobrý den, ten mě napadl také, ale vždy jsem našel na fotkách přeci jen jiné tvary jejich chladičů,
dále DKW, ale taktéž neůspěch a někdo mě nedávno tvrdil, že snad byl i nějaký Ogar s vodním
chlazením, ale nic víc jsem nezjistil. Silniční čz 125 A v Landově úpravě měla také jiný, takže
opravdu už nevím. [psmotokary] 11.04.2010 |
| Napadá mně jediná možnost - Scott [monty] 09.04.2010 |
|  A motor ke kterému jej zamýšlím. [psmotokary] 09.04.2010 |
|  Přikládám ještě druhou stranu. [psmotokary] 09.04.2010 |
|
|