 Poradí někdo o jaký jde typ karburátoru a do jakého je určen motocyklu?
Průměr difuzóru je 26mm. A jde o Jikov. Nic víc na něm není. [Jirka] 14.06.2007 Přidat odpověď |
| zdravím, nemá někdo na karburátor 2926NR šoupátko. Předem díky, to jediné mi chybí a nevím kde jej sehant [fogl] 09.09.2014 |
| Jirka, mnoho krat ti dakujem, velmi si mi pomohol. [Brano] 22.10.2007 |
| Pokusil jsem se změřit tu jehlu: Průměr jehly: 2,4 Délka: 74
Délka nekuželové části: 45 Min. průměr kužel. části: 1,65 Zářezy
shodně jako u karburátorů 2926SB,.... [Jirka] 22.10.2007 |
| Ahoj Jirka, poprosil by som ta, ci by si nemohol zmerat celkovu dlzku ihly,
vzdialenost a pocet drazok od vrchu ihly, dlzku kuzelovitej casti a priemer nad
kuzelovou castou. Velmi by si mi pomohol. Vopred dakujem [Brano] 14.10.2007 |
| Tak záhada je vyřešena. Jde skutečně o karburátor 2-2926 NR. Ten nápis byl skryt
za víčkem plovákové komory. Jak již se zde v jiných diskusích píše jde o
karburátor ze soutěžního motoru s hliníkovým válcem. Díky všem za pomoc. [Jirka] 14.10.2007 |
| Podla foto mi to pripada ako karburator Jikov 2926NR. N neviem co znamena, R by
mohlo znamenat ze sa jedna o karburator s regulatorom- asi na nejaky stabilak.
Tomu by zodpovedadlo aj supatko, ktore je velmi lahkej konstrukcie (hrubka steny
cca 1,5mm) Mam take doma, ale bohuzial nekompletne, chyba mi ihla. Tymto by
som poprosil toho, kto ju ma , ci by mi nebol ochotny zmerat aspon zakladne
rozmery ihly. Dakujem [Brano] 08.10.2007 |
|  Myslím, že by mohlo jít o karburátor motocyklů Jawa pro švédskou armádu. Nejprve
jsem myslel na soutěžní Libeňák, ale ty měly průměr 28mm. Dle tvaru bych
usuzoval právě na ten švédský model, i když příruba a víko šoupátka jsou
rozdílné. Na fotce typ motoru 553. [JB] 17.09.2007 |
| Sorry, ja sem si spletl obrazky karburatoru, mam ten co je niz. Takovej mam na
kejvacce. [Ladybird] 22.06.2007 |
| Je možne, že ho měly prvni kejv, ale tím padem neni original víčko
šoupatka-prvni kejvy i peraci tam ten zavit na víčku šoupatka neměly, nehledě na
to, že kdyby ten karbec byl z nějake kejvy nebo peroše, tak by musel mit nějake
značení. Ja mam na svoji mezitypové kejvě 350 karbec, ktery ma ten vývod bowdenu
na stranu a ne z prostředka a tak to měly i peraci [marian] 21.06.2007 |
| Ja mam uplne ten samy karburator na kejvacce 250 z roku 56. Myslim si ze ho meli
prvni kejvacky a je hodne podobny peraku. [Ladybird] 21.06.2007 |
| Pravě že prvni kejvy ani peraci ten zavit na tom víčku neměly- kryt karbce měl
po stranach jen dva plíšky pro držení na karteru [marian] 21.06.2007 |
| Ja si myslim, že z prvnich kývaček ani posledních pérošú to nebude. Karbce na
prvni kejvy i na peraky neměly vyvod bowdenu na víčku šoupátka v prostřed. Vážně
tam nikde neni značeni? Může to značeni byt i na méně viditelnem místě... [marian] 21.06.2007 |
|  Jikov 2924 H [Tom] 21.06.2007 |
| Já si právě myslím, jestli to není z posledních péráků, nebo prvních kývaček.
Šroub soupátkové komory má na sobě závit pro matici držící kryt karburátoru. To
tu není nikdo, kdo by se vyznal v použití karburátorů do Jawy pérák, kývačka? V
žádné literatuře jsem nenarazil na fotografie jednotlivých typů karburátorů. Jen
se všude píše o jejich označení. [Jirka] 19.06.2007 |
| Nebo elektrocentrála ale ty měli jiný ovládání. Tom [Tomáš] 18.06.2007 |
| nemůže to byt třeba karbec z nějakyho stabilu? [marian] 18.06.2007 |
| Tak jsem se toho moc nedozvěděl. Je to na Jawu, to je jasné. Možná použití by se
dalo usoudit z příruby. Od kdy se používaly karburátory s pevnou přírubou? Také
je otázkou, proč na tomto není žádné číselné označení. [Jirka] 18.06.2007 |
| tiež mám taký uplne nový ale nemam ponatia z čoho je, myslim si ale, že z
kyvačky to nebude možno nejaka JAWA-ČZ [melon] 16.06.2007 |
|  Ještě jedno foto. Jaký typ Kývačky? Není to ten Tř? [Jirka] 14.06.2007 |
| jAWA kÝVAČKA [MONTY] 14.06.2007 |
|
|