MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315080 příspěvků |8091 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 25 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly od roku 1945 | Diskusní téma 28.9.2023 04:09  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Poradí někdo o jaký jde typ karburátoru a do jakého je určen motocyklu?
Průměr difuzóru je 26mm. A jde o Jikov. Nic víc na něm není.    [Jirka]   14.06.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  zdravím, nemá někdo na karburátor 2926NR šoupátko. Předem díky, to jediné mi chybí a nevím kde jej sehant    [fogl]   09.09.2014
Odpověď  Jirka, mnoho krat ti dakujem, velmi si mi pomohol.    [Brano]   22.10.2007
Odpověď  Pokusil jsem se změřit tu jehlu:
Průměr jehly: 2,4
Délka: 74
Délka nekuželové části: 45
Min. průměr kužel. části: 1,65
Zářezy shodně jako u karburátorů 2926SB,....    [Jirka]   22.10.2007
Odpověď  Ahoj Jirka, poprosil by som ta, ci by si nemohol zmerat celkovu dlzku ihly, vzdialenost a pocet drazok od vrchu ihly, dlzku kuzelovitej casti a priemer nad kuzelovou castou. Velmi by si mi pomohol. Vopred dakujem    [Brano]   14.10.2007
Odpověď  Tak záhada je vyřešena. Jde skutečně o karburátor 2-2926 NR. Ten nápis byl skryt za víčkem plovákové komory. Jak již se zde v jiných diskusích píše jde o karburátor ze soutěžního motoru s hliníkovým válcem. Díky všem za pomoc.    [Jirka]   14.10.2007
Odpověď  Podla foto mi to pripada ako karburator Jikov 2926NR. N neviem co znamena, R by mohlo znamenat ze sa jedna o karburator s regulatorom- asi na nejaky stabilak. Tomu by zodpovedadlo aj supatko, ktore je velmi lahkej konstrukcie (hrubka steny cca 1,5mm) Mam take doma, ale bohuzial nekompletne, chyba mi ihla. Tymto by som poprosil toho, kto ju ma , ci by mi nebol ochotny zmerat aspon zakladne rozmery ihly.
Dakujem    [Brano]   08.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Myslím, že by mohlo jít o karburátor motocyklů Jawa pro švédskou armádu. Nejprve jsem myslel na soutěžní Libeňák, ale ty měly průměr 28mm. Dle tvaru bych usuzoval právě na ten švédský model, i když příruba a víko šoupátka jsou rozdílné.
Na fotce typ motoru 553.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.09.2007
Odpověď  Sorry, ja sem si spletl obrazky karburatoru, mam ten co je niz. Takovej mam na kejvacce.    [Ladybird] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2007
Odpověď  Je možne, že ho měly prvni kejv, ale tím padem neni original víčko šoupatka-prvni kejvy i peraci tam ten zavit na víčku šoupatka neměly, nehledě na to, že kdyby ten karbec byl z nějake kejvy nebo peroše, tak by musel mit nějake značení. Ja mam na svoji mezitypové kejvě 350 karbec, ktery ma ten vývod bowdenu na stranu a ne z prostředka a tak to měly i peraci    [marian]   21.06.2007
Odpověď  Ja mam uplne ten samy karburator na kejvacce 250 z roku 56. Myslim si ze ho meli prvni kejvacky a je hodne podobny peraku.    [Ladybird] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2007
Odpověď  Pravě že prvni kejvy ani peraci ten zavit na tom víčku neměly- kryt karbce měl po stranach jen dva plíšky pro držení na karteru    [marian]   21.06.2007
Odpověď  Ja si myslim, že z prvnich kývaček ani posledních pérošú to nebude. Karbce na prvni kejvy i na peraky neměly vyvod bowdenu na víčku šoupátka v prostřed. Vážně tam nikde neni značeni? Může to značeni byt i na méně viditelnem místě...    [marian]   21.06.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jikov 2924 H    [Tom]   21.06.2007
Odpověď  Já si právě myslím, jestli to není z posledních péráků, nebo prvních kývaček. Šroub soupátkové komory má na sobě závit pro matici držící kryt karburátoru. To tu není nikdo, kdo by se vyznal v použití karburátorů do Jawy pérák, kývačka? V žádné literatuře jsem nenarazil na fotografie jednotlivých typů karburátorů. Jen se všude píše o jejich označení.    [Jirka]   19.06.2007
Odpověď  Nebo elektrocentrála ale ty měli jiný ovládání.
Tom    [Tomáš]   18.06.2007
Odpověď  nemůže to byt třeba karbec z nějakyho stabilu?    [marian]   18.06.2007
Odpověď  Tak jsem se toho moc nedozvěděl. Je to na Jawu, to je jasné. Možná použití by se dalo usoudit z příruby. Od kdy se používaly karburátory s pevnou přírubou? Také je otázkou, proč na tomto není žádné číselné označení.    [Jirka]   18.06.2007
Odpověď  tiež mám taký uplne nový ale nemam ponatia z čoho je, myslim si ale, že z kyvačky to nebude
možno nejaka JAWA-ČZ    [melon]   16.06.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedno foto. Jaký typ Kývačky? Není to ten Tř?    [Jirka]   14.06.2007
Odpověď  jAWA kÝVAČKA    [MONTY]   14.06.2007
 Přidat odpověď   (20) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006