MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316000 příspěvků |8170 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 21 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexAutomobily od roku 1945 | Diskusní téma 13.5.2024 10:35  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Pánové nevíte někdo jakou hodnotu má tohle vozidlo ?    [franc]   17.08.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  Motor Wartburg nebo Barkas se dal použít, mesela se vložit příruba mezi spojku a motor. Původní motor byl západoněmecký a měl opačný lem na přrubách.    [rony] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.11.2015
Odpověď  V IMV 1000 byl motor Wartburg 1000 a je bez úprav použitelný , obsah 998 ccm výkon 50 HP dodával jej do Jugoslávie automobiwerkeeisenach či jeho subdodavatelé. Málokdo ví že v ČSSR byl v provozu větší brácha ITV s čtyřdobým motorem .    [Petr Kolín]   27.09.2015
Odpověď  Marně sháním na takové IMV 1000 volant, třeba i značně poškozený    [rony] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2014
Odpověď  Doplněk pro Baterkáře můj email lidraje@seznam.cz    [rony] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.04.2013
Odpověď  Prosím o kontakt na Baterkář, který vlastnil IMV 1000 HOA-02-86 tel. 739140874    [ronyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.04.2013
Odpověď  Kdysi dávno jsme měli taky IMV 1000 a ještě si pamatuji SPZ HOA-02-86 , tedy stejný okres, jako je na fotce. Možná by se k němu našly i nějaké díly zaházené někde v garáži. Barva byla ve spodní části světle modrá, v horní bílá, původně to jezdilo jako sanitka a kde to táta koupi, to už nevím. Karoserie už je ale ve šrotě.    [Baterkář]   05.03.2013
Odpověď  Bývalí členové a přátelé IMV klubu se scházejí a vzpomínají na zážitky s těmito vozidly stále. Naposled to bylo 10.října v Dobřívi, bydlišti posledního předsedy klubu, který již bohužel není mezi námi.    [Jiří]   17.10.2009
Odpověď  Pánové, tato auta jsou stále nej. Své dětství jsem strávila na víkendových srazech IMV klubu, prázdniny na společných dovolených a byla to úžasná doba. Bohužel, toto auto není stavené na současné ceny PHM. IMV mám stále doma, i když momentálně mimo provoz, na památku.    [jackie]   09.10.2009
Odpověď   http://www.annonce.cz/detail/IMV-1000-tmave-cervena-6162219-W5GK92.html    [Luboš]   10.03.2009
Odpověď  Také jsem vlastnil Íemvéčko v letech 1975 - 1983.V té době jsem stavěl RD a vůz mi nadělal mnoho práce. V pohodě jsem v něm vozil 10q cementu a td.Celé jsem ho vyvařoval, měl jsem sundanou karoserii ze šasí, nastříkal a jezdil s ním i do práce. Byl jsem přihlášen kvůli sehnání náhradních dílů v IMVklubu, který vedl pan Slach z Chrástu u Plzně. Klub pořádal srazy, ale na těch jsem nikdy nebyl.Členové IMVklubu měli vozy předělané na obytné. Rád na IMV 1000 vzpomínám.    [Václav]   01.01.2009
Odpověď  to Medvěd
Ono o zajímavosti je to sporné, za ta léta co tato vozidla vlastním mi lidi říkají, že mám krásnou 1203 nebo krásného Barkase případně se dohadují, kde že to ti poláci vlastně vyráběli. V okamžiku, kdy vlastně objasním vše o vozidle (mám na mysli výrobce, stát původu, užití a rozšíření u nás příp. rok výroby, účast ve filmech a seriálech), tak většina lidí zůstává překvapeně koukat. Přiznám se, že ani já dodnes nechápu, jak je možné, že se vůbec dochovali do dnešních dní v okamžiku, kdy do tehdejší ČSSR bylo dovezeno cca 1000 ks a de-facto žádné náhradní díly. Co se týče počtu přihlášených vozů, to by bylo více méně na samostatné téma.
Za sebe můžu s čistým svědomím říct, že jsem s těmito vozy nad míru spokojen a na silnici si myslím, že budím zasloužený zájem (i když vzhledem k užití dvoutaktního motoru DKW nebo Wartburg trošku na silnici zapáchám, ale jsou i tací, kterým bleděmodrý kouř studeného motoru voní a mezi ně patřím i já).    [imv] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2007
Odpověď  Aktuálně je v evidenci vedeno ještě 88 IMV, konkrétně:
IMV 1000 70
IMV 1000 CAMP 4
IMV 1000 COMBI 13
IMV 1000 SANITNÍ 1

což ale neříká nic o tom, kolik jich je v jakým stavu...

auto je to obecně bohužel relativně silně nezajímavý - pro mne by tomu bylo třeba naopak, ale většina lidí na něm nevidí nic zvláštního - samozřejmě se najde dost lidí, kteří by šli s cenou vysoko, ale obecně cena moc vysoká není, bohužel - nebo naštěstí...    [Medvěd]   29.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, já osobně vlastním 5 vozidel IMV 1000. K ceně se vyjadřovat nechci, záleží na srdeční slabosti každého jednotlivce. Některé věci však musím rozporovat. Nevěřím tomu, že by majitel tohoto vozu byl osloven produkcí seriálu Sanitka. Vím to z toho důvodu, že za 1/ Produkce tohoto seriálu vznesla požadavek na Svazarmovský IMV klub Plzeň v roce 1983 kde byl v té době předsedou můj otec. 2/ vzhledem k velikosti střešního větráku (evidentně z autobusu Škoda RTO) by toto vozidlo bylo nevhodné. S velkými problémy prošla tři vozidla s malými větráky (jedno bylo v té době mého otce, další jsem pořídil až časem). Co se týká počtu dochovaných pojízdných kusů, jenom mě jezdí tři, další dvě pojízdné jsou v Muzeu záchranných služeb a dále vím o ještě cca 10 dalších kusech. Fotografie min. 5-ti jsou na servru auta5p.eu. Jinak dle přiložené fotografie se jedná o hezky zachovalé vozítko (i když přední blinkry z trabíka a plastová zrcátka zřejmě ze Škodky jsou znalci trošku líto, ale sám mám co říkat - prozatím mám osazeny reflektory ze Š1203, zrcátka z Barkase a střešní větrák z Ikarusu, jinak vše ostatní je origo), mě ještě dvě čekají na renovaci, jedno na likvidaci a o jednom ještě nejsem rozhodnut co dál (úplně mrtvé brzdy, velká oprava kastle a pod.).    [imv] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2007
Odpověď  Návod k obsluze a údržbě IMV 1000 uvádí:
váha vozidla 1300 kg - kombi, 1230 kg - servis, 1050 kg - kurir.
Nosnost: 1000 kg - kombi, 1056 kg - servis, 1250 kg - kurir.
Dovolená celková váha... 2300 kg
Dovolené zatížení přední nápravy... 1200 kg
Dovolené zatížení zadní nápravy... 1200 kg

Bez problémů jsem vozil 1 t.    [Jiří]   09.09.2007
Odpověď  Jiří nosnost 1,2 tuny tomu se mi nechce věřit !!!    [ing. Králík]   04.09.2007
Odpověď  I přes mnoho negativních názorů na tento vůz,je stokrát lepší,že funguje,jezdí a slouží,než aby hnil někde za barákem.    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.09.2007
Odpověď  Omlouvám se, nosnost není 1,2 q, ale 12 q.    [Jiří]   02.09.2007
Odpověď  Nabídku do seriálu Sanitka jsem měl, bohužel jsem stavěl a auto jsem používal na přepravu materiálu, málokdo ví, že má nosnost 1,2 q.    [Jiří]   02.09.2007
Odpověď  Já bych to bral za 3.500,- kč do kovošrotu.    [přetrhdílo]   01.09.2007
Odpověď  Zdravím, že je to tentýž automobil, který hrál v seriálu Sanitka.    [Lukáš]   01.09.2007
Odpověď  Já bych za to nedal ani těch 5.000 , absolutně neprodejné co s takovou obludou tak leda někde do muzea !!!!!!!!!!!!!!    [hliník]   01.09.2007
Odpověď  Já bych to zakonzervoval a prodal až za 30 let.    [Osolsobě]   29.08.2007
Odpověď  Jirko,pokud nemusíš,neprodávej,v těchto končinách jich moc nepotkáš,už tím je to vlastně unikátní.A třeba za pár let na tom vyděláš balík.    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2007
Odpověď  děkuji za vyjádření / hustoles /,asi IMV 1000 neprodám    [Jiří]   27.08.2007
Odpověď  pan carlos asi neví, o jaké vozidlo se jedná    [Franta]   27.08.2007
Odpověď  ..záleží na tom,kdo kupuje. Ale mít ho doma,asi neprodám !?    [hustoles] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.08.2007
Odpověď  No já bych za tohle auto dal maximálně 5.000,- , víc ne.    [carlos]   23.08.2007
Odpověď  Záleží jak odborně byla provedena rekonstrukce. Já bych dal klidně i 60.000,- kč za 100 % stav.    [Jura]   20.08.2007
Odpověď  Díky, pane kolego.    [franc]   18.08.2007
Odpověď  Jedná se o IMV 1000, dovoz z Jugoslávie, asi 600 ks. Motor a převodovka DKV 1000. V současné době v provozu cca 3 ks (v dobrém stavu). Hodnota po renovaci až 45.000,- Kč.    [Franta]   18.08.2007
 Přidat odpověď   (30) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006