Pánové nevíte někdo jakou hodnotu má tohle vozidlo ? [franc] 17.08.2007 Přidat odpověď |
| Motor Wartburg nebo Barkas se dal použít, mesela se vložit příruba mezi spojku a motor. Původní motor byl západoněmecký a měl opačný lem na přrubách. [rony] 21.11.2015 |
| V IMV 1000 byl motor Wartburg 1000 a je bez úprav použitelný , obsah 998 ccm výkon 50 HP dodával jej do Jugoslávie automobiwerkeeisenach či jeho subdodavatelé. Málokdo ví že v ČSSR byl v provozu větší brácha ITV s čtyřdobým motorem . [Petr Kolín] 27.09.2015 |
| Marně sháním na takové IMV 1000 volant, třeba i značně poškozený [rony] 15.02.2014 |
| Doplněk pro Baterkáře můj email lidraje@seznam.cz [rony] 30.04.2013 |
| Prosím o kontakt na Baterkář, který vlastnil IMV 1000 HOA-02-86 tel. 739140874 [rony] 30.04.2013 |
| Kdysi dávno jsme měli taky IMV 1000 a ještě si pamatuji SPZ HOA-02-86 , tedy stejný okres, jako je na fotce. Možná by se k němu našly i nějaké díly zaházené někde v garáži. Barva byla ve spodní části světle modrá, v horní bílá, původně to jezdilo jako sanitka a kde to táta koupi, to už nevím. Karoserie už je ale ve šrotě. [Baterkář] 05.03.2013 |
| Bývalí členové a přátelé IMV klubu se scházejí a vzpomínají na zážitky s těmito vozidly stále.
Naposled to bylo 10.října v Dobřívi, bydlišti posledního předsedy klubu, který již bohužel není mezi
námi. [Jiří] 17.10.2009 |
| Pánové, tato auta jsou stále nej. Své dětství jsem strávila na víkendových srazech IMV klubu,
prázdniny na společných dovolených a byla to úžasná doba. Bohužel, toto auto není stavené na
současné ceny PHM. IMV mám stále doma, i když momentálně mimo provoz, na památku. [jackie] 09.10.2009 |
| Také jsem vlastnil Íemvéčko v letech 1975 - 1983.V té době jsem stavěl RD a vůz mi nadělal mnoho
práce. V pohodě jsem v něm vozil 10q cementu a td.Celé jsem ho vyvařoval, měl jsem sundanou
karoserii ze šasí, nastříkal a jezdil s ním i do práce. Byl jsem přihlášen kvůli sehnání náhradních
dílů v IMVklubu, který vedl pan Slach z Chrástu u Plzně. Klub pořádal srazy, ale na těch jsem nikdy
nebyl.Členové IMVklubu měli vozy předělané na obytné. Rád na IMV 1000 vzpomínám. [Václav] 01.01.2009 |
| to Medvěd Ono o zajímavosti je to sporné, za ta léta co tato vozidla
vlastním mi lidi říkají, že mám krásnou 1203 nebo krásného Barkase případně se
dohadují, kde že to ti poláci vlastně vyráběli. V okamžiku, kdy vlastně objasním
vše o vozidle (mám na mysli výrobce, stát původu, užití a rozšíření u nás příp.
rok výroby, účast ve filmech a seriálech), tak většina lidí zůstává překvapeně
koukat. Přiznám se, že ani já dodnes nechápu, jak je možné, že se vůbec
dochovali do dnešních dní v okamžiku, kdy do tehdejší ČSSR bylo dovezeno cca
1000 ks a de-facto žádné náhradní díly. Co se týče počtu přihlášených vozů, to
by bylo více méně na samostatné téma. Za sebe můžu s čistým svědomím říct,
že jsem s těmito vozy nad míru spokojen a na silnici si myslím, že budím
zasloužený zájem (i když vzhledem k užití dvoutaktního motoru DKW nebo Wartburg
trošku na silnici zapáchám, ale jsou i tací, kterým bleděmodrý kouř studeného
motoru voní a mezi ně patřím i já). [imv] 30.10.2007 |
| Aktuálně je v evidenci vedeno ještě 88 IMV, konkrétně: IMV 1000 70
IMV 1000 CAMP 4 IMV 1000 COMBI 13 IMV 1000 SANITNÍ 1 což
ale neříká nic o tom, kolik jich je v jakým stavu... auto je to
obecně bohužel relativně silně nezajímavý - pro mne by tomu bylo třeba naopak,
ale většina lidí na něm nevidí nic zvláštního - samozřejmě se najde dost lidí,
kteří by šli s cenou vysoko, ale obecně cena moc vysoká není, bohužel - nebo
naštěstí... [Medvěd] 29.10.2007 |
| Zdravím, já osobně vlastním 5 vozidel IMV 1000. K ceně se vyjadřovat nechci,
záleží na srdeční slabosti každého jednotlivce. Některé věci však musím
rozporovat. Nevěřím tomu, že by majitel tohoto vozu byl osloven produkcí seriálu
Sanitka. Vím to z toho důvodu, že za 1/ Produkce tohoto seriálu vznesla
požadavek na Svazarmovský IMV klub Plzeň v roce 1983 kde byl v té době předsedou
můj otec. 2/ vzhledem k velikosti střešního větráku (evidentně z autobusu Škoda
RTO) by toto vozidlo bylo nevhodné. S velkými problémy prošla tři vozidla s
malými větráky (jedno bylo v té době mého otce, další jsem pořídil až časem). Co
se týká počtu dochovaných pojízdných kusů, jenom mě jezdí tři, další dvě
pojízdné jsou v Muzeu záchranných služeb a dále vím o ještě cca 10 dalších
kusech. Fotografie min. 5-ti jsou na servru auta5p.eu. Jinak dle přiložené
fotografie se jedná o hezky zachovalé vozítko (i když přední blinkry z trabíka a
plastová zrcátka zřejmě ze Škodky jsou znalci trošku líto, ale sám mám co říkat
- prozatím mám osazeny reflektory ze Š1203, zrcátka z Barkase a střešní větrák z
Ikarusu, jinak vše ostatní je origo), mě ještě dvě čekají na renovaci, jedno na
likvidaci a o jednom ještě nejsem rozhodnut co dál (úplně mrtvé brzdy, velká
oprava kastle a pod.). [imv] 11.10.2007 |
| Návod k obsluze a údržbě IMV 1000 uvádí: váha vozidla 1300 kg - kombi,
1230 kg - servis, 1050 kg - kurir. Nosnost: 1000 kg - kombi, 1056 kg -
servis, 1250 kg - kurir. Dovolená celková váha... 2300 kg Dovolené
zatížení přední nápravy... 1200 kg Dovolené zatížení zadní nápravy... 1200
kg Bez problémů jsem vozil 1 t. [Jiří] 09.09.2007 |
| Jiří nosnost 1,2 tuny tomu se mi nechce věřit !!! [ing. Králík] 04.09.2007 |
| I přes mnoho negativních názorů na tento vůz,je stokrát lepší,že funguje,jezdí a
slouží,než aby hnil někde za barákem. [hustoles] 02.09.2007 |
| Omlouvám se, nosnost není 1,2 q, ale 12 q. [Jiří] 02.09.2007 |
| Nabídku do seriálu Sanitka jsem měl, bohužel jsem stavěl a auto jsem používal na
přepravu materiálu, málokdo ví, že má nosnost 1,2 q. [Jiří] 02.09.2007 |
| Já bych to bral za 3.500,- kč do kovošrotu. [přetrhdílo] 01.09.2007 |
| Zdravím, že je to tentýž automobil, který hrál v seriálu Sanitka. [Lukáš] 01.09.2007 |
| Já bych za to nedal ani těch 5.000 , absolutně neprodejné co s takovou obludou
tak leda někde do muzea !!!!!!!!!!!!!! [hliník] 01.09.2007 |
| Já bych to zakonzervoval a prodal až za 30 let. [Osolsobě] 29.08.2007 |
| Jirko,pokud nemusíš,neprodávej,v těchto končinách jich moc nepotkáš,už tím je to
vlastně unikátní.A třeba za pár let na tom vyděláš balík. [hustoles] 29.08.2007 |
| děkuji za vyjádření / hustoles /,asi IMV 1000 neprodám [Jiří] 27.08.2007 |
| pan carlos asi neví, o jaké vozidlo se jedná [Franta] 27.08.2007 |
| ..záleží na tom,kdo kupuje. Ale mít ho doma,asi neprodám !? [hustoles] 26.08.2007 |
| No já bych za tohle auto dal maximálně 5.000,- , víc ne. [carlos] 23.08.2007 |
| Záleží jak odborně byla provedena rekonstrukce. Já bych dal klidně i 60.000,- kč
za 100 % stav. [Jura] 20.08.2007 |
| Díky, pane kolego. [franc] 18.08.2007 |
| Jedná se o IMV 1000, dovoz z Jugoslávie, asi 600 ks. Motor a převodovka DKV
1000. V současné době v provozu cca 3 ks (v dobrém stavu). Hodnota po renovaci
až 45.000,- Kč. [Franta] 18.08.2007 |
|
|