MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309124 příspěvků |7669 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 20 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexAutomobily od roku 1945 | Diskusní téma 2.3.2021 01:44  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Dobrý den. mam možnost koupit škodu octavia, zatim nevim rok v, ale je dost rezatá, potřeba udělat přední blatníky, není tam přední nárazník a maska. nechá se na octavii ještě něco noveho, nebo starší nd.sehnat? dělaám do motorek, tak nevim. je za 6tisic s platnym a přepsatelnym TP a má zapsaný závěs. chtěl bych se zeptat jesi to je rozumné. schnilá neni, lak je špatnej. děkuji    [Tomáš]   16.07.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  Zdravíčko, tak sem byl včera na nákupu a sehnal jsem celej podvozek, kardan, převodovku, motor, světla přední zadní, budíky, přední kapotu, blinkry a spoustu dalších věcí na spartaka, tak mam radost, ale přední maska tam stejně nebyla!!! jinak všechno to bylo skoro zadarmo, takže jsem neváhal a bral jsem všechno. kdyby náhodou někdo něco potřeboval, tak by se nechalo něco vyměnit nebo prodat...    [Tomáš]   21.09.2008
Odpověď  toho vozu si važ je to jeden z prvnich typu.viz viko nadrze .novejsi typy mely dvirka, a palubka byla jina
to co je v katalozich nemusi byt pravda jednotlive modely se prolinaji
rozdil byl take v kubature 1050ccm a 1200ccm
bylo to nejspolehlivejsi auto co jsem za30let mel
nektery dily pasuji ze skody1203,1202,stw    [petr.smardaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2008
Odpověď  Takže spartak jel na 2 válce. dal sem tam svíčky, kabely víčko rozdělovače a palec, a uý frčí na 4 hrnky. akorátje už spojka dodělala. jenak jel sem stim 0 do zatáčky a už mě malinko předbíhala prdel. strašný jezdění jak to má lehonkou prdel a kola jak prázdná tatra:-)    [Tomáš]   26.08.2008
Odpověď  pude,pude-se všim de něco dělat ale aby to mělo cenu.ber to tak že sou to platné papíry+fůra nd.když vezmeš co všechno by tě čekalo shánět.....    [jaromír]   11.08.2008
Odpověď  Tak sem koukal na předek a lisťáky to nemá, má to pružiny, tkže to bude asi z octavie. jde to vůbec předělat ze spartaka na octavii, nebo to je celé spartak? jinak mam dlouhou zahlou šaltrpáku, budíky spartak, světla spartak, všechno tak nějak spartak, akorát lišty a maska a asi ta přední náprava octavia. půjde stím něco dělat?    [Tomáš]   11.08.2008
Odpověď  nj, k ničemu jinýmu to nebude...v pátek to víc nafotim až to bude doma. Tak moc děkuju    [Tomáš]   03.08.2008
Odpověď  páka pod volantem je ručka!podle fofrklacku starýho typu je to pod rok 57,prostě ten nejstarší typ.bejt tebou,vemu to kůli tp,a začnu se v klidu poohlížet po jinym.zvenku chybí všechny typický spartačí věci a když tenhle stroj budeš vracet do origa a dělat,vijde tě dráž než si koupit hotovej.já svuj vůz koupil za 8,ale byl absolutně bez tuningů a vyměnit bylo nutný jen prahy a př.blatníky.jinaK U TĚHLECH AUT HNIJE OPRAVDU VŠECHNO!a navíc sem měl top interier,když vidím tvuj,uvědom si kolik stojí čalounický práce.fakt bych to vzal kuli dokladum a jako zdroj nd,ale na renovaci ne.    [jaromír]   02.08.2008
Odpověď  a taky tam asi bude dodělávanej ampérmetr na palubce. jo a ještě na co je pod volantem ta páka? je to jak nějaká klika od dveří a nevim na co to je,ještě sem to neštudoval. jedu pro to až v pátek    [Tomáš]   02.08.2008
Odpověď  jo tak děkuju. koukal sem už na nějaký videa a fotky a tumasku už sem študoval, takže jako vždy jesi někdo má, tak by jí mohl prodat:-).... ono to má postraní chromovaný lišty s napisem octavia, tumo nerozumim, to si někdo asi dělal octavku no.... stodolu máme velkou, tak se tam všechno vejde, o to strach nemam. až se na to vrhnu, tak bych začal vyvařenim spodku a asi udělat nápravy a brzdy, pak motor převodovku atd a pak nakonec ten lak, sedačky atd... nebo má už někdo zaručenej postup jak to udělat postupně aby se nic nepletlo a šlo to všechno jak po másle????    [Tomáš]   02.08.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  zdravím rozdílů je fakt hafec,na první pohled stejná auta,v detailech ůplně jiná.Z těch větších rozdílů-maska(ty tam máš z oktávky ročník59,a maska je bohužel nejcenější),přístrojovka,spartak má vepředu nápravu s listáky,nárazníky,jiná světla.pro podrobnosti nastuduj stránku spartaky.cz jinak mě přijde cena dobrá,protože těhle aut je po zahradách mraky,ale TP je problém.já sem ho taky dělal,taky sem byl student,kdybys chtěl radu,písni na mail.jinak spartak je považovanej za jedno z nejhezčích poválečnejch aut.a nezapomen že na auto musíš mít garáž,kde ti nebude překážet rok rozebraný.    [jaromír]   02.08.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  není to nejhorší    [Tomáš]   02.08.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Tomáš]   02.08.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  maska ve na zadních sedačkách    [Tomáš]   02.08.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  levé zadní světlo je prasklé    [Tomáš]   02.08.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  kryt z volantu je v kastlíku    [Tomáš]   02.08.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  jak už sem psal, nedělám do aut! jel sem se na to podívat, vyfotit si to a zjistil jsem, že to není octavia, ale je to škoda 440, tak to je asi Spartak ne? dám sem nějaký fotky, tak se na to prosim podívejte a chtěl bych slyšet nějakej názor. a chtěl bych taky vědět jakej je rozdíl mezi Octávkou a Spartakem.děkuji a omlouvám se    [Tomáš]   02.08.2008
Odpověď  nojo, to je pravda. zas sem si řikal, že to koupit, vomrknout to a pak se rozhodnu, první bych vyndal motor a převodovku atd, udělat komplet spodek, mezinim přetěsnit motor. nakonec lak a ty plechy, ale to je tak na 5 let:-) nebo to rozebrat, nakonzervovat a počkat na nějakou lepší bez TP a dát to nějak dohromady....    [Tomáš]   01.08.2008
Odpověď  No nevím Tomáši zda máš pravdu ono kupovat něco jen tak aby jak píšeš to stálo a rezivělo opravdu nemá cenu. I kdyžauto má platné a přepsatelné Tp. Jedině opravdu jej rozebrat a prodat na díly, ale počítej s tím že pokud je auto napadeno korozí tak těch použitelných dílů nebude tak moc, a jak jsem psal Oktavek je poměrně ještě dost a ceny jsou ted nízké. Opravdu doporučuji to promyslet a závžit zda peníze nezužitkovat jinak než takhle, dle mě blbě. Jestli už chceš investovat kup nějakou motorku ta určitě místa zabírá mín a je na ní i méně práce.    [Robert]   01.08.2008
Odpověď  nj, ale já jsem student, takže o takovejhle sumách nemá cenu mluvit. mě jde o to že 5tisíc moc není a ta oktávka má přepsatelný TP. to si myslim, že zas tak na škodu není. i kdybych to měl rozprodat, tak by se to vyplatilo si myslim, jako že to nemam v plánu. jinak díky za odpovědi. já to řikám vždycky takhle. když to bude stát ve stodole, tak to peníze žrát nebude:-))))    [Tomáš]   31.07.2008
Odpověď  přesně tak, kolem 20 litrů se již dá koupit velmi pěkná oktávka.    [HonzaBK]   29.07.2008
Odpověď  Tomáši reaguji na tvůj dotaz nevím zda bych kupoval Oktávku která je jak píšeš asi v dosti špatném stavu, nevím zda není lepší připlatit a koupit bud opravenou nebo opravdu udržovanou a nepohnilou. S vyvařováním a hlavně pasovánímje opravdu problém. Jo kdyby to bylo nějaké unikátní auto to beru ale Oktávek na netu je spousty. Skus ještě nad tím pouvažovat a trochu i finančně pokalkulovat co je nejvýhodnější.    [Robert]   25.07.2008
Odpověď  Kontakty na prodejce dílů na oktávku nemám,je to už pár let co jsem dělal oktávku a feldu.V současnosti se spíš jen ze zvědavosti kouknu na burzách co se prodává a za kolik.Pokud se týká plechů,stačí si projít nějakou větší burzu(Brno,Slavkov...) a určitě na nějaké prodejce narazíš.
Na jednoho si ale vzpomínám,je to známý překupník s díly na oktávky.Jmenuje se Ledr a bývá snad na všech burzách.Seženeš u něj téměř vše na co si vzpomeneš,ale ceny má opravdu nehorázné.    [Tomáš S.]   25.07.2008
Odpověď  budu muset koupit céóčko, ale jinak mě nic neschází. stodvacítku už sem vyvářel, ale na tohle se nejdřív rači zeptám. já dělám jen do motorek, ale tohle se mě tam za ty prachy nechce nechat.... tak dík moc a kdybys náhodou měl nějaký adresy na ty náhr. díly na octavku, tak mě dej sem nebo na maila. díky Tom    [Tomáš]   23.07.2008
Odpověď  Rám bývá shnilý taky a koroduje úplně všechno-podběhy,sloupky dveří,prahy,podlahy...Doporučuji se připravit na nejhorší.To že se dá většina plechů sehnat je sice dobré,ale nejhorší je to všechno řádně spasovat a dát do kupy,případně na to někoho sehnat.Pokud nemáte slušně vybavenou dílnu,tak si připravte balík peněz které budete muset za tu hoknu někomu zaplatit.
Hodně zdaru a trpělivosti při opravě.    [Tomáš S.]   23.07.2008
Odpověď  Tak to je jenom dobře. zámej mě říkal, že octavia má nosnej rám, takže může být schnilá, ale pořád pojede. začal bych vyvářet spodek a dělat motor a brzdy tlumiče atd a nakonec ty blatníky prahy a lak. díky za radu    [Tomas]   22.07.2008
Odpověď  Koroze je u těchto aut problém.Na druhou stranu ale lze na burzách sehnat prakticky všechny plechy,případně repliky.Díly na podvozek a motor lze koupit jak starší tak i nové,ale cena tomu odpovídá.Každopádně s tím bude hodně práce a spolkne to fůru peněz.
Pro začátek stáhněte cenu na 5000,- ať si prodávající nemyslí, že mu na všechno skočíte.    [Tomáš S.]   21.07.2008
 Přidat odpověď   (26) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006