MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306906 příspěvků |7531 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 65 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary | Diskusní téma 18.9.2020 22:21  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

ČZ 250 455 se sidecarem Valorex 560.


 Zdravím. Prosím máte někdo info, foto a nebo dobové prospekty s vyobrazením připojení Velorexu 560 k ČZ 250/455?
Přivezl jsem tento motocykl s uchycením pro sidecar (snad i se zápisem v TP, ten se zatím nedohladal, ale jezdilo to s ním). Ale nikdy jsem to neviděl u tohoto typu motorky.
Děkuji.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.08.2014     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Projekt ČZ s Velorexem 560 dokončen, sice zatím s motorem 175, ale jede to :-) 250 bude vrácena po malé opravě vyžvejkanýho závitu v karteru, který drží šroub dynama.    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.07.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak rám je připojený k motorce a odzkoušený jízdou... Hrozný samohyb, chce to hoooodně ježdění, aby se s tím člověk naučil, první jízda málem skončila v potoce :-)    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem našel fotky jedné ČZ sportky 175, ke které byla připojena sajda: http://fitaweb.cz/cz-175-typ-470-01-1962/    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2018
Odpověď  Zatím to vypadá, že by se kopyta na znak vytiskly na 3D tiskárně, vrazilo by se to pod lis a uvidíme, prý by to mohlo jeden znak vydržet :-) Ocelová matrice by vyšla tak na 3 až 4 tisíce, ale pokud by se vyrábělo znaků víc, vyplatilo by se to. Pořád ale ve mě hlodá červík, jestli tu sajdu přece jen nemám dát k 350/354, dávám jí teď pomalu dohromady... Případně ji mohu dát i k 250/353 nebo 559. Tyhle jawky mám před renovací a hotovou a pojízdnou mám je ČZ. Přece jen sajdy se dělaly v červené a já mám ČZ černou... Vím, že černé byly ke kalifornii a šly do USA, ale vyskytovaly se i u nás?
http://www.nortonfastback.com/puch/250/?cat=25& ;paged=4

Má ještě někdo reálnou zkušenost, jak ČZ 250 se sajdkou opravdu jede a jaký je rozdíl oproti Jawě?    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2017
Odpověď  Ahoj, jestli budete dělat repliko díl - znak ČZ na loďku, počítejte + 1 kus i se mnou ;-.)

Díky,    [Hobo]   13.11.2017
Odpověď  Tak do toho jdu také, mám ČZ 175 typ 450. Sehnal jsem motor 250/455, pro přestavbu na typ 455 a připojení sajdy jsem dostal souhlas od ČZ Strakonice (přestavby vyřizuje paní Vlášková e-mail katerina.vlaskova@czas.cz). Ohledně úprav jsem tahal rozumy z pana Hanka (cezetmania.eu). Se sériovým motorem to prý moc nejelo, tak ho převrtali na píst z MZ 250, dali lepší ložiska, silnější ojnici, zvětšili kanály a převodovku z ČZ 250 Trial (má blíž 1 a 2). Nevím, jestli mám do téhle úpravy jít, jinde na fóru jsem četl, že panelka s touhle úpravou šla sotva prošlánout a když kopla, bylo to na výron kotníku...
Logo ČZ na sajdě měli prý vyrobený CNC a "dokrouhaný" a vyleštěný ručně. Nemáte ještě někdo nápad, jak logo vyrobit? Ocelovou matrici a vylisovat?    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2017
Odpověď  Měl jsem někde originál dobové tovární fotky ČZ s Velorexem, ale někam jsem jí založil, jinak bych sem dal sken. Podobné foto ale bylo i v tom Světě motorů. Velorex měl vpředu místo loga JAWA logo ČZ a úchyty byly uzpůsobené pro kulatý čezeťácký rám.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2014
Odpověď  http://www.cezetmania.eu/img/nase_renovacie/CZ_250 _typ455_SideVelorex560/index.php    [Monty]   23.08.2014
Odpověď  Fotky budou v knížce.    [Honza Vošalík]   23.08.2014
Odpověď  Ano, bylo to. Velorex vyráběl speciální sadu úchytů pro kulatý rám. Ve Světě Motorů o tom byl článek.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.08.2014
 Přidat odpověď   (10) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006