MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303113 příspěvků |7349 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 81 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary | Diskusní téma 14.12.2019 03:50  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Jawa 350-638 se sidecar 562 jaky sekundarni kolecko


 Ahoj na Jawe mam sekundarni kolecko se 17 zubama, ted jsem pripojil sidecar a chtelo by to zmenit prevod jen nevim jestli pouzit 15 nebo 16 zubu. Muze nekdo poradit?    [Petersonf]   11.07.2018     Přidat odpověď  
Odpověď  Já mám kolečko 15 zubů a spokojenost, do kopce to celkem uhání a po rovině se s tím bojím jet víc než 80, takže to úplně stačí. Jinak se seřízením soupravy 639/562 jsem problémy neměl, přední úchyty mám tedy univerzály (protože mi zbyly z projektu ČZ 250/Velorex 560 - už bude taky brzo jezdit :-) ), takže to nebylo "natvrdo" a šlo to poměrně dobře výškově i směrově štelovat. Záleží taky na tom, kolik kilo je na motorce živé váhy, pokud víc, tak by asi tvrdší pružiny nebyly od věci :-) Jestli si dobře pamatuji, tak v příručce k připojení 560 ke kývačce je, že se mají vyměnit přední i zadní pružiny za silnější nebo pod přední pružiny dát podložky. Ale já mám 65 kg a mladík 25, tak to neřeším...    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2019
Odpověď  Prostě to vyzkoušejete, je to investice dalších 150 Kč ,a hodina práce. Někomu bude vyhovovat 15, někomu 16 zubů.    [Monty]   28.04.2019
Odpověď  Ahoj řeším stejný problém ,ale i mnoho dalších, nemohu dostat ràm sidekaru do vodorovné polohy .Když už se to povede , tak při zatížení motorka má velký odklon a sajda padá taky do leva a to dost výrazně . Nemohu nikde zjistit zda se upravuje tvrdost zadních tlumičů protože to bi asi hodně vyřešilo.Mám ještě kývačku tam na předku jsou silnější pružiny a zadní tlumiče nastaveny na tvrdo.A hlavně přední držák sajdy má kloub a nastavení nebyl problém . Ovšem spárovat 638 s562 je na čistokrevný výron .Tak za rady předem dík    [Jan Větrovec]   28.04.2019
 Přidat odpověď   (3) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006