MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315704 příspěvků |8136 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 16 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary | Diskusní téma 24.2.2024 00:47  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Připojení sidecaru Velorex 560 k motocyklu Jawa-Čz 175 ccm typ 356


 Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda máte někdo zkušenosti s připojením sidecaru Velorex 560 k motocyklům 175ccm typ 356 nebo 450. Jaké úpravy provést? Dle dobových brožur a článku je to ve výjimečných případech možné připojit ke 175 ccm. Děkuji    [Petr Klika]   10.06.2023     Přidat odpověď  
Odpověď  Pokud tedy není připojení pouze "tuningovým" projektem voženým na přívěsu po srazových akcích, tak bych doporučoval nejdříve studovat legislativu, za jakých podmínek toto lze.
Za život jsem viděl všelijaké předělávky, nastavované rámy a jezdilo to i na silnici, ale dnes bez patřičné bumážky by se z toho mohl lehce stát i doživotní problém.    [Luboš]   12.06.2023
Odpověď  Co znamená ,,sotva jede"? Pokud se zvolí vhodný sekundární převod do síly, tak to prostě pojede, jen ne tak rychle. Pokud u 250 ccm dáte místo 19z kolečka 15 zubé, pojede to dobře, jen maximalka bude místo 100 km/h jen cca 70 km/h. Pokud to samé uděláte u 175, tak to pojede třeba 55-60 km/h maximálně, to je jak pionýr. Ale prostě pojede to.

Druhá věc je, což s Montym souhlasím, že asi ČZ Strakonice a Velorex nevydají povolení k provozu....    [Paul von Starkenbach]   11.06.2023
Odpověď  Je to prostě BLBOST .
Sajda sotva jede i s motorem 250 ccm, jak asi pojede se 175? Sice se montovala Druzeta s motorem 175 ccm,ale i to je totální zoufalost na jízdu. Motor ve skůtru Čezeta 502 má o 20% vyšší výkon, a navíc VĚTRÁK.

Nevymýšlejte blbosti, a věnujte čas a peníze něčemu rozumnějšímu. Stejně Vám výrobce nevydá podklady k legalizaci na silnici.....    [Monty]   11.06.2023
Odpověď  Pokud se změní u 356 sekundární řetězové kolečko z originálních 16zubů na 13zubů, tak by to teoreticky neměl být problém.    [Paul von Starkenbach]   11.06.2023
 Přidat odpověď   (4) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006