MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307329 příspěvků |7555 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 164 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary | Diskusní téma 25.10.2020 21:11  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

A co je toto za vozík ?


 Nevíte prosím někdo, co je toto za vozík ?    [Roman]   17.12.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  Manuál by někdo neměl?    [Míla]   14.06.2020
Odpověď  mám taku istu,za kolko to môžem predať?    [peter.ryšavý]   12.05.2015
Odpověď  Dík za ty fotky.Nevím,neznám.A jak se to tedy budí? I kdyby to mělo automatiku jako ten v pojízdné dílně,musela by někde být krabice,protože se to nikdy nemůže vejít do toho generátoru..(?)    [David.1]   12.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  díra pro zásuvku 380 V / 25 A    [Roman]   27.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  generátor    [Roman]   27.02.2009
Odpověď  To by musel být speciál,protože takovouhle zásuvku neměl žádný z téhle řady generátorů.Docela by mě zajímalo,jak se to budí (samo asi úplně ne,protože ten generátor je klasický kroužkový) Můžeš přidat nějaké detailnější fotky?To,co jsem psal nejsou vzpomínky,ale fakta,která jsou napsaná v sešitu k obsluze(tím myslím ten generátor pro kina,protože ten jsem naživo viděl jen jednou a ještě bez rozvaděče)    [David.1]   27.02.2009
Odpověď  David.1 - Dává to 380 V / 2,2 kW. Budí se to samo, rozvaděč to nemá, jelikož vývod je rovnou do zásuvky ( hrušky ) 25 A. Určitě to bude nějaká účelovka, jelikož do výkonové řady armádních centrál to nezapadá. S pojízdným kinem jsem na vojně jezdil a promítal, ale tam byla jiná centrála ( 1 kW ).    [Roman]   26.02.2009
Odpověď  Nazdar lidi,protože to tady pořád všelijak omíláte a nedobrali jste se žádného rozumného výsledku,napíšu Vám,co to s největší pravděpodobností je:1.)může to být generátor 380V (býval i v pojízdné dílně v Pragovce V3s -tam byl pod podlahou a rozvaděč nahoře)-jenže když byl na takovémto podvozku měl by mít rozvaděč na sobě(navrch na generátoru,byl tam jistič,kulatá 16A zásuvka na 380V a jedna taky na 220),což tady není.2.)Takže to bude nejspíš generátor pro napájení putovních kin,měl by k němu být samostatný rozvaděč s ručním buzením a regulací-ten asi nebude.Všechny tyhle generátory měly startování na řemen na prodloužené hřídeli generátoru,ale mohly mít i dynamostartér na 12 V(ten jediný mi zbyl po ataku bakelitů.kteří vyčuchali že generátor mám v garáži,a protože v něm bylo asi deset kilo mědi a něco hliníku,tak mi jej za garáží zabili a vyvrhli (smrt antifašistům!).Tuším,že z toho posledního generátoru lezlo nejakých 110V(možná kecám,když to bude někoho děsně zajímat,mrknu do manuálu a napíšu to úplně přesně).Motor byl skutečně jako u Pifíka,jen měl regulátor otáček místo startování a docela šíleně žral..    [David.1]   24.02.2009
Odpověď  A není to něco pro hasiče ?    [Altman]   12.01.2009
Odpověď  Ještě upřesním že motor tam je 310 cm3 benzín, přesně ten, jako je použit ve fréze PF62.    [Roman]   20.12.2008
Odpověď  Myslim ze zase tak normalni to neni v army shopech se to "nepovaluje" tam jsou generatory uplne jinych vykonu, je to auto union jak pise roman, a je to elektrocentrala za jakykoliv nakladni automobil te doby, je o tom zminka v rocence mototechny, existovaly udajne dve verze dynamo na SS napeti ci generator na strid. napeti, ta zelena barva mluvi za vse ohledne vyuziti, motor je tam myslim Jawa/CZ 175    [sim]   20.12.2008
Odpověď  To bude normální elektrocentrála, dá se to koupit v army shopech, má to spalovací motor vidíte ho pod kapotou takže to vyrábí elektriku někde kam si to přivezete.    [Mirek]   19.12.2008
Odpověď  Právě že nevím nic. Kde to jezdilo, k čemu to měla být centrála, co to mělo tahat za auto, a tak. Centrála je 2.2 kW, ale nevím jak to bylo s buzením. Tak doufám, že obrázek uvidí někdo, kdo ví co to je za stroj.    [Roman]   18.12.2008
Odpověď  tak co se ptáš, když všechno víš :-))
třeba se ještě najde někdo, kdo bude vědět víc    [mirek150]   18.12.2008
Odpověď  Doma to dělané není. Výrobce je Motor Union České Budějovice v roce 1952. ( Armáda říká, že to jejich stroj není )    [Roman]   18.12.2008
Odpověď  Triodyna to není, je to generátor 380V/2,5kW, vypadá jako vojenský, zadní světla jsou z T 805. Jestli je to dělané doma, tak moc hezky. Zrovna takový generátor sháním :-)    [RJ592]   18.12.2008
Odpověď  No právě že Vojenský historický ústav řekl, že vojenské to není.    [Roman]   18.12.2008
Odpověď  vyzerá to na triodynu    [boro]   18.12.2008
Odpověď  nějaká elektrocentrála nebo spíš svařovací agregát vojenského původu. s civilními přívěsy to nebude mít moc společného.    [mirek150] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.12.2008
Odpověď  Nevím ?    [Mk2]   18.12.2008
 Přidat odpověď   (20) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006