MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303067 příspěvků |7347 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 60 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary | Diskusní téma 10.12.2019 00:39  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Pav 40


 Dobrý den, jsem před koupí pava ale má tam dva pavy 40 a jeden má větší kolečko a druhý malé a nevím které je originál, a dále jaké byly na tyto pavy zahrádky víky?? bylo více typů zahrádek? Ptám se protože s pavy nemám zkušenosti. Předem díky.    [Ondřej]   15.01.2009     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám možnost pořídit rám údajně na páva 41, ale je nějaký nemocný, nebo dělaný, pokud někdo můžete dodat chybějící míry, abych to oměřil, než ho koupím? Ty účka, na kterých je korba jsou 30mm, rozteč trubek na tykadla cca 680mm, ale jsou pokroucené a to esíčko k tažnému se mi zdá také víc natažené. Tak ať nekoupím blbost. Děkuji.    [wlk]   25.07.2016
Odpověď  Myslel jsem prachovky. Ale pořešil jsem to vyseknutím nových z filcu a tu krytku jsem trosku porovnal.Filc zakral trosku vetsi vyjetou díru a vypada to, ze to bude ok.    [Pavel]   21.05.2013
Odpověď  Nebo mslíš ty prachovk?.Dát klasický krytý ložiska a prachovky netřeba.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2013
Odpověď  Myslíš toto?
http://www.motosala.cz/ww w-motosala-cz/eshop/1-1-P rivesny-vozik-PAv-40-a-PA v-41/0/5/27-Poklice-kola    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2013
Odpověď  Potřeboval bych poradit s krytkama ložisek na Pava40. Jednu mam takovou pomuchlovanou a diru vydrenou. Kde by se dala sehnat ci nahradit? Diky Pavel    [Pavel]   20.05.2013
Odpověď  Ty gumové kroužky se dají nahradit nahradit klasickým o-kroužkem.Změř si průměr toho čepu na kolečku a sežen si o něco menší o-kroužek,aby tam šel těžko nasadit.Dotáhni ho k pokličkám a je to vyřešený.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2011
Odpověď  Sundej ty gumové kroužky a ty hliníkový pokličky by měli jít normálně vydělat.Stačí když to kolečko dáš vzhůru nohama a měly by vypadnout.Jsou tam volně položeny.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2011
Odpověď  Nemá někdo tip, čím se dají nahradit ty gumové kroužky popř. kde je sehnat. Díky
Milan    [Milan]   14.02.2011
Odpověď  Když sundám,ty gumové kroužky, tak by ty hliníkové pokličky měli jít volně sundat? (teprve se na to chystám a rez udělal svou práci ;-) tak abych to nějak moc nedorasoval.    [Jtaky]   14.02.2011
Odpověď  Jo jo,ty profilové gumy tam zajštují pokličky,aby tam nelítali,    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  to capin: áno tie profilové gumy tam patria,pridŕžajú hliníkové pukličky , viz foto    [J-Mt] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.02.2011
Odpověď  Skládám Pávika a peru se s kolem. V disku mám už ten vnitřní mezikus a z obou stran jsem dal nové ložisko. Nevím ale, jestli tam ještě něco nepřijde. Pokud ne, tak už jen ty hliníkové plechy, že? Nicméně jsem v hromadě věcí objevil i dvě takové gumy, které se dají nasadit na vnější průměr té trubky. Patří to tam? Dík    [capin] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2011
Odpověď  Jozef-Mt: mohl bych také poprosit o bližší informace k pěkné SPZ? Font, velikost písma a pokud by šla ta šablona, bylo by to super. Dík moc.    [capin] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2011
Odpověď  Já PAvíka přeložil a to doslova, tak mně držel směr poctivě, i když měla máša 350/360 chuť si po zadním kole zašpásovat. Je to jako starý autobus harmonika - třetí náprava je super pojistka - ale ne proti blbosti jezdce! Jezdit s mírou ... ;-)    [Hobo]   20.05.2010
Odpověď  Na suchu není problém, pokud neuděláš nějakou myšku (prudce nevybočíš), pak se totiž páv rozhoupe do stran a strhává i motorku, ty se to snažíš srovnat a jezdíš ze strany na stranu jako slalom. Na mokru je to stejný, akorát bacha na mokrejch kostkách, tam se to malý kolečko pava snadno smekne a ustřelenej páv strhne i zadní kolo mt. Zatáčky jedeš skoro stejně jako bez pava.    [chlup]   19.05.2010
Odpověď  No takže s pávem se musí hodně volně :-) Největší problém jsou tedy zatáčky?    [Marta]   19.05.2010
Odpověď  No za 175 znát bude , je znát i za 250 a 350- nemluvím o výkonu motorky , ale o jízdích vlastnostech. Při solo jízdě a plně naloženým pávu nedělat žádný myšky a např. na mokrých kostkách jet hódně volně. Jezdím na 250 i 350 a i ve dvou mi v mírnej zatáčce na mokrejch kostkách pávík ustřelil zadní kolo a už jsme leželi.    [chlup] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2010
Odpověď  Na 175 nevím, jestli je znát, ale za 250 a 350 vůbec. Jen nesmíš brzdit v zatáčce. U té 175 možná bude trochu cítit, když ho pořádně naložíš.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.05.2010
Odpověď  Dobrý den , chtěl jsem se zeptat jak de znát zapřáhnutý pávik za jízdy? Je to velký rozdíl a nebo to 175 skoro nepozná? Chci si pořídit páva za čz 175 sport tak sháním zkušenosti.    [Marta]   19.05.2010
Odpověď  No,já si myslím,že bys tam ten Loctite mohl klidně použít.Případně se zeptat v obchodě,kde prodávaj lepidla Loctite.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.04.2010
Odpověď  Dík,už jsem to zde trošku prolistoval,někdo i radí ,2 ložiska vedle sebe.Zeptám se ještě na ten Loctite . Mám doma na závity ,proti povolení ,ale to je asi jiný co? Abych ho nemusel schánět?    [Pilník]   06.04.2010
Odpověď  Zdravím,normálně tam dej krytý ložiska a nemusíš řešit tu filcovou ucpávku.A na to ložisko se používaj lepidla LOCTITE.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.04.2010
Odpověď  Prosba,čím lze nahradit filcovou ucpávku v kole pávíka .Při výměně jsem to zničil. Zajdu se poptat na nějaký ten simerink? A ještě ,čím zajistit ložisko je trošku volnější v disku ,vyběhaná díra.Je nějaký fix. lepidlo ?    [Pilník]   06.04.2010
Odpověď  Ondro,prosím Tě,mohl bys mi oměřit rozměry vstupní díry na pavíkovy?Dík    [Dr.fík]   08.08.2009
Odpověď  na prvotinu celkom dobre , mozno len trosku hrube linky a trosku moc vzdialene od lemov ,ale inak celkovy dojem + zachrana a vratenie PAvika na cesty je za 1 !!!    [Jozef-Mt]   28.07.2009
Odpověď  ad "Souprava s Tatranem": pěkná, pěkná, kolik metrů to měří? :-)))    [Hobo]   28.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedna    [Ondřej]   28.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravim, tak jsem se po dlouhej době dostal k internetu a přikládám slibované foto. Pár kilometrů jsem již s pávikem najel a je to supr. Díky všem za rady při renovaci. Byla to má první takže tam určitě nějaké chyby budou. Mějte se Ondřej    [Ondřej]   28.07.2009
Odpověď  zdravím, renovaci jsem dokončil. spz jsem nechal pouze zafoliovat a do pavika jsem vyvrtal dvě dirky. spz jsem přišrouboval a kdykoli ji mohu vyměnit. Sice ¨v pavu dikry byt nemají ale je to vada opravitelná. Fotky zatím nemám ale brzy nafotím a vložím zatim se mějte    [Ondřej]   04.07.2009
Odpověď  mohl by jsi mě to prosím také zaslat? děkuji    [Ondřej]   23.06.2009
Odpověď  mas poslane v maili :-)    [Jozef-Mt]   22.06.2009
Odpověď  Jozef-Mt: Prosím Tě, jaký front jsi použil? A jakou velikost? Taky mě něco takového čeká.. Díky    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.06.2009
Odpověď  to Ondrej:
Tak rozmery mas tu :289 x 95 abolo to na PAv 41 ,neviem ci 40 ma stejne prelisy,ale asi ano,inak zober meter a odmeraj si to -od prelisu odppocita 2nn x2 po obidvoch stranach na linky a mas to :-)

A v akej firme som to daval robit som pisal nizsie.    [Jozef-Mt]   19.06.2009
Odpověď  Mohl by jsi mi prosim tě zaslat přdlohu jak jsi to řešil. Nepo popř. do jaké firmy zajít kde by to udělali komplet? díky    [Ondřej]   17.06.2009
Odpověď  to: Jozef-Mt a jaké máš rozměry té SPZ? jinak děkuju za rady    [Ondřej]   17.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vo Worde som to robil aj ja a dal som si to vytlacit vo firme venujucej sa vyrobou reklamnych folii a dal som to natlacit na magneticku foliu-pouzivaju to aj taxikari na reklamy co maju na dverach,drzi to tam na baze magnetickej folie a za kazdeho pocasia :-). Bolo mi luto vrtat do PAV-ika (origo v PAvovi diery niesu a ani u mna nebudu) ,tak som to riesil takto a je to zarucene, mam s tym nabehany uz nejaky kilometer po roznych cestach a ani sa to nepohlo. Cim hrubsia magn. folia tym lepsie to drzi-staci hrubka 2mm a dava sa to na cisty ,odmastneny a "odpraseny" povrch.    [Jozef-Mt]   15.06.2009
Odpověď  Já osobně jsem si SPZ vyrobil doma - ve Wordu.Zafolioval a přišrouboval plexi.Kdykoliv můžu oživit, změnit,přepsat...    [Ladinek]   15.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedna    [Ondřej]   15.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [Ondřej]   15.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  zdravím, tak jsem zase o kousek pokročil, ještě linky a a par detailů. Chci se však zeptat jak řešíte spz, necháváte ji dělat nebo si malujete sami popř. jak? Chtěl bych si ji udělat sám. Dobré by bylo i rozměry bílého pole a jak daleko má být od probíhajících linek? Díky moc Ondřej    [Ondřej]   15.06.2009
Zobrazit dokumentOdpověď  A tažné jsem si vyrobil podle dokumentace, která se dochovala v zahraničí :o)    [Ladinek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.06.2009
Zobrazit dokumentOdpověď  A tahám ji za Tatranem 125 S    [Ladinek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.06.2009
Zobrazit dokumentOdpověď  Taky jsem renovoval PAvku 40, nedávno jsem ji dodělal.    [Ladinek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.06.2009
Odpověď  než ho budeš upravovat, tak nabídni výměnu sportkový za 16"    [mates]   04.06.2009
Odpověď  Takhle jsem ho nasadil poprvé, ale již ho mám odmontované a budu ho muset upravit.    [Ondřej]   04.06.2009
Odpověď  urcite mu to takto bude perfektne perovat :-) , az do zlomenia niecoho ,pripadne straty PAvika ,alebo v najhorsom pripade sposobenie dopravnej nehody .....rychlo to naprav este nez na tom pojdes ! a aj ak to mas nadstavene tym plechom    [Jozef-Mt]   04.06.2009
Odpověď  jestli se nepletu, tak to tažný je ze sportky    [mates]   04.06.2009
Odpověď  Proboha živýho,na tý fotce nahoře je to tažný přidělaný dole k tlumiči?Nebo to má nastavený plechem od stupačky?    [Dr.fikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  omlouvám se nový pokus    [Ondřej]   03.06.2009
Odpověď  tažné na motocyklu jawa-čz 125/355    [Ondřej]   03.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  hotové kolo    [Ondřej]   03.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, přidávám další fotky. Začal jsem dávat dohromady podvozek. Tažné zařízení je ze sportky ale já jsem ho použil na kývačku s 16palcovými koly.    [Ondřej]   03.06.2009
Odpověď  ahoj, až pava dodělám a připojím k jawě tak vše nafotím a fotky sem dám    [Ondřej]   01.06.2009
Odpověď  zdravím, prosím o připojení fotek Tvé Jawy ČZ 125 s PAvíkem, to musí být pěkné... pokd jsi tedy nebyl na srazu ČS moto a nejsi někde nafocen :-) Díky!    [Hobo]   01.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  a rám    [Ondřej]   31.05.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  zdravím Vás, povolení od výrobce k tažnému na jawu-čz 125 již mám ještě dojít na DI a nechat zapsat. Jinak jsem o kousek dál s reovací některé díly jsou už v barvě tak budu moci poskládat podvozek. Přikládám foto. Ondřej    [Ondřej]   31.05.2009
Odpověď  1. Pavici měli na tykadlech jen odrazky. Světlo bylo nad SPZ.
2. Originální zahrádku najdeš u mě na webu: http://jawarmaniak.wz.cz/motorky/pav/galerie_renovace/str41.html    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.05.2009
Odpověď  Dobrý den, měl bych taky dotaz , koupil jsem páva a na tykadlech je místo hliníku s odrazkama malé světýlko rozdělené na červenou a bílou polovinu. Majitel tvrdí,že je to origo, ale já prohlédl snad sto fotek a nikde jsem to nenašel. Prosím o jednoduchou odpověd. A ještě se chci zeptat na nosič na víko, někdo zde psal,že je pouze jeden typ originál. Je to ten na fotce níže ? Mám totiž jiný Vnitřní vzpěry jsou prohlé podle víka a jsou ve směru jízdy né napříč, to bude asi taky samodomo, že ? omlouvám se za vyčerpávající text a děkuji za odpověd.    [j]   25.05.2009
Odpověď  je to zdarma    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.05.2009
Odpověď  a prosim Vás nevíte někdo kolik stojí to povolení z Jawa Moto spol. s r.o. ( od pana Němce) díky    [Ondřej]   20.05.2009
Odpověď  O povolení je potřeba napsat výrobci. Otázkou je, jestli do jawy nebo ČZ.
Jawa - pan Němec (styk s veřejností). Pro ČZ je to pan Milan Kepl. Je potřeba jim napsat dopis - na maily fungují dost nespolehlivě... Adresy a telefony by měly být uvedeny na webovkách.

jinak teda nevím, jak to je (hádat se nechci), ale v manuálu pro pava je uváděný nejmenší zdvihový objem 175. Viz: http://jawamania.info/Files/tech/str03_3.jpg    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.05.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  omlouvám se, kde o něj mám zažádat. a přidávám foto našel jsem ho na netu omlouvám se majiteli    [Ondřej]   18.05.2009
Odpověď  kombinaci jawa čz 125 s pavem jsem již viděl, a navíc v typovém průkaze je jasně psáno :Návěsný vozík může být připojen pouze k jednostopému motorovému vozidlu o zdvihovém objemu motoru nejméně 120 cm3. když bych to bral do detailu tak jawa čz 125 ccm ( 123,2ccm) takže to musí jít. A ještě kam mám žádat o ten papír díky    [Ondřej]   18.05.2009
Odpověď  Jo musíš. Jde spíš o to, že páva smí táhnout jem motocykl od 175ccm, takže ti to potvrzení pro 125-ku nevydají. Jinak pak jde jen o změnu údajů v TP, takže cca 300,-    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.05.2009
Odpověď  díky za info., takže i když bubu mít tažné na staré jawě čz 125/355 tažné tak musim mít ten papír o schvlálení tažného na mém motocyklu nebo to je jen pro schválení na nové motorky?
A kolik chtějí na STK, DI, za zapsání atd. díky moc    [Ondřej]   18.05.2009
Odpověď  Ohledně legalizace pava doporučuju přečíst článek od mého kamaráda:
http://www.strojemoje.wz.cz/legalpav.htm
jen doplním, že je důležité si do TP nechat zapsat jen tažné, aby bylo možné zapojovat páviky všechny..    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.05.2009
Odpověď  zdravím, tak jsem zase okousek dál. Tažné zařízení již mám na motorce a budu dávat tříkolíkový konektor.Nevím jak je to s kabelem, jde pouze o světlo a brzdu? A tento tyden jedu na STK mám si to nechat nějak schválit nebo jen zajdu na DI a nechám zapsat do velkého TP? děkuji za rady    [Ondřej]   17.05.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pro Martin83, ahoj zasílám foto toho vnitřku světla. Je to jen tak na oko seskládané protože jej mám již sundané. Jen kabel jsem nepřipojil.
Ty hliníkové koncovky pokud tím máš na mysli držáky odrazek jsou na prodej www.motosala.webzdarma.cz    [Ondřej]   26.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě přidám foto. (žel bohu horší kvalita)    [Ondřej]   22.02.2009
Odpověď  zdravím Vás, mám další problém ve víku byl vsazen tento zámek (neoriginální)tudíž musel bývalý majitel upravit i část na pavu. Přemýšlel jsem jak tam může být ten malý zamek? Jak to může vůbec fungovat? Tedy může ale mě chybí ta část na páviku. ( ta do které zamek zapadá) Mohl by někdo dát foto?
Díru mám na víku již vyvařenou jen vybrousit pro zámeček.
Děkuji    [Ondřej]   22.02.2009
Odpověď  to Martin83: na chalupu se dostanu nejspíš zas o víkendu, světlo mám již rozebrané a bohužel nenafocené. Dám to do kupy jak to bylo a nafotím.    [Ondřej]   21.02.2009
Odpověď  Ahoj Ondro,chtěl bych tě požádat jestli by jsi mohl sundal ten červenej kryt světla a vyfotit mi ten vnitřek.Chtěl bych se na to podívat jak jsou tam ty žárovky přidělaný a zapojený.Jo a jestli z vás někdo nemá ty hliníkový koncovky na odrazky.Díky    [Martin83]   21.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, tak jsem drobátko pokročil v renovaci již mám očištěn rám a víko ještě korbičku a začnu kytovat. Na foto je ještě korbička na rámu    [Ondřej]   21.02.2009
Odpověď  Ahoj,jen jsem chtěl dodat že po rozebrání kolečka na svém Pávikovi jsem měl ložiska ASK 16004.    [Martin83]   10.02.2009
Odpověď  kup si tie 6002 2RS a z vnutornych stran "vymackni " prachove krytky a priestor medzi loziskami pri skladani vypln zlto-modrou vazelinou na loziska,tie budu lepsie mazane a vydrzia ti samozrejme dlhsie.....    [Jozef-Mt]   09.02.2009
Odpověď  které ložisko koupit? Používá se 6002 a někdo zde na foru doporučoval 6002 2RS. Tak které?    [Ondřej]   09.02.2009
Odpověď  V pátek jsem se pustil do kola, válečky jsem vydloubl a ložiska šli celkem bez problémů. Jsou tam v mezikuse výřezy pro vyražení takže bez problémů ale díky za radu.
Radši se zeptám, než něco zničím.
Bohužel Martine vzpěry blatníšku a tažné zařízení ke kývačce jsou jedniné věci které mi chybí. To ti bohužel neporadím. Myslím, že jsem někde četl snad 40cm ale nejsem si jist.    [Ondřej]   07.02.2009
Odpověď  čau Ondro,tak co povedlo se rozebrat a vyndat ty ložiska???? Já zas mám jiný problém.Ty máš asi PAvíka za kejvačkou-co???? Můžeš mi prosím změřit střed tažnýho zař od země(moto na kolech)??    [Martin]   07.02.2009
Odpověď  ty ložiska musíš vyrazit zevnitř ven-obě stejně!! Já to zrovna taky rozebíral-taky renovuju.A ten filc tam hodlám nechat původní-jen použiju z obou stran uzavřená ložiska.Martin    [Martin]   01.02.2009
Odpověď  takže vyrazit z venčí disku? a ten filc zachovat nebo se dá něčím nahradit?    [Ondřej]   01.02.2009
Odpověď  čau,ta část s ložiskem -středová trubka je nalisovaná v jednom kuse s částí disku.A pokud chceš vyndat ložisko-nejdřív vydloubnout ty hliníkový kroužky s filcem a pak to ložisko musíš vyrazit-ale pozor,musíš z druhé strany!!!    [Martin]   01.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, právě jsem se pustil do kola, vyšrouboval jsem šroubky až na jeden který jsem musel odvrtat. Potom jsem oddělil části disků od sebe. Teď si ale nevím rady s tou částí ve které je ložisko (foto). Tak mi poraďte jak jste to řešili? díky    [Ondřej]   01.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak tady zasílám slíbenou fotografii a začal jsem pavíka rozebírat. Tak semnou mějte prosím trpělivost, protože se budu asi často ptát co a jak.    [Ondřej]   26.01.2009
Odpověď  bolo to spojene ,ako mas sipku,zrejme kto natieral SPZ tak pretrel aj tu zlatu linku.Skus tam trosku na kraji SPZ odstranit farbu a odpovies si sam.    [Jozef-Mt]   25.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [Ondřej]   25.01.2009
Odpověď  vím že už se to tu řešilo ale diskuze se pak zamotala a ja nevím jak to tedy má být, jde o to zdalá má bít boční linkování protáhnuto při SPZ dolů zpět na spodní boční linku? na pavu mám již SPZ přepsanou a linkování není znatelné děkuji    [Ondřej]   25.01.2009
Odpověď  umístění linkování máš popsané na Motomagazínu. neboj se toho, ve výrobě to linkovali lidi a liknovali ručně, takže všechny míry mají toleranci :-)
když je to moc přesně, nevypadá to přirozeně    [mirek150] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.01.2009
Odpověď  a hlavné by mě zajímalo jak si poznamenat linkování přesnost, nebo jsou nějaké dané míry?    [Ondřej]   22.01.2009
Odpověď  Miloši děkuji za rady    [Ondřej]   21.01.2009
Odpověď  Stránky motomagazin.cz mají pěkný a ucelený přehled o PAvech a ostatních moto vozících. Postup renovace také velmi jednoduchý. V podstatě jen rozebrat, opískovat a nastříkat. A samozřejmně nalinkovat. Dílů k renovaci moc potřeba není. Dají se poměrně dobře sehnat třeba na motosala.webzdarma.cz nebo montyjawa.cz.    [Miloš]   21.01.2009
Odpověď  zdravím ještě bych se chtěl zeptat zdali existují nějaké stránky věnované hlavně přívěsným vozíkům pav? A jestli je někde uveřejněn postup renovace a kde shánět kvalitní díly na pav? díky moc    [Ondřej]   20.01.2009
Odpověď  tak jsem pava koupil a dovezl jedná se o pav 40 B, později přidám foto    [Ondřej]   19.01.2009
Odpověď  PAv z Kovozávodů Semily má pneumatiku 12x4. Pneu 260x40 pro PAva z Avie Letňany je správně. Čísla mají umístěná oba stejně na štítku. Je umístěn na spodní části předního držáku korbičky, ale už nevím na které straně. A zahrádka byla jen jedna jediná, kupovala se jako doplněk a pasuje na kazdého PAva, ať už má víko na panty nebo sundávací.    [Miloš]   18.01.2009
Odpověď  na Semilských je odspod na jednom držáku korby. ber avii-vozíku z avie je málo, jsou vzácnější    [mirek150] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.01.2009
Odpověď  a ještě jak je to s odpružením to gumové Avia? Štítek na avii je nad světlem a u pavu z kovozávodů Semili je kde?    [Ondřej]   15.01.2009
Odpověď  pneu 14"x4" pav 40 Semily a Barum AERO 260x40 Avia Letňany??
Který vozík koupit Avia nebo Kovozávody Semily Když mám na vybranou? bohužel nemám foto diky    [Ondřej]   15.01.2009
 Přidat odpověď   (96) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006