Dobrý den, jsem před koupí pava ale má tam dva pavy 40 a jeden má větší kolečko a druhý malé a nevím
které je originál, a dále jaké byly na tyto pavy zahrádky víky?? bylo více typů zahrádek? Ptám se
protože s pavy nemám zkušenosti. Předem díky. [Ondřej] 15.01.2009 Přidat odpověď |
| Mám možnost pořídit rám údajně na páva 41, ale je nějaký nemocný, nebo dělaný, pokud někdo můžete dodat chybějící míry, abych to oměřil, než ho koupím? Ty účka, na kterých je korba jsou 30mm, rozteč trubek na tykadla cca 680mm, ale jsou pokroucené a to esíčko k tažnému se mi zdá také víc natažené. Tak ať nekoupím blbost. Děkuji. [wlk] 25.07.2016 |
| Myslel jsem prachovky. Ale pořešil jsem to vyseknutím nových z filcu a tu krytku jsem trosku porovnal.Filc zakral trosku vetsi vyjetou díru a vypada to, ze to bude ok. [Pavel] 21.05.2013 |
| Nebo mslíš ty prachovk?.Dát klasický krytý ložiska a prachovky netřeba. [elstrem] 20.05.2013 |
| Potřeboval bych poradit s krytkama ložisek na Pava40. Jednu mam takovou pomuchlovanou a diru vydrenou. Kde by se dala sehnat ci nahradit? Diky Pavel [Pavel] 20.05.2013 |
| Ty gumové kroužky se dají nahradit nahradit klasickým o-kroužkem.Změř si průměr toho čepu na kolečku a sežen si o něco menší o-kroužek,aby tam šel těžko nasadit.Dotáhni ho k pokličkám a je to vyřešený. [elstrem] 14.02.2011 |
| Sundej ty gumové kroužky a ty hliníkový pokličky by měli jít normálně vydělat.Stačí když to kolečko dáš vzhůru nohama a měly by vypadnout.Jsou tam volně položeny. [elstrem] 14.02.2011 |
| Nemá někdo tip, čím se dají nahradit ty gumové kroužky popř. kde je sehnat. Díky Milan [Milan] 14.02.2011 |
| Když sundám,ty gumové kroužky, tak by ty hliníkové pokličky měli jít volně sundat? (teprve se na to chystám a rez udělal svou práci ;-) tak abych to nějak moc nedorasoval. [Jtaky] 14.02.2011 |
| Jo jo,ty profilové gumy tam zajštují pokličky,aby tam nelítali, [elstrem] 11.02.2011 |
| to capin: áno tie profilové gumy tam patria,pridŕžajú hliníkové pukličky , viz foto [J-Mt] 11.02.2011 |
| Skládám Pávika a peru se s kolem. V disku mám už ten vnitřní mezikus a z obou stran jsem dal nové ložisko. Nevím ale, jestli tam ještě něco nepřijde. Pokud ne, tak už jen ty hliníkové plechy, že? Nicméně jsem v hromadě věcí objevil i dvě takové gumy, které se dají nasadit na vnější průměr té trubky. Patří to tam? Dík [capin] 08.02.2011 |
| Jozef-Mt: mohl bych také poprosit o bližší informace k pěkné SPZ? Font, velikost písma a pokud by šla ta šablona, bylo by to super. Dík moc. [capin] 07.02.2011 |
| Já PAvíka přeložil a to doslova, tak mně držel směr poctivě, i když měla máša 350/360 chuť si po
zadním kole zašpásovat. Je to jako starý autobus harmonika - třetí náprava je super pojistka - ale
ne proti blbosti jezdce! Jezdit s mírou ... ;-) [Hobo] 20.05.2010 |
| Na suchu není problém, pokud neuděláš nějakou myšku (prudce nevybočíš), pak se totiž páv rozhoupe do
stran a strhává i motorku, ty se to snažíš srovnat a jezdíš ze strany na stranu jako slalom. Na
mokru je to stejný, akorát bacha na mokrejch kostkách, tam se to malý kolečko pava snadno smekne a
ustřelenej páv strhne i zadní kolo mt. Zatáčky jedeš skoro stejně jako bez pava. [chlup] 19.05.2010 |
| No takže s pávem se musí hodně volně :-) Největší problém jsou tedy zatáčky? [Marta] 19.05.2010 |
| No za 175 znát bude , je znát i za 250 a 350- nemluvím o výkonu motorky , ale o jízdích
vlastnostech. Při solo jízdě a plně naloženým pávu nedělat žádný myšky a např. na mokrých kostkách
jet hódně volně. Jezdím na 250 i 350 a i ve dvou mi v mírnej zatáčce na mokrejch kostkách pávík
ustřelil zadní kolo a už jsme leželi. [chlup] 19.05.2010 |
| Na 175 nevím, jestli je znát, ale za 250 a 350 vůbec. Jen nesmíš brzdit v zatáčce. U té 175 možná
bude trochu cítit, když ho pořádně naložíš. [jawarmaniak] 19.05.2010 |
| Dobrý den , chtěl jsem se zeptat jak de znát zapřáhnutý pávik za jízdy? Je to velký rozdíl a nebo to
175 skoro nepozná? Chci si pořídit páva za čz 175 sport tak sháním zkušenosti. [Marta] 19.05.2010 |
| No,já si myslím,že bys tam ten Loctite mohl klidně použít.Případně se zeptat v obchodě,kde prodávaj
lepidla Loctite. [elstrem] 06.04.2010 |
| Dík,už jsem to zde trošku prolistoval,někdo i radí ,2 ložiska vedle sebe.Zeptám se ještě na ten
Loctite . Mám doma na závity ,proti povolení ,ale to je asi jiný co? Abych ho nemusel schánět? [Pilník] 06.04.2010 |
| Zdravím,normálně tam dej krytý ložiska a nemusíš řešit tu filcovou ucpávku.A na to ložisko se
používaj lepidla LOCTITE. [elstrem] 06.04.2010 |
| Prosba,čím lze nahradit filcovou ucpávku v kole pávíka .Při výměně jsem to zničil. Zajdu se poptat
na nějaký ten simerink? A ještě ,čím zajistit ložisko je trošku volnější v disku ,vyběhaná díra.Je
nějaký fix. lepidlo ? [Pilník] 06.04.2010 |
| Ondro,prosím Tě,mohl bys mi oměřit rozměry vstupní díry na pavíkovy?Dík [Dr.fík] 08.08.2009 |
| na prvotinu celkom dobre , mozno len trosku hrube linky a trosku moc vzdialene od lemov ,ale inak
celkovy dojem + zachrana a vratenie PAvika na cesty je za 1 !!! [Jozef-Mt] 28.07.2009 |
| ad "Souprava s Tatranem": pěkná, pěkná, kolik metrů to měří? :-))) [Hobo] 28.07.2009 |
| ještě jedna [Ondřej] 28.07.2009 |
| Zdravim, tak jsem se po dlouhej době dostal k internetu a přikládám slibované foto. Pár kilometrů
jsem již s pávikem najel a je to supr. Díky všem za rady při renovaci. Byla to má první takže tam
určitě nějaké chyby budou. Mějte se Ondřej [Ondřej] 28.07.2009 |
| zdravím, renovaci jsem dokončil. spz jsem nechal pouze zafoliovat a do pavika jsem vyvrtal dvě
dirky. spz jsem přišrouboval a kdykoli ji mohu vyměnit. Sice ¨v pavu dikry byt nemají ale je to vada
opravitelná. Fotky zatím nemám ale brzy nafotím a vložím zatim se mějte [Ondřej] 04.07.2009 |
| mohl by jsi mě to prosím také zaslat? děkuji [Ondřej] 23.06.2009 |
| mas poslane v maili :-) [Jozef-Mt] 22.06.2009 |
| Jozef-Mt: Prosím Tě, jaký front jsi použil? A jakou velikost? Taky mě něco takového čeká.. Díky [jawarmaniak] 20.06.2009 |
| to Ondrej: Tak rozmery mas tu :289 x 95 abolo to na PAv 41 ,neviem ci 40 ma stejne prelisy,ale
asi ano,inak zober meter a odmeraj si to -od prelisu odppocita 2nn x2 po obidvoch stranach na linky
a mas to :-) A v akej firme som to daval robit som pisal nizsie. [Jozef-Mt] 19.06.2009 |
| Mohl by jsi mi prosim tě zaslat přdlohu jak jsi to řešil. Nepo popř. do jaké firmy zajít kde by to
udělali komplet? díky [Ondřej] 17.06.2009 |
| to: Jozef-Mt a jaké máš rozměry té SPZ? jinak děkuju za rady [Ondřej] 17.06.2009 |
| Vo Worde som to robil aj ja a dal som si to vytlacit vo firme venujucej sa vyrobou reklamnych folii
a dal som to natlacit na magneticku foliu-pouzivaju to aj taxikari na reklamy co maju na
dverach,drzi to tam na baze magnetickej folie a za kazdeho pocasia :-). Bolo mi luto vrtat do
PAV-ika (origo v PAvovi diery niesu a ani u mna nebudu) ,tak som to riesil takto a je to zarucene,
mam s tym nabehany uz nejaky kilometer po roznych cestach a ani sa to nepohlo. Cim hrubsia magn.
folia tym lepsie to drzi-staci hrubka 2mm a dava sa to na cisty ,odmastneny a
"odpraseny" povrch. [Jozef-Mt] 15.06.2009 |
| Já osobně jsem si SPZ vyrobil doma - ve Wordu.Zafolioval a přišrouboval plexi.Kdykoliv můžu oživit,
změnit,přepsat... [Ladinek] 15.06.2009 |
| ještě jedna [Ondřej] 15.06.2009 |
| další [Ondřej] 15.06.2009 |
| zdravím, tak jsem zase o kousek pokročil, ještě linky a a par detailů. Chci se však zeptat jak
řešíte spz, necháváte ji dělat nebo si malujete sami popř. jak? Chtěl bych si ji udělat sám. Dobré
by bylo i rozměry bílého pole a jak daleko má být od probíhajících linek? Díky moc Ondřej [Ondřej] 15.06.2009 |
| A tažné jsem si vyrobil podle dokumentace, která se dochovala v zahraničí :o) [Ladinek] 04.06.2009 |
| A tahám ji za Tatranem 125 S [Ladinek] 04.06.2009 |
| Taky jsem renovoval PAvku 40, nedávno jsem ji dodělal. [Ladinek] 04.06.2009 |
| než ho budeš upravovat, tak nabídni výměnu sportkový za 16" [mates] 04.06.2009 |
| Takhle jsem ho nasadil poprvé, ale již ho mám odmontované a budu ho muset upravit. [Ondřej] 04.06.2009 |
| urcite mu to takto bude perfektne perovat :-) , az do zlomenia niecoho ,pripadne straty PAvika
,alebo v najhorsom pripade sposobenie dopravnej nehody .....rychlo to naprav este nez na tom pojdes
! a aj ak to mas nadstavene tym plechom [Jozef-Mt] 04.06.2009 |
| jestli se nepletu, tak to tažný je ze sportky [mates] 04.06.2009 |
| Proboha živýho,na tý fotce nahoře je to tažný přidělaný dole k tlumiči?Nebo to má nastavený plechem
od stupačky? [Dr.fik] 03.06.2009 |
| omlouvám se nový pokus [Ondřej] 03.06.2009 |
| tažné na motocyklu jawa-čz 125/355 [Ondřej] 03.06.2009 |
| hotové kolo [Ondřej] 03.06.2009 |
| Zdravím, přidávám další fotky. Začal jsem dávat dohromady podvozek. Tažné zařízení je ze sportky ale
já jsem ho použil na kývačku s 16palcovými koly. [Ondřej] 03.06.2009 |
| ahoj, až pava dodělám a připojím k jawě tak vše nafotím a fotky sem dám [Ondřej] 01.06.2009 |
| zdravím, prosím o připojení fotek Tvé Jawy ČZ 125 s PAvíkem, to musí být pěkné... pokd jsi tedy
nebyl na srazu ČS moto a nejsi někde nafocen :-) Díky! [Hobo] 01.06.2009 |
| a rám [Ondřej] 31.05.2009 |
| zdravím Vás, povolení od výrobce k tažnému na jawu-čz 125 již mám ještě dojít na DI a nechat zapsat.
Jinak jsem o kousek dál s reovací některé díly jsou už v barvě tak budu moci poskládat podvozek.
Přikládám foto. Ondřej [Ondřej] 31.05.2009 |
| Dobrý den, měl bych taky dotaz , koupil jsem páva a na tykadlech je místo hliníku s odrazkama malé
světýlko rozdělené na červenou a bílou polovinu. Majitel tvrdí,že je to origo, ale já prohlédl snad
sto fotek a nikde jsem to nenašel. Prosím o jednoduchou odpověd. A ještě se chci zeptat na nosič na
víko, někdo zde psal,že je pouze jeden typ originál. Je to ten na fotce níže ? Mám totiž jiný
Vnitřní vzpěry jsou prohlé podle víka a jsou ve směru jízdy né napříč, to bude asi taky samodomo, že
? omlouvám se za vyčerpávající text a děkuji za odpověd. [j] 25.05.2009 |
| je to zdarma [jawarmaniak] 20.05.2009 |
| a prosim Vás nevíte někdo kolik stojí to povolení z Jawa Moto spol. s r.o. ( od pana Němce) díky [Ondřej] 20.05.2009 |
| O povolení je potřeba napsat výrobci. Otázkou je, jestli do jawy nebo ČZ. Jawa - pan Němec
(styk s veřejností). Pro ČZ je to pan Milan Kepl. Je potřeba jim napsat dopis - na maily fungují
dost nespolehlivě... Adresy a telefony by měly být uvedeny na webovkách. jinak teda
nevím, jak to je (hádat se nechci), ale v manuálu pro pava je uváděný nejmenší zdvihový objem 175.
Viz: http://jawamania.info/Files/tech/str03_3.jpg [jawarmaniak] 18.05.2009 |
| omlouvám se, kde o něj mám zažádat. a přidávám foto našel jsem ho na netu omlouvám se majiteli [Ondřej] 18.05.2009 |
| kombinaci jawa čz 125 s pavem jsem již viděl, a navíc v typovém průkaze je jasně psáno :Návěsný
vozík může být připojen pouze k jednostopému motorovému vozidlu o zdvihovém objemu motoru nejméně
120 cm3. když bych to bral do detailu tak jawa čz 125 ccm ( 123,2ccm) takže to musí jít. A ještě
kam mám žádat o ten papír díky [Ondřej] 18.05.2009 |
| Jo musíš. Jde spíš o to, že páva smí táhnout jem motocykl od 175ccm, takže ti to potvrzení pro
125-ku nevydají. Jinak pak jde jen o změnu údajů v TP, takže cca 300,- [jawarmaniak] 18.05.2009 |
| díky za info., takže i když bubu mít tažné na staré jawě čz 125/355 tažné tak musim mít ten papír o
schvlálení tažného na mém motocyklu nebo to je jen pro schválení na nové motorky? A kolik
chtějí na STK, DI, za zapsání atd. díky moc [Ondřej] 18.05.2009 |
| Ohledně legalizace pava doporučuju přečíst článek od mého kamaráda:
http://www.strojemoje.wz.cz/legalpav.htm jen doplním, že je důležité si do TP nechat zapsat jen
tažné, aby bylo možné zapojovat páviky všechny.. [jawarmaniak] 17.05.2009 |
| zdravím, tak jsem zase okousek dál. Tažné zařízení již mám na motorce a budu dávat tříkolíkový
konektor.Nevím jak je to s kabelem, jde pouze o světlo a brzdu? A tento tyden jedu na STK mám si to
nechat nějak schválit nebo jen zajdu na DI a nechám zapsat do velkého TP? děkuji za rady [Ondřej] 17.05.2009 |
| Pro Martin83, ahoj zasílám foto toho vnitřku světla. Je to jen tak na oko seskládané protože jej mám
již sundané. Jen kabel jsem nepřipojil. Ty hliníkové koncovky pokud tím máš na mysli držáky
odrazek jsou na prodej www.motosala.webzdarma.cz [Ondřej] 26.02.2009 |
| Ještě přidám foto. (žel bohu horší kvalita) [Ondřej] 22.02.2009 |
| zdravím Vás, mám další problém ve víku byl vsazen tento zámek (neoriginální)tudíž musel bývalý
majitel upravit i část na pavu. Přemýšlel jsem jak tam může být ten malý zamek? Jak to může vůbec
fungovat? Tedy může ale mě chybí ta část na páviku. ( ta do které zamek zapadá) Mohl by někdo dát
foto? Díru mám na víku již vyvařenou jen vybrousit pro zámeček. Děkuji [Ondřej] 22.02.2009 |
| to Martin83: na chalupu se dostanu nejspíš zas o víkendu, světlo mám již rozebrané a bohužel
nenafocené. Dám to do kupy jak to bylo a nafotím. [Ondřej] 21.02.2009 |
| Ahoj Ondro,chtěl bych tě požádat jestli by jsi mohl sundal ten červenej kryt světla a vyfotit mi ten
vnitřek.Chtěl bych se na to podívat jak jsou tam ty žárovky přidělaný a zapojený.Jo a jestli z vás
někdo nemá ty hliníkový koncovky na odrazky.Díky [Martin83] 21.02.2009 |
| Ahoj, tak jsem drobátko pokročil v renovaci již mám očištěn rám a víko ještě korbičku a začnu
kytovat. Na foto je ještě korbička na rámu [Ondřej] 21.02.2009 |
| Ahoj,jen jsem chtěl dodat že po rozebrání kolečka na svém Pávikovi jsem měl ložiska ASK 16004. [Martin83] 10.02.2009 |
| kup si tie 6002 2RS a z vnutornych stran "vymackni " prachove krytky a priestor medzi
loziskami pri skladani vypln zlto-modrou vazelinou na loziska,tie budu lepsie mazane a vydrzia ti
samozrejme dlhsie..... [Jozef-Mt] 09.02.2009 |
| které ložisko koupit? Používá se 6002 a někdo zde na foru doporučoval 6002 2RS. Tak které? [Ondřej] 09.02.2009 |
| V pátek jsem se pustil do kola, válečky jsem vydloubl a ložiska šli celkem bez problémů. Jsou tam v
mezikuse výřezy pro vyražení takže bez problémů ale díky za radu. Radši se zeptám, než něco
zničím. Bohužel Martine vzpěry blatníšku a tažné zařízení ke kývačce jsou jedniné věci které
mi chybí. To ti bohužel neporadím. Myslím, že jsem někde četl snad 40cm ale nejsem si jist. [Ondřej] 07.02.2009 |
| čau Ondro,tak co povedlo se rozebrat a vyndat ty ložiska???? Já zas mám jiný problém.Ty máš asi
PAvíka za kejvačkou-co???? Můžeš mi prosím změřit střed tažnýho zař od země(moto na kolech)?? [Martin] 07.02.2009 |
| ty ložiska musíš vyrazit zevnitř ven-obě stejně!! Já to zrovna taky rozebíral-taky renovuju.A ten
filc tam hodlám nechat původní-jen použiju z obou stran uzavřená ložiska.Martin [Martin] 01.02.2009 |
| takže vyrazit z venčí disku? a ten filc zachovat nebo se dá něčím nahradit? [Ondřej] 01.02.2009 |
| čau,ta část s ložiskem -středová trubka je nalisovaná v jednom kuse s částí disku.A pokud chceš
vyndat ložisko-nejdřív vydloubnout ty hliníkový kroužky s filcem a pak to ložisko musíš vyrazit-ale
pozor,musíš z druhé strany!!! [Martin] 01.02.2009 |
| Zdravím, právě jsem se pustil do kola, vyšrouboval jsem šroubky až na jeden který jsem musel
odvrtat. Potom jsem oddělil části disků od sebe. Teď si ale nevím rady s tou částí ve které je
ložisko (foto). Tak mi poraďte jak jste to řešili? díky [Ondřej] 01.02.2009 |
| Tak tady zasílám slíbenou fotografii a začal jsem pavíka rozebírat. Tak semnou mějte prosím
trpělivost, protože se budu asi často ptát co a jak. [Ondřej] 26.01.2009 |
| bolo to spojene ,ako mas sipku,zrejme kto natieral SPZ tak pretrel aj tu zlatu linku.Skus tam
trosku na kraji SPZ odstranit farbu a odpovies si sam. [Jozef-Mt] 25.01.2009 |
| foto [Ondřej] 25.01.2009 |
| vím že už se to tu řešilo ale diskuze se pak zamotala a ja nevím jak to tedy má být, jde o to zdalá
má bít boční linkování protáhnuto při SPZ dolů zpět na spodní boční linku? na pavu mám již SPZ
přepsanou a linkování není znatelné děkuji [Ondřej] 25.01.2009 |
| umístění linkování máš popsané na Motomagazínu. neboj se toho, ve výrobě to linkovali lidi a
liknovali ručně, takže všechny míry mají toleranci :-) když je to moc přesně, nevypadá to
přirozeně [mirek150] 23.01.2009 |
| a hlavné by mě zajímalo jak si poznamenat linkování přesnost, nebo jsou nějaké dané míry? [Ondřej] 22.01.2009 |
| Miloši děkuji za rady [Ondřej] 21.01.2009 |
| Stránky motomagazin.cz mají pěkný a ucelený přehled o PAvech a ostatních moto vozících. Postup
renovace také velmi jednoduchý. V podstatě jen rozebrat, opískovat a nastříkat. A samozřejmně
nalinkovat. Dílů k renovaci moc potřeba není. Dají se poměrně dobře sehnat třeba na
motosala.webzdarma.cz nebo montyjawa.cz. [Miloš] 21.01.2009 |
| zdravím ještě bych se chtěl zeptat zdali existují nějaké stránky věnované hlavně přívěsným vozíkům
pav? A jestli je někde uveřejněn postup renovace a kde shánět kvalitní díly na pav? díky moc [Ondřej] 20.01.2009 |
| tak jsem pava koupil a dovezl jedná se o pav 40 B, později přidám foto [Ondřej] 19.01.2009 |
| PAv z Kovozávodů Semily má pneumatiku 12x4. Pneu 260x40 pro PAva z Avie Letňany je správně. Čísla
mají umístěná oba stejně na štítku. Je umístěn na spodní části předního držáku korbičky, ale už
nevím na které straně. A zahrádka byla jen jedna jediná, kupovala se jako doplněk a pasuje na
kazdého PAva, ať už má víko na panty nebo sundávací. [Miloš] 18.01.2009 |
| na Semilských je odspod na jednom držáku korby. ber avii-vozíku z avie je málo, jsou vzácnější [mirek150] 16.01.2009 |
| a ještě jak je to s odpružením to gumové Avia? Štítek na avii je nad světlem a u pavu z kovozávodů
Semili je kde? [Ondřej] 15.01.2009 |
| pneu 14"x4" pav 40 Semily a Barum AERO 260x40 Avia Letňany?? Který vozík koupit
Avia nebo Kovozávody Semily Když mám na vybranou? bohužel nemám foto diky [Ondřej] 15.01.2009 |
|
|