MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306147 příspěvků |7499 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 72 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary | Diskusní téma 5.7.2020 21:10  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Sidecar 560 vnitřek


 Dobrý den,
dávám do kupy sidecar 560. Vnějšek již hotov, ale nevím jak přesně je osazen vnitřek sajdky. Jak jsou připevněná sedla, a jak je vyrobeno uchycení opěráku. Měl li byste někdo fotky vnitřku, prosím zašlete mi je na mail : faust.faust.faust@seznam.cz
Díky!    [Chemik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=106&idtop=13752 tady něco je    [beba13] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2014
Odpověď  Jsi schopen mi ho zkreslit? Stačí mi ten otvor na zámek + to vybrání. Díky    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2014
Odpověď  Tak to se omlouvám. Měl jsem za to, že to tu někde je.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.01.2014
Odpověď  Díky za radu, projížděl jsem komplet historii, ale našel jsem jen obrázky bez rozměrů. Pouze packa co je je zámku je v historii pěkně rozkreslená...    [kvasky]   19.01.2014
Odpověď  Ten záchyt tu už někde okreslený je. Prohledej historii!    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nebyl by mi někdo schopná odetailně oměřit (udělat skicu) záchyt zámku co je přišroubovaný na sedadle? Vyrobil bych si ho...

Předem děkuji    [kvasky]   16.01.2014
Odpověď  Boční čalounění je uchyceno vepředu a vzadu šroubky M3 které drží boční lišty.    [MAX]   03.10.2010
Odpověď  Jak je v loďce uchycené to boční čalounění? Mám ho chytit na šroubky bočních lišt nebo jsou tam na volno? Díky    [Meela]   07.09.2010
Odpověď  jezdil sem s dvojitejma pružinama (vnitrní + vnější) , ted mám 20mm podložku, sajda se dá jen vzpěrama nastavit, jak chceš, čumák dolu,nahoru napřed si dělám to abych měl podvozek sajdy vodorovně v pohledu zezadu,potom zvedám na kulovym kloubu pootočením vejšku čumáku a nakonec se dělá odklon,potom ještě jednou na drobný doladění    [mates]   10.08.2009
Odpověď  mirek: když už ses sem do dotazu nacpal,tak ti odpovím. originálně se na kejvačku dávali při montáži sajdy jiné pružiny ze silnějšího drátu. alternativně bylo možné stávající pružiny podložit o 3cm kovovou rozpěrkou, tak jak si to provedl nebo u některých modelů použít současně vnější a vnitřní pružiny. navíc bych doporučil použít do tlumičů hustější olej.
pokud mají předek nahoru, tak mají buď delší vidlici nebo předek na 19" ze sportky    [mirek150] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.08.2009
Odpověď  Měl bych dotaz na přední vidlici motorky s lodičkou. Mám 350tku a přední vidle je dost stlačená vahou motocyklu takže lodička je skloněná dopředu dolů podložil jsem pružiny pod krytem asi 1,5cm tvrdé gumy a je to lepší, nevíte jaké podložky by tam měli být originál? A ještě viděl jsem několik motorek které měli lodičku seřízenou tak že přední část se až abnormálně zvedala nahoru, ale nevím jak to měli udělaný? Jak to má být správně?    [Mirek]   10.08.2009
Odpověď  Dal jsi mi nějaký blbý mail, nejde na něj odepsat    [Dani]   04.08.2009
Odpověď  Nazdarek mal by som prosbu do Daniho,ze by odpisal mal by som zaujem o tie uchyty sedadla....vopred dik.mail: kacerko@seznam.cz    [ATTILA Simon]   16.06.2009
Odpověď  Pokud byste někdo chtěli ty zachyty opěráku mám je doma navíc
Originalní
Jenom ty co jsou na sedačkách    [Dani]   08.06.2009
Odpověď  Díky.    [Mihr]   07.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 2...    [MAX]   07.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Lemová guma je volně nasazená vzadu je přišroubovaná součastně se zámkem a vepředu ji drží madlo + objímka viz foto...    [MAX]   07.06.2009
Odpověď  Jeden dotaz:lemovací guma kolem side je přilepená nebo nasazená volně?Díky.    [Mihr]   07.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Záchyt sedáku...    [MAX]   07.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zámek...    [MAX]   07.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Záchyt...    [MAX]   07.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Záchyt opěráku...    [MAX]   07.06.2009
Odpověď  Díky za radu. Pročešu diskusi pořádně:-). Měj se . Ch.    [Chemik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2009
Odpověď  čus,na sedáku je háček z naohýbané pásovinky,co se zahákne do oblouku naohýbaného z plechu.ten je přišroubován 2 šroubky M5,zhruba uprosted prostoru sedáku určitě tam na něj máš díry.Opěradlo je dole zapíchlí mezo sedákem a laminátovým výstupkem,co je součást skeletu a zajištený pomocí zámečku do takovýcho plechovýho háčku,který je šroubovanej na opěrák.projet starší příspěvky,díly sou tam nafocený.    [jaromir-noskov]   31.05.2009
 Přidat odpověď   (24) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006