MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307260 příspěvků |7553 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 121 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a os | Diskusní téma 21.10.2020 14:52  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Stabilný motor SLAVIA


 Prosím o radu, mám motor Slavia viď. foto s priamym vstrekom. Pôvodná tryska, ktorá vstrekovala pod uhlom 75 stupňov je úplne upchatá. Takže ju musím nahradiť, len sa mi nepodarilo zohnať originál. Teraz neviem či mám použiť trysku z uhlom 90 st. alebo 60 st. Ktorá bude vhodnejšia? Neviete niekto poradiť? Vopred vďaka.    [palikemRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.11.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Zdravim mam podobnu slaviu a potrebujem pomoc.Napište mi prosim email ja Vam napišem    [tomaš]   01.11.2015
Odpověď  Zdravím.Tento typ motora patri medzi prve diesle ktoré Slavia vyrobila.Vtedy zrejme nebol veľký výber trysiek na túto konštrukciu spaľovacieho priestoru.Tryska bola dosť nešťastne zvolená.Bola umiestnená na okraj piestu a k tomu ešte aj malý uhol rostreku dávali malé šance na zmiešanie sa nafty zo vzduchom.Motory mali nízky výkon vzhľadom na zdvihový objem a dymili.U dvoch motoroch som skúšal niekoľko trysiek.Najlepšie bežali na trysky DO 150S 825,ale celkom dobre idú na trysky zo Supra 50.Ideálne by bolo otvory pri okraji valca v tryske zapchať,aby bola nafta vstrekovaná do priestoru nad piest a nie na okraj valca kde sa vytvára karbón.Motory na tieto trysky lepšie štartovali,menej dymili a mali vyšší výkon.    [Milan]   02.03.2014
Odpověď  Jedná se o komůrkový motor - používal tzv. čepovou trysku jako např. "moderní" stabilák Slávia 1S100A    [Pavel]   27.01.2011
Odpověď  Je to také podstané, odkiaľ som?    [palikem] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.12.2010
Odpověď  Odkial ste??    [martin]   09.12.2010
Odpověď  Rok výroby neviem, kedže nieje na motore uvedený.    [palikem] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.12.2010
Odpověď  Aky je rok vyrobi toho motora,,,???    [MARTIN]   04.12.2010
Odpověď  Nejjednodušší by bylo, kdyby ses spojil s výrobcem trysek a tam ti ji zrepasuji. Nevím jak to nyní funguje, ale pokud fungoval Motorpal, tak se to dělalo běžně. Obnovili provrtání dírek a zalapovali kužel. Nebyla nová, ale zas nějakou dobu to drželo.    [lišák]   30.11.2010
 Přidat odpověď   (8) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006