MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307257 příspěvků |7552 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 150 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a os | Diskusní téma 20.10.2020 19:04  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  Zdravím diskutující!
Dlouhodobě používám stabilní motor Slávia DR 27(dvouválec)jako pohon generátoru. Koupil jsem ho jako údajně generálkovaný, ale cca po 500 motohodinách začal vzlínat podle zdvihátka vstřikovacího čerpadla motorový olej. Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s tímto problémem případně na způsoby jeho odstranění. Díky P.    [Pavel 37Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  Špatně jsem se vyjádřil. Měl jsem na mysli velkou část starých soustrojí, kdy spotřeba především nafty nebyla až tak podstatná. Dnešní agregáty mají většinou velmi dobré parametry. Staří blafouni ale umí svoje, a to je taky důvod, proč ho provozuji. Když umí svítit někdy i za méně než litr nafty na hodinu a ještě topí, tak se přeci na něho nelze zlobit.    [Pavel]   23.02.2007
Odpověď  Neekonomický provoz dieselagregátů je nepochopitelný,tedy jejich úplné zamítnutí a likvidace při současné předražené elektřině.    [Lukous]   23.02.2007
Odpověď  Jasně. Likvidace těchto záložních zdrojů probíhá pořád, neboť jejich provoz je především neekonomický.Zájem bych upřesnil jen o některé měřáky(pokud jsou funkční), případně části regulace.    [Pavel]   22.02.2007
Odpověď  Mame to v práci na čistírně od.vod.je to z 56 roku a je již nefunkční,pohánělo to celou čistírnu když nešel el.pr.To už neběží asi tak 30 roku,zcházi tam par věcí a vzduchové láhve na roztočeni.měl jsem zájem to dat do chodu,a bylo mi řečeno že to musí jit asi pryč .tak nevím co se stím bude dít,Jarda    [Jarda]   18.02.2007
Odpověď  Pokud by ale mělo tohle soustrojí skončit ve šrotu, tak bych určitě měl zájem o tu rozvodnou skříň.    [Pavel]   17.02.2007
Odpověď  Točím 6 kVA a stačí to. Děkuji za nabídku, ale takových "macků" je kupodivu relativně dost.    [Pavel]   16.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě parametry-36kw-45kva,488kg
y400/231v/65A    [Jarda]   15.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,nemáš zájem o tento agregat?    [Jarda]   15.02.2007
Odpověď  Zdvihátko těsní přesností ploch. Utírání samozřejmě praktikuji, ale dlouhodobě je to neúnosné. Z jamky styku zdvihátko - vstřik se olej kruhově rozstřikuje. Teplota je držena tak jak má být.Vidím to spíš na pořizení nového, nebo velmi odborné opravy. P.    [Pavel 37] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2007
Odpověď  S tím se dá těžko něco dělat,stejný úkaz se mi objevuje u jednoválců,většinou úbytek oleje není tak značný,jako kdyby např. unikal z ložisek.Obvykle olej uniká až po velkém zahřátí motoru.Kolem zdvihátka pumpy patrně ani nebude žádná ucpávka,filcový kroužek,výrobce tedy zřejmě s drobným úbytkem oleje touto cestou počítal.Tedy,jediné,co mohu zatím poradit-utřít to hadrem :-)    [Lukous] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2007
 Přidat odpověď   (10) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006