MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306142 příspěvků |7498 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 60 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a os | Diskusní téma 4.7.2020 11:50  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

MF-70 --- karburátor


 Ahoj, koupil jsem sekačku MF-70, ale žere jak blázen i na volnoběhu. Koupil jsem nový jehlový ventil do karburátoru, ale nepomohlo to. Zkoušel jsem taky snížit hladinu na plováku a taky nic. Někde jsem četl, že od nějakého data se začaly dělat karburátory zmetky. Taky jsem četl, že vysokou spotřebu dělají i opotřebené gufera na klíče, ty budu taky měnit. Chtěl bych poradit, jestli by se dalo použít nějakou kvalitní náhradu? Díky Honza    [HonzaHonza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2020     Přidat odpověď  
Odpověď  Právěže jsem to zkoušel bez vzduchového filtru a bez zátěže. Na volnoběh se mi zdá, že to v benzínové trubce rychle ubýval benzín. Na volnobběh bych čekal, že to bude mít malou spotřebu. Proto bych to chtěl předělat na jiný karburátor třeba z nějakého čtyřtaktu.    [HonzaHonza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2020
Odpověď  Měl jsem několik těchto motorů v různých strojích a můžu potvrdit, že spotřeba nebyla nikdy malá. Je to dvoutakt, nic se s tím nedá dělat. Oproti 4t. motoru BS v mountfieldu na stejné trase se stejnou fůrou zeleného tak dvojnásobná spotřeba.    [vintera]   30.04.2020
Odpověď  Pokud by byla gufera shit, tak to volnoběh nedrží. Buď to dává plnej, nebo chcípne, nic mezi tím.
Vysoká spotřeba může být také daná zadělaným vzduchovým filtrem. Zkusit ho na chvíli odpojit, zda spotřeba neklesne.
Jak bylo napsáno, je to dvoutakt, v zátěži, třeba při orbě, to něco spapá.    [Zahajskej]   30.04.2020
Odpověď  aby motor mohl běžet, potřebuje směs o poměru cca 14,7 kg vzduch k 1 kg benzínu. Nevěřte tomu, že budete daleko od tohodle poměru. motor by totiž neběžel. MF má zkrátka velký obsah, je to dvoutakt, takže holt žere.    [petr]   08.03.2020
 Přidat odpověď   (4) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006