MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 313353 příspěvků |7964 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 33 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a os | Diskusní téma 3.10.2022 16:45  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

MF-70 --- karburátor


 Ahoj, koupil jsem sekačku MF-70, ale žere jak blázen i na volnoběhu. Koupil jsem nový jehlový ventil do karburátoru, ale nepomohlo to. Zkoušel jsem taky snížit hladinu na plováku a taky nic. Někde jsem četl, že od nějakého data se začaly dělat karburátory zmetky. Taky jsem četl, že vysokou spotřebu dělají i opotřebené gufera na klíče, ty budu taky měnit. Chtěl bych poradit, jestli by se dalo použít nějakou kvalitní náhradu? Díky Honza    [HonzaHonza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2020     Přidat odpověď  
Odpověď  Dnes už to krásné frčí a problém byl vyřešen.sehnal jsem origo rotor i klinek. Nádherný chod.ale problém špatného chodu byly jistě špony nalepené na statoru jak uvolněný rotor dřel o stator.po vyčištění nádherné sečení.    [Marek]   12.07.2022
Odpověď  Asi to tím není, protože jsem to provizorně naklepnul bez klinku ve správné poloze, poloha se nepootočila, motor jede ale stejně, nereaguje na přidání plynu, chod pravidelný ale jakoby 4 takty jehla je ok, karbec vyčištěn, jiskra hezká, svíčka nová, je divné že to začalo najednou ke konci sečení louky. žeby teda gufera?    [Marek]   11.07.2022
Odpověď  Ahoj. Poraďte na MF 70 mi prasknul klínek magneta.pulmesicovy. bohužel se uvolnilo Magneto vlivem nekvalitních matic z internetu jejichž závit se zdeformuje a povolí. Vychehlala se i drážka v magnetu takže se mi po montáži klínku rotor hodně pootočí.prakicky přes celou drazku.jede to jakoby na 4 doby a nereaguje na přidání plynu.jakoby malý předstih. Ale to přece na předstih nemá vliv .ten je na Klikovce. Jediné žeby to mělo špatně natočení pólu vlivem vyosení drážky. Pokud koupím nové Magneto a klínek bude to ok? Nebo důvod špatného chodu jsou Gufera? Od té doby co mám karburátor bing je směs perfekt.jiskra je taky pěkná.civka nová.    [Marek]   11.07.2022
Odpověď  Právěže jsem to zkoušel bez vzduchového filtru a bez zátěže. Na volnoběh se mi zdá, že to v benzínové trubce rychle ubýval benzín. Na volnobběh bych čekal, že to bude mít malou spotřebu. Proto bych to chtěl předělat na jiný karburátor třeba z nějakého čtyřtaktu.    [HonzaHonza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2020
Odpověď  Měl jsem několik těchto motorů v různých strojích a můžu potvrdit, že spotřeba nebyla nikdy malá. Je to dvoutakt, nic se s tím nedá dělat. Oproti 4t. motoru BS v mountfieldu na stejné trase se stejnou fůrou zeleného tak dvojnásobná spotřeba.    [vintera]   30.04.2020
Odpověď  Pokud by byla gufera shit, tak to volnoběh nedrží. Buď to dává plnej, nebo chcípne, nic mezi tím.
Vysoká spotřeba může být také daná zadělaným vzduchovým filtrem. Zkusit ho na chvíli odpojit, zda spotřeba neklesne.
Jak bylo napsáno, je to dvoutakt, v zátěži, třeba při orbě, to něco spapá.    [Zahajskej]   30.04.2020
Odpověď  aby motor mohl běžet, potřebuje směs o poměru cca 14,7 kg vzduch k 1 kg benzínu. Nevěřte tomu, že budete daleko od tohodle poměru. motor by totiž neběžel. MF má zkrátka velký obsah, je to dvoutakt, takže holt žere.    [petr]   08.03.2020
 Přidat odpověď   (7) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006