MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 314613 příspěvků |8059 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 56 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a os | Diskusní téma 10.6.2023 13:56  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Hledám někoho, kdo se zajímá o řadu motorů S 110 (původně Škoda Smíchov, později ČKD Hořovice). Sbírám dokumentaci k této řadě ve stabilním i pojízdném provedení včetně podvozků a generátorů (stačí kopie nebo skeny) a snažím se dát dohromady historii výroby. Některé novější příručky k motoru i generátoru mám naskenované a mohu je poskytnout. Nejstarší příručku mám z druhé poloviny 50. let. Nemohu zjistit, ve kterém roce byla převedena výroba ze Smíchova do Hořovic a jak to přesně bylo s výrobou motorů 1 S 110. Před válkou se prokazatelně vyráběly motory dvou až šestiválcové. Motor 1 S 110 po válce vyráběla SLAVIA, později ČKD Napajedla. Jenže v osazovacích tabulkách trysek Motorpal pro stacionární motory čs. výroby (rok vydání nevím) je u ČKD Hořovice uveden motor 1 S 110 s výkonem 10 až 15 koní a tryskou DC 30S 615, zatímco u ČKD Napajedla motor 1 S 110 s výkonem 10 až 15 koní a tryskou DC 45S 615 a o kus dále motor „10DR, 1 S 110“ s výkonem 10 koní a tryskou DC 8S 620. Podotýkám, že všechny ostatní motory S 110 z Hořovic mají trysku s úhlem 45 stupňů. Jak to tedy bylo se vznikem jednoválce a předáváním výroby 1 S 110 a čím se liší motory z Hořovic od strojů z Napajedel?

A nevíte někdo o přebytečném holém bloku pro 3 S 110, předním víku a konzole pro vstřikovací čerpadlo?
Děkuji    [Michal Prášil]   03.02.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  Dobrý den, úplnou náhodou jsem se dostal na tyto stránky s diskuzí o motorech 1S110. Já vlastním motor 1S110 z roku 1950 vyráběný firmou Motor Union České Budějovice s celohliníkovým blokem bohužel bez vstřikovacího čerpadla a vodní pumpy. Kdyby náhodou někomu doma přebývaly rád se domluvím na koupi.
S pozdravem J. Krahula.    [Josef Krahula]   13.02.2022
Odpověď  Mám motor 3S110, pokud má někdo zájem ozvěte se - jinak jde do šrotu.    [Milan Klein Mohelnice]   27.09.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Koupil jsem budovu s DG AS3TN z roku 1989, nějaká dokumentace u toho je, kdyby chtěl někdo nahlédnout.. Výkresy všeho možného, je u toho i návod k obsluze motorů S110.    [Petr L.]   22.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, provozujeme typ 6S110 , objevil jsem komplet dokumentaci včetně dodatků a požadavků na ukotvení do podlahy. Viz foto    [richard]   08.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, sháním palivové čerpadlo za rozumnou cenu na motor (škoda) čkd 3S110
Tel.: 721 833 132    [VanFilipRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2017
Odpověď  Zdravím, sháním palivové čerpadlo za rozumnou cenu na motor (škoda) čkd 3S110...    [VanFilipRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, také scháním dokumentaci nebo jiné podklady zejména k motoru centrály 3S110 45k z 68 roku. Motor mám v chodu, potřebuji informace o údržbě motoru. Mohu nabídnout zapojení rozvaděče RDZ 6 k tomu samému.
Děkuji Honza    [Jan PavlíkRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2016
Odpověď  Zdravím přátelé, vlastním také motor 1S110, ale bez dokumentace. Něco málo nechodí a rád bych si to naštudoval. Neměl byste někdo návod? Na řadu 2-6s110 mám, ale neni tam část o regulátoru v 1S110. Předem moc děkuji.    [Tomáš Urban]   29.05.2016
Odpověď  zdravím, měl bych na prodej funkční generátor, dieslový, 700mt, funkční, kdyby měl někdo zájem kontaktujte mne, t 605868181, je to čkd tříválec,3s110, postaven na rámu který byl uchycen k podlaze , občas byl natočen ,aby se proběhl, cena kolem 35-42tis, baterie už nejsou, byly špatné,    [václav]   14.01.2016
Odpověď  Zdravím, já mám doma motor 1S110 z roku 1950 vyrobený v továrně Motor Union České Budějovice ale nevím jakou tryskou je osazený, to bych ji musel rozdělat. Blok je celý z hliníku, krásná práce starých machrů. Bohužel nejede protože nemám vstřikovací čerpadlo tak kdyby někdo měl jedno navíc můžeme se dohodnout na pepakrahula@seznam.cz    [pepa]   12.10.2015
Odpověď  Zdravím,sháním hlavu válce na naftový motor Slavia 1s110A.Milan T.731711599    [milan]   21.09.2015
Odpověď  milam    [milan]   21.09.2015
Odpověď  Neposkytl by někdo tu dokumentaci k tříválcům 3s110?

Děkuji    [caven]   20.09.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  zdravím, měl bych tu vstřikovací čerpadlo , prý pro stroje-čkd, měl by tu někdo zájem, je to na tříválec, velmi pěkné a zachovalé    [václav]   11.08.2015
Odpověď  Kdyby někdo měl na prodej jednoválec, nebo věděl o nějakém 1 nebo 2 válcovém generátorovém soustrojí, dejte mi prosím vědět, děkuji.    [xbedla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den,
vlastním elektrocentrálu s motorem 1S110, byla by možnost vyměnit či zaslat návody a jiné dokumenty k tomuto zařízení (elektronicky) ?
Mohu nabídnout dokumenty a návody k centrálám s motory řady 2 až 6 S110.
Předem děkuji za odpověď.
Libor
605 279 786
wilznvseznam.cz    [Libor]   17.07.2014
Odpověď  rad by som sa pridal do diskusie. zohnal som motor 1s110 a na štítku je výrobný závod Piesok. asi na slovensku tok výroby 1956.    [imrich šebo]   15.04.2014
Odpověď  Dobrý den můžu V8m nabídnout celý funkční motor 3S110 kompletní a funkční, cena 10.000,-. T: 607 535 535    [J. Vlach]   10.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  zu    [Lulánek]   03.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  š    [Lulánek]   03.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  škodofka    [Lulánek]   03.08.2010
Odpověď  Mám nějakou dokumentaci ke stabilům z Hořovic.Tel 601302727,mail kls.jk@volny.cz    [Jirka]   03.08.2010
Odpověď  Ve kterém roce? A lze tu informaci ověřit?
Pokud jsem zjistil, Motor České Budějovice byla původně továrna a slévárna UNION. V roce 1948 byla znárodněna a byl vytvořen podnik Motor Union s více závody. Jeden ze závodů tvořila právě původní firma SLAVIA Napajedla. Do Motor Unionu v Českých Budějovicích přešla po znárodnění část produkce firmy Ignác Lorenz v Kroměříži.

V roce 1954 nebo 1955 se firma přejmenovala na Motor České Budějovice, v té době začala výroba karburátoů Jikov. V Motoru ČB a jeho jednotlivých závodech (např. Vodňany) se vyráběly motory do mopedů a např. motor do motorobotu PF-62. Kromě karburátorů se zde vyráběly i další díly pro vozidla a motocykly.
Ale o výrobě naftových motorů jsem dosud nenašel jediný údaj.    [Michal]   16.03.2008
Odpověď  Motory 1S 110 se začaly vyrábět v motoru České Budějovice    [Jirka]   16.03.2008
Odpověď  Omluvám se, ten odkaz byl špatně přesměrován.    [Josef]   17.02.2008
Odpověď  Na levé straně sloupku řízení se nachází rozdělovač pro hydrauliku.Překontrolujte si zda jsou v pořádku v zadržovacím ventylu těsnící kulička a pružinka co jí přitláčí-je možné že kulička nedosedá do pouzdra.To by mohla být ta závada,proč vám padá nářadí v tříbodovém závěsu.    [Josef]   17.02.2008
 Přidat odpověď   (26) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006