MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307257 příspěvků |7552 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 161 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a os | Diskusní téma 20.10.2020 19:15  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravím. Zajímají mě dvoudobé stabilní motory,které
vyráběly různé firmy ve 20. letech i později. Sháním jakékoli info a dokumenty,prospekty k motorům Svoboda-
Novák, Štěpánek Nymburk,Bratři Veselí,Chudý Týniště.Rád uvítám jakoukoli informaci o těchto typech motorů .
(přiložené foto z : Rodinný kalendář,r.1920). Karel    [Svoboda]   14.06.2006     Přidat odpověď  
Odpověď  take jsem uz par zarezlych pistu rozhybal pokazde jsem pouzil jiny postup nejdrive zalit petrojem a nechat dokud se petrolej neprosakne pod pist pak zkusit pres drevo kladivem kdyz to nepovoli tak pres hlavove srouby a pritahovat vhodnou vlozku ktera ma stejny prumer jako pist aby tlacila na okraj a navylomili se drazky nejlepe z osoustruzene trubky nasponovat a nechat petrolej pusobit pripadne poklepavat pokud i toto zklamalo tak jsem nad takto nasponovany pist nalil trochu benzinu a zapalil po ohrati a vychladnuti si uz pak dal rict    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.10.2020
Odpověď  Dobrý den toho Štěpánka jsem přivezl před 14ti dny kompletního, ale v dost žalostném stavu, zatím demontáž, nejdou demontovat kola, ale to nebude tak velký problém, největší problém je vytáhnout píst z válce, už jsem vystříkal snad 5 WDéček a podobných prostředků, ale stále drží, pokusil jsem se taky vytlačit píst pomocí hydraulické pumpy, ale přepouštěcí ventil v pístu propouští, takže nemůžu vyvinout dost velký tlak.
Budu vděčný, za jakoukoli rozumnou radu. Rovněž sháním jakoukoli literaturu nebo dokumentaci nebo obrázky tohoto motoru.
ŠTĚPÁNEK aSPOL.s.sr.o. TOVÁRNA HOSP. MOTORŮ vKOSTELCI n.L. HP3-4 čís.2402    [Jiří Kupilík]   07.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bratry Veselé mají v zemědělském muzeu v Čáslavi- viz obrázek. Nejvíc mě na něm vždycky zaujme, že se zove "Bratři VeselÝ" :-)    [Petr Kropáček ml.]   14.06.2006
 Přidat odpověď   (3) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006