Zdravím pánové, Vytáhl jsem že stodoly 350tku péráka a chtěl bych si zkusit renovaci. Nejsem v oboru znalý a tak se zeptám, jestli máte nějaké zkušenosti s chromovaním u firmy idetic. Dostal jsem vizitku na burze v Chotusicích, kde měli stánek. Chtěl bych ale předejít problémům s tím, že bych své díly musel potom nahanet po republice, jak tu píšete.... Děkuji za jakékoli postřehy, případně za kontakt. [Maska] 08.12.2016 Přidat odpověď |
| Na příjemnou a nikoho neurážející otázku bude následovat určitě odpověď ve stejném duchu :-) [vojta] 09.08.2018 |
| Ještě jednou zopakuji dotaz který položil autor tohoto vlákna: Zkušenosti s chromovaním v Idetic. Melete tady úplný hovna na které se nikdo neptal a vnucujete své stupidní názory, které asi také málo koho zajímají. Takže co Idetic, nějaké zkušenosti? [lofas] 09.08.2018 |
|  Tak to je. Renovace není špatná, když je to jediná možnost, jak zachránit vrak. Viz foto mojí ČZ 125 T. Renovováno, zapalování VAPE. Již šla do světa, chtěl jsem Béčko. [Jirka.PLZEN] 26.05.2017 |
| Renovace není vůbec nic špatného, na stránkách Motorestaurování to ten pán přehání, né náhodou tam ukazuje převážně francouzské motocykly, které jsou velmi zachovalé. To co jezdilo v čechách bývá dost dobité, staví se to z různých torz a z dílů + spousta replik. Pořád si myslím, že je lepší dostat takto motorku na silnici než to mít doma nekompletní v bedně. Problém ale je když se to připrodeji neuvede na pravou míru. [Jan] 26.05.2017 |
| Já to nikomu nevnucuju. Ale kdo má zájem, pročte si stránky "motorestaurovani" a třeba dojde k tomu, že schované součásti, chybějící díly, hybné součástky( klika píst ložiska) lze nahradit novými, zničený blatník nebo ráfky se dají sehnat jiné. Případně se použije "přiznaná replika". Ale jak píši níže, je to na každém, co se mu líbí. [Jirka.PLZEN] 26.05.2017 |
| Předpokládám že Jirka myslí konzervaci "vzhledu", je jasný že kdo chce jezdit musí dřív nebo později přetěsnit, vyměnit ložiska, udělat kliku apod... Takový stroj je sice orezlý ale mechanicky není o nic horší než nově zrenovovaná mašina [meela] 26.05.2017 |
| Předpokládám že Jirka myslí konzervaci "vzhledu", je jasný že kdo chce jezdit musí dřív nebo později přetěsnit, vyměnit ložiska, udělat kliku apod... Takový stroj je sice orezlý ale mechanicky není o nic horší než nově zrenovovaná mašina [meela] 26.05.2017 |
| [Jirka.PLZEN] jaký konzervační přípravek použiješ na opotřebené hřídelky kol, prorezavělé blatníky, nebo na vylagrovaný motor? Souhlasím s Janou, na ježdění ti konzervace nestačí. [PetrOHV] 26.05.2017 |
| Ano, vše má své pro a proti, nemá smysl nechávat stroj v původním stavu když je nekompletní, napadený kutilem, ve velmi špatném stavu atd. V tomhle se přikláním k renovaci, jenže strojů schopných ponechání v původním provozu schopném stavu je velmi málo. Proto ten dnešní extremismus, který je bohužel na obou stranách. Jirko trochu si protiřečíš, aby se na stroji dalo bezpečně jezdit tak rozhodně zakonzervování nestačí, to si můžeš dovolit jen u statických exponátů v muzeu. [Jana] 25.05.2017 |
|  To [Jana] : To je samozřejmě každého věc, jak se mu jeho motorka líbí. Ale i pro používání jde zachovat většina věcí na stroji v "nálezovém", zakonzervovaném stavu. [Jirka.PLZEN] 25.05.2017 |
| To [Ladic]: Zlatá slova. [Jirka.PLZEN] 25.05.2017 |
| Dnešní doba je hodně extrémní, většina renovací je plná replik, u původního stroje aspoň víš co máš popřípadě co kupuješ, jestli napodobeninu nebo originál. Někdo má rád naleštěné pozlátko a někdo zase rezaté prasátko :))Člověk nekovaný ve veteránech by hned všechno chromoval stříkal a mněnil...vlastní zkušenost, tet bych si trhal vlasy, k tomu člověk musí dospět a někomu se to nepodaří ani za celý život. [Ladic] 25.05.2017 |
| Jirko z Plzně každý stroj nelze ponechat v původním stavu, třeba proto že pán se na něm chce i vozit, nebo jen proto že stav stroje je nevyhovující. Dnešní trend původních stavů už zavání extrémismem. [Jana] 25.05.2017 |
| Foto jsem si půjčil ze zmiňovaných stránek. Díky. [Jirka.PLZEN] 25.05.2017 |
|  Zdravím, jestli není pozdě, přimlouvám se za ponechání stroje v původním stavu.Má to své kouzlo a cenu. http://www.motorestaurovani.cz/ [Jirka.PLZEN] 25.05.2017 |
|
|