MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 314580 příspěvků |8059 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 59 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSlužby, řemesla, kontakty | Diskusní téma 4.6.2023 16:16  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Zkušenosti s chromovaním v Idetic


 Zdravím pánové,

Vytáhl jsem že stodoly 350tku péráka a chtěl bych si zkusit renovaci. Nejsem v oboru znalý a tak se zeptám, jestli máte nějaké zkušenosti s chromovaním u firmy idetic. Dostal jsem vizitku na burze v Chotusicích, kde měli stánek. Chtěl bych ale předejít problémům s tím, že bych své díly musel potom nahanet po republice, jak tu píšete....

Děkuji za jakékoli postřehy, případně za kontakt.    [Maska] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.12.2016     Přidat odpověď  
Odpověď  Na příjemnou a nikoho neurážející otázku bude následovat určitě odpověď ve stejném duchu :-)    [vojta]   09.08.2018
Odpověď  Ještě jednou zopakuji dotaz který položil autor tohoto vlákna: Zkušenosti s chromovaním v Idetic. Melete tady úplný hovna na které se nikdo neptal a vnucujete své stupidní názory, které asi také málo koho zajímají. Takže co Idetic, nějaké zkušenosti?    [lofas]   09.08.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak to je. Renovace není špatná, když je to jediná možnost, jak zachránit vrak. Viz foto mojí ČZ 125 T. Renovováno, zapalování VAPE. Již šla do světa, chtěl jsem Béčko.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2017
Odpověď  Renovace není vůbec nic špatného, na stránkách Motorestaurování to ten pán přehání, né náhodou tam ukazuje převážně francouzské motocykly, které jsou velmi zachovalé. To co jezdilo v čechách bývá dost dobité, staví se to z různých torz a z dílů + spousta replik. Pořád si myslím, že je lepší dostat takto motorku na silnici než to mít doma nekompletní v bedně. Problém ale je když se to připrodeji neuvede na pravou míru.    [Jan]   26.05.2017
Odpověď  Já to nikomu nevnucuju. Ale kdo má zájem, pročte si stránky "motorestaurovani" a třeba dojde k tomu, že schované součásti, chybějící díly, hybné součástky( klika píst ložiska) lze nahradit novými, zničený blatník nebo ráfky se dají sehnat jiné. Případně se použije "přiznaná replika". Ale jak píši níže, je to na každém, co se mu líbí.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2017
Odpověď  Předpokládám že Jirka myslí konzervaci "vzhledu", je jasný že kdo chce jezdit musí dřív nebo později přetěsnit, vyměnit ložiska, udělat kliku apod... Takový stroj je sice orezlý ale mechanicky není o nic horší než nově zrenovovaná mašina    [meela]   26.05.2017
Odpověď  Předpokládám že Jirka myslí konzervaci "vzhledu", je jasný že kdo chce jezdit musí dřív nebo později přetěsnit, vyměnit ložiska, udělat kliku apod... Takový stroj je sice orezlý ale mechanicky není o nic horší než nově zrenovovaná mašina    [meela]   26.05.2017
Odpověď  [Jirka.PLZEN] jaký konzervační přípravek použiješ na opotřebené hřídelky kol, prorezavělé blatníky, nebo na vylagrovaný motor? Souhlasím s Janou, na ježdění ti konzervace nestačí.    [PetrOHV]   26.05.2017
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=286438    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2017
Odpověď  Ano, vše má své pro a proti, nemá smysl nechávat stroj v původním stavu když je nekompletní, napadený kutilem, ve velmi špatném stavu atd. V tomhle se přikláním k renovaci, jenže strojů schopných ponechání v původním provozu schopném stavu je velmi málo. Proto ten dnešní extremismus, který je bohužel na obou stranách.
Jirko trochu si protiřečíš, aby se na stroji dalo bezpečně jezdit tak rozhodně zakonzervování nestačí, to si můžeš dovolit jen u statických exponátů v muzeu.    [Jana]   25.05.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  To [Jana] : To je samozřejmě každého věc, jak se mu jeho motorka líbí. Ale i pro používání jde zachovat většina věcí na stroji v "nálezovém", zakonzervovaném stavu.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2017
Odpověď  To [Ladic]: Zlatá slova.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2017
Odpověď  Dnešní doba je hodně extrémní, většina renovací je plná replik, u původního stroje aspoň víš co máš popřípadě co kupuješ, jestli napodobeninu nebo originál. Někdo má rád naleštěné pozlátko a někdo zase rezaté prasátko :))Člověk nekovaný ve veteránech by hned všechno chromoval stříkal a mněnil...vlastní zkušenost, tet bych si trhal vlasy, k tomu člověk musí dospět a někomu se to nepodaří ani za celý život.    [Ladic]   25.05.2017
Odpověď  Jirko z Plzně každý stroj nelze ponechat v původním stavu, třeba proto že pán se na něm chce i vozit, nebo jen proto že stav stroje je nevyhovující. Dnešní trend původních stavů už zavání extrémismem.    [Jana]   25.05.2017
Odpověď  Foto jsem si půjčil ze zmiňovaných stránek. Díky.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, jestli není pozdě, přimlouvám se za ponechání stroje v původním stavu.Má to své kouzlo a cenu. http://www.motorestaurovani.cz/    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2017
 Přidat odpověď   (16) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006