MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307268 příspěvků |7553 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 123 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSlužby, řemesla, kontakty | Diskusní téma 22.10.2020 05:21  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Dobrý den hledám kontakt pro výrobu obdobného hliníkového prstence!díky    [Alešx]   06.07.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  Takovouto upravu mohu udelat, mozno i s hlavou. vice info na emailu    [badRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je takový starší kousek,žebra nemá až tak veliká jako na úvodním obrázku,ale možná by mohl být k mání i s hlavou.Nechci tady z toho dělat inzerci a tak případný zájem prosím na e-mail,pošlu více foto.    [k]   31.05.2010
Odpověď  podle mě jsou žebra odtočená až po výfuky a na vložku je nalisován prstenec. Tuto úpravu, mimo jiné,máme udělanou na několika "sportovních motocyklech" pérák, kývačka za účelem zvýšení chlazení,taktéž máme dělané hlavy.
Po demontáži válce z jetého motoru je patrné odlišné opotřebení válce v části původní a v části s novými žebry, je to určitě tím, že dochází k jiné tepelné roztažnosti těch dvou částí. Důležité je asi znát správný přesah prstence pro nalisování za tepla. Naše metody jsou spíš pokus omyl.    [hugo22]   31.05.2010
Odpověď  Prstenec se převlíkne přes žebra válce nebo jak je to udělané?    [Immer Bereit]   29.05.2010
Odpověď  Mam takový prstenec na válci z ČZ 125 t    [hopik.m]   28.08.2008
Odpověď  Rád se k Tobě připojím návod na to vyšel v SM ,některá ze starších čísel z poloviny padesátých let .Je však třeba k tomu hodně zručný soustružník a to je dneska veliká nouze .K tomu prstenci by bylo ale nutné udělat i hlavu .    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2008
 Přidat odpověď   (6) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006