Nenadávám na poměry, ale suše konstatuji.Předávám jen své zkušenosti.Má čeština
je taková jaká je , já jsem již o něco dál a intelektuálů máme po kancelářích
tři prdele. Nezapomen na to, že je tady spousta šmelinářů , překupníků a další
pakáže , která se snaží urvat co to jde. Podle toho pak vypadá i práce , kterou
někteří odvádějí. Já se jen tak neurazím a pokud chceš radu jak na stříbřenku
,tak ti jí dám.( nech si to nachromovat u fušera) Dělám si srandu. Kámoš má
péráka lidovku a všechno stříbrný bral klasickou stříbrnou 8110 hliník nitro,
asi ve třech vrstvách a vhled je dobovej.Podklad nitocelulozový stříkací
tmel.Jinak zbytek má taky v nitru .Někdo hlásí , že se to poškrabe, že je to
matný atd. Znám borce co sfouknou nastříkat motorku za sobotu a pak čuměji , že
to stojí za hovno. Tenhle borec stříká motorku taky tejden. Stříkne prvně tři
vrstvy a nechá to zaschnout, pak to nejjeměším šmirglem srazí a další tři
vrstvy. Barva dostane tu hloubku a pak to po zaschnutí pořádně rozleští. Jezdí
na tom péraku tři roky ,co to jde ,i do práce a ta motorka vypadá furt parádně.
Tenkrát taky neměli žádný dvousložkový barvy.Ono uvést stroj komplet do
originálu je nesmysl. Ty barvy a ta technologie jsou dávno pryč. Ten kdo říká ,
ře má vše jak má být , tak jen kecá , aby bylo na srazu o čem mluvit. Každej se
snaží jak umí a co a jak si doma postaví je ve finále jeho věc. Nejadši mám
takový chytráky co přijdou a hlásí . \\\"Tenhle díl měl jinou barvu,
tohle bylo, nebo nebylo v chromu, odstín té jawácké byl jinej, tenhle typ měl
jiný páčky\\\". Ve finále pak přijede na paskvilu kříženým třema
motorkama. Jinak na tu stříbrnou to funguje , můžeš tam dát i o vrstvu víc to
není na škodu , ale hlavně to není ani lesklé, ani matné , má to ten dobovej
nádech. Měj se fajn a neřeš neřešitelné , radši někoho sem tam pošli zravě do
prdele a bude to OK.Tonda [Tonda] 13.01.2006 Přidat odpověď |
| Tondo,plně s tebou souhlasím,přesto,že s chromováním nemám zatím
zkušenosti.Nejsem ani ortodoxní JAWAř,či ČZeťák,ale mám rád motorky všeobecně a
když je hezky udělaná je mi jedno jestli je to SUZUKI,nebo STADION. Jen
chci jen vyzvednout tu hamižnost a jak koho co nejlépe ojebat(omlouvám se,ale
čeština má tak výstižné termíny,že výraz podvést se užívá snad už je v MŠ)a
zvláště,když dotyčný nabízejíce medvědí službu zjistí,že před ním stojí
naprostý lajk,navíc v krizové situaci do níž se dostal nedostatkem náhradního
dílu na svého miláčka-veterána. Vloni jsem scháněl nějaké díly na toho
svého(Honda 1984) a dodavatelé se doslova trumfovali horentními sumami za díly u
nihž se ceny různily mnohdy o 500 až do 1000 Kč. Naštěstí máme
internet(toto není žádná propagace)na kterém jse našel dodavatele,který nejen,že
měl vskutku smrtelníkovi přijatelné ceny,ale byl ochotný a sdílný podělit se o
své bohaté zkušenosti(byl to bývalý ne vrcholový motokrosař v důchodu)a rady.
Před takovými smekám a patří jim dík. Záměrně nenapíšu o jakou
prodejnu jde,aby to neznělo jako reklama,které máme všichni dost všude kolem
nás.Kdo by měl zájem,tomu rád sdělím,kde na severu Moravy dobře koupit.
Všechny zdravím a přeji hodně zdaru v roce 2006,Miki [Miki] 14.01.2006 |
|
|