 Můžete mi prosím říct, co je tohle zač, Když jsem to kupoval, myslel jsem, že je to wanderer sp1 s vyměněným předkem, ale čím víc to prohlížím, tím míň si jsem jistej. Pokud bude potřeba, tak jakejkoliv detail vyfotím. Případně, z čeho by mohla být ta vidlice. [slawa.cap] 12.08.2012 Přidat odpověď |
|  Díky za pomoc s určením. Nebudu skrývat, že ji mám navíc. [radek] 26.12.2012 |
|  . .ale raději Vás poprosím o pomoc s určením . . . [radek] 26.12.2012 |
|  .... napadají mě názvy Německých značek motokol . . [radek] 26.12.2012 |
|  Dobrý den, přidám sem fotky nádrže, kterou nevím, kam mám zařadit. Našel jsem ji na rámu Miele, ale tam nepatří - je krátká . . . [radek] 26.12.2012 |
| Dobrý den na Vaše motokolo mám nádrž. Pája [pája] 22.10.2012 |
| Stála mě 30 tisic,a proč zrovna rok 1937 [Jirka] 05.10.2012 |
| Díky, mohl bych poprosit o detailnější fotky na mail ? ? [radek] 05.10.2012 |
|  Zde foto Pája [pája] 05.10.2012 |
| A nemáte fotku ? To s čím jsem to srovnával, mi nepasovalo . . Díky. [radek] 05.10.2012 |
| Dobrý den Váš rám je z motokola Miele rok asi 1935-36 Pája [pája] 05.10.2012 |
|  Hlava rámu s konzolou pro uchycení nádrže ve předu - dole . . A na první fotce je vidět i uchycení motoru na středové trubce pomocí svěrky . . . (není tato konzola pevně spojena s rámem). Díky za identifikaci. [radek] 04.10.2012 |
|  Detail spojení trubek s číslem rámu . . . [radek] 04.10.2012 |
|  Horní trubka je zakřivená . . [radek] 04.10.2012 |
|  Štítek je hladký . .. bez nápisu či prolisu . . Bohužel . .. [radek] 04.10.2012 |
|  a druhá strana . . . [radek] 04.10.2012 |
|  Pedálový střed . . [radek] 04.10.2012 |
|  A . [radek] 04.10.2012 |
|  Nevím, kam ho mám zařadit . . . [radek] 04.10.2012 |
|  Dobrý den, můžete mi pomoci identifikovat tento rám ? ? [radek] 04.10.2012 |
| Zdravím pro určení Vašeho stroje je důležité výrobní číslo rámu je třeba ho najít na sedlové trubce nebo krk řízení. Potom je třeba lepší foto z obou stran a nějaké detajly. Šlapací střed a uchycení zadního kola. Paja [paja] 31.08.2012 |
| [hr.f] Děkuji vám pane velkovezíre, v tom druhym odkaze je přesně to, co k tomu mojemu motoru náleží a mám to doma jako vrak. Opravdu díky moc, problém vyřešen :) [Tom25] Taky se považuji za mladší ročník, ale na burzy chodím, problém je v tom, že nepojedeu přes celou republiku, když výsledek je nejistý. To si to raději opravdu najdu na aukru. A ono kolikrát ani ne té burze nejsou ceny o moc nižší, než na aukru, ikdyž je tam nesporná výhoda důkladné prohlídky kupované veci [slawa.cap] 21.08.2012 |
| Viki som sa tešil, že si rozšírim zbierku :o) ...no vlastne mam len jedného Adlera. Tentokrát to tak zle nedopadlo akurát miesto Wanderera má Victoriu čo je asi aj tak zaujímavejší stroj. Na Aukro si musíme zvykať mladšie ročníky už na burzy chodiť nebudú, spotrebný tovar nakupujú cez internet tak prečo nie veterány. Chodievam občas predávať na burzy a musím konštatovať, že predávať na Aukre sa fakt oplatí. Ak poviem na burze nejakú cenu ludia na mňa pozerajú jak na zločinca dojdem domov kuknem na aukro a tá istá vec sa predáva za násobky toho čo sú ludia ochotný na burze dať. [Tom25] 21.08.2012 |
| Číslo 618 398 je motor z roku 1939. [david] 15.08.2012 |
| Viki, samozřejmě jsem to kupoval s tím, že je to složenec ale zas tak drahy mi to nepřišlo. Samozřejmě, ty peníze nejsou málo a kdybych si pro to měl ještě někam jezdit, tak bych to nechal plavat. Ale náhodou jsem měl cestu kolem. Teď když už vím, co to je, díky lidem odsud a hlavně díky mravenčí práci jednoho z vás a můžu určit, co všechno chybí, tak je to podle mě dost slušnej základ. A žádná směs, ale kromě nádrže je to všechno jeden stroj, včetně toho nosiče. Díly se třeba u nás schání nesnadno, ale díky internetu není problém schánět i v zahraničí a obzvláště v zamích původu už to tak velkej problém není. A ještě bych chtěl prosím zjistit, k čemu by mohl patřit motor s číslem 618398. [slawa.cap] 14.08.2012 |
| Tome25 ano mas pravdu mozna jsem se zbytecne unahlil nejakou cenu to ma urcite, ale tu cenu co za to nekdo utrzil penize na aukru to by za to dal malokdo. Ten si ted podle mne mne ruce jak prodal slozeninu zacinajicimu. Pravda z wanderera tam je nadrz ten znak z nadrze se da sundat opravdu tezce tak to je jedna jistota jinak dost domordovane motokolo. S kamaradem ktery se prave venuje motokolum sachs jiz pres 10 let, jsem se na to dival a porovnavali prave s jeho s wandererem a je to pravdepodobne smes ruznych casti z ruznych motokol. Ano ma to jiste nejakou hodnotu jako vsechno, nechtel jsem nikoho urazit, ale je otazka co to jeste bude stat za finance a cas, aby se z toho neco pekneho postavilo. Bude to tezke protoze u nas se dily na motokola sachs shani nesnadno. Preji ale hodne zdaru pri zprovozneni, svezeni na techto motokolech jak jsem se mohl sam presvedcit je velmi pekne. [viki] 14.08.2012 |
| A jakej je rozdíl mezi V99 a KR10. Myslel jsem, že V99 má pedály a KR10 nakopávačku. A nevíte, kde by mohla být k vidění naživo? [slawa.cap] 14.08.2012 |
|  V99 nebo KR10 rok 1937. Čísla na štítku motoru, bloku a válci by měla být stejná. Válec pochází z jiného motoru. Viděl jsem i motory, které číslo na válci vyražené neměly. [david] 14.08.2012 |
| Tak překlep, číslo rámu je 19743, můžete mi někdo prosím určit rok? A ještě, proč je na válci druhy číslo? číslo rámu a na kartru se shoduje se štítkem, takže jeho význam nechápu. [slawa.cap] 14.08.2012 |
| Podle čísla rámu by to měl být jeden z prvních kusů typu V99 z roku 1936(č. 9601-13550). [david] 12.08.2012 |
| Vidím, že než jsem dohledal odkazy na nějaké obrázky, tak už jste si toho štítku taky všimli. Mohla by to teda být Victoria KR10 nebo V99. [david] 12.08.2012 |
| skoro som zabudol, "viki" ak budeš mať niečo takéto na predaj za 1500 zoberem toho 10 kusov. Mysli potom na mňa :o) [Tom25] 12.08.2012 |
| Blok motora je z roku 1937. Číslo rámu 9743 by malo byť z roku 1936 skús to nájsť na vyrazené na ráme. [Tom25] 12.08.2012 |
| no právě.ty postranice se dají použít na jednolaufa.a určitě to ví víc lidí [aldafiny] 12.08.2012 |
| Tak je to vyřešeny, je to ta Victory, já vůl jsem si toho nevšiml, ani když je to napsany na štítku :D [slawa.cap] 12.08.2012 |
| ty postranice vidlice jsou dost podobný jako na čz175 jednovýfuku [aldafiny] 12.08.2012 |
| díky.aleš [aldafiny] 12.08.2012 |
| zdravím.šlo by detalnější fotky vidlice? [aldafiny] 12.08.2012 |
| Poslední číslo motoru by mohlo být i "5" číslo rámu je *9743* první a poslední čísla jsou nečitelny, poslední tam možná vůbec není a je to jenom šrám [slawa.cap] 12.08.2012 |
| Aleši, to je aspoň slovo :) Určitě se ozvu, ale nejdřív v úterý. Jeden kolega odtud už mi zjistil, že vidle je z Victorky a podle fotek bych řekl, že Victory může být i rám, pravděpodobně v99. Viki, když nevím, tak aspoň neplácám kraviny. Cena šrotu by byla víc, než 1500. Mimoto, motor se hýbe, blatníky a kola jsou použitelny na hromadu jiných sachsů a ta vidla má taky nějakou cenu. Jak rozluštím čísla ze štítku, tak je sem taky hodím Číslo na motoru je 294476 [slawa.cap] 12.08.2012 |
| Slavo zavolej mi prosím kouknem na to a pokecame 737151953 [aleš] 12.08.2012 |
| No je to torzo na dily vseho mozneho, z wanderera jen nadrz a ta jeste nejak nedrzi na uchytech nevim je to srot, cenu to ma tak 1500,- cely. [viki] 12.08.2012 |
| No a co konkrétně by to moho být, minimálně teda na díly? [slawa.cap] 12.08.2012 |
| Toto je bastl z nekolika motokol o wandereru sp1 si to muze nechat zdat, bohuzel vyhozeny penize. [viki] 12.08.2012 |
|  vidlice [slawa.cap] 12.08.2012 |
|
|