MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316084 příspěvků |8180 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 150 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Diskusní téma 17.6.2024 18:24  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

150 C


 Zdravím všechny
Tak tohle bych chtěl zrenovovat.    [kettenkrad]   09.09.2010     Přidat odpověď  
Zobrazit dokumentOdpověď  vidlice detail, třeba se to bude hodit.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2017
Odpověď  als:Ahoj,já ti ty osičky změřím,napiš mi kontakt na email a domluvíme se.    [Vojta]   21.05.2017
Odpověď  Děkuji za určení. Kdyby jste ji někdo měl navíc a chtěl ji vyměnit za béčkovou, ozvěte se prosím.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2016
Odpověď  Ta pružina v pravo je Jawa předválečná.    [josef]   09.10.2016
Odpověď  Ta pružina v pravo je Jawa předválečná.    [josef]   09.10.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, nemáte někde vyfocenou rozborku vahadlové vidlice a řízení. Memám ji kompletní a nevím jak je to tam udělané. Délka osiček a jejich závity, složení jednotlivých dílů, atd... A chybí mi horní držák řízení. Mám jen půlku, Neměl byste někdo ten odlitek? Díky moc    [alsRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2016
Odpověď  Uši na svetlo sú rovnaké,iba pri tých čiernych niekto mal namontované širšie svetlo - hrniec,tak ich viac vyhol na šabliach a aby to sedelo na hrniec tak predky viac prihol dovnútra,je to určite vidno pri pohľade z vrchu.Po zrovnaní na tých lesklých plochách budú určite rovnako dlhé.    [tibisz]   14.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě dotaz na pružinu, nevíte z čeho je ta na fotce vpravo?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.05.2016
Odpověď  Zdravím a díky za odpověď, viděl jsem ho též jen několikrát a bohužel jsem ho nikdy nekoupil, dnes by se hodil ale nemohu ho nějak potkat, ale díky.    [Pavel Š.]   11.05.2016
Odpověď  To foto je půjčené ze staré diskuse : http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=44335 světlomet ČZ 125/150 bez otvoru pro tacho jsem osobně viděl jen dvakrát.    [Martin Štindl]   10.05.2016
Odpověď  Zdravím tě Martine Š., jeden dotaz ke světlu bez tachometru, budeš ten hrnec používat, mě by se případně hodil, proto onen blbý dotaz, díky za jakoukoliv odpověď. Pavel Š.    [P.]   10.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě mám dotaz na béčko, chci je už konečně dát trochu dokupy, ale ani zanic nedokážu natočit pružinu na držáky, není na to nějaký fígl?
Ta pružina bude asi replika, nemá někdo prosím originál, abych to mohl porovnat?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  I to je možné, já tedy u T a C měl držáky světlometu rozměrově stejné. Katalogy náhr. dílů pro tyto typy mají držáky uvedeny se stejným číslem položky a není tady poznámky o odlišných držácích pro světlomet bez tacho.    [Martin Štindl]   09.05.2016
Odpověď  Ty kratší by mohly být na světlo bez tachometru.    [J ]   08.05.2016
Odpověď  Opodstatnění to skutečně nemá, ale já to u svých Zetek takto mám. Téčko má ty kratší a céčko ty delší a nemyslím si, že by to bylo měněné.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2016
Odpověď  Rozdílnost u T a C by v držácích světlometu neměla být, nemá to opodstatnění protože světlomety s vidlicemi a sloupky řízení jsou u obou typů rozměrově stejné. Ale stejně tvarované držáky světlometu jako u typu T/C mají i některé mladší ČZ (třeba Trial) viz: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin &menu=5&pos=dynamo    [Martin Štindl]   08.05.2016
Odpověď  Podle mne jsou delší z céčka a kratší z téčka.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě k těm držákům světel, opravdu jsou dvě délky i rádiusy (i když každý má jinou barvu:))    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Máte taky někdo na stojánku navařenou místo plechu kulatinku? Ta kulatinka je právě na tom béčku, ale zatím jsem všechny stojany viděl jen s tím plechem.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, ještě mám dotaz na osku, ta černěná je céčko, ale z čeho je ta zerzavá?
Taky nějaká zetka?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.04.2016
Odpověď  To zpevnění v rámu tam nech...já to tam taky mám na béčku.Prostě to tam bylo potřeba :-)    [m.kody ]   20.06.2015
Odpověď  červenou základovku tenkrát nedávali ,
pokud budeš lakovat lze dnes koupit černou základovku , čený plnič + černý vrchní lak ,
při případném poškození , nebo patinování ti pak neprosvítá žlutý pnič atp. jirka    [jirkap61]   19.06.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ty vzpěry nechat nebo je opatrně odbrousit?
Původní nejsou, zespodu jsou vidět sváry a je poznat, že to někdo dělal doma.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2015
Odpověď  A proč by se to nepovedlo doschánět? Chce to čas a trpělivost. A u přestříkaných dílů skus smýt barvu acetonem, možná bude pod ní použitelná původní    [PS]   19.06.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky za radu, taky bych ji rád složil z původních dílů, ale nevím, jestli by se mi to povedlo, jenom přední blatník jsem sháněl pěkně dlouho. Ty věci, co jsou přetřené bych asi nechal přestříkat a časem to teda asi doskládat. Ještě se pro jistotu zeptám, ve fabrice nedávali základovou barvu (červenou), že?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2015
Odpověď  Presne tak, jako velky zastance renovaci rikam vyjimecne doschanet dily. To co je snad vsude KO je tady prekrasne, takze pokud bude mit clovek vydrz, povozi se casm na prekrasnem puvodnim motocyklu.    [Pája]   18.06.2015
Odpověď  samozřejmě zachovat původní stav, přece si renovací neznehodnotíš takový krásný motocykl. Doschánět chybějící díly, to nejvzácnější- vidlici máš a budš mít krásný stroj s patinou    [PS]   18.06.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě takový dotaz. Mám béčko, ale bohužel není v původním stavu, jediné, co je na něm pěkné původní je přední vidlice a chromy (světlo, výfuky, tachometr).
Nechali byste je tak jak je, nebo spíš zrenovovali?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.06.2015
Odpověď  tam sem volal a uz byl pryc :(    [CIJOML]   04.06.2015
Odpověď  Jeden nosič za 430,- je tady:
http://motorky.bazos.cz/inzerat/48332182/nosic-cz- 125-a-150-c.php    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2015
Odpověď  Srry, nebyl. Kompletuji po rozborce a výměně rámu.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2015
Odpověď  Dadajan nebyl by ten nosic k mani?    [CIJOML]   03.06.2015
Odpověď  Ten nosič je na moto vyrobené v říjenu 1951.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já mám rám na C jako nahradní díl a podle raznice je tam rok 1961. Dírky na štítek také nebyly.Připojuji origo nosič céčko (na něm byl tandem).    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2015
Odpověď  Ne na všech, tento nosič je tovární úprava starého provedení nosiče který byl se vzpěrami snýtován(do roku 1948). Dost často je na Téčkách 49, v roce 50 je už spíše sporadicky.    [Martin Štindl]   28.05.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě dotaz na nosič, mám pevnou 125 C ze začátku výroby, na nosič jsou přibodované packy, kterými je nosič přichycen k blatníku, bylo to na všech pevných céčkách?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2015
Odpověď  to bude spíš náhradní díl, 1956 a bez štítku by tomu odpovídalo    [meela]   09.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj. Mám dotaz, od jakého výrobního čísla jsou Téčka z roku 1950? 233 xxx a více?
Mám rám z toho roku a tak bych k němu rád sehnal motor. Štítek na rámu nebyl a přijde mi, že tam ani na něj nebyly díry.
Spíš mi ten rok připadá jako 1956, ale to je blbost, že? Asi zrovna ve Strakonicích neměli raznici    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě dotaz na držáky stupaček, ta vpravo je kratší, neví někdo z čeho je?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2014
Odpověď  kettenkrad>ty uchyty svetel by mely byt stejne, jen L/P zetek jsem delal pytel, mam tu i jedny funglovky, nikdy nepouzite.Chyba je v tom naohybani, musi byt rovne, jako ten horni bily.    [Pája]   05.11.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Hotovo (skoro:))    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky je na něm hliníkový nosič millers original, nevíte někdo z čeho je?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě dotaz, mám ještě T (163 4..) a u výrobního čísla na motoru je vyražený trojlístek, nemá to někdo taky nebo nevíte co to znamená?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.08.2014
Odpověď  Ještě prosba, nemáte někdo prosím raznice na čísla na motor? Byl by někdo ochotný vyrazit mi to číslo? Díky    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už to pomalu začínám dávat dohromady. Teď jsem se trochu zasekl na držácích předního světla. Ty dva obroušené byly v páru, ale ten pravý je o něco kratší (i oproti tomu bílému). Nebylo to schválně takhle udělané, aby světlomet svítil spíš doprava vedle silnice? Mám doma totiž ještě jeden pár držáků a pravý je zase kratší.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.08.2014
Odpověď  úchyt řidítek je z čz 125 T. Jsou tam dva šroby. C-éčko má jenom jeden.    [J.M.]   13.09.2010
Odpověď  Schránky jsou stejné jako u péráka(pozdějšího provedení,u FJ jsou vnitřkem trochu odlišnější).Ten sloupek vidlice s horním ramenem je pro ČZ 125T,oproti ČZ 125/150C Téčka měla svorník řidítek stahován dvěma šrouby,ve sloupku vidlice a v horním ramenu ještě nebyla drážka pro zajišťovací klínek,stahovací šroub klínů byl kratší a v jednom klínu byl závit pro tento šroub.    [Martin Štindl]   13.09.2010
Odpověď  Kasliky stejny jako perak a krk se liší ale teď z havy nevim čím    [rohlicimuz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě krk řízení,je rozdíl mezi krkem na Téčko a na Céčko?    [kettenkrad]   13.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdarec,díky za upřesnění.Ještě mám otázku na kastlíky,už jsi to určitě řešil,ale jsou stejné na péráka i na zetku?Nebo je v nich nějaký rozdíl?    [kettenkrad]   13.09.2010
Odpověď  kettenkrad:dík moc,vypadá to opravdu zajímavě,buď ve sloupku nebo rámu jsou upravená ložiska,Céčka měli kuličky 5mmm,péráci 6,35mm.Ty řídítka jsou zetkový,ale řezaný na půl a vypadá to že i přivařené k hlavě řízení.Jinak ten údaj váhy 84kg a 234kg pro odpružené C v roce 1950 je normální,údaje 90kg a 240kg se zapisovaly později.    [Martin Štindl]   09.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tady je údaj o váze z techničáku na 150 C z roku 1950    [kettenkrad]   09.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  A i když to nepatří do téhle sekce,mám fotku toho tažného mzařízení na Páva za 471.    [kettenkrad]   09.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pro Martina Štindla: To je ta Zetka s předkem z Péráka,zjevně do rámu napasovat jde.    [kettenkrad]   09.09.2010
 Přidat odpověď   (54) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006