Zdravím všechny Tak tohle bych chtěl zrenovovat. [kettenkrad] 09.09.2010 Přidat odpověď |
| vidlice detail, třeba se to bude hodit. [Jirka.PLZEN] 26.05.2017 |
| als:Ahoj,já ti ty osičky změřím,napiš mi kontakt na email a domluvíme se. [Vojta] 21.05.2017 |
| Děkuji za určení. Kdyby jste ji někdo měl navíc a chtěl ji vyměnit za béčkovou, ozvěte se prosím. [kettenkrad] 10.10.2016 |
| Ta pružina v pravo je Jawa předválečná. [josef] 09.10.2016 |
| Ta pružina v pravo je Jawa předválečná. [josef] 09.10.2016 |
| Ahoj, nemáte někde vyfocenou rozborku vahadlové vidlice a řízení. Memám ji kompletní a nevím jak je to tam udělané. Délka osiček a jejich závity, složení jednotlivých dílů, atd... A chybí mi horní držák řízení. Mám jen půlku, Neměl byste někdo ten odlitek? Díky moc [als] 09.10.2016 |
| Uši na svetlo sú rovnaké,iba pri tých čiernych niekto mal namontované širšie svetlo - hrniec,tak ich viac vyhol na šabliach a aby to sedelo na hrniec tak predky viac prihol dovnútra,je to určite vidno pri pohľade z vrchu.Po zrovnaní na tých lesklých plochách budú určite rovnako dlhé. [tibisz] 14.05.2016 |
| Ještě dotaz na pružinu, nevíte z čeho je ta na fotce vpravo? [kettenkrad] 13.05.2016 |
| Zdravím a díky za odpověď, viděl jsem ho též jen několikrát a bohužel jsem ho nikdy nekoupil, dnes by se hodil ale nemohu ho nějak potkat, ale díky. [Pavel Š.] 11.05.2016 |
| Zdravím tě Martine Š., jeden dotaz ke světlu bez tachometru, budeš ten hrnec používat, mě by se případně hodil, proto onen blbý dotaz, díky za jakoukoliv odpověď. Pavel Š. [P.] 10.05.2016 |
| Ještě mám dotaz na béčko, chci je už konečně dát trochu dokupy, ale ani zanic nedokážu natočit pružinu na držáky, není na to nějaký fígl? Ta pružina bude asi replika, nemá někdo prosím originál, abych to mohl porovnat? [kettenkrad] 10.05.2016 |
| I to je možné, já tedy u T a C měl držáky světlometu rozměrově stejné. Katalogy náhr. dílů pro tyto typy mají držáky uvedeny se stejným číslem položky a není tady poznámky o odlišných držácích pro světlomet bez tacho. [Martin Štindl] 09.05.2016 |
| Ty kratší by mohly být na světlo bez tachometru. [J ] 08.05.2016 |
| Opodstatnění to skutečně nemá, ale já to u svých Zetek takto mám. Téčko má ty kratší a céčko ty delší a nemyslím si, že by to bylo měněné. [Zetkař] 08.05.2016 |
| Podle mne jsou delší z céčka a kratší z téčka. [Zetkař] 08.05.2016 |
| A ještě k těm držákům světel, opravdu jsou dvě délky i rádiusy (i když každý má jinou barvu:)) [kettenkrad] 08.05.2016 |
| Máte taky někdo na stojánku navařenou místo plechu kulatinku? Ta kulatinka je právě na tom béčku, ale zatím jsem všechny stojany viděl jen s tím plechem. [kettenkrad] 08.05.2016 |
| Ahoj, ještě mám dotaz na osku, ta černěná je céčko, ale z čeho je ta zerzavá? Taky nějaká zetka? [kettenkrad] 27.04.2016 |
| To zpevnění v rámu tam nech...já to tam taky mám na béčku.Prostě to tam bylo potřeba :-) [m.kody ] 20.06.2015 |
| červenou základovku tenkrát nedávali , pokud budeš lakovat lze dnes koupit černou základovku , čený plnič + černý vrchní lak , při případném poškození , nebo patinování ti pak neprosvítá žlutý pnič atp. jirka [jirkap61] 19.06.2015 |
| Ty vzpěry nechat nebo je opatrně odbrousit? Původní nejsou, zespodu jsou vidět sváry a je poznat, že to někdo dělal doma. [kettenkrad] 19.06.2015 |
| A proč by se to nepovedlo doschánět? Chce to čas a trpělivost. A u přestříkaných dílů skus smýt barvu acetonem, možná bude pod ní použitelná původní [PS] 19.06.2015 |
| Díky za radu, taky bych ji rád složil z původních dílů, ale nevím, jestli by se mi to povedlo, jenom přední blatník jsem sháněl pěkně dlouho. Ty věci, co jsou přetřené bych asi nechal přestříkat a časem to teda asi doskládat. Ještě se pro jistotu zeptám, ve fabrice nedávali základovou barvu (červenou), že? [kettenkrad] 19.06.2015 |
| Presne tak, jako velky zastance renovaci rikam vyjimecne doschanet dily. To co je snad vsude KO je tady prekrasne, takze pokud bude mit clovek vydrz, povozi se casm na prekrasnem puvodnim motocyklu. [Pája] 18.06.2015 |
| samozřejmě zachovat původní stav, přece si renovací neznehodnotíš takový krásný motocykl. Doschánět chybějící díly, to nejvzácnější- vidlici máš a budš mít krásný stroj s patinou [PS] 18.06.2015 |
| Ještě takový dotaz. Mám béčko, ale bohužel není v původním stavu, jediné, co je na něm pěkné původní je přední vidlice a chromy (světlo, výfuky, tachometr). Nechali byste je tak jak je, nebo spíš zrenovovali? [kettenkrad] 18.06.2015 |
| tam sem volal a uz byl pryc :( [CIJOML] 04.06.2015 |
| Srry, nebyl. Kompletuji po rozborce a výměně rámu. [Dadajan] 03.06.2015 |
| Dadajan nebyl by ten nosic k mani? [CIJOML] 03.06.2015 |
| Ten nosič je na moto vyrobené v říjenu 1951. [Dadajan] 29.05.2015 |
| Já mám rám na C jako nahradní díl a podle raznice je tam rok 1961. Dírky na štítek také nebyly.Připojuji origo nosič céčko (na něm byl tandem). [Dadajan] 29.05.2015 |
| Ne na všech, tento nosič je tovární úprava starého provedení nosiče který byl se vzpěrami snýtován(do roku 1948). Dost často je na Téčkách 49, v roce 50 je už spíše sporadicky. [Martin Štindl] 28.05.2015 |
| Ještě dotaz na nosič, mám pevnou 125 C ze začátku výroby, na nosič jsou přibodované packy, kterými je nosič přichycen k blatníku, bylo to na všech pevných céčkách? [kettenkrad] 28.05.2015 |
| to bude spíš náhradní díl, 1956 a bez štítku by tomu odpovídalo [meela] 09.02.2015 |
| Ahoj. Mám dotaz, od jakého výrobního čísla jsou Téčka z roku 1950? 233 xxx a více? Mám rám z toho roku a tak bych k němu rád sehnal motor. Štítek na rámu nebyl a přijde mi, že tam ani na něj nebyly díry. Spíš mi ten rok připadá jako 1956, ale to je blbost, že? Asi zrovna ve Strakonicích neměli raznici [kettenkrad] 09.02.2015 |
| Ještě dotaz na držáky stupaček, ta vpravo je kratší, neví někdo z čeho je? [kettenkrad] 10.11.2014 |
| kettenkrad>ty uchyty svetel by mely byt stejne, jen L/P zetek jsem delal pytel, mam tu i jedny funglovky, nikdy nepouzite.Chyba je v tom naohybani, musi byt rovne, jako ten horni bily. [Pája] 05.11.2014 |
| Hotovo (skoro:)) [kettenkrad] 05.11.2014 |
| Taky je na něm hliníkový nosič millers original, nevíte někdo z čeho je? [kettenkrad] 22.08.2014 |
| Ještě dotaz, mám ještě T (163 4..) a u výrobního čísla na motoru je vyražený trojlístek, nemá to někdo taky nebo nevíte co to znamená? [kettenkrad] 22.08.2014 |
| Ještě prosba, nemáte někdo prosím raznice na čísla na motor? Byl by někdo ochotný vyrazit mi to číslo? Díky [kettenkrad] 16.08.2014 |
| Tak už to pomalu začínám dávat dohromady. Teď jsem se trochu zasekl na držácích předního světla. Ty dva obroušené byly v páru, ale ten pravý je o něco kratší (i oproti tomu bílému). Nebylo to schválně takhle udělané, aby světlomet svítil spíš doprava vedle silnice? Mám doma totiž ještě jeden pár držáků a pravý je zase kratší. [kettenkrad] 12.08.2014 |
| úchyt řidítek je z čz 125 T. Jsou tam dva šroby. C-éčko má jenom jeden. [J.M.] 13.09.2010 |
| Schránky jsou stejné jako u péráka(pozdějšího provedení,u FJ jsou vnitřkem trochu odlišnější).Ten
sloupek vidlice s horním ramenem je pro ČZ 125T,oproti ČZ 125/150C Téčka měla svorník řidítek
stahován dvěma šrouby,ve sloupku vidlice a v horním ramenu ještě nebyla drážka pro zajišťovací
klínek,stahovací šroub klínů byl kratší a v jednom klínu byl závit pro tento šroub. [Martin Štindl] 13.09.2010 |
| Kasliky stejny jako perak a krk se liší ale teď z havy nevim čím [rohlicimuz] 13.09.2010 |
| A ještě krk řízení,je rozdíl mezi krkem na Téčko a na Céčko? [kettenkrad] 13.09.2010 |
| Zdarec,díky za upřesnění.Ještě mám otázku na kastlíky,už jsi to určitě řešil,ale jsou stejné na
péráka i na zetku?Nebo je v nich nějaký rozdíl? [kettenkrad] 13.09.2010 |
| kettenkrad:dík moc,vypadá to opravdu zajímavě,buď ve sloupku nebo rámu jsou upravená ložiska,Céčka
měli kuličky 5mmm,péráci 6,35mm.Ty řídítka jsou zetkový,ale řezaný na půl a vypadá to že i přivařené
k hlavě řízení.Jinak ten údaj váhy 84kg a 234kg pro odpružené C v roce 1950 je normální,údaje 90kg a
240kg se zapisovaly později. [Martin Štindl] 09.09.2010 |
| A tady je údaj o váze z techničáku na 150 C z roku 1950 [kettenkrad] 09.09.2010 |
| A i když to nepatří do téhle sekce,mám fotku toho tažného mzařízení na Páva za 471. [kettenkrad] 09.09.2010 |
| Pro Martina Štindla: To je ta Zetka s předkem z Péráka,zjevně do rámu napasovat jde. [kettenkrad] 09.09.2010 |
|
|