Prosím o pomoc, chytám lidovku s černými výfuky, a sháním vhodnou černou barvu na ty výfuky. Co použít? Vypalovačky nejsou tak černé jak bych potřeboval, udrží se na výfukách syntetika? Někdo používá syntetiku i na válce, takže by se snasla i na výfuky???? [Jirka] 09.03.2012 Přidat odpověď |
| Hele určitě zkus poptávače. To jsou takový ty stránky, kde zadarmo zadáš tady ty specifikaci a oni ti hned začnou druhý den chodit na email nabídky. Aspoň uvidíš, kdo to za jakou cenu nabízí. Já používám asi nejvíc tenhle http://www.aaapoptavka.cz /poptavky/1-auto-moto.htm l ale je jich rozhodne minimálně 10 takže lepší zkusit i jiný. Tak good luck [Julian] 22.03.2012 |
| Používám taky černou vypalovací barvu (je běžně k dostání), ale kdysi za komunistů jsem stříknul válec i tlumič normální černou syntetikou (jmenovalo se to Industrol) a drží to dodnes. Na toto téma se tady už napsalo dost a použití syntetiky s uspěchem potvrzují i další. [Honza l] 21.03.2012 |
| My jsme delaly vyfuk prave vypalovaci specialni barvou, a cerne to je a drzi to na valci i na vyfuku jiz ctvrtym rokem bezvadne. Vtip je v tom ze se vyfuk musi dukladne ocisti a jemne otryskat povrch. Valec rovnez. Jinak pokud ta barva nebude teplotne odolna tak to nevydrzi dlouho, rozhodne ne kolena a valec, barva casem se bude vypalovat a pak odpadne. Chce to barvu na silikonovem zaklade. Pokud chchete videt nejake vzorky tak je mozne po dohode v Praze na strojni fakulte, ustav Povrchove upravy. [viki] 21.03.2012 |
| Jo, chápu, ty rožky tam prsotě mohli dodělávat dodatečně. Ta zetka s opačným rohem je moje, ta poslední co jsem vložil je ze stránek jawarmaniaka. [Jarda] 14.03.2012 |
| Jarda:ten zesilovací plech na té fotce je v pořádku,to ten plech na fotce od Jirky je obráceně - k tomu je svislá vzpěra vyhnuta směrem k uchycení.Zesílení vzpěr blatníku začalo továrně asi v roce 1952,přesněji to ale ani podle zachovalých zetek nelze určit protože dost blatníků bylo obměněno právě z toho důvodu že vzpěry během provozu praskaly a blatníky s výztuhou jsou i na nálezovkách z ročníků 1950 a 1951. [Martin Štindl] 13.03.2012 |
| Já mám ale ten trojúhelníček z druhé strany vzpěry než bývá. a navíc je to mašina z 50 roku. [Jarda] 13.03.2012 |
| Pokud jde o ty trojůhelníkové výztuhy na spoji vzpěr, tak jsem je tam u svého prvního céčka taky měl a domníval jsem se, že jde o dodatečné vylepšení. Pak jsem ale viděl uplně stejné na řadě dalších motorek a dospěl jsem k názoru, že se nejspíš jednalo o jednu z inovací ve výrobě. Asi ty vzpěry praskaly, tak to zpevnili... [Michal14] 13.03.2012 |
| Zetka je moje, Jirka jen ode mne sbírá nějaké chytrosti, kterýma jsem si již prošel. Vzpěru blatníku jsem tu už myslím že řešil, výsledek byl ten, že ji mám pravděpodobně upravovanou, protože jsem nikoho takového s touto vzpěrou ještě neviděl. Zajímavé je to, že je to moc hezky udělané, obě strany totožné. Na celé mašině jsem kytoval jen malou promáčklinku na kastlíku, jinak vše bez ťukánku ani nic pozohýbané a pod. Nevím tedy proč to tam tak bylo. Každopádně jsem to tam nechal, ničemu mi to nevadí. I celou mašinu jsem situoval do doby v její největší slávě (spz na boku, tachometr kerý tam byl prý dodáván jako náhradní díl, kola a výfuky černé, nádrž chrom. Někdo může sice něco namítat, ale prostě já jsem to tak chtěl a věřím že jsem nic moc velkého tím nepokazil. [-Jára-] 10.03.2012 |
| Ty barvy jsou různé i jinak černé od matu až po lesk a vždy jsou měkké, než je vypálíš. Já je třeba pověsil do trouby :-)) ale hlavně se vypálí přímo na výfuku.Jinak tyto barvy jsou na to dělané. Jsou používány i na kamna a dvířka od udíren a krbů apod. takže snesou větší žár než je na tlumiči výfuku. Nemusíš se bát ji použít, ale jsou i lesklejší, pokud ti vadí mat. Jinak bych řekl, že máš nějaký podivný úhel vzpěry zadního blatníku, asi už opravovaný? [martin S.] 10.03.2012 |
| Kamarád již použil tu barvu co mám k mání i já o něj(viž foto). Je to matné, né tak černé. Je to jakási speciální žáruvzdorná barva. Do doby, než se to propálí pořádným teplem, je ta barva měkká. Ten kamarád ji nastříkal, potom vzal horkovzdušnou pistol a ohříval ty výfuky co to šlo, až se s toho kouřilo. Teď ta barva teprve drží. Prý vydrží víc než 900´C. Co vy na to, mám ji teda použít? [Jirka] 10.03.2012 |
| Na místa velkého tepla je jedině vypalovací barva ( i ve spreji). Dělají se i v lesku, který sice svůj lesk malinko ztratí, ale pořád to není úplný mat.Komaxit, i když prochází teplem při jeho vytvrdnutí, tak žár výfuku nevydrží-vyzkoušeno! A za druhé nevím proč by se musely zrovna výfuky lesknout. Černý polomat je na výfucích pěkný stejně jako na válci.Navíc mat krásně oddělí funkční, teplem zatěžované prvky od lesklých pohledových dílů rámu, které se lesknou pro potěchu oka. Výfuk na žádném motoru není pro oko,krom dnešních tuning úprav, ale pro funkci. To že byl i v chromu, bylo také pro účel a né pro parádu, narozdíl od chromu na zbytku motorky.Proto se také kolena dělala jen v chromu i na kominíčka, nic jiného by to největší teplo přímo z válce nevydrželo. Mě se matnější odstín černé na výfuku a válci naopak líbí, poukazuje to na funkční část motorky. [martin S.] 10.03.2012 |
| Tlumiče v komxitu se mi neosvědčily. Když jsem dal motoru velký zápřah, tak se na tlumičích udělali puchýře od tepla. [vojta] 10.03.2012 |
| kolena chrom, tlumiče komaxit [monty] 09.03.2012 |
|
|