MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 313317 příspěvků |7962 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 35 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Diskusní téma 25.9.2022 01:38  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

ČZ 150C neodpružená r.v.1950 v.č. *260 753* původní stav


 Ahoj všem, před pár týdny mě kolega gumidek poslal fotky svého nově pořízeného stroje a požádal mě o zhodnocení stavu, k mému vlastnímu překvapení se ukázalo že se jedná o velmi zachovalé pevné Céčko pouze s drobnými nepůvodními zásahy majitele. Motocyklu chyběla pouze schránka baterie, ukazatel rychlostí, měla jen nepůvodní benzínový kohout a VN snímač s odrušenou fajfkou, vše ostatní včetně elektroinstalace a také částečně i bowdenů je ale zcela původní. Zetka navíc je ze začátku výroby typu (jaro 1950) a má pár zajímavých technických detailů které se u strojů vyrobených ještě na konci roku 1950 už neobjevují. Požádal jsem tedy gumidka o svolení prezentovat jeho stroj zde na foru, pro nadšence této značky to bude jistě velmi přínosné.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013     Přidat odpověď  
Odpověď  Vzhledem k tomu že už zde byla představena druhá vyrobená stopětadvacítka typ C a má vše v souladu s katalogem dílů 125/150C tak lze s jistotou říci že žádné přechodové typy se ČZ Strakonice nevyráběly viz:
https://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=236988
K tomu jestli je teď ta motorka osazena zadním kolem 125B/T tak bude zpřevodována do rychla a v jakékoliv stoupání bude mít potíže.    [Martin Štindl]   14.12.2020
Odpověď  Ahoj, připojuji se k diskuzi poměrně pozdě, ale snažím se zkompletovat pevné Céčko. Vypadá, že motorka je poměrně zachovalá bez zásahu kutila. Zaráží mě tam ale některé věci. Když jsem kontroloval kompletnost dle všemožné dokumentace co je původní a není původní tak jsem se zasekl na několika věcech. Zjistil jsem, že je tam mnoho dílů z 125T. Například krk řízení má dva šrouby, stupačky, vzpěry zadního blatníku (samotný blatník je z C), střed zadního kola včetně osy jsou z Téčka. Myslíte, že to může být nějaký přechodný typ nebo je to nějaká překopávka? Díky za názory.    [Ondra]   14.12.2020
Odpověď  Písmena ZK by měli být iniciály zkušebny, ten technický průkaz je vlastně náhrada za původní typové osvědčení která pak po roce 1954 nahradil technický průkaz. Pokud je tam uveden rok 1949 tak původní typové osvědčení bylo nejspíše k motocyklu ČZ 125T a na tento doklad byla asi registrována později "stavba" s přepsaným rámem a motorem - motor s výr.číslem 332 341(tedy pokud měl původní tovární ražení) je ze sériové ČZ 150C ZP z roku 1952.    [Martin Štindl]   01.09.2017
Odpověď  Pěkný den ze Zlína.
Se zájmem jsem si prohledl celé vlákno - text i fotografie. Skládám si stejný typ motorky. Koupil jsem k ní doklady a našel několik anomálií.
Ve velkm TP je v kolonce číslo rámu: ZK 21-53-51. Číslo motoru: 332 341. Jako rok výroby je uvedeno 1949 .
Vysvětlí někdo zvláštní číslo rámu- je ZK snad označení zkušební série?
Jak se dá rozklíčovat číslo motoru? Pořadové číslo to určitě nebude.
Mám ještě otázku: Kde na rámu bývá vyraženo číslo rámu?
Děkuji za odpověď.
Libor    [Libor]   31.08.2017
Odpověď  píšu rychleji než čtu :-)Omlouvám se za blbost :-)    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2015
Odpověď  no jo,ale neodpružené céčko má mít zadní osu průměru 12:-),takže je všechno v pořádku a nikdo to neupravoval :-)    [m.kody]   20.10.2015
Odpověď  Zdravim, mam doma zadni kolo na typ C v origo laku s linkama a je na 12mm osu. Pochybuji ze to nekdo upravoval. V pripade zajmu, mohu nafotit.    [Jarda]   20.10.2015
Odpověď  Takže černé kola s bílýma linkama je špatně na neodpružené čz? :)    [Venca]   18.10.2015
Odpověď  Stenley: Jen tak mimo téma. Z jakého důvodu se nesmělo do anglie komaxitovat? Jakou to představovalo nebezpečnost?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2015
Odpověď  Přátelé, tohle je věčné téma-co natom nebo onom bylo nebo nebylo. Myslím, že by se nám ti pánové co ty všechny stroje vyráběli, pěkně zasmáli. Nad čím vším se tady dnes dohadujeme.Už jsem dělal v několika výrobních firmách. A všude šlo jen o jedno: udělat to tak aby to fungovalo a hlavně to prodat! Takže když byl nějakej problém tak se improvizovalo. Není a nikdy nebyl čas nad něčím dlouho filozofovat. A export? Tak to je kapitola sama o sobě. Vzpomínám si třeba, že když šla mašina do Anglie, tak se tam kvůli bezpečnosti nesmělo nic dávat do komaxitu. Tak jsme to zkrátka stříkli mokrým.
Taky jsem dělal pevný céčko u kterýho jsem neměl kola. Všichni tvrdili, že jen a jen chrom. Jen jsem je dal do kupy tak jsem potkal původní černý olinkovaný. Proto taky říkám, že renovovat patiňáky je prasečina. Jinak moje má v.č.2774xx a nádrž byla chrom.    [Stenley] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2015
Odpověď  Jsem přesvědčen, nemůže být pochyb ...
Martine..., o čem si přesvědčen - o to tu nejde. O čem není pochyb naopak ano. Jenomže to ty neovlivníš.
Startovací páka ano.    [J]   16.10.2015
Odpověď  J: zatím mohu prokázat že neodpružená Céčka jsou ve většině v základním provedení protože u zachovalých neodpružených strojů typu C eviduji dosud pouze základní verzi. Ale když mám v tabulkách pro typ 125/150C uvedeno jen něco přes stovku zachovalých strojů(a to u motorky která se vyráběla v desetitisícových seriích) tak na základě mé studie nechci tvrdit že "nemůže být pochyb".
Příkladně já osobně byl do roku 2011 přesvědčen že se neodpružená Céčka vyráběla pouze do podzimu 1950 ale teď už lze prokázat že byly ve výrobě ještě začátkem roku 1951 - tedy že měli z výroby i sklopnou startovací páku ;-)    [Martin Štindl]   16.10.2015
Odpověď  Pokud si někdo chce udělat kominíka s pevným zadkem a po "česku" se z toho vylhat, tak prosím. (to neplatí na tazatele-:)) Ale neměl by dávat návod - nepodložený fakty ostatním.
Jedna paní povídala - toho je tu hodně a není třeba tyto nesmysly podporovat, ale pouze dokazovat důvěryhodnými fakty, jinak se nikam nedostaneme. Na rarity a prototypy nevěřím, protože mi není 20...., a nežeru každou knihu, 150 ccm mi prošlo rukama opravdu hodně a dám na vlastní názor a zkušenost. Zaráží mne reakce zkušeného M. Štindla, který se odvolává na (jakoukoliv) knihu a nemá v rukách důkazy. Zde je vidět, že by se člověk měl řídit hlavně svými zkušenostmi a nepolemizovat co kdyby.
Mám hodně zahraničních letáků 125/150 C od Motokovu, které jsem nikde nepublikoval, snad z celé Evropy a tuto "anomálii" jsem neregistroval. Nicméně jsem připraven a těším se na jakékoliv nové poznatky!
Knihu od p. L. Marčíka mám, vážím si jeho přínosu motocyklové historii a tímto ho pozdravuji:)    [ J]   15.10.2015
Odpověď  Anebo se nefotí to, co ve skutečnosti neexistuje. To asi pravděpodobněji.    [J]   15.10.2015
Odpověď  Jako v každé reklamě - fotí se lepší, hezčí, čeho je více, aby se prodalo . ..    [radek]   15.10.2015
Odpověď  100% není nic, ani zítřek -:)
Ale všechny tovární fotografie, či fotografie zahraničních prodejců (které jsem měl tu možnost vidět) mají chromované nádrže a doplňky. Vše ostatní jsou dohady a ty moc neberu, protože na těch pak končí většina diskuzí. Pokud je tomu jinak ať jsem nikdo dá věrohodnou fotografii. Věrohodnou - znamená z továrního archívu, nebo jinou, u které to lze prokázat. Pan L. Marčík je jistě uznávaný odborník, ale to neznamená neomylný.    [J]   15.10.2015
Odpověď  To není na 100% jisté, poslední neodpružená Céčka byla montována ještě začátkem roku 1951 a už v první polovině roku 51 se objevují 125/150C v lidovém provedení.I Marčík uvádí že u strojů ČZ 125/150C exportovaných do zahraničí byly nabízeny i neodpružené zetky v lidovém provedení.    [Martin Štindl]   15.10.2015
Odpověď  Pouze chromovaná. V první polovině roku 1950, kdy se vyráběly 125/150 C s pevným zadkem - tak zvané "lidovky" s celolakovanými nádržemi ještě neexistovaly. Ty platí pouze pro zetky se ZP.    [J]   15.10.2015
Odpověď  Dávala se na neodpružená céčka pouze chromovaná nádrž, nebo i černá se šedým středem. Díky    [Venca]   15.10.2015
Odpověď  Neodpružená céčka se vyráběla pouze v prvním roce výroby t.j. 1950. V posledním čtvrtletí už ale souběžně s odpruženou verzí. Sám mám neodpružené céčko vyrobené v až koncem roku. Celkem se v tomto roce vyrobilo 32,000 ks. Není ale jasné kolik z toho bylo 150ccm, kolik 125ccm a kolik bylo už se zadním pérováním. V archivu ČZ tato informace zřejmě není, jinak by ji Libor Marčík ve své tabulce vyrobených kusů uvedl. Dá se ale předpokládat, že většina produkce z roku 1950 byla s neodpruženým zadním kolem.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2015
Odpověď  Víte někdo počet vyrobených neodpružených čz? Dík    [Josef]   30.09.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě fotka té stupačky - oproti běžné kulaté je tato plochá podobně jako u péráka.    [Martin Štindl]   06.10.2013
Odpověď  Jsou stejná. V pátém vlákně pod tím tvým jsou rozebírána a vyfocena...
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=207281    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.10.2013
Odpověď  Ještě se vrátím k těm gumovým sedlům : jsou tandemové a pro řidiče stejná velikost a nebo je to jak u péráka ?? Díky -    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.10.2013
Odpověď  Ano, první číslo udává měsíc ve kterém byl samotný rám vyroben - zároveň ale nelze spoléhat na to že i ve stejném měsíci byl motocykl vyroben.    [Martin Štindl]   06.10.2013
Odpověď  Tak mi zvědavost nedala a byl jsem se kouknout jestli na té pásovině mám nějaké číslo. Mám tam 7 a 50 - chápu dobře že je to červenec 1950 ??    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.10.2013
Odpověď  Pro srovnání - na mém neodpruženém rámu z listopadu (taky vyraženo na pásovině) je už úchyt hustilky plochý. Ještě před koncem roku 1950 tedy museli tenhle detail změnit.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.10.2013
Odpověď  Děkuji za příspěvky - jak se do ní pustím tak budu mít habakuk dotazů -:)    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2013
Odpověď  mám neodpruženou 125 z července 50 (podle pásoviny pod motorem) a držák pumpy má tské z kulstiny, ani jsem nevěděl že to měnili už na neodpružených...    [meela]   30.09.2013
Odpověď  Souhlasím s kolegy - na neodpružené céčko bych dal gumové sedlo, nejlépe Barum (i když třeba tohle původní na fotkách má Svit). Co se týče té výztuhy krku řízení, na té není nic zvláštního, mám jí na neodpruženém céčku taky, objevuje se už u předchozích téček. V katalogu náhradních dílů, kde jsou vyobrazené oba rámy vedle sebe - odpružený i neodpružený - nemá ten pevný výztuhu, proto to občas lidi mate. I já jsem si proto nejdřív myslel, že mám na tom rámu něco neobvyklého. Podle všeho je to ale tak, že céčkové rámy výztuhy měly od začátku a v katalogu je zřejmě použitý retušovaný obrázek staršího rámu z téčka. Zajímavý je ale ten úchyt na pumpu z kulatiny - to je zřejmě rané provedení, později už byla ta packa plochá.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2013
Odpověď  Neodpruženou verzi postupně od podzimu 1950 začala vytlačovat odpružená, několik neodpružených Céček se vyrobilo určitě ještě na začátku roku 1951 - příkladně tato:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.20725445 79569.2104071.1423536429&type=1&l=b0cc17a1 08
Sedla s gumovým potahem byla na zetkách ještě do léta 1951 kdy je nahradila koženková.    [Martin Štindl]   29.09.2013
Odpověď  naopak i první odpružené měly ještě gumové sedlo, chlápek to měl prostě špatně :-)    [meela]   29.09.2013
Odpověď  S tím sedlem jsem si to myslel ALE asi tak 4 roky zpět bylo na Brněnské burze vystaveno zrenovované tuhé Céčko a u něho dobově oblečený borec. Debatovali jsme s kámošem co tam byl se mnou i o sedle (které bylo kožené) a on se dal s námi do debaty že stroj je jeho a sedlo je původní !?    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2013
Odpověď  S tím sedlem jsem si to myslel ALE asi tak 4 roky zpět bylo na Brněnské burze vystaveno zrenovované tuhé Céčko a u něho dobově oblečený borec. Debatovali jsme s kámošem co tam byl se mnou i o sedle (které bylo kožené) a on se dal s námi do debaty že stroj je jeho a sedlo je původní !?    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2013
Odpověď  sedlo stopro gumové. S tou výstuhou se to má tak, že v katalogu je rám na neodpruženou bez výztuhy, takže se dlouho věřilo že výztuhu mít nemá... Ale už se ví že to tak není ;-)    [meela]   29.09.2013
Odpověď  Nemám ten dojem že to moje Céčko je něco extra (ačkoli si myslím že neodpružených zas tolik nebylo) ale překvapilo mne že ůchyt pumpy a výztuhu mám stejnou a MŠ to popisuje jako zajímavé - takže není to tak obviklé ? Až se jednou rozhoupu a budu kompletovat tak budu mít určitě spoustu otázek - zatím jen jednu : jaké patří sedlo řidiče guma nebo kožené ? Nemám ho a tak abych věděl co časem zhánět - díky    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Omluva - Čízy a výztuha u krku -    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.09.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Mám také neodpružené torzo které zatím čeká - Žízy moc neznám a tak jsem se šel koknoutjak to mám já. Uchyt na pumpu -    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.09.2013
Odpověď  ok zítra nafotím a pošlu.A jinak to byl tvůj nápad!!! se podělit s motorkou na foru a když to k něčemu pomůže tak sem pro. Snad to někomu pomůže při skládání či vracení motorky do původního stavu    [gumidek]   24.09.2013
Odpověď  gumidek: není za co, vlastně vděk patří tobě protože jsi nabídnul k prezentaci svůj stroj. Ještě bych měl jednu žádost a to jestli by jsi nenafotil i gumy stupaček, teprve teď jsem zaregistroval že asi mají odlišný tvar než běžné Céčkové(kulatý), tady to vypadá spíše jako gumy stupaček JAWA ale bez nápisu.    [Martin Štindl]   24.09.2013
Odpověď  Martine díky za vložení fotek a podrobného popisu k jednotlivím fotografiím!
Jinak stále váhám renovovat či ne? Pokud bych na tento stav dostal veteránský tak bych tam dal jen jiný pneu a jezdil na ní dál ,,původ je původ"    [gumidek]   24.09.2013
Odpověď  Děkujeme za zveřejnění. Dokumentace nálezového stavu je velice záslužná věc. Nyní si s ní již může majitel udělat co chce.
Věřím, že se inspirují i archiváři v jiných značek motocyklů.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.09.2013
Odpověď  Pěkné. Je znát, že majitel nebyl žádný kutil, nebo lépe řečeno "prznitel" motocyklů.
I stav tacho vypovídá spíše o méně využívaný motocykl.
Dobře, že se ještě takové "kousky" najdou.
Tohle by snad bylo lepší zachovat jako dokument a pro renovaci vybrat nějakou běžnější, vyráběnou ve větších počtech 150 C ZP.    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2013
Odpověď  to jo, třeba ten klakson bez znáčku, já si dal na neodpruženou se znáčkem...    [meela]   23.09.2013
Odpověď  Díky Martine, je to velmi zajímavá dokumentace. Pokud je to skutečně autentický původní stav (vypadá to že je), tak fotky vypovídají o řadě často diskutovaných detailů.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě foto nádrže(kvalita trochu horší), nádrž staršího provedení s výpustnými otvory více vepředu, zde ještě vidět kohout Jikov.    [Martin Štindl]   22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Hlava zadní osy, excentrický napínák chybí a byl nahrazen podložkou.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zajímavé jsou obě osy kol, mají ještě v hlavách nasunuté montážní kolíky stejně jako to má přední osa ČZ 125T, později vyrobená neodpružená Céčka tyto kolíky již neměli.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rozeta s páčkou brzdy a táhlem, matice táhla brzdy křídlová hliníková, opěrka táhla ještě stále plná, pozdější provedení je už duté.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Páčka spojky hliníková, šroubek páčky niklován. Přepínač světel s houkačkou plechový chromovaný. Původní bowden zde už majitel nahradil novým s aretačním šroubem.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detailně tachometr Křižík.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tachometr značky Křižík, matice tlumiče řízení starší se znakem ČZ, na této fotce bohužel není vidět spona řidítek s jedním šroubem(ČZ 125T a prototyp 125/150C má šrouby dva).    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sedlo řidiče - značka Svit Gottwaldov. Sedlo tandemu(spolujezdce) starší kožené.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Parabola.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vnitřek světlometu, původní třívrstvý selenový usměrňovač, kabeláž uvnitř světlometu je částečně s umělohmotnou izolací.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Průchodka kabeláže ve světlometu, původní šroubek uchycení usměrňovače byl nahrazen delším našroubovaným opačně.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kabel k zadní lampičce, dvouvodičový s izolací PVC.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zajímavý detail, trn pro uchycení hustilky je vyroben z kulatiny - i poslední neodpružená Céčka mají tento trn už vyroben z pásoviny. Původní kabeláž je až na dvouvodičový kabel k zadní lampě ještě z vodičů s textilní izolací.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pružina sedla staršího provedení na koncích zúžená, už během roku 1950 se na typu C začala dávat pružina válcového tvaru. Houkačka bez krytky otvoru ladícího šroubu uchycená standartně na svislé rámové trubce - na fotografiích prototypu a také na některých zachovalých rámech neodpružené C je houkačka uchycena podobně jako u ČZ 125T vlevo na trubce vidlice. Bowden plynu je zde zachycen původní oproti předchozí fotce.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rám má v krku samozřejmě výztuhu stejně jako poslední rámy ČZ 125T - oproti zobrazení v katalogu náhr.dílů    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Motor zprava, VN snímač nepůvodní celobakelitový + dlouhá odrušená fajfka svíčky, ukazatal rychlostí chybí. Původní bowden plynu (buničina??) už stejně jako kohout byl nahrazen novým.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Číslo motoru shodné s výrobním číslem stroje.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Výrobní štítek staršího provedení(dlouhý), údaje váhy ještě zvlášť 84-240kg. Sponky kabeláže původní plechové, sponka překrývá vyražené číslo motoru.    [Martin Štindl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pohled na motocykl z levé strany. Původní pevná strtovací páka, nepůvodní benzínový kohout Jikov už současný majitel vyměnil za kohout Motex.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
 Přidat odpověď   (64) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006