Zdravím, trápím se s mojí zetkou po renovaci. Ráno nastartuje celkem pěkně ale když ji roztáhnu tak motor za jízdy vynechává a střílí do vejfuku stejně jako na videu: http://supersan.net/videos/tr/video/OgHfQzjLc9M/CZ -150c-vynechava Po jízdě chcípne sama a už ji nejsem schopen znova nastartovat, jiskru ale hází dál.Zkoušel jsem měnit předstih, směs, svíčky, nic nepomohlo, dočetl jsem se že velký problém dělá právě zapalovací cívka, ale divné mi je,že jiskru hází ale nenastartuje. Mám doma ještě jednu zapalovací cívku, jde nějak změřit jestli není porušená? Děkuji za rady [Babula90] 24.04.2014 Přidat odpověď |
| Ahoj, na jednom motoru jsem byl zoufalý, magneto jsem nechal zrepasovat, civka převinutá, pak jsem z jedné straré frézy samo domo vyndal z motoru karburátor, ani jsem nesáhnul na nastavení a moto začlo jet naprosoto v pohodě. Teď jsem dokončil další a zase se mořím jak se tu níže píše, mám pocit jako by byl problém v opět v karburátoru, magneto celé předáno k repasi kondík původní, venku jiskra luxus. Začnu u toho víčka přijde mi, že otvor není dostatečný, a původní kohoutek propouští benzin. [Mira] 04.09.2022 |
| Potvrzuji, co pise 4e1, ja mel problemy s kondikem, novy vydrzel vzdy jen nekolik km. Ve stavu naproste zoufalosti jsem vyrazil na pudu a po celodennim hledani jsem vydoloval jeden kousek, na ktery jezdim bez problemu mnoho let. [Pája] 18.09.2014 |
| Tento problém dělá také příliš namazaný filc u vačky, který zaneřádí kontakty kladívka. A to zpravidla teprve až po zahřátí motoru. [lipcaa] 17.09.2014 |
| Gufera muzou delat to ze to prisava vzduch a pak by ti to spis letelo do otacek... Hele a co vicko nadrze je v nem pruchozi ta dirka na odvzdusneni? ono to treba neni zahratim ale tim ze se v nadrzi odsaje benzin vznikne podtlak a uz dal netece... A kohoutek jestli je cistej a karbec samo taky.. kdyz pustis benzin musi z toho pekne vytejkat z ty hadicky... [Majkl] 02.09.2014 |
| Zkontroluj, zda nemáš příliš namazaný filc, který maže vačku a zda ti olej nevniká mezi kontakty kladívka. Jestli jede moto na volnoběh dobře a v otáčkách zlobí, tak zkontroluj karburátor a jeho nastavení. Třeba ho rovnou zkusmo vyměň za jiný. [lipcaa] 29.07.2014 |
| Cívku jsem koupil druhovýrobu (čína), kondenzátor jsem také měnil a nový opravdu vložkoval. Mažu klasickým olejem jako na kejvačce M2T 1:33. Předstih je samozřejmě kontrolován, klínek drží, motorka stále prdí :( [Babula90] 28.07.2014 |
| Dejte cívku do trouby vyhřáté na 80 - 90 stupňů. Teplotu ověřte teploměrem. Avomet Vám prozradí zda je v cívce zkrat, či ne. Vaše problémy pravděpodobně způsobuje kondenzátor. Originální rozměr v prodeji není k dispozici, je o trochu menší průměr ( z hlavy to nevím) Musíte vložkovat. Starší kondenzátory vyhovovaly - Octavia, 1000 MB. Prohrabte šuplíky známým dědečkům. Také pozor na mazání. Dát současný syntetický olej pro moderní dvoutakty v klasickém poměru je sebevražda. Doporučuji klasiku 1:20 - 25. Takový M6AD, Mogul, či jiný olej nízké třídy API to je to pravé. [4e1] 27.06.2014 |
| Co to znamená "vyměnil jsem cívku"? Za jakou? Byla vyzkoušená? Staré jsou ve vysokém procentu vadné, na pohled se nic nepozná.... Nestříhá se pero na rotoru za běhu motoru a nerozladí se následně předstih? Byl kontrolován i po zastavení motoru? Vadné gufero - ta by motor nešel asi skoro ani nastartovat.... [host] 26.06.2014 |
| Tak sem vyměnil cívku, kondenzátor a motor po ohřátí, ujetí cca 2 km začne opět vynechávat, střílet do vejfuku a po chcípnutí nejde nastartovat. kolega mi ještě poradil vyměnit gufero pod zapalováním, je možné že by to byla příčina těchto problémů? [Babula90] 23.06.2014 |
| Díky za rady, už sem objednal novou cívku i kondenzátor tak snad se zadaří. na ten zkratovač taky mrknu. [Babula90] 18.05.2014 |
| Jeste doplnim ze jsem to propajel pak ty nejtky aby byl supr kontakt a taky sem pripajel kabel na svicku ze zoufalosti, ale uz to tak asi necham... civka taiwan replika taky sem ji zbytecne menil a svicka N17 funguje fajn, jen s vlozkou zavitovou mozna pouziju svicku N17Y s vystrcenym jiskristem aby se to vykompenzovalo.. Jo a taky tvuj problem muze delat civka jestli to vynechava skutecne jen az kdyz se to ohreje... tento muj problem znamenal ze to vynechavalo totalne nahodne... a souvislosti sem pak videl ve vsem moznym... ;-) [Majkl] 17.05.2014 |
| Cau, to video sem tocil ja a na problem sem dlouho nebyl sto prijit az sem za jizdy kopnul do toho plisku co se ho ma dotykat zkratovac a zacla jet super, takze problem byl v spatnym kontaktu na tech nejtcich na tom plisku, kde se spojuje kladivko s kondenzatorem, takova blbost a ja kvuli tomu povymenoval pulku motoru ;-D At se zadari... nebo mozna uz se podarilo... ale i tak se rad sverim v cem to bylo at to maj ostatni lehci [Majkl] 17.05.2014 |
| odchází zapalovací cívka, proražená izolace na 99%. [host] 08.05.2014 |
| Spíš bych jen nabudil magnet .. . [radek] 07.05.2014 |
| Možná ty svíčky BRISK, už jsem také psal někde, jsou to šmejdy. [Petr] 07.05.2014 |
| Ahoj. Mám podobný problém. Používám svíčku brisk N19, za studenu i za tepla dává perfektně jiskru, ale když pojezdím,zahřeju motor, zastavím, zhasnu motor ihned znova nastartuju i bez plynu, ale počkám-li pár minut a chci opět nastartovat, tak se podaří až tak na 10.pokus natočit motor. Je mi záhadou v čem může být problém... Děkuji za případné rady. [Michal.K] 04.05.2014 |
| N15 je blbost, to je moc studená. Bud N19,nebo N17(ekvivalent původní N5 a N7) A fajfku BEZ ODPORU(neodrušenou) [Monty] 24.04.2014 |
| Zitra ji tam zkusím, ale pokud to nepujde chtěl bych mít pravě nějakou jistotu než koupím replikovou cívku,ještě by mě zajímalo jaká svíčka je nejlepší do Céčka? někde doporučujou N15C a zároveň N19C ?? [Babula90] 24.04.2014 |
| To, že cívka dává jiskru venku na svíčce, ještě neznamená, že jiskra bude i ve válci pod tlakem. Změřit cívka jistě nejde, je potřeba ji namontovat a zkusit. [Monty] 24.04.2014 |
|
|