MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306244 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 117 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Diskusní téma 13.7.2020 00:51  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Sedlo čz 125 B


 Tak jsem sháněl sedlo na mé Bčko a sehnal jsem kostru od jednoho výrobce pana Václav Dyttrych a stranky jsou http://www.dilynaveterany.cz/sklad/eshop/2-1-CZ/16 -2-CZ-125-A-1942-1947/5/10-Sedlo-ridice-CZ-98-A-12 5A a potah na sedlo z kůže od jednoho zlatého pána - Sedlářství - Lenoch Telefon je 731 776 445 který děla sedla, brašny, sedla pro koně a brašny pro myslivce z pravé kůže a hlavně za bezkonkurenční ceny. Můj potah z pravé kůže stál 1200kč a kvalitu a vzhled posudte podle fotek :)    [Rob]   20.02.2015     Přidat odpověď  
Odpověď  Peťo tady máš ty helmy na moto https://www.bolder.cz/helma-na-motorku ... tak už víš co koupit ženě :D    [barbora07] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2019
Odpověď  Pružiny jsou stejné.    [Luboš]   21.11.2018
Odpověď  A jsou ty pružiny sedla stejné nebo jiné než na Tečko? Mira.    [mirek]   21.11.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  To petr: Psal jsem ti e mail... TEl: 774864554    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2016
Odpověď  horní průměr je taky o nějaký milimetr menší.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2016
Odpověď  Já mám tu pravou 138 mm, průměr 58, drát stejný.Levá souhlasí.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2016
Odpověď  Délka od osy spodního oka po horní konec 145 mm, ten největší průměr 60 mm a průměr drátu 5,3 mm.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2016
Zobrazit dokumentOdpověď  Zdravím, nemáte někdo rozměry podsedlových pružin ČZ 125 B? Mám tam každou jinou, jedna je kratší o +/- 10 mm a má i menší průměr. Díky    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2016
Odpověď  Zdravim, trochu mimo vlakno;
prosim Jirka.plzen aby se mi ozval (pokud ma zajem)
pokec,vymena znalosti,vyjizdka,kafe........zn. čz 125c :-)
petko00@seznam.cz    [petr]   18.04.2016
Odpověď  Emil udelej si to jak chces ja odepsal tehda na dotaz jak jsem to provedl ja jak to udelaji jini je jejich vec ;)))) a Merkur je super stavebnice mam ji doma ;)    [Rob]   18.04.2016
Odpověď  Jediný, úplně malinkatý problém je v tom, že to nemusí pasovat. Ale, všechny repliky prodávané u nás, ať jsou z Turecka, Indie a jiných jsou ve stoprocentní kvalitě a zcela dle originálů. Já mám trochu jiný (asi blbý) názor - chci díl kompletní a ne stavebnici Merkur.    [Emil]   18.04.2016
Odpověď  Vsak v poradku ale nevim co je na tom narocneho dat potah na sedlovou konstrukci a zahnout za ni 8 plisku plus tapasat jednu presku ;) ale jo mas pravdu. Ja si to udelal sam a mel jsem z teho radost a jsem rad ze jsem tady treba pomohl s vyberem sedlare ;)    [Rob]   17.04.2016
Odpověď  Koukám, že je tady na fóru plno chytrolínů, mudrlantů a to nejen v této diskuzi, kteří cítí potřebu machrovat a do všeho šťourat, být chytří jak rádio a pořád někoho poučovat.    [Jarda]   17.04.2016
Odpověď  Zkušenost máme každý jinou - chci opravit motor, tak to dám někomu, kdo to udělá celá a já nebudu schánět kolečka, písty, kroužky .....    [Emil]   17.04.2016
Odpověď  Emil no vidis to a me se to povedlo. Myslim si ze je to na kazdem z nas jak si to udela ;) ja zde napsal svou zkusenost nekdo jiny muze met jinou ;)    [Rob]   16.04.2016
Odpověď  Zdravím, také jsem se na sedlo na "Béčko" domlouval s p. Lenochem a pošlu mu rám a on na něj udělá a napasuje potah. Myslím, že je to serioznější.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.04.2016
Odpověď  Tak nevím, asi jsem hloupější, ale koupit rám sedla, potom někde potah a dále si to montovat sám ? Možná se to povede, ale když ne? Komu to budeš reklamovat? Pravda, úspora cca 1 000 Kč je významná, zvláště u motocyklů v ceně nad 100 000 Kč.
Spíše bych oslovil někoho, kdo to umí celé.    [Emil]   14.04.2016
Odpověď  Ano udelal me kozeny potah ktery jsem si instaloval sam. Zahnout za kostru par plisku neni nic sloziteho ;))))    [Rob]   14.04.2016
Odpověď  Asi blbý dotaz - to jsi si koupil potah sedla bez montáže na rám ????    [mirek]   31.03.2016
Odpověď  Díky za kontakt. V Plzni je perovna, ale bez přesného výkresu, průměru drátu a požadované síly tahu to neudělají.    [Jirka.PLZEN]   31.03.2016
Odpověď  Pérovna je i v Plzni.    [Honza l]   30.03.2016
Odpověď  Pružiny do sedel vyrábí p. Vlasák, tel. 723164558, okr. Kladno.    [lipcaa]   30.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, sháním tyto krátké pružiny sedla, dělá je někdo v replice? Díky    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2016
Odpověď  Jo jo ne ja jsem rad ze jsou tady znalejsi lide co dokazi pomoci ;))) a vazim si toho a conse tyce prilozenych fotek ano presne timhle smerem jsem se dal tim chromovym bo jsem si myslel ze i tato verze se delala ale mylil jsem se ale jak se lise vse se da napravit a veteran se bude sperkovat do puvodni dokonalosti jeste spousta let ale moc dekuji za veskera moudra ale o tom je tohle to forum ;) co se tyce fotek Bcka ktere bylo pohrbeno v lome pod srotem v dezolatnim stavu tady hodim ju? Jsem alespon rad ze se kousek historie zachranil ac ne 100% origo ale alespon tak ;)    [Rob]   01.03.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  No a tady máš k porovnání jak to vypadalo v roce 1947.    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Myslím že loni na podzim v inzerci i-veterán vyběhlo tohle Béčko.
Vypadá to, že zvolil chromy, asi tak jako ty. Tak se mrkni jak to nakonec vypadá.    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2015
Odpověď  Rob. V pohodě, všechny chyby se dají kdykoliv napravit, zachránil jsi béčko, něco si se naučil a dověděl,každý dělá na začátku nějaké chyby, i já. Nemáš nějaké fotky jak vypadalo béčko v nálezovém stavu?    [Jarda]   01.03.2015
Odpověď  Excentry, stejně jako třeba páčky brzd na kolech apod. nebyly lakované, ale černěné. Proto na fotkách vypadají na pohled jinak než lakované černé části - mají kovový odlesk a často lehkou korozi (černění evidentně nebylo tak trvanlivé jako lak).

Co se týče dvou provedení - chromovaného a "lidového" lakovaného, toto bylo zavedeno až později po roce 1950 během výroby typu C. Podle mě až u odpružené verze, kdy se poprvé v cenících objevují u každé kubatury dvě provedení označovaná většinou jako "ČZ 125/150 chrom" a ČZ 125/150 smalt". Na druhou stranu se i k typům B a T později dodávaly náhradní díly v úspornější úpravě, jako např. lakované nádrže, nebo lakované tlumiče výfuků apod. Tyto díly sice nebyly na stroje montovány při výrobě (byly většinou z pozdější produkce), ale přesto je takový díl vlastně originální. Mám doma například pár původních nikdy nepoužitých tlumičů výfuku pro B/T, které jsou ve stříbrném laku (tehdy by se asi řeklo "smaltu")...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Odpověď  Verim vam ;)))))    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fota jsou často matoucí, povrchová úprava není díky odlesku bezpečně rozpoznatelná. Také hraje roli materiál(třída oceli a její příměsi) který je černěn.
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=126359
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=233909    [Martin Štindl]   28.02.2015
Odpověď  jsou černěny http://www.motomagazin.cz/photos.php?photo=photos/ cz125t/cz125b1947/foto03.jpg    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.02.2015
Odpověď  Michal14: Prosim te koukal jsem na to Bcko z USA a ne tech fotkam me nepripada ze by ty excentry byli cerne nevim je to jen muj postreh mozna spatnej ale na dalsich strojich co se o nich pise ze jsou origo jsou cerny ;) ale tak ze zajimavosti fota na kterych je detail zadniho kola a kastliku jenten excentr kovoveho vzhledu s nadechem rzi muj pohled ;)    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Odpověď  Jo jo ja jsem rad za kazdou radu o tom zadna a ty lidi co jsi vypsal ty me take pomohli svymi postrehy. Holt musim uznat ze jsem se dal smerem laika ;( ale jsem mlad a spousta vecinse da predelat co se tyce linkovani tak tebou zmineny odkaz na linky jsem odkazal lakyrnikovi co me strika moto a ten si to nastudoval pry presne podle toho tak doufam ze to bude ok. Co se tyce kritiky neboj neberu to tak ja si vazim kazde rady od vas a rad se vzdelam ohledne tohodle stroje. No a pokud jsem udelal neconspatne ohledne odkazu na tve stranky nebylonto ve zlem umyslu a doufam ze jsem nic neporusil to bych nerad ;)    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Odpověď  robmaister: Když už tady uvádíš mou stránku s odlišnostmi jako základní zdroj informací, tak by sis měl prosít i článek o linkování zetek http://jawarmaniak.wz.cz/technika/linkovani.html
Téma těchto motocyklů je již více, než dobře zpracováno panem Bartušem na Motomagazínu, panem Liborem Marčíkem v knize Naše motocykly 2. díl, Martinem Štindlem tady na fóru (kde odvádí vynikající práci a já před ním smekám) i Michalem14 na jeho stránkách Michalovy zetky. Když tyto všechny zdroje dáš dohromady, tak se ti nemůže stát, že by ses zmýlil. Je lepší se 4x zeptat, než jednou unáhleně někde něco sám, byť v dobré víře, pokazit. Zrovna ta chromovaná kola a bílé nápisy na gumách budou jedna z prvních věcí, čeho si každý na motocyklu všimne :(
Neber to, jako kritiku, takhle začíná spousta lidí, ale, jak to tu již zaznělo, naštěstí mnoho z nich časem dojde k závěru, že tak se to dělat nemá. Bohužel takto padlo za oběť renovacím již mnoho lidovek zetek i Péráků.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Lada: Ano, samotná firma měla být založena už roku 1855 a vedle sedel nabízela i řadu příslušenství:
http://www.oldclassiccar.co.uk/terrys.htm    [Martin Štindl]   28.02.2015
Odpověď  Rozumím tomu tak, že ten prospekt představuje modely sedel značky Tery    [Lada]   28.02.2015
Odpověď  A uz jsem i zjistil jak pisete ze nazev Terry je nazev kostry sedla ne potahu opet jsem o cosi chytrejsi ;)    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Odpověď  Michal14: pekne napsany se vsim co jsi tady napsal je pravda a ja si vazim kazdy rady nejsem ten typ co by se tady hadal a vnucoval svou pravdu ;) takze dekuji na upozorneni. Co se tyce meho pristupu no neni to zase tak jak jsi napsal fotek je spousta a ja myslel ze jak byla lidova verze tak ze byla i v chromu provedeni ale asi jsem se spletl no co uz. Dale nadseny jsem to je pravda. Co se tyce prijiti casem o cem renovace je si myslim sve ja moc dobre vim ze renovace neni o tom vysperkovat moto do krasy podle majitele ale vratit motorce puvodni origo vzhled a tim i ducha danne doby kdy se moto vyrabelo. Alespon si to takhle myslim. Ale i tak alespon ocente ze jsem ji zachranil z pohrebiste bo byla zahazena srotem v lomu. Tak se alespon dochova cast B 125 ;)))) ale je pravde ze kazdej musi vyzrat tak i ja ;)    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Odpověď  A jejda, Michal mě předběhl ;-)    [Martin Štindl]   28.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  robmaister: sedlo Terry je bráno jako provedení/typ sedla - ne přímo jeho výrobce. Ten název je až tak zažitý že je to dost zavádějící, asi bychom označení Terry měli psát v uvozovkách.    [Martin Štindl]   28.02.2015
Odpověď  Ono nejde jen o ty excentry, ale béčka měla i černé ráfky a dráty, pružiny sedla atd. Myslím, že je to dnes celkem probádaná tematika a zas tak sporných věcí okolo toho není. Jedinečným zdrojem informací o původním provedením béček je například tento unikátně původní kus nalezený před časem v USA http://www.motomagazin.cz/index.php?action=cz125t& amp;menu=14&pos=cz125b1947
Co se týče těch sedel, tak podle podle mě pokud se u béček mluví o sedlech "typu terry" je řeč o typu konstrukce do kterých lze řadit i výrobky domácí firmy VEPS pana Paříka. Netvrdím že nemohl být i štítek Terry. Nicméně ve světle toho, jak k renovaci přistupuješ ("delám si motorku tak, jak se mi to líbí"), je asi zbytečné se zrovna na tomto detailu utavovat... Je to samozřejmě tvoje motorka a tvoje věc. Já jsem svůj názor na přezdobené veterány už před lety zmínil třeba v tomto článku http://www.michalovyzetky.cz/index.php?obsah=clank y&clanek=boreni-mytu . Snaha motorku co nejvíc "vyšperkovat" bez ohledu na původnost je typická pro některé nadšené začátečníky, naštěstí časem mnoho z nich dospěje k tomu že u veteránů jde o trochu něco jiného...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Odpověď  Ja se nedrzim hesla cim vice chromu tim vice vetos proste je tolik spornych informaci a tet si vyber co je to spravne ;( ale je pravda ze me osobe se vice libi excentry crom nez cerne tak jsem to tak udelal co se tyce napisu je to vec nazoru vam to pripada legracni jinym se to libi a ve finale jak jste napsal je to ma motorka ale rad si necham poradit to zase jo bo se snazim to udelat co nejblize origo ale jsem laik a ucim se prubehem renovace ;)    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Odpověď  http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti.html a tady popisuji ze na B byla dodavana sedla Terry    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Odpověď  Nemám Jardo potřebu dokazovat,že si nevymýšlím. Jen doplním, že potah nemá štítek a konstrukce je stejná, jakou vyrábí pan Dyttrych. Takže věřím, že Terry.    [Lada]   28.02.2015
Odpověď  Vidím, že renovace béčka probíhá podle hesla "čím více chromu, tím více veterán" ;), osobně bych se víc držel běžného originálního provedení. Oproti tomu bych čínský pláště tolik neřešil - pokud se na tom bude jezdit, tak jsou prostě nový potřeba a původní Barum Supersport se nevyrábí. Pravda je, že Mitasky mají alespoň stejný vzorek a v rozměru 2,5 jsou dostupné (na rozdíl od 2,75 pro céčka). Osobně bych si ale odpustil to zvýraznění nápisů na pneu, obzvláště u těch čínských mi to přijde trochu legrační. Ale dělej jak myslíš, je to tvoje věc...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Odpověď  http://m.motorkari-plana.webnode.cz/products/o-jed ne-renovaci-motocyklu-cz-125-b/ tady popisune pri sve renovaci pan ze sedlo je tam puvodni original hnede Veps takze delali i hnedou variantu    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Odpověď  Můžete sem někdo dát fotku která by dokládala použití hnědého sedla u béčka? Netvrdím, že to tak není ale všude jsem se zatím jen setkal s černým.Já mám původní béčko, je tam černé sedlo a na něm štítek Veps.    [Jarda]   28.02.2015
Odpověď  Ahoj tak conse tyce sedla a jeho barevne podani ja nasel jak cerne tak i hnede v origo. A co se tyce stitku tak v jednych moudrech je stitek Terry a jinde zase udavaji Veps tak nevim ;( ale uz tam mam Terry tak uz to nebudu menit ;) ale za postrehy dekuji. Co se tyce otazky zvirazneni bilou znaku pismen na pneu jsem si delal sam jedno kolo cca 1.5 hodiny lakovou tuzkou. Samozrejme uz me nekteri zkritizovali za Cinske pneu ale kupoval jsem to pres net a nevedel jsem znacku ale uz tam jsou takove tak ze tak ;) az doslouzi koupim uz urcite Mitasky ;)))    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ta hnědá je asi v pořádku,Taky takové sedlo na Béčko mám.Ale myslím že tam měl být spíše štítek Veps a ne Terry.    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Odpověď  To zvýraznění (bílou barvou) na zadním plášti jsi dělal ty ?    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Odpověď  Mám s originál hnědým potahem.    [Lada]   28.02.2015
Odpověď  Ok, sedlo výborné, skvělá práce. Ale takový detail.Nemělo by být černé?    [Jarda]   28.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jeste ze zadu    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak a uz je tam ;)    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem tam soupl i stitek a je to a sup s nim dnes na kostru sedla    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vizitka    [Rob]   26.02.2015
Odpověď  sedlarstvi-lenoch@email.cz

Ještě e mail na pána co dělá sedla :)    [ob]   20.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [Rob]   20.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kostra mě přišla už v barvě což jsem byl mile překvapen bo na fotech byla kostra v nabídce bez laku :)    [Rob]   20.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  7    [Rob]   20.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  6    [Rob]   20.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [Rob]   20.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [Rob]   20.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [Rob]   20.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [Rob]   20.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [Rob]   20.02.2015
 Přidat odpověď   (66) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006