MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309754 příspěvků |7690 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 29 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Diskusní téma 14.4.2021 13:54  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

ČZ 150 C Rikša


 Zdravím. Potřebuji radu. Na rikšu 150C se jako základ používal rám neodpruženého céčka? Jde o to, že mám možnost získat rám, který byl vyřezán z rikši a zajímalo by mne, jak moc je rozdílný od klasického neodpruženého rámu C. Děkuji za rady.    [Radek]   11.12.2016     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Opravidelné to je, ale vidlici je potřeba rozebrat, do trubky sloupku vlisovat kroužek pro podepření a zavařit - poté je potřeba na soustruhu svár obrobit.    [Martin Štindl]   31.03.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Možná je v místě klínového pouzdra sloupek dost promáčklý a i přes důkladné stažení prostě dojde ke "střihu" sloupku a horního ramene.    [Martin Štindl]   31.03.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdar, máte někdo zkušenosti s jízdou s Rikšou 150 C? Dodělal jsem rikšu a moc se s tím nedá jezdit. Když zatáčím, tak se řídítka vytáčejí více než přední kolo. Zkontroloval a vymezil jsem všechny vůle, utáhl všechny šrouby v předním kole, blatníku a vidlici, ale výsledek skoro žádný. Napadá někoho, kde by mohl být problém, nebo je to u rikši normální?    [mirda4444] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tady je s připojenou zadní částí.    [Mirda444]   24.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jak říká "meela" přední rám z rikši je se zadní částí spojen pomocí šroubů, takže nemůže být odřezán. Viz foto. Proti rámu z neodpružené 150 jsou tam navařené na každé straně 3 úchyty, kterými je spojen se zadní částí. Dva dole a jeden nahoře. Dále jsou na horních trubkách navařené 4 pásky se závitem M6 pro uchycení krycího plechu řetězu. Na držácích zadního kola jsou dole navařeny plechy.    [Mirda444]   24.12.2016
Odpověď  Jak vyřezán? :-) Přední a zadní rám na rikšu jsou sešroubované - z toho vznikají i rozdíly, rikšový rám má v zadní části navíc úchyty pro zadní část, pár závitů pro chycení plechařiny a jsou jiné i plechy uchycení zadního kola. Horní rámová trubka je u rikšy zesílená, ale to není vidět.    [meela]   11.12.2016
 Přidat odpověď   (6) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006