MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 304856 příspěvků |7425 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 77 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Diskusní téma 4.4.2020 07:23  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

ČZ 125 B


 Dobrý den, dávám do funkčního stavu motocykl ČZ 125 B vyrobený v roce 1947. Od roku 1966 stál ve stodole, ale je krásný tak jak je, proto se snažím pouze o konzervaci nálezového stavu. Vyjma pohyblivých částí, protože jej chci provozovat. Nějaké díly chybí, nějaké jsou již nepoužitelné. Pokud vás zajímá průběh oživování, občas sem dám foto. Potřebuji také nějaké rady, tak kdo má zkušenosti, prosím poraďte. Děkuji Jirka
P.S.: již jsem tady nějaké dotazy měl, za odpovědi děkuji.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2016     Přidat odpověď  
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2018
Odpověď  Jirko ty jsi tedy na FB? Také budu co nevidět dávat do kupy původní B, tak by možná nebylo od věci se nějak spojit.    [Jirka250]   16.01.2018
Odpověď  Super,díky moc.    [Vojta]   13.01.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  ...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  Foto vidlice.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2018
Odpověď  Na FB nejsem,šlo by to prosím na mail?Ted už ho mám pod nickem uvedený.Díky    [Vojta]   05.01.2018
Odpověď  nebo přes Messenger...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2018
Odpověď  to Vojta: jsi na FB? pošlu ti fotky do zprávy.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2018
Odpověď  Jirko,mohl bych poprosit fotku matky,co je nasazena ve vidlici na ose,která má naproti bakelitovou matici?Mám tam 14ku širší matku ostatní mám uzké.Navíc pod tou bakelitovou maticí,co je na druhé straně osy má být jakási pružina,nebo něcoo,nevíš o co jde?Děkuji    [Vojta]   04.01.2018
Odpověď  Díky, zkusil jsem to, tak uvidíme. :)    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2017
Odpověď  Tenhle se zdá být původní,nebo minimálně dobový díl,je to teda Téčko,ale myslím si že tam nebude rozdíl.Nevím jestli to mám správně prostrčený vidlicí,ale plyn při zatočení nepřidává.    [Vojta]   09.12.2017
Odpověď  Díky. V replice prodávají 1025 mm lanko a 920 mm bowden !!! To nevím, kde to vzali. Já tam dal zkušební krátkej, ale to zase zrychlovalo při pohybu řídítek...    [Jirka.PLZEN]   09.12.2017
Odpověď  Jirka.Plzen:změřil jsem délku bowdenu na motorce krejčovským metrem a vychází mi 82cm.    [Vojta]   08.12.2017
Odpověď  https://youtu.be/PxEnKE0wy_I
Potřebuji trochu poradit, nedaří se mi trefit délku bowednu a lanka plynu. Nemáte někdo změřeno? Díky.    [Jirka.PLZEN]   07.12.2017
Odpověď  Naprostý souhlas s Jirkou. Takhle bude vypadat jako skutečný historický motocykl lahodící oku a nestane se až někdy kýčovitě přeleštěným a přechromovaným sterilním materiálem, kde nevíš co je original a co kopie. A že je někde míň barvy nebo víc reze, no a, nevadí, vždyť takhle se prostě dochoval a každý kus je original. A to je to kouzlo, které už zrenovované stroje nemají.    [PS]   05.12.2017
Odpověď  PS:Všechno by mělo mít své meze!Touto dnes magickou větou že ,,zbytečných renovací bylo dost´´ se ohání spousta lidí a zazněla snad na každém historickém srazu,na kterém jsem letos byl.I můj kamarád,který měl opravdu pěkného původního Duplexe a asi 7 let nazpátek ho zrenovoval a tato věta ještě nebyla in,tak ji dnes pronáší :)

Jirko:jenže co s tím,,když na blatnících jsou sotva zbytky barvy a kola jsou na 100% už nastříkaná?Ale pokud lahodí oku veteránisty,tak proti gustu...každej at si dělá co chce,že :)    [Ajdy]   05.12.2017
Odpověď  to Ajdy: není na renovaci. Opravdu nechci mít doma "natřenou leštěnku" s novým chromem. Tak jak je, tak bude. Renovovaných je všude plno, ale tahle bude s touto patinou, která lahodí oku veteránisty.    [[Jirka.PLZEN]]   04.12.2017
Odpověď  Na jakou renovaci? Ani náhodou. Nechat tak jak je. Dost bylo zbytečných renovací.    [PS]   04.12.2017
Odpověď  Jirko pěkný kousek,vypadá kompletně,na renovaci ideální.    [Ajdy]   03.12.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak zatím je tam původní zapalování s převinutou zapalovací cívkou.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.11.2017
Odpověď  Díky.
Zkusím reklamaci, protože to dá vá fakt moc...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2017
Odpověď  třeba tento jestli stačí 70W

http://www.drive-shop24.de/Elektrische-Teile/SB-6V -Universal-Spannungsbegrenzer-6-Volt---70-Watt-Wec hselstrom.html    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2017
Odpověď  Bude asi problém se vstupním napětím, to nejspíš odkouří regulaci.
Kolik ti dává altík na prázdno a na jaké napětí U Max je stabilizátor stavěný.
Vím je to asi zbytečná otázka asi to nikde navyčteš.
Prostě výrobní vada - opětovná reklamace...
Nebo pak zkusit použít dvoudrátový regulátor z něčeho jiného    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2017
Odpověď  Dá se ten stabilizátor nějak proměřit? Jaký to má vykazovat hodnoty...?    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2017
Odpověď  Díky, už mi tam ale shořel druhý... a to byl zapojen s předřezeným odporem. Po přidání plynu byl pryč a žárovky taky. Odpor žhavil, omezovač se ani nezahřál, ale je proraženej.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2017
Odpověď  Je to tzv. zkratový regulátor, to si nemohl špatně zapojit. Já bych regulátor vyraklamoval prodejci.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, tak ZETKA už jede, ale mám problém. Namontoval jsem tam VAPE 6V a na výstupu pro světla to dává 25 V (+-). Nevíte někdo co s tím? zapojení je podle schématu s omezovačem napětí, který byl v sadě. Ten ovšem shořel...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak, je namontován.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2017
Odpověď  Tak to alespoň nebude taková škoda, když to vybrousím.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2017
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Myslím, že ještě v sedmdesátých, zde je na tom lodním motoru....    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.10.2017
Odpověď  typuju, že stejný dělali v NDR ještě v padesátých letech?    [Monty]   29.10.2017
Odpověď  Nic, já to vybrousím a bude...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2017
Odpověď  Což je celkem paradox, tak ten Německý se dá koupit snad i na lodním motoru, byl na rukojeti a myslím že i když je poválečné výroby, sedí přesně...., ke všemu je to kolikrát i s motorem za hodně slušnou cenu.    [Pavel]   28.10.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  A ještě    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2017
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2017
Odpověď  Já potřebuji ten Německý na DKW 500 NZ :)    [Pavel]   28.10.2017
Odpověď  Zkusím, ale nemám s výměnama dobré zkušenosti.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ale to je přepínač komplet německý, přepínač na pérák/ČZ nemá na boku výřez pro kabeláž. Raději zkusit výměnu než do něj násilně zasahovat.    [Martin Štindl]   28.10.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  ..    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Musím to vybrousit, nebo z někým vyměnit.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Německé mají zpravidla vybrání pro kabeláž bokem v krytu(DKW NZ), pokud je kryt bez vybrání tak to je nejspíše kombinace českého krytu s německým vnitřkem.    [Martin Štindl]   27.10.2017
Odpověď  no tak ten jsem sehnal a nevšiml jsem si toho, až dneska.... BUDU TO TAM MUSET NĚJAK VYBROUSIT...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2017
Odpověď  Skoro totožné jsou Německé, neboli jen málokdo by je poznal a ty jsou myslím bez vybrání....    [P.]   27.10.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  V řídítkách je otvor, to je jasný, ale sehnal jsem přepínač,který nemá vybrání na dráty v tom bakelitu. Foto z jawarmaniakovo stránek.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2017
Odpověď  vodiče vedou řídítky.pod přepínačem je otvor na dráty    [a]   27.10.2017
Odpověď  Už jsem zjistil, kde je chyba. Nemám na přepínači vybrání na kabely...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2017
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2017
Odpověď  Omlouvám se, blbě jsem Váš příspěvek pochopil.
Už to nebudu řešit, mám svých starostí dost.    [MOnty]   04.07.2017
Odpověď  Monty já nepsal, že 150c kolečka umím. Z blbýho chápání jsou akorát drby. Psal jsem, že jich mám spousty. A to je použitých v garáži navlečených na drátu, kdysi schraňovaných pro vlastní potřebu. Pokud něco pro někoho dělám, tak výkres vyžaduji vždy(!!!), bez výjimky, i s tolerancemi, aby když to vyrobím a projde to kontrolou, tak se mi to nevrátí, že jsem to udělal blbě. Blbě to pak může být akorát na výkrese. Vím, že řetězové kolečko není nic složitého, ale takový je postup. Mám tím tak trochu kryté záda, víš? Jak jsem psal, levnější bude ho sehnat na burze, nebo ho upravit jak píšou jiní.    [J]   04.07.2017
Odpověď  Už jsem to zde jednou psal. Koupím řetězové kolo bez náboje z kalitelného materiálu C45(normální strojní artikl) pro silnější řetěz 7mm. Nechám zbrousit na 5,2mm a soustružník to se zápichem pro svár osadí na originál náboj s tisícihranem z původního omletého kolečka. Zavařit, popř. svár opracovat a zuby nechat vykalit v indukční kalírně (jedna je třeba v Olomouci a dělají za to drobné na pivo).    [lipcaa]   04.07.2017
Odpověď  Já jen, že pán udajně na 150C umí,a schání se po výkresu. Výkres není potřeba, prostě šířku ozubení upraví ze 7 mm na 5 mm a hotovo.

Osobně bych koupil todle https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zbo zi.asp?klic_ma=11313 a osoustružil. Bude to pravděpodobně bez tepelnýho zpracování, tak by to mělo jít.
Jistě se nechystáte jezdit rallye, a na pár tisíc km takový kolo vystačí.
Pokud chcete opravdu hodně jezdit, dejte tam raději široký kola a řetěz, vydrží to mnohem déle.    [Monty]   04.07.2017
Odpověď  No a to je ono. To užší nikdo nedělá.    [[Jirka.PLZEN]]   03.07.2017
Odpověď  to kolečko je stejný jako na T nebo C, jen na užší řetěz.    [MOnty]   02.07.2017
Odpověď  Jirko, já teď nevím. Až budu mít výkres, tak to předložím šéfovi a ten řekne. Samotná výroba nebude dlouhá včetně programu, ale promítá se vše - výroba + cena materiálu + finální zušlechtění, což neděláme my. Sežeň výkres a já ti pošlu cenu.    [J]   02.07.2017
Odpověď  To je jasné, že to nebude zadarmo. Kolik cca by to mohlo stát?    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2017
Odpověď  Jirka.Plzen: dělám na Mori Seiki NL 2500 a to kolečko není zas takový problém udělat. Mohu se zeptat, děláme kusovky - přípravky, ale při "strojohodině", i následném zušlechtění se připrav na adekvátní cenu...Samozřejmě bez výkresu to nejde. Mám hodně těchto koleček,(na C, možná T) ale na béčko asi ne. Určitě se ale podívám do zásob, co kdyby...Levnější by bylo ho přeci jen sehnat někde na burze.    [J]   02.07.2017
Odpověď  Třeba by to kolečko vyrobili tady: http://www.ozubeni.cz/
Jen mít výkres...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.07.2017
Odpověď  Díky, zajedu do Chotusic. Třeba seženu i tu startovačku.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na burze v Chotusicích tam jeden výrobce bývá - jenže vizitku jsem někde zašantročil.
Ještě prý dokážou podle vzoru vyrobit díly v Jablonci nad Nisou ale vlastní zkušenost s touto nástrojárnou já nemám. Upravovat řetězové kolečko(zůžení)jsem nechával jen jednou a to u DKW NZ, tady je problém že oproti rozetám jsou řetězová kolečka většinou zušlechťována a ubroušení tomu uškodí.    [Martin Štindl]   01.07.2017
Odpověď  To [Martin Štindl]: A víte kdo by jej vyrobil? Děkuji    [ [Jirka.PLZEN]]   01.07.2017
Odpověď  Pro řetěz 1/2 x 5,2 se pokud vím zatím nevyrábí a zadat výrobu jednoho kolečka je dost nákladné. Asi zatím schánět solidní původní anebo širší pro 1/2 x 5/16 nechat ubrat na magnetce(pokud jsou pneu 2,50" tak je vhodnější kolečko s 18ti zuby).    [Martin Štindl]   25.06.2017
Odpověď  Vyrábí někdo to sekundární kolečko 5mm? Díky.    [Jirka.PLZEN]   25.06.2017
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Vojta]   23.06.2017
Odpověď  Pája:Na 125ce Céčku mám taky chromové páčky,mám základní verzi,která byla v chromu.Páčky jsou jako nové,protože jsem ji koupil s převlekama na kombinačky na páčkách :) nebyly by možné nějaké fotky toho Béčka?Děkuji    [Vojta]   23.06.2017
Odpověď  Díky, kladívka nějaké seženu. Ještě sekundární kolečko 5mm. to bude asi problém.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2017
Odpověď  Vojta> B-éčka neznám, jsem zatvrzelej céčkař. Každopádně jsem se dostal k 2 zaručeně půvosním céčkům a obě měly kovové chromované páčky. Sám jsem dostal funglovku náhradní od souseda, když uklízel garáž. Když vezmu, že céčko je novější. Problém múže být, že mám jednu vývozku a jedno základní provedení. Lidovku jsem měl nepůvodní, můžu se podívat u kamaráda má zaručeně původni lidovku, vim i o původním béčku, kouknu, pokud si vzpomenu až tam pojedu.    [Pája]   23.06.2017
Odpověď  Sehnat se nedají, jedině origo málo použitá někde na burze.
Jinak se prodává jakási náhrada (viz odkaz) a po nějakých úpravách by se měli dát použít ale nikdy sem to nezkoušel.

http://shop.jawacz-dily.cz/jawa-c788/nahrada-kladi vka-zapalovani-cz-i1574/    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2017
Odpověď  Dají se někde sehnat nová kladívka?    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2017
Odpověď  Díky. Otočená cívka nebude, už to dává. Ta pravá je trochu jiná, ale to asi moc nevadí...? Proud do kablíku nešel, protože izolace na svorníku, kam jsou svedeny cívky, byla shrnuta pod očko toho kablíku. Spíš mi teď tíží ta startovačka. Drážky na hřídeli nejsou nejhorší, ani na páce, ale nové to není... Dělá někdo hřídel a páku v replice? Na "céčko" jsem našel, ale ta je jiná.    [Jirka.PLZEN]   20.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jirka.PLZEN: ta světelná cívka napravo vypadá podle tloušťky vodiče na Céčkovou - to trochu pozmění watáž. Obě světelné cívky mají mít počátek vinutí přiletován k jádru zvrchu(červená šipka), pokud se jedna z nich otočí tak se při chodu motoru vzájemně "vybíjí" tak ještě toto zkontrolovat.    [Martin Štindl]   19.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Petan69: sestava spojky u 350tky je vlastně stejná jako u 250tky takže bowdeny jsou namáhány stejně, to lanko prasklo tedy u páčky na řidítkách? Možná je u páčky a osazení pro bowden malé vyosení a tím při vymáčknutí spojky lanko drhne, nebo lanko může zavázet na spojkovém automatu a tím je víc namáhané.    [Martin Štindl]   19.06.2017
Odpověď  Nechci zakládat nové téma, ale když se tu psalo o lankách...
Dnes mi prasklo spojkové lanko na Jawě 350. Od GO má najeto 1360km. Lanko má na konci váleček, který se mi volně otáčí ve spojkový páčce, žádný lámání...
Zdá se mi, že ty lanka dřív vydržely mnohem víc. Kde a jaký lanko koupit, klidně i v metráži, jak poznat šmejd? Vím že lanko stojí pár korun,výměněné je za pár minut, ale kdo to má hlídat každejch 1000km    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2017
Odpověď  Omačkané drážky v páce / hřídeli / obojím. Páka musí držet skoro na fest i bez šroubu. Pokud se neutažená na hřídelí kýve a kolébá, šroub už to nenapraví a neudrží, i když po prvním zatažení vše vypadá OK. Neopravitelné bez sehnání nových dílů.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak se mi objevil malý problém. Startovací páka se mi po několika šlápnutí pořád povoluje. Co dělám špatně?    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.06.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak jsem měnil gufero na klice pod magnetem,zapalovací cívku a kablík vývodu elektriky. No - sice motor jede, ale nejde proud do toho kablíku... asi jsem to přeizoloval.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  To ČZtomi: bowdeny používám ty staré, co tam byly a ty co tam nebyly nebo jsou moc poškozené nahrazuji novými. viz.
http://reno.indianmoto.cz/index.php?id_product=836 &controller=product&id_lang=7
např plyn a spojku dám nové, to musí chodit hladce. dekomp. a př. brzdu jsem dal staré.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.06.2017
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [KANY3000]   11.06.2017
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [KANY3000]   11.06.2017
Odpověď  Jirka.PLZEN: Chtěl bych se zeptat jak děláš ty "staronové" bowdeny? Dávám do kupy Cčko v původním stavu a nemám tam bowdeny, repliky kupovat nechci a origo opletené se těžko sháněj.    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2017
Odpověď  Na céčko jsem taky kupoval a sedělo všechno. Tak mám teď aspoň něco zvláštního.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.06.2017
Odpověď  Jirka.PLZEN> Asi ano, já dělal několik C-éček, replikové bowdeny, vždy přesné, kolega dělal B-éčko, taky bez problému, s T nemohu sloužit :-)    [Pája]   04.06.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Asi mám nějakou zmenšenou verzi ČZ :). Dělám nové - staronové bowdeny a zkusil jsem se řídit údaji o jejich délce z e shopů výrobců replik. No a ani jeden délkový rozměr nesedí. Vše cca o 10 - 15 cm musím krátit. :o Stalo se vám to také?    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.06.2017
Odpověď  To mi je jasné,ale dá se to brát věrohodněji než renovovaná motorka.Spousta věcí se dá okoukat podle ty super vyvezený nálezovky na motomagazínu.Číslo si uložím,díky.Ted spíš dělám okolo domu a o Béčku spíš jen tak přemejšlím a eviduju co chybí a co je jinak.V zimě ho budu chtít složit,pak to bude aktuálnější.    [Vojta]   16.05.2017
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2017
Odpověď  Ono je těžké říct, že je něco na nálezovce originál, když je z roku 1947 (jako to moje) a ten člověk na tom jezdil do roku 1966. Musel to udržovat v provozu a prvádět opravy. Tak třeba zadní svštlo tam dal už "diamant", přepínač na řídítka z Maneta, přetřel to červenou barvou a dal novou elektriku - bužírkovou. Taky hlavu motoru dal novější. Takže kupa starostí a radostí. Jestli potřebuješ nějaké detaily, zavolej 774864554.    [Jirka.PLZEN]   15.05.2017
Odpověď  Díky!Mám je taky hliníkové,ale byl jsme ted na srazu a bylo tam Béčko s páčkama kovovejma,ale jelikož bylo dělané,tak nebylo vidět jestli je to původní kus,nebo stavba.Jediné co mě zarazilo byly ty páčky a zadní buben měl už téčkovej.Ještě jednou díky    [Vojta]   15.05.2017
Odpověď  Páčky jsou všechny hliníkové. Neleštím je! jen hrubá očista.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2017
Odpověď  Jirko,jaké máte páčky?Hliníkové,nebo železné?A páčka dekompresoru je z jakého materiálu?Děkuji    [Vojta]   14.05.2017
Odpověď  To Ybungen: Nebyla by prosím fotka toho béčka zezadu? Zajímá mě jak je provedeno uchycení držáku SPZ.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pak jsem taky našel - viz foto, což je za polovinu ceny, ale chce to vyzkoušet, aby nenarušil lak.    [Jirka.PLZEN]   09.05.2017
Odpověď  Něco podobného mají i zde: http://www.hfservis.cz/cs/products/category/68-kon zervacni-oleje-a-vosky/
Ale to první mám blíž z domova. Do HF jsem volal a byli ochotní poslat sprej i poštou. Jinak se zabývají spíše prodejem ve velkém. To ale "lubricant" taky. Ten sprej byl prodejní vzorek.    [Jirka.PLZEN]   09.05.2017
Odpověď  Děkuji zkusím dohledat.    [Milan]   09.05.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Tady je:    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2017
Odpověď  Šlo by sem dát fotku balení a přesný název konzervantu?    [Milan]   08.05.2017
Odpověď  Já jsem ten přípravek koupil tady: http://www.lubricant.cz/
Ale v nabídce na netu ho nemají.    [Jirka.PLZEN]   08.05.2017
Odpověď  Ve výsledku to vypadá naprosto parádně, jak je prosím celé označení toho konzervačního přípravku? Nemohu to najít.    [Martin Štindl]   08.05.2017
Odpověď  Postup odstraňování barvy je takový, že jsem nanesl větší množství odstraňovače a nechal cca 2 min. pak jsem to setřel drsným hadrem a pak hadrem namočeným v nitroředidle. No a pak jsem to třeba nechal den nebo dva a dělal jsem jinou část. Tam kde zbylo nějaké červené zabarvení jsem to přetíral štětcem s acetonem a hned stíral hadrem s ředidlem S 6005. No a pak jsem to nastřík přípravkem M2 - suchý konzervační vosk.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2017
Odpověď  Jirko postup prosim hod sem. Take me to ceka. At z te informace mame neco i my ostatni.

Dik    [CIJOML]   08.05.2017
Odpověď  jo díky ;-)    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  To martin S.: poslal jsem ti postup do emailu.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Velice pěkný kousek    [Ybungen] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2017
Odpověď  A čím jsi to teda nakonec odstraňoval? Výsledek je krásnej. Mě to většinouz dělalo problémy když jsem to chtěl po vrstvách. Buť to barvu nesežralo, anebo naopak to vzalo všechny vrstvy :-(    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  A po.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Fotka před odstraňováním přetření.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2017
Odpověď  Aceton je druhá fáze, když se odstraňovaná barva maže, nebo zanechá nějaké stopy v korozi.    [CZ125B.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2017
Odpověď  Jestli mohu poradit tak nejlepší na odstranění nepůvodního laku je obyčejný ACETON, nepůvodní barvu snadno sundá a původnímu vypalovacímu laku neuškodí, stačí namočit hadřík acetonem a potírat, chvíli počkat až zapůsobí a jde to snadno. Odstraňovač nátěrů bych nepoužíval, mohl by poškodit i původní lak.    [Jawař]   29.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  S takovou budu muset své béčko postavit na čestnější místo v chlévě, kde stojí. Mimochodem během cca 8-mi let seskládáno z dílů.    [lpc]   06.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Co říkáte na tu raketu na aukru za tohle béčko? 7 hodin do konce a cena 65tis (http://aukro.cz/cz-125-b-1947-original-super-sance -i6770510820.html). Je to spíše na renovaci, nebo do původního stavu s výměnou některých chromovaných dílů.    [lpc]   06.04.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  ...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Není to celé rezavé, ale o to nejde. Prostě se mi to líbí jak to je, nechci nově renovovanou leštěnku. Např. kola byla silně zrezivělá s odlupujícím se nátěrem. Ani stopa po původním laku. Protože je motocykl určen k ježdění, provedl jsem jemné opískování, konzervaci a nástřik matnou černou barvou na disky kol.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Odpověď  Taky souhlasím s ponecháním motocyklů v původním stavu. Nicméně co na tomto chcete zachraňovat. Tady už snad není co. Já myslím abychom z toho zachraňování původních stavů neudělali extrémismus.To je kompletní koroze všude.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.01.2017
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tu červenou odstraňuji odstraňovačem nátěrů.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Na konzervaci korodovaných dílů, po mírném přebroušení silichromem, tempem nebo jinou brusnou pastou to odmastím a natřu tanátovým odrezovačem.Pak konzervuji přípravkem M2 suchý konzervační vosk.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Odpověď  Pak ty rezavé díly jen dolaď loctitem a bude to super...moje béčko bylo modré :-)    [m.kody ]   10.01.2017
Odpověď  Ahoj Jirko, mám podobné béčko, akorát přetřenou na béžovo a nádrž červená ( aby to víc jelo :-)).
Jak tu barvu sundaváš? Díky Petr    [Vulcan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Odpověď  Není se čemu divit, postupuješ naprosto správně a podle nového trendu snažit se zachovat co nejvíce původních strojů. Dost bylo zbytečných renovací, které nenávratně zničily mnoho motocyklů    [PS]   10.01.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Zetku její první majitel natřel červenou barvou, ale pod ní jsou zbytky původního černého laku. Asi se mnozí podiví, ale opatrně odstraňuji červenou a ponechám ji v tom původním.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2017
Odpověď  Ahoj Jirko.
Začal jsem dělat ČZ 125T ze 48.Jsem z Plzně.Napiš na jara.beh@seznam.cz domluvíme schůzku.A pokecáme a předáme zkušenosti.    [Jari]   01.01.2017
Odpověď  Pro ty, kteří čekají na nějaké foto. Složil se mi notebook s veškerou fotodokumentací... :( Tak doufám, že to v ervisu zachrání...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.12.2016
Odpověď  Díky, kontaktoval jsem HF a koupím ty tlumiče.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.12.2016
Odpověď  Přepážky jsou pokud si pamatuji čtyři, přepážku tvoří plechová miska s průchozí trubicí. Problém je že se rychle karbonem zanášely a na původních tlumičích byly bodovány jen k jedné(vnitřní) straně výfukového tlumiče, většinou se utrhly po "výstřelu" do výfuku. Možná by bylo pro provoz lepší zakoupit replikové, myslím že u HF moto mají replikové tlumiče uvnitř přepážky na protější stěně dodatečně spojené výztuhou takže není takové riziko že by se utrhly.    [Martin Štindl]   13.12.2016
Odpověď  Díky, vyrobím ho. Ty výfuky musím vypreparovat a navařit, přepážka je tam jen vzadu? No uvidím... :) Zatím díky všem.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.12.2016
Odpověď  Jeden nákres pro přední úchyt nádrže je zde:
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=54902
Sice je pro Céčko ale tvarem by měli být shodné.    [Martin Štindl]   12.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ten přední držák je jen ohlý plech viz foto, když byla úplně rozebraná. Bohužel je fotka malá, musím je zmenšovat na 100 kb.    [PS]   12.12.2016
Odpověď  To opravdu nemám, já jsem na ni koupil nové výfuky a ty staré, původní mám schované. Ty výfuky je jediné, co není původní.    [PS]   12.12.2016
Odpověď  A ještě řeším tlumiče výfuků, teda utržené vnitřky, nemáte nějaký nákres, jak to má uvnitř být?    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2016
Odpověď  Také musím dodělat přední držák nádrže, tady není napevno, tak se asi ztratil...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2016
Odpověď  Díky za reakce a krásné fotky. Natáhnu tam provázek a odměřím, aby to nemělo ten ostrý ohyb u motoru.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2016
Odpověď  Ano, m.kody má správnou délku lanka spojky, pěkně zadem vedené. Až se budu hodně nudit, tak ho předělám- udělám nové delší.    [PS]   12.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo lanko spojky, to jsem odměřoval podle motorky a chtělo být o chlup delší, když se podíváš na fotku, je to vidět, že je jen tak tak. Lanko přední brzdy a plynu jsem měl original, Pokud bys chtěl přesné míry, musel by ti to někdo změřit, když je má vyndané, já ti je můžu změřit jen nepřesně podle motocyklu- což si stejně nepřesně můžeš změřit sám    [PS]   12.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Též rád poradím....měl jsem ji do šroubku rozdělanou,abych ji celkově vyčistil.    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2016
Odpověď  Potřebuji vědět, jaká je délka jednotlivých bowdenů a lanek, hlavně spojka.    [Jirka.PLZEN]   12.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Klidně se ptej, Béčko taky mám, co budu vědět ti rád řeknu    [PS]   12.12.2016
 Přidat odpověď   (135) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006