 Dobrý den, dávám do funkčního stavu motocykl ČZ 125 B vyrobený v roce 1947. Od roku 1966 stál ve stodole, ale je krásný tak jak je, proto se snažím pouze o konzervaci nálezového stavu. Vyjma pohyblivých částí, protože jej chci provozovat. Nějaké díly chybí, nějaké jsou již nepoužitelné. Pokud vás zajímá průběh oživování, občas sem dám foto. Potřebuji také nějaké rady, tak kdo má zkušenosti, prosím poraďte. Děkuji Jirka P.S.: již jsem tady nějaké dotazy měl, za odpovědi děkuji. [Jirka.PLZEN] 12.12.2016 Přidat odpověď |
|  Patinovka [Jirka.PLZEN] 29.12.2020 |
|  Ahoj, nemáte někdo doma navíc tyhle dvě součástky? Otočná část nakopávačky a šroub na ČZ 125 B. Mám to v replice, ale na mojí "patinovku" bych měl rád originál. Díky. [Jirka.PLZEN] 29.12.2020 |
| Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse [Jirka.PLZEN] 17.01.2018 |
| Jirko ty jsi tedy na FB? Také budu co nevidět dávat do kupy původní B, tak by možná nebylo od věci se nějak spojit. [Jirka250] 16.01.2018 |
| Super,díky moc. [Vojta] 13.01.2018 |
|  ... [Jirka.PLZEN] 09.01.2018 |
|  Foto vidlice. [Jirka.PLZEN] 09.01.2018 |
| Na FB nejsem,šlo by to prosím na mail?Ted už ho mám pod nickem uvedený.Díky [Vojta] 05.01.2018 |
| nebo přes Messenger... [Jirka.PLZEN] 04.01.2018 |
| to Vojta: jsi na FB? pošlu ti fotky do zprávy. [Jirka.PLZEN] 04.01.2018 |
| Jirko,mohl bych poprosit fotku matky,co je nasazena ve vidlici na ose,která má naproti bakelitovou matici?Mám tam 14ku širší matku ostatní mám uzké.Navíc pod tou bakelitovou maticí,co je na druhé straně osy má být jakási pružina,nebo něcoo,nevíš o co jde?Děkuji [Vojta] 04.01.2018 |
| Díky, zkusil jsem to, tak uvidíme. :) [Jirka.PLZEN] 10.12.2017 |
| Tenhle se zdá být původní,nebo minimálně dobový díl,je to teda Téčko,ale myslím si že tam nebude rozdíl.Nevím jestli to mám správně prostrčený vidlicí,ale plyn při zatočení nepřidává. [Vojta] 09.12.2017 |
| Díky. V replice prodávají 1025 mm lanko a 920 mm bowden !!! To nevím, kde to vzali. Já tam dal zkušební krátkej, ale to zase zrychlovalo při pohybu řídítek... [Jirka.PLZEN] 09.12.2017 |
| Jirka.Plzen:změřil jsem délku bowdenu na motorce krejčovským metrem a vychází mi 82cm. [Vojta] 08.12.2017 |
| https://youtu.be/PxEnKE0wy_I Potřebuji trochu poradit, nedaří se mi trefit délku bowednu a lanka plynu. Nemáte někdo změřeno? Díky. [Jirka.PLZEN] 07.12.2017 |
| Naprostý souhlas s Jirkou. Takhle bude vypadat jako skutečný historický motocykl lahodící oku a nestane se až někdy kýčovitě přeleštěným a přechromovaným sterilním materiálem, kde nevíš co je original a co kopie. A že je někde míň barvy nebo víc reze, no a, nevadí, vždyť takhle se prostě dochoval a každý kus je original. A to je to kouzlo, které už zrenovované stroje nemají. [PS] 05.12.2017 |
| PS:Všechno by mělo mít své meze!Touto dnes magickou větou že ,,zbytečných renovací bylo dost´´ se ohání spousta lidí a zazněla snad na každém historickém srazu,na kterém jsem letos byl.I můj kamarád,který měl opravdu pěkného původního Duplexe a asi 7 let nazpátek ho zrenovoval a tato věta ještě nebyla in,tak ji dnes pronáší :) Jirko:jenže co s tím,,když na blatnících jsou sotva zbytky barvy a kola jsou na 100% už nastříkaná?Ale pokud lahodí oku veteránisty,tak proti gustu...každej at si dělá co chce,že :) [Ajdy] 05.12.2017 |
| to Ajdy: není na renovaci. Opravdu nechci mít doma "natřenou leštěnku" s novým chromem. Tak jak je, tak bude. Renovovaných je všude plno, ale tahle bude s touto patinou, která lahodí oku veteránisty. [[Jirka.PLZEN]] 04.12.2017 |
| Na jakou renovaci? Ani náhodou. Nechat tak jak je. Dost bylo zbytečných renovací. [PS] 04.12.2017 |
| Jirko pěkný kousek,vypadá kompletně,na renovaci ideální. [Ajdy] 03.12.2017 |
|  Tak zatím je tam původní zapalování s převinutou zapalovací cívkou. [Jirka.PLZEN] 30.11.2017 |
| Díky. Zkusím reklamaci, protože to dá vá fakt moc... [Jirka.PLZEN] 24.11.2017 |
| Bude asi problém se vstupním napětím, to nejspíš odkouří regulaci. Kolik ti dává altík na prázdno a na jaké napětí U Max je stabilizátor stavěný. Vím je to asi zbytečná otázka asi to nikde navyčteš. Prostě výrobní vada - opětovná reklamace... Nebo pak zkusit použít dvoudrátový regulátor z něčeho jiného [Petan69] 24.11.2017 |
| Dá se ten stabilizátor nějak proměřit? Jaký to má vykazovat hodnoty...? [Jirka.PLZEN] 23.11.2017 |
| Díky, už mi tam ale shořel druhý... a to byl zapojen s předřezeným odporem. Po přidání plynu byl pryč a žárovky taky. Odpor žhavil, omezovač se ani nezahřál, ale je proraženej. [Jirka.PLZEN] 23.11.2017 |
| Je to tzv. zkratový regulátor, to si nemohl špatně zapojit. Já bych regulátor vyraklamoval prodejci. [Petan69] 23.11.2017 |
|  Zdravím, tak ZETKA už jede, ale mám problém. Namontoval jsem tam VAPE 6V a na výstupu pro světla to dává 25 V (+-). Nevíte někdo co s tím? zapojení je podle schématu s omezovačem napětí, který byl v sadě. Ten ovšem shořel... [Jirka.PLZEN] 23.11.2017 |
|  Tak, je namontován. [Jirka.PLZEN] 02.11.2017 |
| Tak to alespoň nebude taková škoda, když to vybrousím. [Jirka.PLZEN] 29.10.2017 |
| Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse [Jirka.PLZEN] 29.10.2017 |
|  Myslím, že ještě v sedmdesátých, zde je na tom lodním motoru.... [psmotokary] 29.10.2017 |
| typuju, že stejný dělali v NDR ještě v padesátých letech? [Monty] 29.10.2017 |
| Nic, já to vybrousím a bude... [Jirka.PLZEN] 28.10.2017 |
| Což je celkem paradox, tak ten Německý se dá koupit snad i na lodním motoru, byl na rukojeti a myslím že i když je poválečné výroby, sedí přesně...., ke všemu je to kolikrát i s motorem za hodně slušnou cenu. [Pavel] 28.10.2017 |
|  A ještě [Jirka.PLZEN] 28.10.2017 |
| Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse [Jirka.PLZEN] 28.10.2017 |
| Já potřebuji ten Německý na DKW 500 NZ :) [Pavel] 28.10.2017 |
| Zkusím, ale nemám s výměnama dobré zkušenosti. [Jirka.PLZEN] 28.10.2017 |
|  Ale to je přepínač komplet německý, přepínač na pérák/ČZ nemá na boku výřez pro kabeláž. Raději zkusit výměnu než do něj násilně zasahovat. [Martin Štindl] 28.10.2017 |
|  .. [Jirka.PLZEN] 28.10.2017 |
|  Musím to vybrousit, nebo z někým vyměnit. [Jirka.PLZEN] 28.10.2017 |
|  Německé mají zpravidla vybrání pro kabeláž bokem v krytu(DKW NZ), pokud je kryt bez vybrání tak to je nejspíše kombinace českého krytu s německým vnitřkem. [Martin Štindl] 27.10.2017 |
| no tak ten jsem sehnal a nevšiml jsem si toho, až dneska.... BUDU TO TAM MUSET NĚJAK VYBROUSIT... [Jirka.PLZEN] 27.10.2017 |
| Skoro totožné jsou Německé, neboli jen málokdo by je poznal a ty jsou myslím bez vybrání.... [P.] 27.10.2017 |
|  V řídítkách je otvor, to je jasný, ale sehnal jsem přepínač,který nemá vybrání na dráty v tom bakelitu. Foto z jawarmaniakovo stránek. [Jirka.PLZEN] 27.10.2017 |
| vodiče vedou řídítky.pod přepínačem je otvor na dráty [a] 27.10.2017 |
| Už jsem zjistil, kde je chyba. Nemám na přepínači vybrání na kabely... [Jirka.PLZEN] 27.10.2017 |
| Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse [Jirka.PLZEN] 27.10.2017 |
| Omlouvám se, blbě jsem Váš příspěvek pochopil. Už to nebudu řešit, mám svých starostí dost. [MOnty] 04.07.2017 |
| Monty já nepsal, že 150c kolečka umím. Z blbýho chápání jsou akorát drby. Psal jsem, že jich mám spousty. A to je použitých v garáži navlečených na drátu, kdysi schraňovaných pro vlastní potřebu. Pokud něco pro někoho dělám, tak výkres vyžaduji vždy(!!!), bez výjimky, i s tolerancemi, aby když to vyrobím a projde to kontrolou, tak se mi to nevrátí, že jsem to udělal blbě. Blbě to pak může být akorát na výkrese. Vím, že řetězové kolečko není nic složitého, ale takový je postup. Mám tím tak trochu kryté záda, víš? Jak jsem psal, levnější bude ho sehnat na burze, nebo ho upravit jak píšou jiní. [J] 04.07.2017 |
| Už jsem to zde jednou psal. Koupím řetězové kolo bez náboje z kalitelného materiálu C45(normální strojní artikl) pro silnější řetěz 7mm. Nechám zbrousit na 5,2mm a soustružník to se zápichem pro svár osadí na originál náboj s tisícihranem z původního omletého kolečka. Zavařit, popř. svár opracovat a zuby nechat vykalit v indukční kalírně (jedna je třeba v Olomouci a dělají za to drobné na pivo). [lipcaa] 04.07.2017 |
| Já jen, že pán udajně na 150C umí,a schání se po výkresu. Výkres není potřeba, prostě šířku ozubení upraví ze 7 mm na 5 mm a hotovo. Osobně bych koupil todle https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zbo zi.asp?klic_ma=11313 a osoustružil. Bude to pravděpodobně bez tepelnýho zpracování, tak by to mělo jít. Jistě se nechystáte jezdit rallye, a na pár tisíc km takový kolo vystačí. Pokud chcete opravdu hodně jezdit, dejte tam raději široký kola a řetěz, vydrží to mnohem déle. [Monty] 04.07.2017 |
| No a to je ono. To užší nikdo nedělá. [[Jirka.PLZEN]] 03.07.2017 |
| to kolečko je stejný jako na T nebo C, jen na užší řetěz. [MOnty] 02.07.2017 |
| Jirko, já teď nevím. Až budu mít výkres, tak to předložím šéfovi a ten řekne. Samotná výroba nebude dlouhá včetně programu, ale promítá se vše - výroba + cena materiálu + finální zušlechtění, což neděláme my. Sežeň výkres a já ti pošlu cenu. [J] 02.07.2017 |
| To je jasné, že to nebude zadarmo. Kolik cca by to mohlo stát? [Jirka.PLZEN] 02.07.2017 |
| Jirka.Plzen: dělám na Mori Seiki NL 2500 a to kolečko není zas takový problém udělat. Mohu se zeptat, děláme kusovky - přípravky, ale při "strojohodině", i následném zušlechtění se připrav na adekvátní cenu...Samozřejmě bez výkresu to nejde. Mám hodně těchto koleček,(na C, možná T) ale na béčko asi ne. Určitě se ale podívám do zásob, co kdyby...Levnější by bylo ho přeci jen sehnat někde na burze. [J] 02.07.2017 |
| Díky, zajedu do Chotusic. Třeba seženu i tu startovačku. [Jirka.PLZEN] 01.07.2017 |
|  Na burze v Chotusicích tam jeden výrobce bývá - jenže vizitku jsem někde zašantročil. Ještě prý dokážou podle vzoru vyrobit díly v Jablonci nad Nisou ale vlastní zkušenost s touto nástrojárnou já nemám. Upravovat řetězové kolečko(zůžení)jsem nechával jen jednou a to u DKW NZ, tady je problém že oproti rozetám jsou řetězová kolečka většinou zušlechťována a ubroušení tomu uškodí. [Martin Štindl] 01.07.2017 |
| To [Martin Štindl]: A víte kdo by jej vyrobil? Děkuji [ [Jirka.PLZEN]] 01.07.2017 |
| Pro řetěz 1/2 x 5,2 se pokud vím zatím nevyrábí a zadat výrobu jednoho kolečka je dost nákladné. Asi zatím schánět solidní původní anebo širší pro 1/2 x 5/16 nechat ubrat na magnetce(pokud jsou pneu 2,50" tak je vhodnější kolečko s 18ti zuby). [Martin Štindl] 25.06.2017 |
| Vyrábí někdo to sekundární kolečko 5mm? Díky. [Jirka.PLZEN] 25.06.2017 |
| Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse [Vojta] 23.06.2017 |
| Pája:Na 125ce Céčku mám taky chromové páčky,mám základní verzi,která byla v chromu.Páčky jsou jako nové,protože jsem ji koupil s převlekama na kombinačky na páčkách :) nebyly by možné nějaké fotky toho Béčka?Děkuji [Vojta] 23.06.2017 |
| Díky, kladívka nějaké seženu. Ještě sekundární kolečko 5mm. to bude asi problém. [Jirka.PLZEN] 23.06.2017 |
| Vojta> B-éčka neznám, jsem zatvrzelej céčkař. Každopádně jsem se dostal k 2 zaručeně půvosním céčkům a obě měly kovové chromované páčky. Sám jsem dostal funglovku náhradní od souseda, když uklízel garáž. Když vezmu, že céčko je novější. Problém múže být, že mám jednu vývozku a jedno základní provedení. Lidovku jsem měl nepůvodní, můžu se podívat u kamaráda má zaručeně původni lidovku, vim i o původním béčku, kouknu, pokud si vzpomenu až tam pojedu. [Pája] 23.06.2017 |
| Dají se někde sehnat nová kladívka? [Jirka.PLZEN] 22.06.2017 |
| Díky. Otočená cívka nebude, už to dává. Ta pravá je trochu jiná, ale to asi moc nevadí...? Proud do kablíku nešel, protože izolace na svorníku, kam jsou svedeny cívky, byla shrnuta pod očko toho kablíku. Spíš mi teď tíží ta startovačka. Drážky na hřídeli nejsou nejhorší, ani na páce, ale nové to není... Dělá někdo hřídel a páku v replice? Na "céčko" jsem našel, ale ta je jiná. [Jirka.PLZEN] 20.06.2017 |
|  Jirka.PLZEN: ta světelná cívka napravo vypadá podle tloušťky vodiče na Céčkovou - to trochu pozmění watáž. Obě světelné cívky mají mít počátek vinutí přiletován k jádru zvrchu(červená šipka), pokud se jedna z nich otočí tak se při chodu motoru vzájemně "vybíjí" tak ještě toto zkontrolovat. [Martin Štindl] 19.06.2017 |
|  Petan69: sestava spojky u 350tky je vlastně stejná jako u 250tky takže bowdeny jsou namáhány stejně, to lanko prasklo tedy u páčky na řidítkách? Možná je u páčky a osazení pro bowden malé vyosení a tím při vymáčknutí spojky lanko drhne, nebo lanko může zavázet na spojkovém automatu a tím je víc namáhané. [Martin Štindl] 19.06.2017 |
| Nechci zakládat nové téma, ale když se tu psalo o lankách... Dnes mi prasklo spojkové lanko na Jawě 350. Od GO má najeto 1360km. Lanko má na konci váleček, který se mi volně otáčí ve spojkový páčce, žádný lámání... Zdá se mi, že ty lanka dřív vydržely mnohem víc. Kde a jaký lanko koupit, klidně i v metráži, jak poznat šmejd? Vím že lanko stojí pár korun,výměněné je za pár minut, ale kdo to má hlídat každejch 1000km [Petan69] 19.06.2017 |
| Omačkané drážky v páce / hřídeli / obojím. Páka musí držet skoro na fest i bez šroubu. Pokud se neutažená na hřídelí kýve a kolébá, šroub už to nenapraví a neudrží, i když po prvním zatažení vše vypadá OK. Neopravitelné bez sehnání nových dílů. [host] 19.06.2017 |
|  Tak se mi objevil malý problém. Startovací páka se mi po několika šlápnutí pořád povoluje. Co dělám špatně? [Jirka.PLZEN] 18.06.2017 |
|  Tak jsem měnil gufero na klice pod magnetem,zapalovací cívku a kablík vývodu elektriky. No - sice motor jede, ale nejde proud do toho kablíku... asi jsem to přeizoloval. [Jirka.PLZEN] 17.06.2017 |
| Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse [KANY3000] 11.06.2017 |
| Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse [KANY3000] 11.06.2017 |
| Jirka.PLZEN: Chtěl bych se zeptat jak děláš ty "staronové" bowdeny? Dávám do kupy Cčko v původním stavu a nemám tam bowdeny, repliky kupovat nechci a origo opletené se těžko sháněj. [ČZtomi] 09.06.2017 |
| Na céčko jsem taky kupoval a sedělo všechno. Tak mám teď aspoň něco zvláštního. [Jirka.PLZEN] 04.06.2017 |
| Jirka.PLZEN> Asi ano, já dělal několik C-éček, replikové bowdeny, vždy přesné, kolega dělal B-éčko, taky bez problému, s T nemohu sloužit :-) [Pája] 04.06.2017 |
|  Asi mám nějakou zmenšenou verzi ČZ :). Dělám nové - staronové bowdeny a zkusil jsem se řídit údaji o jejich délce z e shopů výrobců replik. No a ani jeden délkový rozměr nesedí. Vše cca o 10 - 15 cm musím krátit. :o Stalo se vám to také? [Jirka.PLZEN] 04.06.2017 |
| To mi je jasné,ale dá se to brát věrohodněji než renovovaná motorka.Spousta věcí se dá okoukat podle ty super vyvezený nálezovky na motomagazínu.Číslo si uložím,díky.Ted spíš dělám okolo domu a o Béčku spíš jen tak přemejšlím a eviduju co chybí a co je jinak.V zimě ho budu chtít složit,pak to bude aktuálnější. [Vojta] 16.05.2017 |
| Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse [Jirka.PLZEN] 15.05.2017 |
| Ono je těžké říct, že je něco na nálezovce originál, když je z roku 1947 (jako to moje) a ten člověk na tom jezdil do roku 1966. Musel to udržovat v provozu a prvádět opravy. Tak třeba zadní svštlo tam dal už "diamant", přepínač na řídítka z Maneta, přetřel to červenou barvou a dal novou elektriku - bužírkovou. Taky hlavu motoru dal novější. Takže kupa starostí a radostí. Jestli potřebuješ nějaké detaily, zavolej 774864554. [Jirka.PLZEN] 15.05.2017 |
| Díky!Mám je taky hliníkové,ale byl jsme ted na srazu a bylo tam Béčko s páčkama kovovejma,ale jelikož bylo dělané,tak nebylo vidět jestli je to původní kus,nebo stavba.Jediné co mě zarazilo byly ty páčky a zadní buben měl už téčkovej.Ještě jednou díky [Vojta] 15.05.2017 |
| Páčky jsou všechny hliníkové. Neleštím je! jen hrubá očista. [Jirka.PLZEN] 15.05.2017 |
| Jirko,jaké máte páčky?Hliníkové,nebo železné?A páčka dekompresoru je z jakého materiálu?Děkuji [Vojta] 14.05.2017 |
| To Ybungen: Nebyla by prosím fotka toho béčka zezadu? Zajímá mě jak je provedeno uchycení držáku SPZ. [Jirka.PLZEN] 14.05.2017 |
|  Pak jsem taky našel - viz foto, což je za polovinu ceny, ale chce to vyzkoušet, aby nenarušil lak. [Jirka.PLZEN] 09.05.2017 |
| Děkuji zkusím dohledat. [Milan] 09.05.2017 |
|  Tady je: [Jirka.PLZEN] 09.05.2017 |
| Šlo by sem dát fotku balení a přesný název konzervantu? [Milan] 08.05.2017 |
| Ve výsledku to vypadá naprosto parádně, jak je prosím celé označení toho konzervačního přípravku? Nemohu to najít. [Martin Štindl] 08.05.2017 |
| Postup odstraňování barvy je takový, že jsem nanesl větší množství odstraňovače a nechal cca 2 min. pak jsem to setřel drsným hadrem a pak hadrem namočeným v nitroředidle. No a pak jsem to třeba nechal den nebo dva a dělal jsem jinou část. Tam kde zbylo nějaké červené zabarvení jsem to přetíral štětcem s acetonem a hned stíral hadrem s ředidlem S 6005. No a pak jsem to nastřík přípravkem M2 - suchý konzervační vosk. [Jirka.PLZEN] 08.05.2017 |
| Jirko postup prosim hod sem. Take me to ceka. At z te informace mame neco i my ostatni. Dik [CIJOML] 08.05.2017 |
| jo díky ;-) [martin S.] 08.05.2017 |
|  To martin S.: poslal jsem ti postup do emailu. [Jirka.PLZEN] 07.05.2017 |
|  Velice pěkný kousek [Ybungen] 07.05.2017 |
| A čím jsi to teda nakonec odstraňoval? Výsledek je krásnej. Mě to většinouz dělalo problémy když jsem to chtěl po vrstvách. Buť to barvu nesežralo, anebo naopak to vzalo všechny vrstvy :-( [martin S.] 06.05.2017 |
|  A po. [Jirka.PLZEN] 06.05.2017 |
|  Fotka před odstraňováním přetření. [Jirka.PLZEN] 04.05.2017 |
| Aceton je druhá fáze, když se odstraňovaná barva maže, nebo zanechá nějaké stopy v korozi. [CZ125B.PLZEN] 02.05.2017 |
| Jestli mohu poradit tak nejlepší na odstranění nepůvodního laku je obyčejný ACETON, nepůvodní barvu snadno sundá a původnímu vypalovacímu laku neuškodí, stačí namočit hadřík acetonem a potírat, chvíli počkat až zapůsobí a jde to snadno. Odstraňovač nátěrů bych nepoužíval, mohl by poškodit i původní lak. [Jawař] 29.04.2017 |
|  S takovou budu muset své béčko postavit na čestnější místo v chlévě, kde stojí. Mimochodem během cca 8-mi let seskládáno z dílů. [lpc] 06.04.2017 |
|  ... [Jirka.PLZEN] 10.01.2017 |
|  Není to celé rezavé, ale o to nejde. Prostě se mi to líbí jak to je, nechci nově renovovanou leštěnku. Např. kola byla silně zrezivělá s odlupujícím se nátěrem. Ani stopa po původním laku. Protože je motocykl určen k ježdění, provedl jsem jemné opískování, konzervaci a nástřik matnou černou barvou na disky kol. [Jirka.PLZEN] 10.01.2017 |
| Taky souhlasím s ponecháním motocyklů v původním stavu. Nicméně co na tomto chcete zachraňovat. Tady už snad není co. Já myslím abychom z toho zachraňování původních stavů neudělali extrémismus.To je kompletní koroze všude. [ZČ] 10.01.2017 |
| Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse [Jirka.PLZEN] 10.01.2017 |
|  Tu červenou odstraňuji odstraňovačem nátěrů. [Jirka.PLZEN] 10.01.2017 |
|  Na konzervaci korodovaných dílů, po mírném přebroušení silichromem, tempem nebo jinou brusnou pastou to odmastím a natřu tanátovým odrezovačem.Pak konzervuji přípravkem M2 suchý konzervační vosk. [Jirka.PLZEN] 10.01.2017 |
| Pak ty rezavé díly jen dolaď loctitem a bude to super...moje béčko bylo modré :-) [m.kody ] 10.01.2017 |
| Ahoj Jirko, mám podobné béčko, akorát přetřenou na béžovo a nádrž červená ( aby to víc jelo :-)). Jak tu barvu sundaváš? Díky Petr [Vulcan] 10.01.2017 |
| Není se čemu divit, postupuješ naprosto správně a podle nového trendu snažit se zachovat co nejvíce původních strojů. Dost bylo zbytečných renovací, které nenávratně zničily mnoho motocyklů [PS] 10.01.2017 |
|  Zetku její první majitel natřel červenou barvou, ale pod ní jsou zbytky původního černého laku. Asi se mnozí podiví, ale opatrně odstraňuji červenou a ponechám ji v tom původním. [Jirka.PLZEN] 09.01.2017 |
| Ahoj Jirko. Začal jsem dělat ČZ 125T ze 48.Jsem z Plzně.Napiš na jara.beh@seznam.cz domluvíme schůzku.A pokecáme a předáme zkušenosti. [Jari] 01.01.2017 |
| Pro ty, kteří čekají na nějaké foto. Složil se mi notebook s veškerou fotodokumentací... :( Tak doufám, že to v ervisu zachrání... [Jirka.PLZEN] 18.12.2016 |
| Díky, kontaktoval jsem HF a koupím ty tlumiče. [Jirka.PLZEN] 18.12.2016 |
| Přepážky jsou pokud si pamatuji čtyři, přepážku tvoří plechová miska s průchozí trubicí. Problém je že se rychle karbonem zanášely a na původních tlumičích byly bodovány jen k jedné(vnitřní) straně výfukového tlumiče, většinou se utrhly po "výstřelu" do výfuku. Možná by bylo pro provoz lepší zakoupit replikové, myslím že u HF moto mají replikové tlumiče uvnitř přepážky na protější stěně dodatečně spojené výztuhou takže není takové riziko že by se utrhly. [Martin Štindl] 13.12.2016 |
| Díky, vyrobím ho. Ty výfuky musím vypreparovat a navařit, přepážka je tam jen vzadu? No uvidím... :) Zatím díky všem. [Jirka.PLZEN] 13.12.2016 |
|  Ten přední držák je jen ohlý plech viz foto, když byla úplně rozebraná. Bohužel je fotka malá, musím je zmenšovat na 100 kb. [PS] 12.12.2016 |
| To opravdu nemám, já jsem na ni koupil nové výfuky a ty staré, původní mám schované. Ty výfuky je jediné, co není původní. [PS] 12.12.2016 |
| A ještě řeším tlumiče výfuků, teda utržené vnitřky, nemáte nějaký nákres, jak to má uvnitř být? [Jirka.PLZEN] 12.12.2016 |
| Také musím dodělat přední držák nádrže, tady není napevno, tak se asi ztratil... [Jirka.PLZEN] 12.12.2016 |
| Díky za reakce a krásné fotky. Natáhnu tam provázek a odměřím, aby to nemělo ten ostrý ohyb u motoru. [Jirka.PLZEN] 12.12.2016 |
| Ano, m.kody má správnou délku lanka spojky, pěkně zadem vedené. Až se budu hodně nudit, tak ho předělám- udělám nové delší. [PS] 12.12.2016 |
|  Jo lanko spojky, to jsem odměřoval podle motorky a chtělo být o chlup delší, když se podíváš na fotku, je to vidět, že je jen tak tak. Lanko přední brzdy a plynu jsem měl original, Pokud bys chtěl přesné míry, musel by ti to někdo změřit, když je má vyndané, já ti je můžu změřit jen nepřesně podle motocyklu- což si stejně nepřesně můžeš změřit sám [PS] 12.12.2016 |
|  Též rád poradím....měl jsem ji do šroubku rozdělanou,abych ji celkově vyčistil. [m.kody] 12.12.2016 |
| Potřebuji vědět, jaká je délka jednotlivých bowdenů a lanek, hlavně spojka. [Jirka.PLZEN] 12.12.2016 |
|  Klidně se ptej, Béčko taky mám, co budu vědět ti rád řeknu [PS] 12.12.2016 |
|
|