MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307703 příspěvků |7573 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 36 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Diskusní téma 25.11.2020 08:17  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

ČZ 125c špatný start a tah


 Zdravím, finišuji zetku 125c a jedna z posledních věci je bohužel špatný start a malý tah...tryska 75 karburátor čistý, vzduch to nikde nepřisává, zápalko je po repasi s jiskrou jako blázen..při startu to chytne a pokud ihned neotevřu clonu s vytočením plynu, hned to zdechne..při vytočení plynu to potáhne naprázdno a následně chytne..šroubek na štelovani volnoběhu má velkou prodlevu než se projeví rozdíl..při jízdě musím držet pod plynem a na rovině horko těžko výročím do otáček dvojku..nějaká rada? Děkuji    [Adam]   10.05.2020     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jehla karburátoru Jikov 2918HC je 60mm dlouhá má 4 drážky pro závlačku, právě odlišná jehla bude kamenem úrazu ale i tak se karburátor čistí s vylisovanou vložkou(pol.9). Tyto motory na rozdíl od JAWY mají pod klikovkou výpustný šroub pro výplach usazenin, je v levém karteru u futra aretace bowdenu spojky. Výpustný šroub převodového oleje je zase pod převodovkou(u 125B/T + 1. navíc ve spojk. víku).    [Martin Štindl]   11.05.2020
Odpověď  Vylisovaná vložka nebyla, výpustným šroubem myslíte šroub oleje? Jinak jsem zjistil že na šoupatku jsem měl jehlu který byla cca o 1cm delší než ostatní jehly co mám na šoupátka ještě z náhradních dílů..může to mít na to vliv?    [Adam]   11.05.2020
Odpověď  Vypadá to na vadu v karburaci než u zapalování, ten karburátor byl při čištění rozebrán do poslední součástky včetně vylisování vložky šoupátkové komory? A zkontrolovat výpustný šroub u klikovky.    [Martin Štindl]   10.05.2020
 Přidat odpověď   (3) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006