MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307257 příspěvků |7552 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 152 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Diskusní téma 20.10.2020 19:02  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

zapalovaci civka


 Zdravim
nevite nekdo prosim presne hodnoty oreginal zapalovaci civky čz125t vyndane z motoru?Kolik kilo ohmu ma mit odpor?
Diky Rudy    [rudy]   11.07.2020     Přidat odpověď  
Odpověď  mně připadá 180 kiloohmů už moc. Třeba 18 by mohlo být dobrý,ale 180 ne.
Pokud to nechcete hned montovat, tak aspon do trouby na 75 stupnu, nechat půlhodinu, a znovu změřit. Když se odpor změní, je to špatný, cívka má někde přechodový odpor, a nebude dobře jezdit.    [Monty]   11.07.2020
Odpověď  Odpor 180kOhm na VN vinutí je oproti originálům docela dost, ale klidně už se může jednat o později převinutou cívku a tento značný rozdíl lze zdůvodnit odlišným průměrem drátu/celkovou délkou a materiálem stejně tak odlišnou izol. fólií mezi vrstvami závitů atd...
Tou nejspolehlivější metodou je jak uvedl Monty funkčnost cívky prostě zkusit na motoru - pokud odjede na jeden záběr cca 30km (hlavně na II.rychl stupeň s nějakým delším stoupáním) bez potíží tak lze brát že je funkční.    [Martin Štindl]   11.07.2020
Odpověď  Martine kamos mi vymontoval zapalovaci civku a ma odpor 180kiloohmu.Teda nekolikrat vice nez tvoje.Mereno multimetrem fluke 289,fluke 175.Co to znamena je taky dobra?Soucastne to nemohu vyzkouset na sve motorce.Udajne motor behal bez problemu.Diky za odpoved Rudy    [Rudy]   11.07.2020
Odpověď  Hlavně je to uplně jedno- změřit hodnoty je jedna věc, ale skutečná funkčnost cívky v motoru s tím moc nemá společnýho - prostě teplo, vibrace a vysoký napětí dělá svoje. I když cívka při měření na stole bude OK, tak nemusí v motoru funvat.    [Monty]   11.07.2020
Odpověď  Odpor VN vinutí originální zapalovací cívky je povětšinou mezi 6,8 až 7,8 kiloOhmy. Když to vezmu konkrétně tak na funkčním původním zapalování ČZ 125T v.n. *178 334*(r.v.1948) má odpor VN vinutí přes multimetr 6,90 kiloOhm.    [Martin Štindl]   11.07.2020
 Přidat odpověď   (5) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006