MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307257 příspěvků |7552 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 161 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Diskusní téma 20.10.2020 19:13  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

karburator 2916


 Zdravim
mam problem pri delsi jizde nad 20km kdyz je motor poradne ohraty tak mi zacne 125t vynechavat.Cim vice pridam plyn tak je vynechavani razantnejsi.Kdyz motor vychladne jede super.Zjistil jsem ze zavadu dela karburator 2916.Dal jsem tam jiny 2914 a ten to nedela ale uz to na nej tak v kopcich netaha protoze ma mensi difuzor.Prijde mi to jako kdyby mel karburator 2916 za horka mene benzinu ktery se asi vypari.Setkal jste se n ekdo s takovou zavadou?Co s tim delat?Hladina u techto karburatoru asi nejde serizovat jedine mi napadlo nechat jsi vysoustruzit novou plovakovou jehlu a drazku udelat o kousek jinde a zkouset to.Jinak vsechny dily karburatoru jsou orig. podle manualu.Jak jste spokojeni s karburatorem 2916?Kdyz jsem byl na oslave 100 let ve Strakonicich vsiml jsem si ze spoustu 125t melo karburatory 2914hz.piste diky Rudy    [rudy]   09.08.2020     Přidat odpověď  
Odpověď  Závada byla v karburátoru 2916.Bylo částečně ucpané horní šroubovací víčko karburátoru a snížená průchodnost benzinu.Po rozebrání a prosvěcování karburátoru jsem viděl, že je část ucpaná. Po vyčištění jede zetka super i při ohřátém motoru. Rudy    [Rudy]   22.08.2020
Odpověď  Martine ted mam dovolenou tudis budu jezdit kazdy den jak se znam a za 14dni napisu zda byla zavada v benzinu nebo v eletrice.Rudy    [Rudy]   10.08.2020
Odpověď  na jakou svíčku jezdíš ?    [majco]   10.08.2020
Odpověď  ČZ 125B/T mají z výroby Jikov 2916 a jako náhradu lze bez obměny jehly a trysky použít mladší 2916HC. Jikov 2914HZ je ale pro první padesátky a na tuto 125tku není zrovna vhodný, jestli byly Strakonicích nějaké 2914HZ na Téčkách tak nejspíše jako nouzové náhrady. Vynechávání na ohřátém motoru nemusí způsobovat problém v karburaci ale zapalování, zkontrolovat sestavu cívka-snímač-koncovka-svíčka.    [Martin Štindl]   10.08.2020
 Přidat odpověď   (4) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006