MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316084 příspěvků |8180 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 155 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Diskusní téma 17.6.2024 18:40  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

čz 150C za 79000,-


 Co říkáte tomuhle:čz 150C po renovaci za 79000,- je to sice s TP a SPZ ale zdá se mi to dost , 150C je hodně , kdyby to bylo B tak neřeknu.... ale je to každýho věc za kolik to prodává....třeba to někdo koupí http://www.aukro.cz/item466984666_cz_150c_1953_tp_spz_po_renovaci.html    [lok]   26.10.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  A nějakou lakovnu - dobrou a ne drahou ve středních Čechách neznáte? Rozptyl cen je velký, narazil jsem na lakovnu v Jinřichově Hradci, kde cenu odhadli na 20 tis., nebo lakovnu s cenou pod 10 tis.    [Slon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2014
Odpověď  ten náhon bude asi určitě z Kývačky 351 nebo 352 řekl bych podle toho držáku, já koupil samotný převodník za 200kč za ty peníze je to dobrá investice ale také se mi povedlo od jedné svi..ě koupit jeden za 1000kč byl jsem nezkušený, a takových je spousta    [Mirek]   17.12.2009
Odpověď  Martine neni se zaco omlouvat, vubec ne. Ten prodejce nahodnu je pekny rejzrar. Vsak on mu to stejne nikdo nekoupi. Motory jsou i za 800 ve slusnem stavu tak nevim proc bych za jednu soucastku mel dat to same co za motor.    [tomtnt]   14.12.2009
Odpověď  Jarek:Pardon jestli jsem se někoho dotknul,ale stojím si za tím že 1000Kč za převodník je myslím docela fest,a bez něho ta motorka jezdit bude také.Přitom samotné motory ČZ 125/150C se na inzercích pohybují okolo 1500-2000Kč.    [Martin Štindl]   14.12.2009
Odpověď  Tak se tak dívám,ten Martin Štindl je hotove borec.Kluk se vyzná v tlačenici,rád si vod něj něco písknu-je to podnětný.Kupovat umi,vyzná se v tlačenici,tunění i rozezná,umiš - jen tak dál.Až něco dobryho zase kópiš tak se pochlub.Já možu mit jawu třindu za deset,je z vosumašedesátyho roku,je to dobrá nebo špatná cena?    [Jarek]   14.12.2009
Odpověď  Mimochodem - znám majitele toho céčka,tu motorku nabízí za tuhle (nebo podobnou) cenu v různých inzercích už minimálně čtyři roky... jak je vidět, kupec se zatím nenašel...    [Michal14]   14.12.2009
Odpověď  Bohužel je to tak. Ceny dílů na Péráky a OHCčka už jsou uměle vyšroubovány do astronomických výšin. Bylo jen otázkou času, než příjdou na řadu zetky....    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.12.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jen tak zase o něco cenách na inzercích.Dnes se objevilo na i-veterán:Prodám na CZ 125, 150 C,T, náhon tachometru včetně převodníku a krytu, cena 1000kč ....Převodník je ale určený pro Céčko,ale není uvedeno pro kterou kubaturu a držák je z kývačky.Zajímalo by mne jestli by to nějaký nadšenec za tu cenu koupil.    [Martin Štindl]   13.12.2009
Odpověď  kadej se snaží vytřískat co nejvíc,ale bude tam fodit furt dokola a cena klesat,dokad nepadne na takovou míru ,kterou někdo zaplatí.ale znám dneska dost lití kteří přeplatili několikrát hodnotu stroje.    [jaromir-noskov]   27.10.2008
Odpověď  to Martin: Dle mého ty doby už skončily. Čas se posunuje, za chvilku to bude stát jako pérák a po čase ještě více, ovšem pokud to nebude nějaká haluz.    [Jindra]   27.10.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Něco o nynějších cenách na i-veteran.Prodám CZ 125 Bt, R.1949, v náleyovom stave, bez svetla, motor sa da pretočit , cena 15 tis Kc.V tomto stavu jsem já koupil kompletní na náhradní díly za 2000Kč.Dobrý co?    [Martin Štindl]   27.10.2008
Odpověď  Paja: Já sem pneu sehnal starší, od dědy z káry + sem nekupoval většinu ložisek a šroubů, to mám z domácích zásob. Tak řekněme že by tam ten rozdíl nebyl 7 500 ale třeba kolem 4 000.    [Miku]   27.10.2008
Odpověď  Musím souhlasit s Jawarmaniakem: Je to opravdu drahé. Já jsem už dal 30 tis. a stále to není hotové (základní verze). Zbývá zaplatit klempíře, lakování a spojovací materiál vyráběný na zakázku + nějaké drobnosti u soustružníka. 12 tis. lakování + klempíř, 15 tis.motorka, 15 tis. doklady. A jsem na 72 tis. A kde je práce, PHM projetý na burzy apod. Pravdou, ale je, že motorka bude špičkově udělaná - ráfky od Hadrávka + kolena a výfuky, špice v chromu, značkové ložiska, kvalitní vyklepání + kvalitní chrom u p.Podoby, dobové pneu Haidenau, nové řetězy, nový věnec, nové lanka, restaurování tachometru + jeho ocejchování, nové originální sklo do paraboly, vakuově pokovený reflektor, šrouby a spojovací materiál vyrobený na zakázku (zejména šrouby M8 se 14 mm hlavou), u šroubů bez označení pevnosti, černý zinek, chrom, nikl na spojovacím materiálu tak jak to má být, potažení sedla kůží apod. Bude to ale tak, jak to má být. Některé věci mám udělané levněji a některé musím zaplatit standardně. Ovšem všechno to dělají profíci, kteří ví jak co vyklepat, jak co nalakovat, jak co vysoustružit apod. Takže záleží moc jak je motorka udělaná a jaké jsou použity díly. Např. Jsem viděl na burze nové chromované ráfky 600Kč/ks, ale od Hadrávka 1300 Kč/Ks a tak to máte ve všem.
Kdybych to věděl dřív, tak se snad do toho ani nepouštím. A to mám doma ještě robota před renovací, tak ho asi jenom složím a nechám tak.    [Jindra]   27.10.2008
Odpověď  Sorry teda kuhn.daniel@seznam.cz díky poslete je treba i nekdo jinej díky.    [Daniell] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2008
Odpověď  Paja: Prosím tě mohl ny jsi mi poslat fotky tve vyvozní Zetky? Chystam se na ní taky tak abych mel inspiraci díky moc čím víc tech fotek budu radši i detaily. Diky moc muj mail Dr.Street@seznam.cz    [Daniell] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2008
Odpověď  Miku> ty ceny +/- odpovidaji, ja delal vyvozku, takze chromy jsou o cca 12kKc vice + pneu 2500,- Takze mi oproti tobe lita 7.5kKc navic. Donutil jsi mne udelat soupis do XLS, ten to secte na halir...
Ted zacina renovovat moto kamos. Bude to lidovka, vse ma doma, takze bude kupovat "jen" lanka, kolena, tacho + nahon, vse gumove, vybrus + GO kliky. Na jare budu moct dodat kolik to bylo.    [Pája]   27.10.2008
Odpověď  Monty,zcela souhlasím ale nevíme kdy a jak ji dělal,tohle byl pouze velmi hrubý odhat podle mého.U Vepřeka je nádrž teď určitě již za 3500Kč,předtím byla za 3000Kč,já s protihodnotou(kejvačkové,panelácké nárdže)za 2000Kč.Od Mitasu mám teď tady na stole vyůčtování 1565Kč za pneumatiky s dušema na co mám péráka 250(3,00").Lakýrníci v Chocni mi řekli,že mi ji udělají za 8000kč.Kamarád otce mi ji pak stříknul za 4000kč.Motor jsem měl co se týče převodovky naprosto OK!byl potřeba jen výbrus(s největší pravděpodobností byl zadřen při zajíždění a již neopravován).Kolena jsem nebral od Hadrávka,byly za 1200Kč.Není tady zmínka o tom že je profi renovátor aby se tím živil.Když má člověk štístko a renovaci si přesně naplánuje,tak ji je schopen dát dohromady za vcelku nízkou cenu na naše poměry.Já se s pérákem 250 v army provedení odhadem vejdu do 20 000Kč(mimochodem zakoupen 29.12.2007 za 3000Kč).Pravda je že jiný kraj,jiný mrav(a finance).    [Martin Štindl]   26.10.2008
Odpověď  pneu Mitas H02 2,5x19 á 436.-/ks ; 3,0x19 557.-/ks;2,75x19 se nedělá ve vz.H02
duše 164.- /ks
http://www.pneumoto.cz/katalog/nove-pneumatiky/motocykly/cestovni/?vyrobce=29&p_sirka=0&p_pr ofil=0&p_rafek=90&p_dezen=0&cenado=

výfuky jsem teď kupoval u HF moto p.Hadrávek 2x1500.- výfuky + 2x750.- kolena = 4500.-
Jirka.    [jirka]   26.10.2008
Odpověď  Budu oporovat - nádrž za 3000?jedině fuškou.pneu 1500 s dušema? a kde asi ? Výfuky Hadrávek 4000? možná předloni?Profilakýrník za 8 000,- k tomu bych jezdil i přes půl republiky,v Praze jsem viděl cenu 18 000 za Pařeza.
A na kšeft ? Asi jo ,pokud se tím někdo živí,musí vydělat.
Podotýkám,že není moje ani prodejce neznám.    [Monty]   26.10.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mě se ta cena opravdu také zdá vytáhnutá až na strop,i když je stroj pěkně zrenovován a má TP i SPZ.Navíc není bezchybně renovovaná,gumy stupaček jsou pro typ T a u pneu to vypadá na třípalcovky a ne 2,75 jak bývalo povětšinou dáváno a elektroinstalace je už kabeláží "moderního vzhledu".Když budeme sčítat tak chromy(nádrž cca3000Kč,ráfky a výplet 4000Kč,výfuky FHmoto?teď přesně nevim 4000Kč?,zbytek 1500Kč?)Lakýrník profi si může říci i 8000Kč,GOmotoru(pokud je) s nadsázkou i 5000Kč.Pneu s dušema Mitas 3,00"?1500Kč.Repliky(gumové,tacho,atd.)cca 3000Kč.Dohromady by to asi dalo 30 000Kč,něco práce a pořizovací cena(tedy pokud byl stroj zakoupen).Když veterány bereme jako koníček,tak je asi prodávat nebudeme.Já se svým Téčkem i s pořizovací cenou(1000Kč)vešel co se týče čistě finančních výdajů do necelých 25 000Kč.Když už ji chce prodat,tak by měl jít na nabídku.Takhle se mi zdá že byla dělaná čistě na kšeft.    [Martin Štindl]   26.10.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kluci tak jak koukam na ty ceny jsme zvedavy za kolik udelam ja tu svou Zetku. Chtel bych ji udelat jako exportní tak tam spadne taky nejaka kacka. Tak to je lepsi pro nekoho kdo stroj chce koupit ho zrenovovaný jako je ten na fotce tak na veteran.cz za nej chce 30 000    [Daniell] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.10.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  -    [Miku]   26.10.2008
Odpověď  Koukám že mě těch 26 moc nevěříte:-)) Taky sem si všecko psal, na fotce přikládám vyúčtování, omluvte kvalitu je to psaný jen rukou a něco ve zkratkách, snad to bude čitelný, do pc se mě to nechtělo bouchat. Jinak koupil sem jí za 4 800 + díly a materiál mě stály 20 537. V tom samozřejmě není započítaná práce, náká projetá nafta a poštovné. Jakýkoliv dotaz rád zodpovím. Jinak fotky mašiny sem zde již zveřejnoval http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=56721    [Miku]   26.10.2008
Odpověď  Pája: já si to taky přesně psal, ale nemám odvahu to přesně spočítat :) Asi by mě z toho kleplo. Ono je asi lepší nevědět ... ;)    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.10.2008
Odpověď  Tech 26 bych taky chtel videt. Ja jsem vse do halire psal, dostal jsem se na neco pres 40. Je pravda, ze jsem stavel jednu z 3, za ktere jsem dal cca 3500,-. Pro pripadne zajemce muzu dodat presny rozpis. Ted delam dalsi a myslim, ze se dostanu na penize jawamaniaka, protoze pred chvilkou jsem dovezl chromy a to co by bylo loni za nejakejch 8-900 stalo 2400.    [Pája]   26.10.2008
Odpověď  Miku: Tak si to spočítej:
pořizovací cena motorky: +- 14000
nákup chybějících drobností a 2. motoru na ND: 5000
lak v domácích podmínkách 1200 akryát, 300 ředidlo, 400 plič, zákad...
pneumatiky 2.75x19" (nejeněji, co jsem objevil) - 3200
duše: 400
Chromy (výfuky původní) + pokovení paraboly: 17000
nové brzdové obožení: 500
nová aku: 500
repikové díly (růžice řízení, výpety, ráfky, kontaktnice chcípáku, průchodka kabelu od cívek, vysokonapěťova průchodka, rámeček tachometru): 1000
zapaceno známému za vyvaření karterů motoru: 400
pískování (naštěstí grátis vastnoručně)
výbrus, GO kiky, ložiska a drobné díy do motoru a karburátoru: 5000
obsah nádrže (olej+benzín): 500
vstupné na veteránburzy, projetý benzín: nepočítaně
žárovky, benzín. hadička, filtr, svíčky, pojistka: 500
lanka: 500
gumové díy: zástěrka, guma z. světla, hefty, stupačky (přední, zadní): 1500
glicerín na obnovu potahů sedel: 400
nabuzení magneta: 300
kožené brašny pod tandem z burzy: 400
kabeláž + cín + ektrikářské pásky +- 300
nový spojovací materiál (fabory) -+ 500

tak je to sumasumárum nějákých 51000 a to jsem určitě na spoustu věcí zapomněl - a to jsem si všechno až na ten motor (vyvaření hliníku, repase kiky, výbrus) dělal sám    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.10.2008
Odpověď  Pokud do ceny renovace započítáte vlastní práci,materiál koupíte s DPH,připočtete cenu motorky před renovací a třeba ještě nějaký zisk,tak 79 000,- bude akorát.    [Monty]   26.10.2008
Odpověď  Tak se nám s tou tvojí renovací za 26000 pochlub jsem docela zvědavý.
Já dal jen za potáhnutí sedadel a nové pláště přes 5000kč takže opravdu poctivá renovace vyjde klině na 60 000jak píše jawarmaniak    [Josef]   26.10.2008
Odpověď  Tá cena 60, či 80 nie je prehnaná,len či je to ešte VETERAN ? Keď na rám, bloky motora, blatníky a stredy kolies sa naplácaju repliky a pripočíta sa trocha práce, rád by som videl toho pacienta, ktorý takéhoto historika a za takúto cenu kúpi.    [tibisz]   26.10.2008
Odpověď  Ta cena je podle mě přehnaná, i ta renovace za 60 000 se mě zdá docela dost. Mě vyšla renovace vraku i s pořizovací cenou na necelých 26 000, samozřejmě bez dokladů a je fakt že je to lidovka, i když s maximem chromu. Asi taky záleží na tom co všechno si člověk udělá sám doma.    [Miku]   26.10.2008
Odpověď  Nechci tě urazit, ale mně vyšla motorka s doklady a renovací skoro na 60 000 a to do toho nepočítám práci a čas. Taky bych řek, že je to hodně, ale po tom, co jsem ji renovoval, tak se mi to až tak přehnané nezdá.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.10.2008
 Přidat odpověď   (31) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006