MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306244 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 140 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Diskusní téma 12.7.2020 23:52  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Mám problém - ma mé ČZ 150C je malilinko prorezlá nádrž, neporadíte jak ji "zalepit"? Na oplátku poradim jak snadno a rychle udelat linky nejen na ráfcích...Dík    [David H.]   16.11.2003     Přidat odpověď  
Odpověď  mám 150c r.v.1952 aod tohoto roku stojí u mě v garáži toto provedení-lidové-má linky pouze na ráfkách a obtažený znak na nádrži.Žádné linky na předních tlumičích ani na schránkách.    [beda]   14.06.2004
Odpověď  to víš že je fajn, že jsi ji nalinkoval tak jak jsi ji našel, fakt štěstí....Kdybych já zrenovoval takhle předválečnýho tourista, který měl navařeny zadní kluzáky tak by se lidi asi divili....chlapi, když něco neznám , tak se zeptám zkušených, nebo hledám v dobové literatuře a ne, že kluzáky vypadají, že linky měly...uvědomte si konečně, že nikdo nepoznáte, jestli tu mašinu někdo v šedesátých, nebo 70tých letech nepřelakoval....poradím Vám, udělejte si čas, běžte do technického musea do archivu a hledejte dobovou literaturu.Určitě to bude lepší, než tlachání typu "myslím si", "vypadají jako atd....    [Petr]   21.05.2004
Odpověď  Takze v tom pripade jsem udelal dobre, ze jsem nalinkoval vse. Blatniky, kastliky, savle, nadrz. Je to tak jak jsem ji nasel.    [als]   17.05.2004
Odpověď  Muj osobni nazor je, ze by se motocykl mel renovovat tak, aby vypadal jako ve stavu nalezovem. To znamena delat linky tam, kde predtim byly a nedelat je tam, kde nebyly. To same si myslim o predelavani lidove verze na luxusni...    [Lukas]   17.05.2004
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já se v tom moc nevyznám ale tady sem vyfotil teleskopy z mojí 150ky a linky tam nějyký asi byly.    [Michal]   16.05.2004
Zobrazit fotografiiOdpověď  Milý Tomsone, smiř se s faktem, že "C"se prostě narozdíl od "T" v sérii už nelinkovali. Pokud však chceš svou 150 nalinkovat, nikdo Ti v tom nezabrání. Nicméně bude to "tuning". Spousta lidí si to nechávala dělat u venkovských lakýrníků, takže to lze vydávat za dobovou úpravu a podle mě to není hřích, když to nepřeženeš. Taky jsem ten problém řešil a našel jsem jen fotografii tankujících krasavic, z nichž ta vpravo se zdá být nalinkovaná. Podezřívám jí ale, že "si to udělala sama..." Jako my.    [Marek]   10.05.2004
Odpověď  Díky za letáky. Nepolemizuji o tom, na jakém obrázku linky jsou nebo ne. Taky neříkám, že jich je hodně s linkama z výroby. Můj názor je, že jich nebylo moc, ale byly. Je to můj názor, který může každý zkoušet vyvrátit. Jen bych rád viděl doklad o tom, že se linky na cečka nedělaly. Nic víc nechci..Ale jinak dik    [tomson]   05.05.2004
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě druhá    [Petr]   05.05.2004
Zobrazit fotografiiOdpověď  čau chlapi tak jsem Vám to oscenoval, dávam sem dva letáky, další maj víc jak 100kb tak mě to je nechce vzít a nechci je zmenšovat protože by nebylo nic vidět.Tak studujte a hledejte linky....Pane Bartuš kdyžtak Vám je zašlu mailem.Mějte se Brabec Petr    [Petr]   05.05.2004
Odpověď  Petře, byl bych velice potěšen, kdybys umožnil zveřejnění tvých fotek do článku k těmto motocyklům.    [Jiří Bartuš]   05.05.2004
Odpověď  Petře tak to sem naskenuj. Poděl se o ty fotky. Dik    [Lukas]   05.05.2004
Odpověď  Vážení příznivci linek...nevím jestli byly linkované na vývoz, ale z muzea mám dobové letáky v němčině a francouštině a to jak 125, tak 150 a i s pevným rámem a ani jedna NEMÁ LINKOVÁNÍ    [Petr]   04.05.2004
Odpověď  Já myslím,že pokud byly nějaký linkovaný hodně,tak na vývoz nebo třeba na veletrh!    [MONTY]   04.05.2004
Odpověď  To je ono, podkladů je málo, jestli vůbec nějaké jsou. Osobně žádný písemný doklad na to nemám, ale mluvil jsem s jedním chlápkem, co je ve strakonicích kdysi montoval. Říkal, že se jich dělalo málo a když byl fofr, tak se na linky kašlalo a montovalo se to, jak to přišlo pod ruku, aby splnili plán..Co je ale nejdůležitější, není žádný pramen, který by to vyvracel, že linkování bylo dělané už ve fabrice.    [tomson]   04.05.2004
Odpověď  Ono kdyz to ted vypada puvodne, neznamena, ze to tak bylo z vyroby! Ja takhle sehnal francouzske AUTOMOTO 350 z 1929 a vypadalo docela hezky zachovale. Abych to zkratil. Posleze jsem zjistil, ze si to nekdo v roce 1948-1949 cele prestrikal, olinkoval a vubec cele trochu predelal. Ted po 56 letech to vypada jako z fabriky, ale ja urcite vim, ze neni. Lidi jsou a byli sikovni!    [Pete]   04.05.2004
Odpověď  tedy neobjevil takovou která má linkovaný blatníky vidlici kaslíky ...o nádrži a popř. kolech v tomto případě nemluvím...    [Petr]   04.05.2004
Odpověď  Chlapi "dochovaný stav" znamená klidně to, že tu motorku někdo v roce 1970 předělal a věřte tomu, že i tenkrát byli lidi šikovný a Vám se může zdát, že je to původní originál stav.Stále tvrdím: ukažte mi ČZ "C" na dobové fotografii, nebo letáku, kde má linky.Já sám jsem prošel archiv technického musea žádnou takovou jsem neobjevil.    [Petr]   04.05.2004
Odpověď  Jo - zapoměl jsem na blatníky, ty byly taky olinkované. O krytu řetězu platí co jsem napsal, ještě jsem to neviděl a pochybuji, že se to dělalo.    [Michal14]   04.05.2004
Odpověď  Mam cervenou CZ a linky byly na blatnicich, schrankach, nadrzi a savlich. Posledni majitel ji mel od roku 1979 a od toho roku s ni uz nic nedelal, jestli je puvodni z vyroby to uz mi nerekne.    [als]   04.05.2004
Odpověď  Ahoj. Vlastnim ČZ150C v luxusnim provedeni (je v Nalezovych stavech) a muzu stoprocentne prohlasit, ze ma linky na nadrzi, kastlikach, vidlicich a i blatnicich. Mela linku i na krytu retezu, ale na prvni pohled bylo jasne, ze byla amatersky dodelavana. Zrejme patri k tem malo, co bylo vyrobenych.    [Lukáš]   04.05.2004
Odpověď  Co se týče linkování na céčkách, bylo to opravdu různé řada jich měla linky opravdu jen na nádrži, ale mohu zodpovědně říct, že jsem viděl i 150C v původním origo stavu s olinkovanými kastlíky a přední vidlicí. Jinak olinkovaný kryt řetězu na céčku myslím nikdy nebyl, to už by bylo fakt moc. Souhlasím s tím, že spousta lidí dělá tu chybu, že se snaží svůj stroj co nejvíce "vylepšit" a tak chromuje, leští a linkuje ostošest a tím to všechno zkazí.    [Michal 14]   04.05.2004
Odpověď  AHoj všichni, to, že 150C a 125C je málo dochovaných s linkama je známá věc. Myslím si, že produkce motocyklů v neluxusnějším provedení byla velmi malá, ne-li mizivá oprodi lidovým verzím dodávaným hlavně na ostravu horníkům za zvýhodněné ceny na úkor povrchových úprav. Ale to neznamená , že nebyly. Viděl jsem 150 v původním stavu ve stejné provedení jako je vyfocená ta, co jev rubrice renovace. O náhardních dílech nemluvím, přestože jsem jich viděl fakt dost s linkama. Věřím tomu že byly. Proto ji také dělám v tomto provedení. Možná pravdu mám, možná ne.    [tomson]   04.05.2004
Odpověď  Ahoj zetkaři,co se týče linek na ČZ 125,mohu zodpovědně prohlásit,že skutečně kromě nádrže a ráfků (lidová verze) nikde jinde linky neuvidíš. Mám doma tento motocykl v naprosto původním,nerenovovaném a přitom vzácně zachovalém stavu.
Mirin    [Mirin]   04.05.2004
Odpověď  Pokud jde o linky na C, tak novejsi C mely linky vetsinou jen na nadrzi, ale byly i C s olinkovanyma vice vecma, ale pravda je, ze si to dazdej udela jako omalovanky: nadrz, vidle, blatniky, kasliky i kryt retezu a to opravdu v takove sile na Cckach nebylo.    [Pete]   03.05.2004
Odpověď  pokud chceš vařit nádrž tak musíš vypláchnout tertrachlorem a to několikrát....pak to jde jo mluvíte o linkách na ČZ "C" ???rád bych se podíval na dobovou fotografii, kde je "C" linkováno, ted y kromě nádrže....podotýkám dobovou fotografii....    [petr]   03.05.2004
Odpověď  Co mate proti nalepovacim linkam. Nahodou prakticka vec. Ja jsem motorku misto laku otapetovat peknou samolepici tapetou :0    [Pete]   12.03.2004
Odpověď  S lepenejma linkama si fakt děláš prdel, ne?    [Tom]   11.03.2004
Odpověď  lepený linky......no fuj!!!!!    [daněk]   10.03.2004
Odpověď  Linky jsem udělal z bílý samolepky. Jsou cca 180cm dlouhy, když chytíš správnej grif, podaří se je nalepit v rovině. Výslednej efekt? Nic nepoznáš...    [David H.]   13.12.2003
Odpověď  Pokud to mas na miste, kde bude chrom, tak cin bude videt. Myslim, ze na burze jsem videl nadrze na C v rozmezi 100-300Kc, tak nevim, zda se vyplati ji opravovat.    [Pete]   25.11.2003
Odpověď  4 rychlostní 150 - beru. Kam si mohu přijet ? Můj telefon je 777 642 034    [Monty]   24.11.2003
Odpověď  nechceš koupit motory ČZ 150 3 rychlostní funkčí nebo 4 rychlostní nutno menší opravy spojky tel:728 78 39 85    [mirek hanzelka]   24.11.2003
Odpověď  Jeden známý chtěl takhle zavařit nádrž a bouchlo mu to i když jí naplnil vodou.    [Michal]   18.11.2003
Odpověď  Dá se to i zavařit plamenem. Je třeba ale nádrž naplnit co nejvíce vodou, aby se nevznítily plyny při sváření (bouchly by pak). A jak je to s těma linkama?    [Petr]   18.11.2003
Odpověď  Pokud je to malinko,tak zaletovat cínem - ale chce to pájku aspon 250 W,nejlíp 500 W,menší se to neprohřeje. Pokud je to víc,tak zahodit    [Monty - Aleš M]   17.11.2003
Odpověď  Já bych asi nic nespravoval a sehnal bych jinou, zdravou. Zatím není zas tak velký problém ji sehnat.    [Martin]   17.11.2003
 Přidat odpověď   (36) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006