MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316329 příspěvků |8203 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 61 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 19.9.2024 02:03  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jaky motor do peraku.


 Nic pro ortodoxni renovatory!!!Jaky motor dat do peraku 250/559 panelka,350/360 panelka nebo 350/354 kyvacka.Posledni by byl asi nejlepsi nebo ne?Tak jaky proc a proc ne ostatni.Ps ma nekdo foto paraka s motorem 250/559?Dik    [Silo514] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  Ahoj. No tu redukci, ten držák krytu řetězu na 250. Ten jsem už viděl. Ale myslel jsem jestli neexistuje na 350, i stou podkovou k víku? Nebo jenom překopat navařit?    [mira]   19.01.2016
Odpověď  nasiel som tuto staru diskusiu ale asi aj ja dlhodobo zhanam nieco originalne pripadne dobove

http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=114&idtop=26723    [miso251]   13.01.2016
Odpověď  DEJ SI DO OKÉNKA V PRAVO NAHOŘE REDUKCE A MÁŠ TAM FOTO REDUKCE CO SE ŠROUBOVALA,KDYŽ SE VYMĚNIL ORIGO MOTOR ZA 354.    [JAN]   13.01.2016
Odpověď  Staré téma..ale stále jsem nenašel odpověď. Dá se někde koupit ta redukce-t.j.podkova, která se vkládá pod víko 350.. nemyslim navářet, pouze vložit pod viko. Děkuju za odpověď.    [mira]   12.01.2016
Odpověď  zdravim

Viem ze je to stara tema, ale nema nahodou niekto fotku redukcie z 354 na peracky kryt retaze? Mam na svojej 18tke motor s oznacenim *N18-XXXXXX-56* a je to 354. Pripadne kontakt na predaj takej redukcie.

dakujem    [miso251]   19.05.2015
Odpověď  Kývačkových motorů 250ccm jsou mrtě, a jejich ceny jsou solidní. Rozhodně bych se nepouštěl do takových anabází jako je panelkový motor do péroše. Stejně bys to po vší práci překopal na kývačkový, nedalo by ti to nechat to tak..    [xbedla]   11.12.2009
Odpověď  Mam 350 kejvacku se sajdou 354 ale koupil sem ji s motorem 360 a puvodni dostal k tomu,pak mam kejvacku ale s motorem 559 tak sem to taky tak sehnal na tydle papiry bych dal peraka bude to trochu lego s toho co kde sezenu(perak).Takze nejjednodusi by pro me bylo prepsat jen ram a pouzit motor 559.Motor 354 by byl asi nej ale raci bych ho vratil do sajdy a mel jen jeden bastl(peraka) nez dva.Kazdej den 3x zmeneim nazor orig motor by byl fajn,ale ten nemam.Ps a foto perak s motorem 360 mate.Diky    [Silo514] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2009
Odpověď  Už je to déle, ale před časem jsem našel na youtube péráka s motorem 559. Byl to nějáký Brit, co s tím jel na videu do kopce. Už se mi to ale nepodařilo najít. Jinak souhlas - raději tam dát tu kejvu.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.12.2009
Odpověď  presne tak, 350/354 je pekny kulatoucky motor, dalo by se to brat jako update 18tky. Panelka to pohrbi hlavama a premyslet na 250, kdyz je jich kupa na netu nema cenu.    [tomtnt]   11.12.2009
Odpověď  Ahoj,nejlepší bude T-34 to bude bomba,ne samozřejmě Perak,zdarec.    [Roman]   10.12.2009
Zobrazit dokumentOdpověď  Ahoj, posielam Ti jednu foto.    [IgorRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2009
Odpověď  Ahoj , z tvého výběru bych tam dal 350/354 .proč ne 559 a 360 protože už jsou to motory vyších otáček už mají moc koníků a jak psal kolega vypadalo by to legračně,no a proč 354 je to dvouválec,takže lepší svezení a v některých případech se dával jako náhradní díl za poškozený oroginál pérácký a místo nálitku na kryt řetězu se tam dávala redukce ze silnějšího plechu byla uchycena horním šroubem společně se spojkovým automatem,mám ho na chatě můžu ti ho vyfotit.    [jan]   09.12.2009
Odpověď  motor se furt da sehnat,kazdou chvili je v inzerci nejakej...    [the]   09.12.2009
Odpověď  Zdravím, prikláŇam sa k Janikovi. Najlepšie by bol original motor pérak.    [vlado]   09.12.2009
Odpověď  videl som peraka s 250/559 a vyzeralo to smiesne....
ta hlava pod nadrzou....
oco ti ide? nevies zohnat peracky motor?
vsade sa ich vala...    [janik]   09.12.2009
Odpověď  Nejlepší bude sehnat motor z Libeňáka    [Neortodoxní Renovátor]   09.12.2009
 Přidat odpověď   (16) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006