MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311471 příspěvků |7811 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 40 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 29.11.2021 15:20  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Spojka


 Dobrý den, řeším problém se spojkou stále táhne, přijde mi že se lepí když odkreju víko zmačknu spojku tak se rovnoměrně odtáhne ale klade docela odpor, když jsem lamely omyl benzinem a nasadil šly pěkně od sebe a řazení nešlo přes zuby, dal jsem řidší olej ale stále se při řazení jedničky ozývají zuby a při zařazení jedničky a dvojky se ozne výrazné cvaknutí 3a 4 je relativně ok asi tím, že kola se vzájemně točí? Mám dvě další motorky a ty to nedělají.    [Mirek]   19.05.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Nýtuji celkem často ale v tomto případě už je potřeba být důkladný, proto tam nechci běžné zápustné nýty z železářství kde nemají info o třídě oceli. Na wiki jsou pro nýty uvedeny oceli ve tř. 10 341, 10 371, 10 451, 10 452, 10 456, 11 341 ale vždycky je lepší se pro jistotu zeptat. Ještě mám možnost pořídit v průměru 5 a 6mm zápustné nýty nerezové, nerez by byla použitelná?    [Martin Štindl]   23.11.2021
Odpověď  Proč tak komplikovaně, otvory převrtej na 6mm nýty nebo koš pootoč vůči kolu a vyvrtej nové otvory pro 5mm nýty. Jinak materiál na nýty 11340 apod. Když to jde na OHC, kde se na kolo nýtoval malý koš z 634, tak proč by to nešlo na péráku.    [Bohumil]   23.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, nechci zakládat nové téma takže to uvedu zde. Při GO motoru 250tky se se objevil problém se spojkou, nýty nebyly asi správně dotaženy a mezi košem s ozubením byl znatelný pohyb. Ale jinak je spojka ve velmi dobrém stavu a majitel ji chce v motoru zachovat než aby zdlouhavě sháněl jinou no kupoval replikovou. Nýty se budou muset vyrobit (průměr otvoru je cca 5,5mm) ale potřeboval bych vědět jakou nejvhodnější ocel použít - tedy která bude ve spoji odolná vůči namahání střihem a zároveň ji lze nýtovat. A také se chci optat jestli je vhodné u tak malého průměru užít nýtovaní za tepla.    [Martin Štindl]   21.11.2021
Odpověď  tak jen pro doplnění s tou volnoběžnou tryskou 55 už to jede skoro jak má    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2010
Odpověď  Vyřešeno dal jsem ferodové lamepy a je to ok lehce to zavrčí při dvojce ale to je nic proti tomu před, ty staré i po vyndání bylo obtížné od plechů odlepit. Teď řeším výkon, ta otázka původně byla do kývaček protože jdem 350kýv s lodičkou, ale motor pérák je v podstatě stejný tak jsem to hodil i sem. Ještě mi nešla za plynem mám tam karbec 2924sbd tak jsem tam dal volnoběžnou trysku místo 50 tak 55 a nechal nastavený šroubek vzduchu stejně jelo to líp ale na volnoběh se to logicky dusilo, po povolení šroubku vzduchu se motor rozběhl což mi ukazuje na to že asi hlavní tryska by chtěla větší. Tak budu shánět. Na motor péráka 350 se chystám později ale k tomu mám pův karbec tak snad ty problémy nebudou.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2010
Odpověď  Když jsi vkládal lamely i s plechy do spojkového koše, zapadávaly tam volně? Jestli ne, tak máš přihnuté plechy na spojkovém koši, a ty při sebemenším tahu při běžícím motoru neumožní odskočení lamel od sebe. Zdenek    [zdenek]   25.05.2010
Odpověď  dík mám tam zuby dovnitř, zeby ven jsou panelka tu spojku mám také, zkusím je sehnat někde v praze v obchodě na netu by se přičetlo poštovné takže by to bylo nula od nuly pak dám vědět jak to běhá    [Mirek]   20.05.2010
Odpověď  jo přesně ty cena je dost různá to máš pravdu, jsou dva druhy zuby dovnitř a zuby ven aby jsi koupil ten správný, jinak v sekci "kývačky..." to zrovna někdo řešil :)    [L.]   19.05.2010
Odpověď  myslíš ty co se dnes běžne nabízí na burzách? Na internetu jsem našel řadu prodejců cena až 120kč    [Mirek]   19.05.2010
Odpověď  lamely se lepí vždycky hlavně ty korkový, dej tam keramický 90kč kus.    [Ladic]   19.05.2010
 Přidat odpověď   (10) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006