MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306208 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 155 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 10.7.2020 04:32  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Čísla, opět čísla!!


 Zdravím, je mi jasné že se Vás hodně bude rozčilovat a zuřit že opět otevírám toto téma, ale chci se zeptat jestli se na rám a na motor razily čísla s nulama. třeba 1/11-27000 nebo jestli je možné že by bylo na rámu jen 1/11-27. Což v mém přípdě je. Ten pérák je podle všeho skládačka ale to číslo na rámu mně zarazilo na motoru je uplně jiné číslo. Motorka je docela v dezolátním stavu a je na ní nadrž s kolečkem a je na rámu jsem nenašel signaturu FJ a na předních vidlicích jsou čtyři mazničky. Ani podle tabulky co tu je ke stažení jsem nebyl schopen rozlištit rok. Určitě to bude obtížné.

Mnohokrát díky a snad se tu najde někdo kdo mi pomuže děkuji!! DZUN    [DzunRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Zdravím a prosím o radu,
narazil jsem na Péráka s číslem 2/6-41.
Ve velkém TP je zapsáno, že to je výměna rámu po havárii. Originál motor byl vyměněn (TP), nyní je vymazán.
K motorce existuje originál štítek 11-2XXX... Může být tedy na rámu současně vyraženo "náhradní zapsané číslo" a nanýtován "originál" štítek??? Nebo má být na štítku číslo po výměně? Nemyslím, že se dřív dělaly "repliky výr. štítků". Díky za názor.Petr (8.10.2011 16:01:08    [Petr Hanousek]   08.10.2011
Odpověď  dzun - přesně,je to prostě Váš kus starýho železa,a udělejte ho hlavně k svojí radosti a spokojenosti - kdyby měl být růžovej s třásněma a bílejma gumama,hlavně když se Vám bude líbit a budete na něm s radostí jezdit.    [Monty]   13.09.2010
Odpověď  Ja jsem nechtěl rozbouřit hádky a debaty o tom jak to dřív bylo, jen jsem se chtěl zeptat zkušenějších jaký rok mužu určit pro stavbu péroše, neříkám že jsem puntičkář ale chtěl bych to mít aspoň trošku tak jak to má být, bylo by divní abych na zbrojovce měl nádrž FJ to určitě potvrdí většina. Jinak moje babička dělala ve Strakonické ČZetě a říkala mi že když se najížděla výroba nového typu tak byly motorky s dílama ze starších typů,např.: vždy se vyrobylo víc brzdičů jak rámů takže to tak asi bylo. Říkám jen to co mi babička řekla. Jinak moc děkuji za pomoc a budu péroše představovat jako Péráka 1949 Zbrojovka. Sice je to sobecký ale dobře to zníí:D..dělám si srandu nejde o to aby to bylo co nejstarší ale o to aby to dělalo radost:)..    [Dzun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2010
Odpověď  Já bych to Monty viděl jinak. Jestli po válce zatočili s majitelem, tak
to bezprostředně nemuselo mít vliv na provoz. Naopak zaběhnutý výrobní systém měl slušnou setrvačnost, proto ještě v 60. letech byl náš průmysl konkurenceschopný. Přesto věřím, že těsně poválečné období bylo složité a mnohdy se vyrábělo za každou cenu (nejen u nás). A pokud díl ze starého modelu pasoval na nový, tak se určitě nerozpakovali ho použít-muselo se šetřit.    [Lada]   12.09.2010
Odpověď  Pavel - protože jsem o tom přesvědčený.
Vím,jak fungovaly státní podniky v 70.a 80. letech,a dovedu si představit,jakej bordel musel v továrnách panovat pár let po znárodnění,když většina schopných a zkušených lidí odešla, utekla nebo byla odejita.

Různé modernizace a konstrukční změny nastupovaly postupně,chaoticky a když byl problém,potichu se zase montovala stará osvědčená verze.

PS: kolik je Vám roků?    [monty]   12.09.2010
Odpověď  už je to tady zase "skládali co našli na skladě", proč tuto blbost pořád dokola někdo opakujete.    [Pavel]   12.09.2010
Odpověď  Myslím,že hledáte problém tam,kde není. Vše na Vaší motorce je novějšího provedení,blatníky,rám,maska i vidlice .
Motor podle čísla možná FJ- chtělo by to fotku bloku z boku.
Dal bych nádrž s "Z",a tvořil motorku rok 1949 - v té době už modernizované dly existovaly,ale v továrně to skládali podle toho, co zrovna našli nebo znárodněný průmysl byl schopen dodat.    [monty]   12.09.2010
Odpověď  Takkkže jsem identifikoval další věci, Rám má návarek na zámek. Velkou výztuhu u krku, a podle obrázku z webu jawyletadla.wz.cz se jedná o nový rám tudíž asi 1948-19xx. ted nevím jestli k tomu rámu mužu mít blatníky s lemem vytaženým ven, ale asi jo a světlo musí být určitě s diamantem :)..a ted teda nevím zda nádrž s kolečkem nebo s Z jako zbrojovka. jo a přední maska je bez šroubku a z jednoho kusu, další poznak o přední vidlici je ta že ma dvě maznice a švy na sobě ale to je vidět na fotce. Prosím ještě o radu jestli to tak má být či ne děkuji mooc.    [Dzun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  poslední foto    [Dzun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  uchycení předního blatníku    [Dzun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  maznice na předku    [Dzun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  Další    [Dzun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  ahoj..Mooc děkuji za odpověd jsem opravdu štastný,
tady posílam pár těch fotek, ještě jednou opakuji jde určitě o složenou motorku pořebuji tedy zjistit rok abych se měl čeho držet, jinak tedy ještě dodávám na motorce je zadní světlo se slídou a nádrž s kolečkem..co já aspoň tuším tak si myslím že tyhle věci se nemohly potkat..ale posudek nechám na Vás na odborncích..tu jsou fota.    [Dzun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2010
Odpověď  Tak tohle bude úředně přidělené číslo pro náhradní rám, rok výroby podle něj poznat nejde... Napiš sem radši číslo motoru a nějaké fotky a k nějakému roku se dobereme.    [Meela]   11.09.2010
 Přidat odpověď   (14) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006