MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302739 příspěvků |7337 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 78 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 21.11.2019 06:25  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jawa Perak 350


 Dobrý deň!

Stal som sa majiteľom nekompletnej 18tky, podľa angického štítku rv 1952, motor číslo *N18-00921-56* pri kryte karburátora. Na motore som však našiel odliate čísla 354, kľukový hriadeľ má vyvažovacie otvory blízko pri sebe a válce majú kruhovú dosadaciu plochu, hlavy trojuholníkovú. Je to dobová úprava, alebo je to nejaký podfuk?

V logu na štítku som nenašiel žiaden znak a chcel by som kúiť nádrž. Akú mám zháňať?

Ďakujem za odpoveď.    [miso251sk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2011     Přidat odpověď  
Odpověď  Dobry den. rad bych vas zde oslovil. Jestli nekdo nemate zajem o Motor na Jawu Peraka-18-350. motor je neolamanej neostipanej. chybi krat karbecu a drobnosti. popr. zanechte kontakt na vas. nebo napiste na email. peracek350@seznam.cz    [radek]   23.03.2011
Odpověď  Pekny,zrovna vaham,jestli mam koupit kostru na peraka,co my je nabizena,nebo ji nevzit a nerenovivat svyho peraka.A ted kdyz vidim tu fotku jak je perak krasnej,tak jdu do toho..Dik za rozhoupani se s renovaci.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  .    [miso251sk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2011
Odpověď  za jazdy    [miso251sk]   16.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Asi tu budem pravidelným prispievateľom, poprosím o zhovievavosť, prečítal som asi 15 strán z tohto fóra, ale je tu relatívne veľký informačný šum. Peraka som vždy chcel, jednu 250 som z nedokončenej renovácie oživoval do vcelku peknej podoby, teraz je čas spraviť si aj niečo pre seba.    [miso251sk]   16.03.2011
Odpověď  A to som sa tešil z pekného nálezového stavu, podľa všetkého to bude kývačkový motor. Hádam nepôjdem do pekla, keď ho tam nechám. Som sa asi nechal zmiasť tým číslom na bloku motora    [miso251sk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Víko spojky - to horní je z Kývačky, má vybrání pro šroub, spodní bez vybrání je z Péráka. Hlavy mají trojúhelníkovou dosedací plochu jak u Páráka, tak u kývačky. Liší se tvarem žeber. Nejlépe je to vidět na nejmenším bočním žebru, které je u Péráka menší než u Kývačky, ale tady si nejsem jistý kdy došlo ke změně tvaru.    [Mirda444]   15.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Válce jsou jasné, vlevo Pérák, vpravo Kývačka 354.    [Mirda444]   15.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takže nejdříve kartery. Vlevo je origo karter Pérák typ 18 ale s ulomeným obloukem. Uprostřed je karter z dvoupákové 354 a vpravo karter z jednopákové 354. Prostřední a pravý karter mají dodatečně navařený držák krytu řetězu a oblouk. Rozdíl mezi karterem dvoupákové 354 a jednopákové 354 je v napojení v místě nálitku držáku krytu řetězu. U dvoupákového je stejná "vlnka" jako u origo Péráku, u jednopákového je to již bez "vlnky".    [Mirda444]   15.03.2011
Odpověď  pri umývaní som našiel označenie odliatkov nie vyrazené, ale odliate, vystupujúce a bolo tam aj trojčíslie 354, veká na sebe majú ešte nejakú strieború farbu, na kline ale nie. Válce majú kruhovú dosadaciu plochu pre hlavy ale hlavy majú trojuholníkovú dosadaciu plochu, motor je dvojpákový, ale chýba mu náliatok na horný kryt reťaze, z čoho som trochu sklamaný, neviem či mám teraz ten blok upraviť alebo to nechať tak. Ak treba na lepšie posúdenie niečo nafotiť, tak povedzte čo, rád to tu zavesím a dozviem sa viac.    [miso251sk]   15.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  veká    [miso251sk]   14.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor má dve páky, pridať fotku som chcel, ale asi robím niečo zle, pretože mi po odslaní príspevku vypíše prehliadač nejaký error    [miso251sk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2011
Odpověď  Dej sem fotku motoru a hned bude jasné o co se jedná. Myslím ale, že "jurek" má pravdu s tím náhradním motorem. Může se klidně jednat o dvoupákovou kývačku 354. Nebo má motor jenom jednu páku?    [Mirda444]   14.03.2011
Odpověď  motor je nahradny, co znaci zaciatocne pismeno N. Motorka mozno ma rok vyroby 52 ale motor je vyrobeny r.56. Co sa tyka nadrze ...klasicka perakovska s kruzkom.    [jurek]   14.03.2011
 Přidat odpověď   (14) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006