MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308460 příspěvků |7624 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 18 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 22.1.2021 03:12  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Zadní kolo - prachovka


 Ahoj,
právě jsem zdá se dokončil stavbu Péráka 250 rv.1950. Včera jsem ho i poprvé nahrknul (trochu jsem si zadýmoval garáž). Mám dotaz ohledně prachovky zadního kola (kovová krytka středu u levého kluzáku). Dle fota v příloze existují dvě provedení - starší/novější. Má to starší provedení s větší opěrnou plochou k rozpěrce pozitivní vliv na vyšší tuhost zadní stavby, nebo je to jedno. Máte s tím někdo zkušenost? Na svém stroji mám to provedení s menším průměrem, ale našel jsem i to starší, tak nevím, jestli ho nemám nechat pochromovat a vyměnit. Ještě jeden dotaz - mám tam výfuky od p.Hadrávka a ten pravý nesedí optimálně na hrdle válce . Mám to stažený na prase a stejně tam lítají krupičky oleje. Jak nejlépe přiohnout koleno výfuku - oddělat tlumič a vzít zato, nebo koleno oddělat a někam upnout?
Díky    [Drak09] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  Dobrý den.
Může někdo prosím oměřit prachovku na FJčko vpravo?
Děkuji    [Zbyněk]   04.11.2020
Odpověď  Prachovku bych použil tu v levo a na tuhost odpružení (pokud je to tak myšleno) to vliv nemá. Kolena - skusil bych to seskládat ještě jednou,pro jistotu vyměnit těsnění pod převlečnou maticí. Napřed dotáhnout samotné koleno(skoro až na doraz-ale aby s ním šlo pootočit do boku) a pak nasadit výfuk. Ten sesadit aby seděl jak má a pak teprve vše utáhnout. Pokud by úhel výfuku byl hodně mimo pak je na tobě jestli mu chceš pomoct silou a nebo reklamovat. To prskání oleje ven mi ze začátku taky dělalo a po zahřátí jsem opět dotáhl (před tím na krev) a to jsem opakoval asi 3x a od té doby klid.    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2012
Odpověď  Na motorce 1950 mám tu levou ... . Ale za ta léta kdo ví co je vyměněno.

Viz: http://www.veteranforum.c z/index.php?id=11&idk at=114&idtop=71650

Pokud to nevezme origo těsnění tak reklamovat protože to prostě neucpeš. Jednou jsem koupil repliky kolen které nepasovaly a po mnoha pokusech šly do šrotu.    [vana-hb]   30.12.2012
Odpověď  S prvním dotazem neporadim co se týče kolena výfuků také mám od hadrávka a od začátku pravé taky plivalo stažené na krev utíral sem kapky po každé jízdě až na kaslíku nářadí. říkal jsem si časem se to zasviní ale nezasvinilo a prská pořád. Zkus to rozdělat a pod osazení kolena omotat azbestovou šňůru taky sem to chtěl udělat ale převlečná matka je tak utažená že nejde povolit jen sem si jí olámal ale ted na to prdim až mě to bude hodně srát koupim novou tuhle nějak povolim i destruktivním způsobem a tu azbestovou šňůru tam dám a pak to musí bejt bez problému    [Johny]   30.12.2012
 Přidat odpověď   (4) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006