MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306196 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 62 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 9.7.2020 03:43  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

motor 350 pérák


 Ahoj, měl bych dotaz chtěl bych si postavit 350 péráka ráma kaslíky nádrž už mám a chybí mě více méně motor. Otázka je zda budu muset použít širší stupačky páč 350 je širší případně víte o někom, kdo je dělá v replice? Nyní jsem narazil na aukru na jednu 350 ale poprosil bych znalce zda by mohli určit nejedná li se o repliku z kývačky mě se to zdá ok, ale pro jistotu chci slyšet názor ještě někoho od vás.
http://aukro.cz/jawa-perak-350-ogar-350-kompletni- motor-i4128419798.html    [Jirik]   06.04.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Potřeboval bych motor ze zbrojovky nebo starší těch tolik nevídám, ale budu hledat snad se něco objeví. Díky.    [Philoun]   22.05.2015
Odpověď  O žádných tabulkách nevím. Opravovat otvory v blocích motoru je dost náročná operace. Nejlépe koupit celý motor, v kterém se evidetně nikdo nehrabal. Jak koupíš prázdné kartery, nemáš jistotu jaké prase se v něm vrtalo. Většinou se to rozebírá kladivem a když je moc malé, pomůže větší....
Je to o zkušenostech a taky trochu štěstí. Ale motorů na 250 je ještě poměrně dost.    [fikuscz]   22.05.2015
Odpověď  A jak poznám, že jsou v pořádku? Myslím třeba ložiskové a futrové díry jaké by měly mít rozměry aby ještě nebyly vychozené? Motor mi nasává falešný vzduch za zapalováním a už je několikrát měněné gufero, mechanik říkal, že už je to vychozené. Je nějaká tabulka rozměrů, které by měly kartery mít? Díky    [Philoun]   22.05.2015
Odpověď  U 250 to nemá cenu. Pokud ti to někdo neudělá melouchem. Kup jiné, je jich dost.    [fikuscz]   22.05.2015
Odpověď  Zdravim chlapi, nevíte o někom ne východních čechách kdo opravuje kartery, potřebuju dát dokupy na 250 jsou v dost dezolátním stavu, ulomený držák na kryt řetězu a další věci. Na kolik taková oprava vyjde vyplatí se to vůbec, chtěl bych aby byly jako nové. Díky za rady.    [Philoun]   22.05.2015
Odpověď  Díky:-)    [Bendis]   30.01.2015
Odpověď  jo chtelo by to dovrtat pozor taky tam muze byt zalomeny vrtak to uz sem taky zazil    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2015
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Pánové mám dotaz, v karteru poloviny kde je labyrint je v sání mazací otvor,který dál nepokračuje až k ložisku.Viz. foto dokumentace, pravděpodobně měl ve fabrice po ránu někdo 3,8 v krvi, pravděpodobně má být skrz?    [bendis] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2015
Odpověď  Moc díky.    [wallander] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2015
Odpověď  Približne 31mm.    [peter.ba] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, mohl byste mi někdo okótovat tento obrázek? Jedná se o kryt na 350ku péráka. Díky za pomoc.    [wallander] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2015
Odpověď  Hlavne sa zamyslite čo sa obrába naraz pri spárovaných kartroch a ako sa opracovávajú jednotlivé polovičky.Niekde na fore je dobová fotka opracovania kartra.    [jumbo]   23.01.2015
Odpověď  BEAT- áno sú to 12-tkové kartre    [standosr01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2015
Odpověď  Psal jsem do R+R kovo a odepsali mi, že kartery na 350 bohužel nezvládnou, že otvory na klikovce jsou od sebe moc daleko. Takže smůla pešek.    [wallander]   21.01.2015
Odpověď  standosr01 - jsou 12 tkový kartery co máš na foto?    [Beat]   20.01.2015
Odpověď  Karter hezky upravený pouzdra taky dobrý akorát na jednu věc jste zapoměli a to docela podstatnou a to kotvící průměr středové přepážky. Co s tím? to bude taky mimo osu a nepujde tam přepážka.    [Honza]   20.01.2015
Odpověď  Sežeň si kryt z kývačky 175ky. Je jich dost a klobouček tam je taky.    [T-1000]   12.01.2015
Zobrazit dokumentOdpověď  Zdravím, měl bych prosbu. Neválí se někomu doma samotný uříznutý klobouček z krytu karburátoru ? Klidně může být podélně rozříznutý. Sehnal jsem totiž kryt na 350 s uříznutým kloboučkem a nechci kvůli tomu ničit kryt z 250ky co mám doma. Tak kdybyste doma někdo něco měl, Klidně i kryt zničený tak, že by z něho nebyla škoda ten klobouček uříznout, ozvěte se mi prosím na mail : honzagalajda@gmail.com. Dík    [wallanderRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.01.2015
Odpověď  ..myslím že jedno ložisko klukovky 1000 Kč a ložisko prevodovky 800 Kč.Ono záleží za akú cenu si kúpil kartre či sa ti to oplatí ale práca je ozaj super    [standosr01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2015
Odpověď  Díky za odkaz, už jsem jim napsal. Na kolik tě takováto oprava vyšla ? Jestli to má vůbec cenu trápit nebo raději počkat a koupit párové kartery. Díky    [wallander]   10.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...foto ukážky ich práce...    [standosr01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2015
Odpověď  (wallander) možnosť tu je.. aby bola kluka a prevodovka v osi nepárových kartrov tak daj spraviť púzdra ložísk do firmy R+R kovo,chalani maju výbornú prácu a okrem iného dokážu zachrániť aj nemožné...    [standosr01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2015
Odpověď  To se ti asi nepodaří.    [fikuscz]   10.01.2015
Odpověď  Máte někdo zkušenost se spárováním levého a pravého karteru s jinými párovacími čísly? Pokud bych koupil nepárové kartery, zajímalo by mě, jestli je šance je dát dohromady aby pak bylo všechno v ose.    [wallander]   10.01.2015
Odpověď  Párové být mají, ale nakonec jsem se rozhodl do toho nejít. Ten rozsah poškození byl takový, že by se to nevyplatilo, plus nebyla jistota zda se opravdu jedná o 18ku. Nicméně díky všem za pomoc a já budu hledat dál.    [wallander]   06.01.2015
Odpověď  Na levém karteru je divné to, že má už nachystané závity na trojici odlitků pro uchycení startovacího segmentu. Origo dvoupáka je řešená jinak, bez závitů. Ještě i u půlbubnové kývačky 354 tam nejsou.
Mají kartery párné čísla pro P a L polovinu?

Náhon tachometru je OK, 350tky mají úplně jiný jak klasické 250/11 a 250/353.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2015
Odpověď  To TK tam nikde nevidim, co vlastne znaci? Podle ceho soudite, že byly kartery prevrtány pro jine valce ?    [wallander]   05.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady kryt karbce,říkal,že se mu pěkně vaří Pérák,Kývačka ,tak zas ne.Takže,vařil pravé víko,kryt karbce,ulámaný žebra pod válcema,ulomenný žebírko u hlavy válce a krásná cena,fakt ,můžu doporučit.    [Pilník] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  a foto po zavaření.    [Pilník] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Myslím,si že to půjde ,zavolej si Tůmovi,co chem čistí ,zavařoval mě taky kartry a nádherná práce a není drahý,vůbec jsem to nepoznal.    [Pilník] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Odpověď  Kdekoliv shora, na levém, nebo pravém, či u čísla apod., bylo by vidět, ale být tam nemusí.    [Pavel]   05.01.2015
Zobrazit dokumentOdpověď  Ještě fotka zvrchu    [wallander] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Odpověď  V jakém místě bych to TK měl hledat ?

Díky    [wallander] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Odpověď  Není na nich někde shora vyraženo TK, připadají mě, že jsou upravené na hliníkové válce z libně a mají odbroušenou část na uložení krytu řetězu, oprava asi levná nebude a bude to hodně pilování a broušení.    [Pavel]   05.01.2015
Zobrazit dokumentOdpověď  levý karter, co myslíte ?    [wallander] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Zobrazit dokumentOdpověď  Měl bych na Vás pánové několik otázek. Mám možnost koupit tyto kartery, ale bylo by na nich dost práce.

1. otázka - půjde nějak rozumně opravit uřezaný výstupek se závitem, za který se šroubuje poloautomat spojky (červený kroužek na fotce) ? Jde mi o to, aby tam vydržel, na motorce chci jezdit.

2. otázka - kartery se zdají původní, podle v.č. jsou na 18ku. Nesedí mi ale ty dírky v pravém karteru pod krytem karburátoru, je tam jen jedna jako u dvoupákové kývačky. Motor má poměrně nízké číslo, 52 rok, 0086XX.

3. otázka - zaujal mě náhon tachometru v levém karteru, to je nějaké starší provedení? Na mém 250 péráku je klasický pastorek v hliníkovém tělu, přišroubovaný ke karteru...

Díky za rady    [wallander] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Odpověď  Ještě se zeptám, na motoru 18 mi chybělo pravé víko tak jsem jedno sehnal a přijde mi jestli není z 354 kývačky na kraji je osazení (lem) který je širší než co jsem viděl na pérácích. v Nich nějaký rozdíl? Funkčně to asi bude jedno, jen opticky.    [Mirek]   28.04.2014
Odpověď  http://www.motoren.sk/shop/detail/997/33    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.04.2014
Odpověď  Ano, pan Hadrávek.
http://www.hfmoto.cz/cz.html

Jen startovací páky jsou na skladě pouze čas od času.    [wallander]   18.04.2014
Odpověď  Mám otázku, má někdo zkušenost kde koupit repliku startovacího hřídele na 350tku drážkování mám odrbané. Nemám ani start páku. Ve starších diskusích byly informace o tom, že repliky a originál páky vzájemně nesedí. Myslím, že hřídel dělal pan Hadrávek.    [Mirek]   18.04.2014
Odpověď  je to pěkně nafocené. celý motor suchý a jediná fotka z vrchu kde je vidět pásek je zaolejovaná, to určitě není samoúčelné :-)    [Mirek]   11.04.2014
Odpověď  Je (byl to) originál. Válce jsou OK i ta podkova, navařená vypadá zcela jinak, takto s dělícíma lineima licí formy to nejde (dost dobře) udělat.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.04.2014
Odpověď  Mě přijde, že ty válce jsou kejvačkový a maj ubroušenej ten výstupek na žebru u výfuju.    [Michal]   07.04.2014
Odpověď  NO nevim jestli vidíme to samý, ale mě připadá že ta podkovička u krytu na řetěz je tam nějak nepřesně přivařená a zvrchu je to docela hrubě vesnicky obroušený.    [vana-hb]   06.04.2014
Odpověď  Je to slušná 18ka.Až na pár polámaných žeber na hlavách a pod válcema na přední části a karbecem ze 175ky kývačky je OK.    [Jara]   06.04.2014
Odpověď  Vypadá to pravděpodobně. Ale hlavy jsou podle mně z novějšího modelu.

Za tu cenu by to šlo,i kdyby to byla replika.

Trubky na stupačky koupíte tady: http://www.montyjawa.cz/index.php?page=shop.produc t_details&flypage=shop.flypage&product_id= 491&category_id=21&manufacturer_id=0&o ption=com_virtuemart&Itemid=26    [monty]   06.04.2014
 Přidat odpověď   (46) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006